Jaksaminen loppu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mä olen aivan loppu. mä en saa nukuttua ja vanha syömishäiriö puskee pintaan.

mä olen yrittänyt järjestää häitä, mutta tuntuu typerältä paasata hirveästi aikaa, rahaa ja vaivaa juhlaan, jotta siellä olisi kaikilla mukavaa, paitsi morsiammella tai sulhasella.

anoppi ja appiketjusta voi lukea jos ei satu tietämään mitä miehen vanhemmat teki.

jos miehen vanhemmat on häissä ei minulla ole mukavaa. vai onko joku oikeasti sitä mieltä, että on mukava viettää tähänastisen elämänsä suurinta ja (pitäisi olla) onnellisinta juhlaa ihmisten kanssa, jotka vihaavat sinua?

jos miehen vanhemmat eivät ole häissä ei sulhasella ole mukavaa. kai sitä jokainen tahtoo omat vanhempansa häihin, kun ne kumminkin ovat kaikesta huolimatta miehelle rakkaita.

mulla on keinot ja ideat loppu, mä en keksi mitään tapaa miten niin minulla ja miehelläni olisi häissä mukavaa. kaikkien muitten viihtymisestä nakkaan paskat, tämä on MEIDÄN juhlamme. mä en näe mitään pointtia järjestää tilaisuutta jossa on paha olla. ja kumminkin haluan tuon miehen kanssa naimisiin. kyllähän se loppuelämä merkkaa aika paljon enemmän kun häät, mutta miksi niitä sitten edes järjestetään jos siellä ei ole mukavaa?

Mä en vaan enää jaksa pusertaa ja yrittää. jos jollain on ratkaisu ongelmaan niin antaa palaa, helpottais mun elämää suunnattomasti.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Pehmis

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Peru isot häät, viettäkää kiva päivä kaverien kesken ja lähtettäkään vanhemmille kortti.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Pehmis kirjoitti:Peru isot häät, viettäkää kiva päivä kaverien kesken ja lähtettäkään vanhemmille kortti.
ei poista pääongelmaa. jos miehen vanhemmat paikalla minulla ei ole kivaa. jos miehen vanhemmat eivät ole paikalla ei miehellä ole kivaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
hoaxie
Kitinäaddikti
Viestit: 67
Liittynyt: 18.11.2005 23:59
Paikkakunta: Alahylly

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja hoaxie »

Niin, haluatko sinä häät vai naimisiin?

Meidät vihkaistiin aikoinaan salaa maistraatissa juuri siitä syystä, että kaikkia osapuolia miellyttävät häät oli täysi mahdottomuus järjestää.
"I just had a near-life experience."
Pehmis

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

par-sky kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:Peru isot häät, viettäkää kiva päivä kaverien kesken ja lähtettäkään vanhemmille kortti.
ei poista pääongelmaa. jos miehen vanhemmat paikalla minulla ei ole kivaa. jos miehen vanhemmat eivät ole paikalla ei miehellä ole kivaa.
Miksi kummankaan vanhempien pitäisi olla paikalla, jos juhlitaan kaverien kesken? Mä olin vähän aikaa sitten sellaisissa häissä, missä oli ensin kirkkovihkiminen vanhempien kanssa, sitten päivällinen mummojen kanssa ja varsinaiset juhlat kavereiden kanssa.

Ne oli ihan parhautta.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

minä haluan naimisiin, mutta kun tämä kerta tarkoitus tehdä vain kerran tahtoisin myös häät. ei ole oikein, että joudun luopumaan asioista toisten ihmisten perseyden takia.

tahtoisin, että paikalla on minulle rakkaita ja tärkeitä ihmisiä. ymmärrettävästi mies tahtoo samaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Geetzu

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

par-sky kirjoitti:mulla on keinot ja ideat loppu, mä en keksi mitään tapaa miten niin minulla ja miehelläni olisi häissä mukavaa. kaikkien muitten viihtymisestä nakkaan paskat, tämä on MEIDÄN juhlamme. mä en näe mitään pointtia järjestää tilaisuutta jossa on paha olla. ja kumminkin haluan tuon miehen kanssa naimisiin. kyllähän se loppuelämä merkkaa aika paljon enemmän kun häät, mutta miksi niitä sitten edes järjestetään jos siellä ei ole mukavaa?
Isäni totesi, että sukulaisten vuoksi...

Vaan miksi kitua? Kaksin jossain ihkustelette ja tuhlaatte hääbudjetin niin, paljon mukavampi vaihtoehto. Tai pidätte Pehmiksen heittämät kaverihäät, skippaatte omat vanhempanne. Kuultuaan hyvin perustellusti (mielestäni ihan syytä perustella) syyn uuteen suunnitelmaan, ei vanhemmat oikeesti voi loukkistella lapselleen kovin kauaa.

edit: Niinpä joo, mies siis haluaa vanhempansa jostain käsittämättömästä syystä paikalle... En sano enää mitään. Muistankin sen ketjus.
Pehmis

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

par-sky kirjoitti:tahtoisin, että paikalla on minulle rakkaita ja tärkeitä ihmisiä. ymmärrettävästi mies tahtoo samaa.
No koska tuossa on looginen ristiriita, ainoa mahdollinen ratkaisu on, että ovat paikalla eri aikaan. Vihkitoimitus on vanhemmille tärkein, kaverit sen sijaan melkein kiittää jos ei tarvi mennä kirkkoon.
Tsaari

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Pari vuotta sitten kaverit järjestivät yllärihäät. Olivat kutsuneet kavereita luokseen pelaamisen merkeissä ja pelien jälkee kaivoivat kuoharipullot esiin ja ilmoittivat menneensä naimisiin. Siitä seurasi aivan hiton hauskat aamuun asti kestävät bileet. Sekä morsian että sulhanen kertoivat vanhemmilleen asiasta vasta kun juhlat olivat täydessä menossa, soittivat siis vanhemmilleen. Suosittelen tämän tyyppisiä häitä, ei tarvitse kutsua pakosta yhtään vierasta.
Noriyumi

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Kirkkohäihin vain vanhemmat, kavereille sitten bileet kaikkine hääperinteineen (morsiamen ryöstä, kakun leikkaus jne). Kerran näin sellaiset häät. Tosi hauska idis: voisin tehdä itsekin. Niin joo kerran näin tällaiset häät: maistraatissa vihkiminen joissa on sukulaisia, ja sitten bileiden alussa toisena päivänä on ekana papin siunaus. Sit bileet pystyyn :cheer:

Kyllä se siitä, par-sky. Järjestäkää bileet siten että teillä on kivaa. Vanhemmat vain maistraattiin. Ja sit kans niitä machosukulaisia paikalle jotka tarvittaessa työntävät parrua anopin isoon perseeseen jos se käyttäytyy huonosti. Ja sit varoita sitä anoppia kans ja näytä sille ne sun 2-metriset machot jotka pistävät luun kurkkuun jos ei olla kunnolla :twisted:
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja Think »

Noriyumi kirjoitti: Vanhemmat vain maistraattiin.
Toisaalta par-sky:n tilanteessa ymmärrän enemmän kuin hyvin sen, että jo sen anopin läsnöolo loukkaa, vaikka kiltisti olisikin. Minua ainakin loukkaisi. On se maistraatissakin naimisiin meneminen tärkeä hetki, kun ei se hetki niistä puitteista ole riippuvainen.

Kyllä mä komppaan tuota Geetzun ehdotusta. Naimisiin meneminen on teidän hetkenne, joten tehkää siitä sellainen. Menkää naimisiin niiden muutaman todistajan läsnäollessa (pari parasta ystävää), ja häivy miehesi kanssa tuhlaamaan hääbudjettia jonnekin lämpimään ja kauas. Lähettäkää sitten vaikka sieltä anopille kortti että naimisissa ollaan, lälläslää.

Tästä tietysti jää ne isot häät kokematta, jota toivot. Mutta voisiko todellakin olla niin, että et voisi tehdä siitä pienestä ja intiimistä häätilaisuudesta sellaista, joka olisi palsamia haavoille...näin et ehkä varsinaisesti joutuisi luopumaan mistään??
Viimeksi muokannut Think, 09.06.2006 13:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ovela kuin orgasmi
Pehmis

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Tässäkin keskustelussa käy ilmi se perusasia, että kovin usein unohtuu KENEN juhla ne häät OIKEASTi ovat - sen parin, joka juhlii rakkauttaan sitoutumalla avioliittoon. Itse en missään olosuhteissa suostuisi siihen, että omia häitäni olisi pilaamassa ihminen, jota en sinne halua. Jäisi häät pitämättä jos toinen ei sitä tajuaisi.

Säästäkää hääbudjetti, lentäkää Balille ja menkää naimisiin kahden kesken vesiputouksen alla.
mustakikkeli

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

par-sky kirjoitti:jos miehen vanhemmat on häissä ei minulla ole mukavaa. vai onko joku oikeasti sitä mieltä, että on mukava viettää tähänastisen elämänsä suurinta ja (pitäisi olla) onnellisinta juhlaa ihmisten kanssa, jotka vihaavat sinua?

jos miehen vanhemmat eivät ole häissä ei sulhasella ole mukavaa. kai sitä jokainen tahtoo omat vanhempansa häihin, kun ne kumminkin ovat kaikesta huolimatta miehelle rakkaita.
Mitä mieltä mies on siitä että siellä on ihmisiä jotka (avoimesti?) vihaavat sinua? Voisi kuvitella että hän itse sanoisi kyseisille ihmisille etteivät he ole tervetulleita hänenkään mielestään, jos heillä on asenneongelma sinua kohtaan.

Viekö ilosi se että tiedät heillä olevan negatiivisia tunteita (vaikka pitäisivät ne sisällään), vaiko se että pelkäät sen pilaavan tilaisuuden riitoina tms.? Kummallista jos heillä ei olisi edes sen vertaa käytöstapoja että pitäisivät mölyt mahassaan poikansa häissä.
mustakikkeli

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Think kirjoitti:Toisaalta par-sky:n tilanteessa ymmärrän enemmän kuin hyvin sen, että jo sen anopin läsnöolo loukkaa, vaikka kiltisti olisikin.
Vaikka ei ehkä ihan optimaalisin tilanne olisikaan, minun mielestäni sen pitäisi riittää, että negatiivinen osapuoli käyttäytyy hyvin ko. tilaisuudessa (jos kerran muuta molempia tyydyttävää ratkaisuvaihtoehtoa ei ole). Mutta minä olenkin minä.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mustakikkeli kirjoitti:
Viekö ilosi se että tiedät heillä olevan negatiivisia tunteita (vaikka pitäisivät ne sisällään), vaiko se että pelkäät sen pilaavan tilaisuuden riitoina tms.? Kummallista jos heillä ei olisi edes sen vertaa käytöstapoja että pitäisivät mölyt mahassaan poikansa häissä.
think sanoi hyvin, jo anopin läsnä olo pilaa, vaikka olisi kiltisti. ja sitten olen koko ajan pelko perseessä, että milloin he loukkaavat minua. jos jos pelkään, ei minulla kovin mukavaa ole. jos sitten riidellään, niin vielä huonommaksi menee.

ei niillä ole käytöstapoja, kun se on heidän mielestään huumoria.
Me transmitte sursum, Caledoni!
mustakikkeli

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ok, ymmärrettävää. Siinä tapauksessa alan päätyä kannalle että tehkää häistä ikimuistettava vaikka sitten vain kaksistaan, jos ei muuten. Sukulaisille voidaan tarjota myöhemmin kakkukahvit läheisellä Shellillä.

Tosin, tuokin voi valitettavasti kostautua myöhemmin että ainakin pojan vanhemmat syyllistävät teitä (sinua?) hääjuhlan varastamisesta heiltä (ainoan?) poikansa/tyttärensä kanssa, mutta siinähän valittavat. Voi kiristää välejä entisestään.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja Think »

mustakikkeli kirjoitti:Sukulaisille voidaan tarjota myöhemmin kakkukahvit läheisellä Shellillä.
Mutta anoppi saa sitten juoda sumppinsa bensamittarin kanssa.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mustakikkeli kirjoitti: Tosin, tuokin voi valitettavasti kostautua myöhemmin että ainakin pojan vanhemmat syyllistävät teitä (sinua?) hääjuhlan varastamisesta heiltä (ainoan?) poikansa/tyttärensä kanssa, mutta siinähän valittavat. Voi kiristää välejä entisestään.
ei ole ainoa poika ja jos ne eivät saa paikalle tulla tehdään niille selväksi miksi ei. syyllinen en ole, joten syyllisyyttä en pysty tuntemaan.
he ovat itse polkunsa valinneet, mielestäni hiedän pitäisi se loppuun sitten kulkea. jos kyseessä olisi vain minä, ei tässä olisi ongelmaa. mutta tahdon ottaa myös miehen tunteet huomioon. ne on MYÖS sen häät.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja Think »

mustakikkeli kirjoitti: Tosin, tuokin voi valitettavasti kostautua myöhemmin että ainakin pojan vanhemmat syyllistävät teitä (sinua?) hääjuhlan varastamisesta heiltä (ainoan?) poikansa/tyttärensä kanssa, mutta siinähän valittavat. Voi kiristää välejä entisestään.
Juuri niin...se on sitten vaan voi voi. Par-sky ei ole tähänkään mennessä tehnyt mitään väärin (tekstien perusteella) tai loukannut heitä.

Kyllä minä (niinkuin varmasti moni muukin täällä) kehottaisi sinua istumaan miehesi kanssa alas ja kertomaan miten asiat ovat. Sinä haluat miehesi kanssa naimisiin ja se on kuitenkin se tärkein juttu. Kerro, että nyt tilanne vaan on se, että siellä häissä on joko hänen äitinsä tai sinä, muttei molemmat (jollei anopilta rupea kuulumaan anteeksipyyntöä tms.),. Siitä voi mies valita vapaasti. Samaan hengenvetoon luonnollisesti kannattaa ehdottaa jotain muutakin(esim. sitä karkaamista tai pienempiä häitä kaveripiirissä tms...mikä nyt sinua vain miellyttäisi) ettei raukkaparka joudu ihan selkä seinää vasten.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

on juteltu miehen kanssa. karkaamista olen ehdottanut ja salaa naimista.

se ei vähennä sitä, että on niin VÄÄRIN että joittenkin perseyden takia joutuu laittamaan suunnitelmat uusiksi. ei se ole oikein, että en voisi kutsua vanhempiani häihin, siksi että anoppi on yksi saatanan sikiö. appi tosiaan tukee anoppia joka asiassa, joten en kyllä sitäkään halua nähdä.

tämä vaan ei ole oikein. millä luvalla ne pilaa häät?

taustatiedoksi voin kertoa, että minulla on iso ja läheinen suku. monilla ilmeisesti ei sukuun pidetä yhteyttä, meillä se on helppoa ja itsestään selvää. ei musta olisi mitenkään outoa lähteä baariin mun serkkujen tai tätien kanssa. joten tottakai haluan kutsua ne siinä missä ystävätkin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja Think »

par-sky kirjoitti:tämä vaan ei ole oikein. millä luvalla ne pilaa häät?

taustatiedoksi voin kertoa, että minulla on iso ja läheinen suku. monilla ilmeisesti ei sukuun pidetä yhteyttä, meillä se on helppoa ja itsestään selvää. ei musta olisi mitenkään outoa lähteä baariin mun serkkujen tai tätien kanssa. joten tottakai haluan kutsua ne siinä missä ystävätkin.
Niin no juu...tuo on sellainen juttu, joka tietysti tekee sen karkaamisen ikäväksi. Hyvähän se minun on sanoa, että karatkaa ja unohtakaa muut. Minä kun en erityisesti kaipaisi ketään sukulaisia häihini. No ehkä paria, mutta en yöuniani menettäisi jos yhtään sukulaistani ei olisi paikalla.
Ovela kuin orgasmi
Pehmis

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Kuules Par, kaikkea ei voi saada. Päätä mikä on oikeasti tärkeää ja toimi sen mukaan. Jos tärkeää että oma sukusi on mukana, siedä sitten toisenkin suku. Jos tärkeää on, että hääpäivä on iloinen ja teihin keskittyvä tapahtuma, toimi sen mukaan.

Vaihtoehtona ei ole anopin ja appiukon räjäyttäminen atomeiksi ennen häitä. Jaksamista, mutta todellisuus on se, että pitää vain valita mikä on tärkeää.
Noriyumi

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Par-sky, mitä mieltä vanhempasi ovat asiasta? Onko heillä toimivaa ehdotusta? Entä mitä miehesi kannattaa?

Jos mulla olisi mies jolle vanhempani vittuilisivat, mä en kyllä olisi vain hiljaa ja nössö, vaan antaisin niiden kuulla siitä!!!!!111!!
hermine

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja hermine »

Toi on kyllä kamalan hankala tilanne. Mun miehellekin häissä olisi tärkeintä, että suku kutsutaan joten sen puoleen ymmärrän sinua. En tiedä mitä sitten tekisimme, jos en tulisi hänen sukulaistensa kanssa toimeen, kyllähän ne ovat siinä mieheni häät missä minunkin kun hälle varmasti tosiaan sukuhäät olisivat paljon enemmän toiveissa kuin joku ulkomaille karkaaminen/kaveriporukkabiletys...onneksi asia ei ole ajankohtainen.

Äh, en osaa auttaa mitenkään, toivottavasti keksitte jotain niin että molemmille jää hyvä mieli tapahtumasta. Voisikohan sen anopin vaikka sijoittaa juhlapaikassa johonkin yksityiskabinettiin pois silmistä ja mielestä :(
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

hermine kirjoitti:Voisikohan sen anopin vaikka sijoittaa juhlapaikassa johonkin yksityiskabinettiin pois silmistä ja mielestä :(
mä sijoitan sen istumapaikan lasten leikkihuoneeseen, niin sillä tulee sekunnin sadasosassa pää kipeäksi ja joutuu lähtemään kotiin :twisted:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin