Ahdistusta, jänskätystä, päivän polttavia pelkoja..

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
segma

Re: Ahdistusta, jänskätystä, päivän polttavia pelkoja..

Viesti Kirjoittaja segma »

Ahistaa. Kahden viikon päästä tähän aikaan olisin likimain kotosalla ja tunnin päästä olisi tuloillaan kylään viikonlopuksi tyttö. Eihän siinä mitään, tiedossa luultavasti varsin ihoisa (ei, siinä ei ole typoa) viikonloppu, mutten ole yhtään varma kiinnostaako koko tsubu enää. :F

Mainittakoon, että lisäjännitystekijänä kyseessä on/olisi döh veri föörst taim.

Puuh.
Geetzu

Re: Ahdistusta, jänskätystä, päivän polttavia pelkoja..

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

segma kirjoitti:Puuh.
Veisköhän jänskätys / ahistus osan kiinnostuksestas? Tai siis laittaisi kuvittelemaan, ettei tsubbana enää oikein inspaakaan.
(Tää on mun tapani vaan sanoa, että NUSSI SITÄ, ahistelet sit jälkeenpäin jos tuli annettua väärälle Se Ikimuistoinen Räpellyskerta.)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ahdistusta, jänskätystä, päivän polttavia pelkoja..

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Geetzu kirjoitti:
segma kirjoitti:Puuh.
Veisköhän jänskätys / ahistus osan kiinnostuksestas? Tai siis laittaisi kuvittelemaan, ettei tsubbana enää oikein inspaakaan.
(Tää on mun tapani vaan sanoa, että NUSSI SITÄ, ahistelet sit jälkeenpäin jos tuli annettua väärälle Se Ikimuistoinen Räpellyskerta.)
Komppaan Geetsua. Mites Segma sun yhteydenpitosi tyttöön on sujunut?
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ahdistusta, jänskätystä, päivän polttavia pelkoja..

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

segma kirjoitti:Ahistaa. Kahden viikon päästä tähän aikaan olisin likimain kotosalla ja tunnin päästä olisi tuloillaan kylään viikonlopuksi tyttö. Eihän siinä mitään, tiedossa luultavasti varsin ihoisa (ei, siinä ei ole typoa) viikonloppu, mutten ole yhtään varma kiinnostaako koko tsubu enää. :F

Mainittakoon, että lisäjännitystekijänä kyseessä on/olisi döh veri föörst taim.

Puuh.
Jatkoa edelliseen viestiini. Tai ehkä sua ei muka kiinnosta, koska et ole ihan vielä sinut sen kanssa, että joku tykkää susta. Sitä tykkäämisen sietämistä kannattaa harjoitella, kyllä se sitten ajan kanssa rupeaa sujumaan. Opettelet tykkäämään itsestäsikin..
Kikkelis kokkelis.
killkill

Re: Ahdistusta, jänskätystä, päivän polttavia pelkoja..

Viesti Kirjoittaja killkill »

Minä vähän pelkään ensi maanantaiksi suunniteltua Isoa Sukellusta.

Sinänsä outo hengityskaasu [trimix] ei ole rasite, mutta hulppea syvyys, täysin outo kohde, osittain oudot varusteet joita ei ehdi uittamaan ennen H-hetkeä nostavat jo monta päivää etukäteen stressitilaa.

Henkinen valmistautuminen on kestänyt jo koko tämän viikon - olen lukenut kaiken minkä käsiini olen saanut syvä- ja seoskaasusukeltamisesta sekä käynyt keikan mielessäni läpi pariinkin kertaan, joten tietyllä tavalla perus-luottavainen olo on päällä, semminkin kun ilmeisesti pääsen tekemään keikan luotetun sensein kanssa. 60 metriä Suomen oloissa ei ole silti mikään pikku juttu.

Oikeastaan suurimmat riskit ovat joko a] sotkeennut hylkyyn takertuneisiin trooleihin ja joudut leikkelemään itsesi irti jolloin happi- ja hiilidioksidimyrkytys ovat enemmän kuin todennäköisiä b] voimakas virta vie sinut nousuköydeltä ja joudut tekemään dekompressiot ns. tyhjän päällä c] hukkaat molemmat dekompressiokaasusi [tai molempien annostajat pettävät] jolloin selkätankeissa oleva kaasu ei riitä vaan joudut pomppaamaan pintaan karjumaan "happea perkele" ja tekemään ylipitkän paineentasauksen sen jälkeen sukeltajantaudin torjumiseksi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ahdistusta, jänskätystä, päivän polttavia pelkoja..

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

killkill kirjoitti:
Mua jännitti kun mä luin sun jännityksestä. Huh. Hyvä kun uskallan snorklata.
Kikkelis kokkelis.
segma

Re: Ahdistusta, jänskätystä, päivän polttavia pelkoja..

Viesti Kirjoittaja segma »

Geetzu kirjoitti:
segma kirjoitti:Puuh.
Veisköhän jänskätys / ahistus osan kiinnostuksestas? Tai siis laittaisi kuvittelemaan, ettei tsubbana enää oikein inspaakaan.
(Tää on mun tapani vaan sanoa, että NUSSI SITÄ, ahistelet sit jälkeenpäin jos tuli annettua väärälle Se Ikimuistoinen Räpellyskerta.)
Mitään "vääriä" ole olemassakaan. Enkä edes stressaa siksi. Stressaan, koska olen perfektionisti ja odotan itseltäni kaikkein eniten. Eli täydellistä suoritusta. (Kyllä, mielessä pyörii/on käynyt kysymys "miksi pitäisi suorittaa?" ja ajatus "ei kukaan ole seppä syntyessään".)

Mutta eiköhän tämä mene ohi kuiten.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ahdistusta, jänskätystä, päivän polttavia pelkoja..

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

segma kirjoitti: Mitään "vääriä" ole olemassakaan. Enkä edes stressaa siksi. Stressaan, koska olen perfektionisti ja odotan itseltäni kaikkein eniten. Eli täydellistä suoritusta. (Kyllä, mielessä pyörii/on käynyt kysymys "miksi pitäisi suorittaa?" ja ajatus "ei kukaan ole seppä syntyessään".)

Mutta eiköhän tämä mene ohi kuiten.
Juu, suosittelen rentoa tutkimusretkeä seksin ihmeelliseen maailmaan sen suorittamisen sijaan...
Kikkelis kokkelis.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Ahdistusta, jänskätystä, päivän polttavia pelkoja..

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Nyt mua jänskättää, että saattuuko nyt kohille sopiva ja tarpeeksi edukas ulkomaan matka vai ei, lähtä pitäis viimeistään 20.07. että kerkiän takaisin Qstockiin mennessä. heikolta on nyt näyttänyt, saattaa olla, että reissu siirtyy elokuulle.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
killkill

Re: Ahdistusta, jänskätystä, päivän polttavia pelkoja..

Viesti Kirjoittaja killkill »

Nyt vituttaa. Mulla on ollu järkyttävä hik-ka viimeiset kolme tuntia eikä mikään auta. Kävin jopa katsomassa ravintolan vessassa peilikuvaani, eikä sekään auttannu
ninnithequeen

Re: Ahdistusta, jänskätystä, päivän polttavia pelkoja..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:Nyt vituttaa. Mulla on ollu järkyttävä hik-ka viimeiset kolme tuntia eikä mikään auta. Kävin jopa katsomassa ravintolan vessassa peilikuvaani, eikä sekään auttannu
Niin sua siis jänskättää, ahdistaa ja pelottaa se hikka?
killkill

Re: Ahdistusta, jänskätystä, päivän polttavia pelkoja..

Viesti Kirjoittaja killkill »

Oho, väärä ketju. Ajankohta antanee osviittaa kirjoittajan veren alkoholipitoisuudesta tuolla hetkellä..
Kid

Re: Ahdistusta, jänskätystä, päivän polttavia pelkoja..

Viesti Kirjoittaja Kid »

Isä ollut kipeenä ja nyt se ei vastaa mun viestiin eikä puheluun. Ahistaa ja pelottaa notta miksi. Onko se ratkennut ryyppäämään ja on taju kankaalla vai kuollut vai mitä helvettiä. Perjantaina kuulin siitä viimeks ja tänään oon yrittänyt tavotella..
Pikku-Akka

Re: Ahdistusta, jänskätystä, päivän polttavia pelkoja..

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Mulla jänskättää tämäniltaiset kutsut. Osaankohan puhua tarpeeksi sujuvasti ryppyvoiteista ja olla kaiken lisäksi uskottava?! Mulla jännittää aina noi illat, vaikka oon pitäny niitä vaikka kuinka paljo. Se vaan, että taas oli taukoa pari viikkoa..
Pikku-Akka

Re: Ahdistusta, jänskätystä, päivän polttavia pelkoja..

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Ahdistaa viikonloppu kun oon erossa pikkuisesta ja isommasta miehestä. Samaten ahdistaa/jännittää passinsaanti, pahalta näyttää ettei se ehdi saapua tänään.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Ahdistusta, jänskätystä, päivän polttavia pelkoja..

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Juu, ahistaa ihan pirusti nyt lähinnä kun en yhtään tiiä mihin suuntaan yks ihmissuhdeasia on menossa vai onko menossa minnekään (?). Tahtoo tietää! Joka toinen tunti yhteen ja aina seuraavana toiseen. Pärkkele. Ahistaa ja vituttaa (saiko tässä ketjussa vituttaa?).. NO okei, ehkä vähän jänskättääkin. Epätietoisuus on RRRaivostuttavaa tiedättekö?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Ahdistusta, jänskätystä, päivän polttavia pelkoja..

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Helvetin epävarma ja epävakaa olotila.
Tässon nyt kuukaus paiskittu töitä uuessa työpaikassa. Eikä vieläkään ole työsopimusta tehty, vaikka pariin otteeseen olen kysellyt. Yks palkka kuitenki jo tullut.
Toinen, mikä stressaa on tuo työilmapiiri. Ei tuolla monikaan oo ollu useampaa vuotta talossa töissä. Työntekijöitten vaihtuvuus on melkoista ja kielenkäyttö henkilökunnan sisäisessä sähköpostilistalla karseaa katseltavaa. Tai... eihän mulle oo tuota sähköpostin jakelua tullut ku vasta muutaman päivän, kun tunnuksetki koneelle sain vasta hiljattain... mutta silti jo ahistaa. Siellä kun ne vittusaatanaperkeleet lentää ja syyllisiä osotellaan sormella.
On semmonen olo, että tuolla voi kukatahansa saada kenkää ihan milloin tahansa ja syynä vaikka vain koeaikaan vetoaminen. (ja vittu kun sitä työsoppariakaan ei vielä ole...). Enkä ole ehtiny/jaksanu/muistanu/viittiny liittoonkaan vielä liittyä...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Ahdistusta, jänskätystä, päivän polttavia pelkoja..

Viesti Kirjoittaja slam »

löysä jännitystupin tulehdus menossa...
Vastaa Viestiin