Terapian tarpeessa...

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
mustanikki

Terapian tarpeessa...

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Heippa!

Osaisikohan joku auttaa mua, kun mä haluaisin auttaa ystävääni.

Mun pitäisi löytää pääkaupunkiseudulta hyvä terapeutti ystävälleni, mutta kun en koskaan ole itse ollut tällaisen tilanteen kanssa tekemisissä, en oikein tiedä mistä pitäisi lähteä liikkeelle. Julkiselle puolelle on ihan turha yrittää, kun kyseessä on akuutti tilanne.

Mitä yksityiset muuten veloittavat juttutuokioista?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terapian tarpeessa...

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kannattaa ottaa yhteyttä esim. Diacorin tai Helsingin Lääkärikeskuksen (tai muun ns. yksityisen lääkärikeskuksen) asiakaspalveluun. Kysymällä sieltä saa ohjeita sitten eteenpäin, jos ei heillä ole resursseja.
The great club outshines the individual, always and forever.
Flipperix

Re: Terapian tarpeessa...

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Julkisella puolella on akuuttipäivystys. Kyllä sinne saa ihmisen jolla on oikea hätä, kokemusta on omasta ystävästä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Terapian tarpeessa...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Psykoterapeutti? Noin 65 euroa tunti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vihernikki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 31.01.2006 18:31

Re: Terapian tarpeessa...

Viesti Kirjoittaja Vihernikki »

Suosittelen ystävääni:

http://www.terapiahuone.com/
Se ekologinen vaihtoehto!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Terapian tarpeessa...

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Jos jompi kumpi teistä opiskelee, YTHS tarjoaa lähes ilmaisia terapiapalveluja ja ensikäynnille pitäisi käsittääkseni päästä aika nopeasti (vaikka rutiinikäynneille joutuukin sitten jonottamaan kai aika kauan).
Edith

Re: Terapian tarpeessa...

Viesti Kirjoittaja Edith »

EveryWoman kirjoitti:Jos jompi kumpi teistä opiskelee, YTHS tarjoaa lähes ilmaisia terapiapalveluja ja ensikäynnille pitäisi käsittääkseni päästä aika nopeasti (vaikka rutiinikäynneille joutuukin sitten jonottamaan kai aika kauan).
Ne myös unohtelevat sinne jonoihinsa aika kätevästi. Sinne voi sitten soittaa kyllä perään ja ne ovat hyvin ystävällisiä ja unohtavat sitten ilmeisesti taas. YTHS:n kaikki muut palvelut ovat kyllä aivan loistavia, mutta mielenterveysosaston suhteen ainakin minulle kai sattui paha karma.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Terapian tarpeessa...

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mulla on hyvä terapeutti, jonka joudun muuton vuoksi jättämään Helsinkiin.
Sille vois ehkä todennäköisesti jäädä asiakaspaikka auki nyt lähdettyäni.
Toimii, suosittelen! (eikä oo ees mikään ihan törkykallis...).
segma

Re: Terapian tarpeessa...

Viesti Kirjoittaja segma »

Edith kirjoitti:Ne myös unohtelevat sinne jonoihinsa aika kätevästi. Sinne voi sitten soittaa kyllä perään ja ne ovat hyvin ystävällisiä ja unohtavat sitten ilmeisesti taas. YTHS:n kaikki muut palvelut ovat kyllä aivan loistavia, mutta mielenterveysosaston suhteen ainakin minulle kai sattui paha karma.
Riippuu varmaan jonkin verran myös kaupungista (ei kakkaa, Sherlock - mutta joskus itsestäänselvyyksiäkin pitää todeta).
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terapian tarpeessa...

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Näistä varmaan löytyisi apua:

http://www.finkat.net/tluettelo/list.php

http://www.psykoterapiaa.fi/?gclid=CPeV ... QgodXjP69g

Lykkyä tykö! Ja jos menee ihan hirveäksi ja psykoottiseksi tilanne, niin siitä vaan sairaalaan katsomaan, pääseekö sisään.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin