Miksi miehet ovat sikoja?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Durasel

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

mustanikki kirjoitti:Miksi miehet ovat sikoja?
Me ollaan niin kato piNpanN perässä ettei me muuta osata ajatella. Ja sit me tykätään kattoa urheilua ja juopotella, auton alla vietetään loput vapaa-ajasta... Mä hoidan nussimisen ja akka kodin, joten tasanhan se menee.
huima

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja huima »

HotPants kirjoitti:Sitä paitti: Jos ei koskaan olis mitään iksua, ei osais pitää ihqua niin ihquna. Maaailma tarttee kontrasteja ja kaikkee.
Nih! Kun on eka iksua ja kiksua, arvostaa sen jälkeen taas enemmän ihquilua ja housea.
Bliss

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

mustanikki kirjoitti:Miksi miehet ovat sikoja?
Ei ne ole, se on asennekysymys...
Kokeile itse toimia samoin kuin miehet, nimitätkö itseäsi siaksi sen jälkeen :wink:
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

mustanikki kirjoitti: Miksi miehet ovat sikoja? Itkettää vaan niin pirusti. Miksen mä ikinä tapaa ketään kunnollista miestä? En osaa edes ihastua muihin kuin paskiaisiin. En jaksa enää.
Lopetappa tuo ruikutus nyt heti alkuunsa. Ei ketään miestä kiinnosta itsesäälissä pyöriskelevä hieho. Nokka pystyyn nyt narttu, ja katse kohti kesää. Mitäs sitten jos tapasit jonkun mulkun joka rikkoi sydämesi? Unohda nyt jo moinen luuseri ja keskity itseesi ja tulevaan. Se oli kuitenkin kamala siemenlinko eikä sinun arvoisesi. Tuskin sellaista haluat lastesi isäksi ja elämäsi jakamaan, vai olenko väärässä?

Opettele ihastumaan kunnollisiin miehiin, ei se ole vaikeaa.
Jos et veikkaa et voi voittaa, ehkä jo ensikerralla.
Ilman kovaa ei oo elämää!
1108

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

KuumaKissa kirjoitti:Opettele ihastumaan kunnollisiin miehiin, ei se ole vaikeaa.
Ja sinulla sellainen vai on?
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

1108 kirjoitti:
KuumaKissa kirjoitti:Opettele ihastumaan kunnollisiin miehiin, ei se ole vaikeaa.
Ja sinulla sellainen vai on?
En vatvo sitä asiaa täällä.
Ja vielä vähemmän palstasekopään kanssa joka käski minun runkata nyrkillä anustani.
Ilman kovaa ei oo elämää!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

KuumaKissa kirjoitti:...
Minä alan tykätä sinusta ja sun tyylistä. You go girl! (Mun tuurilla olet kuitenkin jonkun miehen alter ego)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

KuumaKissa kirjoitti:Opettele ihastumaan kunnollisiin miehiin, ei se ole vaikeaa.
Mutta entä jos se kunnollisella miehellä ei olekaan 190cm vartta, työsuhdebemaria (7-sarja!), calvin kleinin alushousuja ja 25-senttistä panppua housuissaan, ja ne ovat juuri niitä ominaisuuksia jotka miehellä on oltava?
Sit sen kunnollisuuden ois pakko olla tohon niinq lisäksi vielä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
1108

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti:Minä alan tykätä sinusta ja sun tyylistä. You go girl! (Mun tuurilla olet kuitenkin jonkun miehen alter ego)
No voi vittu!

Älä nyt lolita ala pintaliitäjäksi. Kuumakissa my ass :pics:
segma

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja segma »

(Psst! Olenko ainoa, jolla tulee nopeasti mieleen killkill -> KuumaKissa?)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:Älä nyt lolita ala pintaliitäjäksi. Kuumakissa my ass :pics:
Ei pelkoa pintaliitämisestä, En Vaan Osaa, liikun väärässä seurassa enkä lirkuttele. Pitäköön tunkkinsa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti:Ei pelkoa pintaliitämisestä, En Vaan Osaa, liikun väärässä seurassa enkä lirkuttele. Pitäköön tunkkinsa.
Vehdataanko silti?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:Vehdataanko silti?
Vehdataan vaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
segma

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja segma »

Lolita kirjoitti:
1108 kirjoitti:Vehdataanko silti?
Vehdataan vaan.
HELPPO!!!!SATAYKSITOISTATUHATTASATAYKSITOISTA
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

segma kirjoitti:SATAYKSITOISTATUHATTASATAYKSITOISTA
63!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lolita kirjoitti: (Mun tuurilla olet kuitenkin jonkun miehen alter ego)
Öö, silloinhan sua just lykästäis?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Turbohaltija

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Voisko joku perustaa sellaisen Miksi naiset ovat lehmiä-ketjun, jotta saadaan lisää tasokasta keskustelua?

Niin, ja sitten vielä nämä ketjut kokisin tarpeellisina:

Miksi homot ovat hinttejä?

Miksi tyhmät on pahveja?

