Miksi miehet ovat sikoja?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Bliss

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Noriyumi kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä olen edelleen sitä mieltä, että miesten sikamaisuus on naisten asenteissa...
Eli jos joku vittuilee, se on kohteen syy? Hmpf.
Ei.
Vaan kaikkea ei tarvitse ottaa vittuiluna, koska se tuskin sitä ihan joka kerralla on.
Noriyumi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

nexie kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
Kaikki eivät alentua samalle tasolle kuin millä siat ovat. Siksi mieluummin tiuskaisee "hyi yääk, sovinistisika!".
Kuis tuollainen tiuskaisu nyt sen rakentavampaa tahi parempaa käyttäytymistä olisi kuin alkuperäinen sikailu..?
Jos joku Matti Nykäsen äo:n omaavan kanssa "keskusteleminen", väitteleminen tai sille sikailu on niin turhaa. Tuhlaa vain omaa aikaa ja vaivaa. Mieluummin tiuskaisee "sika", liukenee paikalta ja unohtaa koko tyypin.
Noriyumi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Bliss kirjoitti:
Vaan kaikkea ei tarvitse ottaa vittuiluna, koska se tuskin sitä ihan joka kerralla on.
Ok.
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

Noriyumi kirjoitti:Siksi mieluummin tiuskaisee "hyi yääk, sovinistisika!".
No justiinsa joo, tämähän se sitten onkin oikein aikuismaista ja fiksua?
Noriyumi kirjoitti:Kaikki eivät viitsi alentua samalle tasolle kuin millä siat ovat.
Moisen heittäessäsi alennut ihan tasan samalle tasolle näiden "sikojen" kanssa.
Bliss kirjoitti:Mä olen edelleen sitä mieltä, että miesten sikamaisuus on naisten asenteissa... Kuka estää olemasta "sika" takaisin päin??? Ei tartte ottaa palkokasvia nenukkaan jokaikisestä sikamaisuudesta, muuten saa itkeä ja parkua koko loppuelämänsä
Juurikin näin! Ei pidä jokaikisestä asiasta mitä miesten suusta kuulee ottaa nokkiinsa. Eikä varsinkaan sen takia "että olen nainen ja minulla on oikeus siihen".
Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
Ilman kovaa ei oo elämää!
Elukka

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Noriyumi kirjoitti: Jos joku Matti Nykäsen äo:n omaavan kanssa "keskusteleminen", väitteleminen tai sille sikailu on niin turhaa. Tuhlaa vain omaa aikaa ja vaivaa. Mieluummin tiuskaisee "sika", liukenee paikalta ja unohtaa koko tyypin.
Miksi tuhlata aikaa ja vaivaa edes sen sian :ditchthepig: verran?
Noriyumi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

KuumaKissa kirjoitti: No justiinsa joo, tämähän se sitten onkin oikein aikuismaista ja fiksua?
Huoh. Eipä kovin, mutta kuka sika ottaisi vakavissaan fiksut puheet? Takaisin ei jaksa sikailla, joten poistua voi: joko ilman "sika"-huutoa tai sen kera.
KuumaKissa kirjoitti:Moisen heittäessäsi alennut ihan tasan samalle tasolle näiden "sikojen" kanssa.
Väärin. Riidanhaastajasikoja ei voita kukaan.
Viimeksi muokannut Noriyumi, 12.06.2006 14:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinkkumatti

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Elukka kirjoitti: Miksi tuhlata aikaa ja vaivaa edes sen sian erran?
No katos kun kaikki miehet on sikoja ihan tapauksesta riippumatta. Ne on ilkeitä, itsekeskeisiä sovinistipaskoja, jotka vaativat naisilta ihan mahdottomia.
Siis ihan jokainen mies.
Noriyumi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Elukka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: Jos joku Matti Nykäsen äo:n omaavan kanssa "keskusteleminen", väitteleminen tai sille sikailu on niin turhaa. Tuhlaa vain omaa aikaa ja vaivaa. Mieluummin tiuskaisee "sika", liukenee paikalta ja unohtaa koko tyypin.
Miksi tuhlata aikaa ja vaivaa edes sen sian :ditchthepig: verran?
No eipä juuri sitäkään viitsisi tehdä, totta. Joskus jotkin juopot ja dorkat ovat jättäneet meidät rauhaan kun ollaan vain norattu se.

Ehkä sitä jotenkin haluaa selvitä tilanteesta muuna kuin sovinismin uhrina ja antaa takaisin edes yhden nelikirjaimisen sanan verran, kuin olla "ikuisesti heikko nainen jolle siat vain vittuilevat" eikä sanoa edes sitä nelikirjaimista sanaa saatika lennättää sikaa karsinaan.
prosessi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Sinkkumatti kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Miksi tuhlata aikaa ja vaivaa edes sen sian erran?
No katos kun kaikki miehet on sikoja ihan tapauksesta riippumatta. Ne on ilkeitä, itsekeskeisiä sovinistipaskoja, jotka vaativat naisilta ihan mahdottomia.
Siis ihan jokainen mies.
Hui, en ole mies pelkästään setan testin mukaan, vaan myös Sinkkumatin testin mukaan. Naisten lisäksi vaadin kyllä mahdottomia myös miehiltä...
Elukka

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

prosessi kirjoitti:Naisten lisäksi vaadin kyllä mahdottomia myös miehiltä...
:komp: :evil: :P
Noriyumi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

