Jaksaminen loppu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Pehmis

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

par-sky kirjoitti:
hermine kirjoitti:Voisikohan sen anopin vaikka sijoittaa juhlapaikassa johonkin yksityiskabinettiin pois silmistä ja mielestä :(
mä sijoitan sen istumapaikan lasten leikkihuoneeseen, niin sillä tulee sekunnin sadasosassa pää kipeäksi ja joutuu lähtemään kotiin :twisted:
Mitäs jos vaan sijoittaisit kaikki isoimmat omat suvun miehet appivanhempien ympärille. Ja käskisit mulkoilla rumasti ja vittuilla äänekkäästi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Pehmis kirjoitti: Mitäs jos vaan sijoittaisit kaikki isoimmat omat suvun miehet appivanhempien ympärille. Ja käskisit mulkoilla rumasti ja vittuilla äänekkäästi.
tämän minä teen! ja yhden tädin, joka mitään muista välittämättä selittää tuntitolkulla kuinka hän ei syö lihaa, koska se saa paskan haisemaan pahalta. varmasti jos pyydän käyttää myös graafisia yksityiskohtia.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Pehmis

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

par-sky kirjoitti:tämän minä teen! ja yhden tädin, joka mitään muista välittämättä selittää tuntitolkulla kuinka hän ei syö lihaa, koska se saa paskan haisemaan pahalta. varmasti jos pyydän käyttää myös graafisia yksityiskohtia.
Briiffaat vielä ko. sukulaiset ja lupaat ison suukon sille joka saa anopin paskantamaan housuunsa. Tosin jos teet laktoosikikan, se ehkä onnistuu muutenki!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

anoppi ei tule häihin. eikä appi.

eilisen puolella oli keskustelu heidän kanssaan. keskustelun satoa: olen ilkeä henkisen väkivallan käyttäjä, joka on heille vihainen aivan heistä riippumattomista syistä (ja jotain muuta luonteeni perseydestä). he ovat olleet mielestään minulle pelkästään ystävällisiä ja ovat toivottaneet minut tervetulleeksi perheeseen. :roll:

tuon keskustelun jälkeen mies itse totesi ettei hänen vanhempiaan kutsuta. näillä näkymin isommat häät perutaan ja pidetään jotain pienelle piirille.

noh, eipä ole mitään syytä enää ikinä olla heidän kanssaan tekemisissä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
ElanorRaven

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

par-sky kirjoitti:anoppi ei tule häihin. eikä appi.
Minusta tuo kuulostaa nyt paremmalta vaihtoehdolta, koska kumpikaan teistä ei olisi pystynyt muuten nauttimaan häistään! Sinä olisit kärsinyt anopin ja apen läsnäolosta ja miehesi siitä, että sinä kärsit. Onhan tuokin tietenkin hurjan kurjaa, mutta nyt teille on sentään täysin mahdollista nauttia omista juhlistanne teille tärkeiden ihmisten kanssa! Onnea matkaan :h:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Jaksaminen loppu

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kurjan kireä tilanne. Onnellisena ja hyvää ennustavana voi nähdä sen, että miehesi otti saman kannan kanssasi ja saatte nyt yhdessä suunnitella näköisenne, iloisen juhlan. Jospa tämä on sellainen kuuluisa parisuhdetta vahvistava kokemus.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vastaa Viestiin