Onko sinulla nemesis?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.

Nemesis

Olen mies, ja minulla on nemesis
6
14%
Olen mies, eikä minulla ole nemesistä
8
19%
Olen nainen, ja minulla on nemesis
7
17%
Olen nainen, eikä minulla ole nemesistä
11
26%
Mietin ja pähkäilin, mutten osaa sanoa
6
14%
Ei vois vähempää kiinnostaa
4
10%
 
Ääniä yhteensä: 42

AarneAnkka

Re: Onko sinulla nemesis?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Feiz kirjoitti:On, löytyy peilistä.
Kadehdit peilikuvaasi ja se murskaa itsetuntosi, ja on sinulta pois? Aika skitsoa.
silsakenraali™

Re: Onko sinulla nemesis?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

AarneAnkka kirjoitti:
Feiz kirjoitti:On, löytyy peilistä.
Kadehdit peilikuvaasi ja se murskaa itsetuntosi, ja on sinulta pois? Aika skitsoa.
Vai pitäisikö tämä ymmärtää siten, että vastaaja on ymmärtänyt kysymyksen väärin? Vai minä? Tuli vain mieleeni, että Feizin peilikuvan ollessa epämieleinen on se vihollinen, joka taas ei ole tässä tarkoitettu nemesis.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Onko sinulla nemesis?

Viesti Kirjoittaja Ann »

AarneAnkka kirjoitti:(esim. suklaapatukka joka menee pakaraan)
Just äsken meni kolme Mars Delightia.

Äänekkäät, röyhkeät ihmiset jyrää meitin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Onko sinulla nemesis?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Herra Manala kirjoitti:inhimillisen negatiivisia piirteitä
Jännä muuten miten negatiivisia piirteitä kuvaillaan usein "inhimillisiksi". Kuin se tekisi niistä jotenkin vähemmän valitettavia tai oman vastuun ulkopuolelle jääviä asioita.
Ebola

Re: Onko sinulla nemesis?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Yhdessä vaiheessa oli aika pahakin, ja käytin paljon aikaa ja vaivaa ollakseni juuri sellainen, kun sitä päivästä toiseen vaatimalla vaadittiin.
Silloin kyllä meni punaiselle kun näin kyseisen tyylisiä ihmisiä.
Ironista kuitenkin oli se, että aikuisten oikeasti en edes sellainen halunnut olla.
Onneksi tuota vaihetta ei montaa vuotta kestänyt, ja olen jo muutamia vuosi ollut tasapainossa ja erittäin tyytyväinen itseeni, juuri tämänlainen mun kuuluukin olla. Ja se näkyy myös ulospäin kun ihminen on onnellinen, sitä en tod ollut kun kaikki aika meni laskemiseen ja rehkimiseen joka ei edes ollut lähellä omaa sydäntä.
AarneAnkka

Re: Onko sinulla nemesis?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ann kirjoitti:Äänekkäät, röyhkeät ihmiset jyrää meitin.
Ja kostosi täkäläisille on hirmuinen... huuu...
silsakenraali™

Re: Onko sinulla nemesis?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

-Superior- kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:inhimillisen negatiivisia piirteitä
Jännä muuten miten negatiivisia piirteitä kuvaillaan usein "inhimillisiksi". Kuin se tekisi niistä jotenkin vähemmän valitettavia tai oman vastuun ulkopuolelle jääviä asioita.
Mä myönnän käyttäväni sanaa inhimillinen aika usein. Se on sopivan humaani sana lieventämään jonkun epäonnistumisen tuskaa tai häpeää..tai omia mokia. Pitäisköhän sitä olla tarkempi käyttötarkoituksesta?

Yhtä kaikki, yksi mun suosikkisanoistani.
segma

Re: Onko sinulla nemesis?