McJanne kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Saisiko olla keilapallo arslokkiisi? :D
Vain kuivana. Oliivi toki koristamaan?
Ai hitsi :rofl:

Pitäisikö lopettaa tämä cacan puhuminen... Tämä on sentään palstan vakava osio...
hermine

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Kyllä mun mielestä jos baariin menee, pitää olla kanssa valmis juttelemaan siellä ystävällisesti kaikille. Jos haluaa jutella vaan kavereittensa kanssa ja nyrpistellä muille, niin sit voi olla jonkun kotona.
Noriyumi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

hermine kirjoitti:Kyllä mun mielestä jos baariin menee, pitää olla kanssa valmis juttelemaan siellä ystävällisesti kaikille. Jos haluaa jutella vaan kavereittensa kanssa ja nyrpistellä muille, niin sit voi olla jonkun kotona.
Entä jos tosiaan tulee joku Matti Nykänen joka sönkkää paskaa? Ei riitä mun kiltteys alkaa puhumaan sen kanssa Mervistä ja kaljasta... Mutta hienoa jos te jaksatte hymyillä kiltisti ja olla "yks vitun päivänsäde" kun ördääjä tulee jutteleen. Ystävällisille tuntemattomille juttelen mielelläni. Mutta kun ei ördääjät natsaa.
Geetzu

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Noriyumi kirjoitti:Entä jos tosiaan tulee joku Matti Nykänen joka sönkkää paskaa? Ei riitä mun kiltteys alkaa puhumaan sen kanssa Mervistä ja kaljasta... Mutta hienoa jos te jaksatte hymyillä kiltisti ja olla "yks vitun päivänsäde" kun ördääjä tulee jutteleen. Ystävällisille tuntemattomille juttelen mielelläni. Mutta kun ei ördääjät natsaa.
Täällä tiuskija. o/

Ensin nätisti, sitten ei nätisti, sitten muks ja lopulta joku korsto ehkä apuun. Ei kenenkään paskaa tartte sietää. Niin joo, en jaksanu lukea ku tän vikan sivunne.
Noriyumi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Geetzu kirjoitti: Ensin nätisti, sitten ei nätisti, sitten muks ja lopulta joku korsto ehkä apuun. Ei kenenkään paskaa tartte sietää
Aivan.
Herra Manala

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Noriyumi kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:Koskas ajattelit muuttua porsaasta emakoksi?
Sit kun synnytän possuja, eli en koskaan. Sika.
En haluaisi mitenkään kyseenalaistaa ulkonäköäsi, mutta... Oletko nyt ihan varma?
Noriyumi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Herra Manala kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:Koskas ajattelit muuttua porsaasta emakoksi?
Sit kun synnytän possuja, eli en koskaan. Sika.
En haluaisi mitenkään kyseenalaistaa ulkonäköäsi, mutta... Oletko nyt ihan varma?
Tottakai olen, herra Karjula.

T: neiti Satakieli eikun Käärmeenkieli ;)

:roll:
hermine

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Noriyumi kirjoitti:Mutta kun ei ördääjät natsaa.
Jos humalaiset vituttaa, niin miksi mennä baariin? Ärsyttäisikö yhtä paljon, jos esim. poikaystäväsi/aviomiehesi paras kaveri tulisi sönkkäämään ämpärikännissä jotain mattitasoista? Turpaan ja korsto apuun? On niitä sosiaalisia oleskelutiloja sellaisiakin, missä ei tarvitse kärsiä juopuneista. En minäkään aina ylen ystävällinen ole, jos bussipysäkillä joku pultsari tulee selittämään elämäntarinaansa, mutta se onkin eri asia kuin baari.
Viimeksi muokannut hermine, 12.06.2006 21:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Noriyumi kirjoitti: Tottakai olen, herra Karjula.

T: neiti Satakieli eikun Käärmeenkieli ;)

:roll:
Turvasanoja vai hellittelynimiä?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Noriyumi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

hermine kirjoitti: Jos humalaiset vituttaa, niin miksi mennä baariin?
Tuota, baareissa ja niiden asiakaskunnissa ON eroja. Ei kaikissa ördätä... Joissain jopa otetaan kohtuudella.
Viimeksi muokannut Noriyumi, 12.06.2006 21:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noriyumi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Mylwin kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: Tottakai olen, herra Karjula.

T: neiti Satakieli eikun Käärmeenkieli ;)

:roll:
Turvasanoja vai hellittelynimiä?
Valitse kuNpi vain. Manala tykkää provota mua, ja oikeasti meillä on viha-rakkaus -suhde. Mä olen salaa ihastunut Manalaan, ja se muhun, ja siksi me leikitään sika-prinsessa -leikkiä :lol:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Ann »

hermine kirjoitti:
Jos humalaiset vituttaa, niin miksi mennä baariin?
Aivan! Ja jos ette halua munaa, niin ette laita sitä minihamosta päälle.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Noriyumi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Ann kirjoitti:
hermine kirjoitti:
Jos humalaiset vituttaa, niin miksi mennä baariin?
Aivan! Ja jos ette halua munaa, niin ette laita sitä minihamosta päälle.
:jee:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Vastaus esitettyyn kysymykseen: koska...

ON KIVAA OLLA SIKA, ON KIVAA OLLA SIKA!

Tähän onkin Radio Kabulin syytä hiljetä.
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja mdm »

Mikä minussa on vikana kun miehet ovat sikoja? :?
Vastaa Viestiin