Suorittaminen

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.

Onko useimmista asioista tullut suorittamista?

Kyllä.
24
55%
Ei.
13
30%
Mene suoraan lääkäriin, kulkematta lähtöruudun kautta!
7
16%
 
Ääniä yhteensä: 44

killkill

Re: Suorittaminen

Viesti Kirjoittaja killkill »

Pehmis kirjoitti:avioero ei mitenkään eroa pitkäaikaisen suhteen päättymisestä, jos ja kun on malttia ja älliä tehdä avioehtosopimus
Tiedetään. Ehkäpä tässä on sellainen emotionaalinen juttu, että ei halua ottaa turpaansa kahta kertaa "samoissa kisoissa".
Pehmis

Re: Suorittaminen

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

killkill kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:avioero ei mitenkään eroa pitkäaikaisen suhteen päättymisestä, jos ja kun on malttia ja älliä tehdä avioehtosopimus
Tiedetään. Ehkäpä tässä on sellainen emotionaalinen juttu, että ei halua ottaa turpaansa kahta kertaa "samoissa kisoissa".
Tell ya, ihan yhtä turpaan saanut olo on vaiks kariutuis ilman liittojakin ja saman ajan ootte yhdessä ja vaiks muksuja pusaatte. Niin se vaan menee.
killkill

Re: Suorittaminen

Viesti Kirjoittaja killkill »

Pehmis kirjoitti:Niin se vaan menee.
Mitähän tohon sanoisi.. eipä kai mitään. Jatketaan paskanjauhantaa palstalla, kuten tähänkin asti. En taida jäädä tähän ketjuun kerjäämään terapioiduksi tulemista ;)
segma

Re: Suorittaminen

Viesti Kirjoittaja segma »

Jotenkin ihailtavaa, että vaikka maailma tuntuu kaatuvan päälle, niin ilmeisesti kuitenkin pystyt jatkamaan kanssakäymistä ihmisten kanssa ihan suht normaalisti. Minä menen aina ihan totaalisen halvaannuksiin.

Niin kuin nytkin. Pitäisi lähteä takaisin Kemijärvelle, josta pääsin jo pois ja päässä oli ajatus "onneksi ei tarvi enää tänä kesänä palata". Rahatilanteen kanssa tiukkaa. Mutta sekään ei haittaa niin paljon kuin se, että on koko ajan sellainen tunne, että olen jotenkin epäkelpo. Ja tuo tunne voimistuu päivä päivältä. Tämä seurustelemattomuus on mulle iso taakka. Turhan iso. Saa nähdä onko se lopulta niin iso että siitä on jotain pysyvää haittaa. Kyynistyä en halua. Mutta se näyttää välttämättömältä lopputulokselta, kun minä en vain näemmä riitä.

Mitä minä teen väärin? :(

*huokaus*

Epäselvää ajatusjuoksua, tiedän.
killkill

Re: Suorittaminen

Viesti Kirjoittaja killkill »

segma kirjoitti:Jotenkin ihailtavaa, että vaikka maailma tuntuu kaatuvan päälle, niin ilmeisesti kuitenkin pystyt jatkamaan kanssakäymistä ihmisten kanssa ihan suht normaalisti
Johtunee siitä, että olen parhaimmillanikin kyräilevä ja vittumainen erakko ;)
Vastaa Viestiin