Miksi pää on perseessä?
Viimeksi muokannut Turbohaltija, 14.05.2006 22:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Turbohaltija kirjoitti:Miksi naiset ovat lehmiä?
Koska siat tahtoo juklurttii!!!!
Rotan aivot valtasivat pääni.
1108

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ann kirjoitti:Öö, silloinhan sua just lykästäis?
Ja itkisit menetyksestä itsesi uneen. Nyyh... nyyyyh....
segma

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja segma »

Turbohaltija kirjoitti:Voisko joku perustaa sellaisen Miksi naiset ovat lehmiä-ketjun, jotta saadaan lisää tasokasta keskustelua?
Voisi. Mutta minusta tuntuu että ketään ei kiinnosta, koska oikea vastaus kyseiseen kysymykseen on se, jonka sain kuulla aina vanhemmiltani, kun kersana kysyin jonkin miksi -alkuisen kysymyksen: "Siksi."
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

Mylwin kirjoitti: Mutta entä jos se kunnollisella miehellä ei olekaan 190cm vartta,
Haluan halatessani halata miestä enkä ottaa seisaaltaan suihin.
Mylwin kirjoitti:työsuhdebemaria (7-sarja!),
Pilluharava on yliarvostettu.
Mylwin kirjoitti:calvin kleinin alushousuja
Yhtälailla niihinkin jää jarrutusjäljet.
Mylwin kirjoitti:ja 25-senttistä panppua housuissaan,

En tykkää ajatuksesta, että penis tulee kurkustani ulos miehen naidessa minua.
Mylwin kirjoitti: ja ne ovat juuri niitä ominaisuuksia jotka miehellä on oltava?

Missä tälläisistä naurettavista ominaisuuksista puhuttiin? Vai onko nämä nyt ne ominaisuudet mitkä takaavat, että mies on kunnollinen? Voi tsiisus mitä pinnallista haistapaska porukkaa tällä palstalla hengaakaan.
1108 kirjoitti:Vehdataanko silti?

Etkös sinä seurustele? Ja mikäli oikein käsitin, naisesi kirjoittelee tänne samalle palstalle?
Mitä vittua sinä sitten heittelet toiselle naiselle moista kommenttia?
Voi jumalauta että on taas miestä järjellä lahjottu oikein urakalla. Sinulla ei ainakaan voi olla ylläolevia ominaisuuksia!
Ilman kovaa ei oo elämää!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

KuumaKissa kirjoitti: Missä tälläisistä naurettavista ominaisuuksista puhuttiin? Vai onko nämä nyt ne ominaisuudet mitkä takaavat, että mies on kunnollinen? Voi tsiisus mitä pinnallista haistapaska porukkaa tällä palstalla hengaakaan.
Ei missään? Mutta jos etsii miehestä juuri noita ominaisuuksia ja se kunnollisuus tulee sitten pinnallisten asioiden jälkeen niin saattaa olla vaikeuksia löytää niitä kunnollisia miehiä.
Kuka täällä on pinnallinen? Mie, kun kritisoin pinnallisuutta? Siehän se varsinainen eisenhoofferstein olet. Oot tainnut voittaa älykkyystieteiden noobelin.
Voi jumalauta että on taas miestä järjellä lahjottu oikein urakalla. Sinulla ei ainakaan voi olla ylläolevia ominaisuuksia!
Millä tavalla ylläolevat ominaisuudet liittyvät millään tapaa älykkyyteen? Ai että jos on iso auto ja iso muna niin sitten täytyy olla älykäskin, eiks je?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
segma

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja segma »

KuumaKissa kirjoitti:Voi jumalauta että on taas miestä järjellä lahjottu oikein urakalla.
Ihan sen enemmittä muihin pointteihin puuttumatta (ja koska mulla on pohjattoman tylsää): Voi jumalauta, kylläpä on taas naista huumorintajulla lahjottu oikein soppakauhalla ominaisuuksia jaettaessa.

(Sori 1108, olen vain liian nopea :( )
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

segma kirjoitti:
KuumaKissa kirjoitti:Voi jumalauta että on taas miestä järjellä lahjottu oikein urakalla.
Ihan sen enemmittä muihin pointteihin puuttumatta (ja koska mulla on pohjattoman tylsää): Voi jumalauta, kylläpä on taas naista huumorintajulla lahjottu oikein soppakauhalla ominaisuuksia jaettaessa.

(Sori 1108, olen vain liian nopea :( )
No tuon KK:n täytyy olla taas jonkun tylsistyneen kityläisen väsäämä trollialterego, ei kukaan nyt oikeasti voi olla noin urpo.
Ja voihan se olla homomiekkonenkin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

KuumaKissa kirjoitti:
1108 kirjoitti:Vehdataanko silti?

Etkös sinä seurustele? Ja mikäli oikein käsitin, naisesi kirjoittelee tänne samalle palstalle?
Mitä vittua sinä sitten heittelet toiselle naiselle moista kommenttia?
Voi jumalauta että on taas miestä järjellä lahjottu oikein urakalla. Sinulla ei ainakaan voi olla ylläolevia ominaisuuksia!
Tässä on kyseessä vähän samanlainen ilmiö kuin pikkulasten kiukuttelussa vanhemmilleen. Pitää voida kokeilla rajojaan turvallisen ihmisen kanssa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin