Sanomattomia tunnustuksia

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
mustanikki

Sanomattomia tunnustuksia

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Mitä olet halunnut sanoa, mutta jätit kuitenkin sanomatta? Tärkeitä asioita, jotka ehkä edelleen painavat mieltäsi?

Aloitan itse.

J, Olet minulle todella tärkeä ja rakas. Seurasi saa minut aina hyvälle tuulelle. Toivon ystävyytemme kestävän ikuisesti. Haluaisin kertoa, että käyttäydyin pari viikkoa sitten todella ajattelemattomasti. Toivon todella, että voisit antaa tämän anteeksi. Ei ollut tarkoitus loukata sinua.
SikaMika

Re: Sanomattomia tunnustuksia

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

mustanikki kirjoitti:Mitä olet halunnut sanoa, mutta jätit kuitenkin sanomatta? Tärkeitä asioita, jotka ehkä edelleen painavat mieltäsi?

Aloitan itse.

J, Olet minulle todella tärkeä ja rakas. Seurasi saa minut aina hyvälle tuulelle. Toivon ystävyytemme kestävän ikuisesti. Haluaisin kertoa, että käyttäydyin pari viikkoa sitten todella ajattelemattomasti. Toivon todella, että voisit antaa tämän anteeksi. Ei ollut tarkoitus loukata sinua.
Et saa anteeksi. Ei me olla koskaan mitään ystäviä oltukaan, joten lopeta tuo paskanjauhaminen. :finger:

Huh, kylläpä helpotti saada tuo pois sydämeltäni.
Patz

Re: Sanomattomia tunnustuksia

Viesti Kirjoittaja Patz »

Hah, selvää pässinlihaa! Serlokki Holmes selvitti jo ton ekan postauksen kirjoittajan ja kohteen. Vaadin vähintäänkin vuoden Neiti Etsivä-palkinnon!


Ja mä jatkan: En oo kehdannu ennen tunnustaa mut :h: sille yhelle *punastuu*
MGandhi

Re: Sanomattomia tunnustuksia

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Patz kirjoitti:
Ja mä jatkan: En oo kehdannu ennen tunnustaa mut :h: sille yhelle *punastuu*
Siis kuinka monta :h: :n kohdetta sulla nainen oikein on?

Harmittaa, etten tajunnut nuorempana kertoa mummolleni kuinka tärkeä hän mulle oli ennen kuin siirtyi vehreämmille metsästysmaille. :cry:
Patz

Re: Sanomattomia tunnustuksia

Viesti Kirjoittaja Patz »

MGandhi kirjoitti:Siis kuinka monta :h: :n kohdetta sulla nainen oikein on?
Pölhö, toi oli niinQ sulle.
mustanikki

Re: Sanomattomia tunnustuksia

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

A, olet upea. Tunnut vaikuttavan elämässäni todella paljon, enemmän kuin he, joita näen päivittäin. Löydät aina sanat, annat tuen, teet kaikesta ympärilläni ja sisälläni helpompaa - siedettävämpää. Hymyisää. IhQ.

:h:
silsakenraali™

Re: Sanomattomia tunnustuksia

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mä olen joskus pieraissut työkaverin huoneeseen sen mennessä hakemaan kuulusteltavaa aulasta. Saanko anteeksi :D
mustanikki

Re: Sanomattomia tunnustuksia

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

mustanikki kirjoitti:A, olet upea. Tunnut vaikuttavan elämässäni todella paljon, enemmän kuin he, joita näen päivittäin. Löydät aina sanat, annat tuen, teet kaikesta ympärilläni ja sisälläni helpompaa - siedettävämpää. Hymyisää. IhQ.

:h:
:h:

Oot kyllä kaiken sen ja enemmänkin arvoinen.
mustanikki

Re: Sanomattomia tunnustuksia

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

mustanikki kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:A, olet upea. Tunnut vaikuttavan elämässäni todella paljon, enemmän kuin he, joita näen päivittäin. Löydät aina sanat, annat tuen, teet kaikesta ympärilläni ja sisälläni helpompaa - siedettävämpää. Hymyisää. IhQ.

:h:
:h:

Oot kyllä kaiken sen ja enemmänkin arvoinen.
Enkö mä sitten ole? :cry:
mustanikki

Re: Sanomattomia tunnustuksia

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

mustanikki kirjoitti:Enkö mä sitten ole? :cry:
En tiedä, kun en tunne sua. Varmaan jollekulle?
mustanikki

Re: Sanomattomia tunnustuksia

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

mustanikki kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Enkö mä sitten ole? :cry:
En tiedä, kun en tunne sua. Varmaan jollekulle?

Siis miten joku, voi olla noin kylmä? :roll:
mustanikki

Re: Sanomattomia tunnustuksia

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Jo pitkään olen odottanut yhteydenottoa eräältä ihmiseltä, ehkä turhaan.. Aina kun puhelin soi - hätkähdän, aina kun tekstiviesti ilmoittaa saapumisestaan - hätkähdän. Ei se ollut kaipaamani henkilö vieläkään..
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Sanomattomia tunnustuksia

Viesti Kirjoittaja Think »

mustanikki kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Enkö mä sitten ole? :cry:
En tiedä, kun en tunne sua. Varmaan jollekulle?

Siis miten joku, voi olla noin kylmä? :roll:
Tämä on ehdottomasti Kityn historian informatiivisin ja tärkein keskustelunpätkä...
Ovela kuin orgasmi
Vastaa Viestiin