Viesti Kirjoittaja segma »

Pitkällisten miettelöiden (n. se aika joka kului tämän ketjun lukemiseen kahdessa osassa eri päivinä) jälkeen tulin siihen tulokseen, että seurustelin (vai tapailin, en tiiä) nemesikseni kanssa. Iloinen, aina seurassa yhtä joviaalin oloinen, nätti ja huoleton seurakuntanuori, joka kuunteli älykästä musiikkia ja oli sopivalla tavalla lapsenomainen, outo ja omituinen.

Ja vielä aika-ajoin haikailen menetykseni perään. Ei jummarra. Olen kai vain kade.
Herra Manala

Re: Onko sinulla nemesis?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Tota. Tuossa ei nyt ole yhtään mitään järkeä.
Ei ollutkaan, termi oli väärä. Kyse ei ollutkaan varsinaisesti oikeassa tai väärässä olemisesta, vaan pätemisestä.
Tuo ei kyllä parantanut mielestäni lauseen loogisuutta yhtään. Vai koetko sinä, että Nemesis aiheuttaa sinussa nimenomaan pätemisen tarvetta?

-Superior- kirjoitti:Jännä muuten miten negatiivisia piirteitä kuvaillaan usein "inhimillisiksi". Kuin se tekisi niistä jotenkin vähemmän valitettavia tai oman vastuun ulkopuolelle jääviä asioita.
Kyse on ainoastaan omasta itsetunnosta lähtevästä projisoinnista; jos näkee omat piirteensä ikävän valitettavina ja lisävastuuta vaativina, saattaa ongelma olla jossain muualla kuin vastuun pakoilussa.

Inhimillisen negatiivinen piirre voi olla vaikkapa järkevissä mitoissa oleva itsekkyys tai ei-hyväuskoisuus.
AarneAnkka

Re: Onko sinulla nemesis?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:Vai koetko sinä, että Nemesis aiheuttaa sinussa nimenomaan pätemisen tarvetta?
Ei, vaan sinussa. Tai ehkä ei nemesis, mutta jokin sinua ajaa röykyttämään nettilähimmäisiäsi aikamoisella tarmolla täällä keskustelualueilla. Tosin näytät viime aikoina hieman rauhoittuneen.

Tämä ei tietenkään tarkoita etteikö minullakin olisi kohtuuttomiin mittoihin kasvanut pätemisen tarve, minkä vuoksi esim. yritän harrastaa musiikin tekoa sen sijaan että vain kittaisin kaljaa kaverien kanssa terassilla. Ei pätemisen tarve ole puhtaasti negatiivinen piirre, vaan myös liikkeelle paneva voima.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Onko sinulla nemesis?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

huima kirjoitti: Jos seuraavan kerran lähdetään yhdestään ulos, voisin tarkkailla tilannetta paremmin ja sen jälkeen antaa fiksumman diagnoosin.
sä vaan haluat tavata mun ûberhottiksen kaverin ja sit sä et enää pidäkään musta :cry:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Herra Manala

Re: Onko sinulla nemesis?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Vai koetko sinä, että Nemesis aiheuttaa sinussa nimenomaan pätemisen tarvetta?
Ei, vaan sinussa. Tai ehkä ei nemesis, mutta jokin sinua ajaa röykyttämään nettilähimmäisiäsi aikamoisella tarmolla täällä keskustelualueilla.
No halihalipusnus ja komp sitten vaan.
huima

Re: Onko sinulla nemesis?

Viesti Kirjoittaja huima »

par-sky kirjoitti:sä vaan haluat tavata mun ûberhottiksen kaverin ja sit sä et enää pidäkään musta :cry:
Kuka susta voi muka olla pitämättä? :shock:

Uberhottiksia tsiksejä on seitsemän tusinassa. Mukavia tsiksejä harvemmassa.

Niinqu. :D
Feiz

Re: Onko sinulla nemesis?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

silsakenraali™ kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
Feiz kirjoitti:On, löytyy peilistä.
Kadehdit peilikuvaasi ja se murskaa itsetuntosi, ja on sinulta pois? Aika skitsoa.
Vai pitäisikö tämä ymmärtää siten, että vastaaja on ymmärtänyt kysymyksen väärin? Vai minä? Tuli vain mieleeni, että Feizin peilikuvan ollessa epämieleinen on se vihollinen, joka taas ei ole tässä tarkoitettu nemesis.
Peilissä näkyy kaikki ne ominaisuudet mitä minä EN halua olla. Mieluusti muuttaisin itsessäni muutamankin luonteenpiirteen ja ominaisuuden, mutta ne ovat sitkeässä kuin pirulaiset. Joten kun katson peiliin näen siellä ominaisuudet mitä en haluaisi olla ja tässä tapauksessahan peili heijastaa vain minut joten olen siis itseni nemesis?
Tosin tuosta alkutekstistä en ole varma tulkitsinko oikein, mutta kai siinä nyt pieni takaovi oli jätetty auki sille nemesikselle mitä ei haluaisi olla eikä vain sille nemesikselle jota kadehtii.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Onko sinulla nemesis?

Viesti Kirjoittaja Ann »

AarneAnkka kirjoitti:
Ann kirjoitti:Äänekkäät, röyhkeät ihmiset jyrää meitin.
Ja kostosi täkäläisille on hirmuinen... huuu...
Ei riitä enää tarmoa ristiretkeilyyn. Pidän oman tontin puhtaana, ja that's it..

Eikä noista röyhkiöistä ole kovin isoksi haitaksi, ellei niitä sitten erehdy päästämään iholle. Shit-o-meter asteikkoonkin on lisääntynyt pykäliä kuin Kitylle uusia mitäänsanomattomia naamoja ikään.

Kyllähän mäkin voisin halutessani huutaa ja kaataa kaljaa ihmisten päälle, mut kun se ei oo mun luonto. Kompensoin puutteitani kuiskimalla pahuuksia selkien takana ja syljeksimällä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Onko sinulla nemesis?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

huima kirjoitti:
par-sky kirjoitti:sä vaan haluat tavata mun ûberhottiksen kaverin ja sit sä et enää pidäkään musta :cry:
Uberhottiksia tsiksejä on seitsemän tusinassa. Mukavia tsiksejä harvemmassa.
mutku se on kaiken lisäksi toudella mukava ja hauska ja miellyttävä. emmä nyt paskiaisten kanssa kaveerais.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Onko sinulla nemesis?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Miulla on nemesis.
Hään ruumillistuma oli taannoin herra Twiggy Ramirez.
Nythän originaalius olisi huipussaan kerran varsinainen lipunkantaja on kuopattu ajatus.
On vaan vaikea olla rastapäinen, aneeminen, naisten kotelomekkoihin pukeutuva feminiinisyyden ja maskuliinisuuden rajamailla leikittelevä basisti, kun on valmiiksi nainen eikä näin ollen mekkoihin yms pukeutuminen ole mitenkään kummallista. :axe:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
slam

Re: Onko sinulla nemesis?

Viesti Kirjoittaja slam »

Vihaan sellaista puhumisvoittoa suhdekamppailussa, kun nainen hoidellaan ketterästi petiin. Vihaan koko tapahtumaa eniten maailmassa. Vihaan sellaista tilannetta, jossa nainen kuvaannollisesti "katsoo pelimiehen" kainalosta silmiin...

Silti yritän myös itse pyrkiä tuohon. :roll: Haluaisin asian menevän luonnollisesti, että kumpikaan ei olisi mikään itsetunnon messias ja toinen alistuja... naturaalia leppeyttä, mutta tuskin saan myöskään hevityttöjä tai viherpiipertäjiä myöskään.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Onko sinulla nemesis?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Herra Manala kirjoitti:Kyse on ainoastaan omasta itsetunnosta lähtevästä projisoinnista; jos näkee omat piirteensä ikävän valitettavina ja lisävastuuta vaativina, saattaa ongelma olla jossain muualla kuin vastuun pakoilussa.
Progress is always a comfortable disease.
Vastaa Viestiin