Mitä vedätte suruun?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:
Vituttaahan se nyt ketä tahansa katsoa vierestä, kun kaveri ei näe mitä on saavuttanut ja mitä hänellä jo on.
Tähän yhdyn minäkin, raivokkaasti. Aarne, sun peili on vääristynyt pahan kerran. Embrace yourself!
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja masa »

prosessi kirjoitti:Ja Kitinä on oiva kaatopaikka.

Paskan vitut. Kitinässä itkeminen on kuin dokaamista puistokemistien kanssa. Vertaisseuraa on tarjolla vaikka miten paljon, mutta ei ainuttakaan joka nostaisi ojasta ylös.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ja Kitinä on oiva kaatopaikka.

Paskan vitut. Kitinässä itkeminen on kuin dokaamista puistokemistien kanssa. Vertaisseuraa on tarjolla vaikka miten paljon, mutta ei ainuttakaan joka nostaisi ojasta ylös.
Nyt kun shrinkissä ollaan, niin mainitsenpa vielä senkin, että jos joskus erehtyy jostain itkemään, se kyllä muistetaan.

Näköjään.
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

masa kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ja Kitinä on oiva kaatopaikka.
Paskan vitut. Kitinässä itkeminen on kuin dokaamista puistokemistien kanssa. Vertaisseuraa on tarjolla vaikka miten paljon, mutta ei ainuttakaan joka nostaisi ojasta ylös.
Tuossa väitteessä on yhtään mitään järkeä vain jos oletetaan, että kyseinen henkilö todella on ojassa. En näkisi mitään pahaa satunnaisessa puistojuopottelussakaan, kunhan se pysyy satunnaisena, eikä itse päädy täyspäiväiseksi puistokemistiksi.
NuoriDaavid

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti: Nyt kun shrinkissä ollaan, niin mainitsenpa vielä senkin, että jos joskus erehtyy jostain itkemään, se kyllä muistetaan.

Näköjään.
Luepa viimeiset pari sivua ajatuksella kerro vaivasta -ketjusta, niin ymmärrät, miksi tämä on nostettu ylös.

Saa itkeä, mutta ei pidä vittuilla niille, jotka itkevät.

Muakin välillä ahistaa ja olen kertonut siitä esim. alkoholitopikissa.
masa

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja masa »

prosessi kirjoitti:Tuossa väitteessä on yhtään mitään järkeä
Mä en kyllä yhtään ihmettele miksi juuri sinä et näe siinä mitään järkeä. Mutta analysoi taas toki pääsi puhki.
BettyB.

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kyllä munkin täytyy tunnustaa että oon nähnyt tässä vähän sellasta ajojahtia, tai no, se on ehkä vähän vahva sana, mutta silmätikuksi joutumista. Kun jotenkin musta tuntuu että nää asiat vois hoitaa paremminkin. Ja itse asiassa oon vähän tuntenut sääliäkin.

Mjoo. Ruoskikaa.
prosessi

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

masa kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Tuossa väitteessä on yhtään mitään järkeä
Mä en kyllä yhtään ihmettele miksi juuri sinä et näe siinä mitään järkeä. Mutta analysoi taas toki pääsi puhki.
Anna lisää anaalisoitavaa, ei toi riitä. Miksi et ihmettele? Koska minä valitan täällä jatkuvasti omia ongelmiani? Koska olen joskus aikoinani käyttänyt mielialalääkkeitä, joiden avulla olen todella parantunut masennuksesta? Vai voisiko syynä olla se, että tunnen Aarnen, ja osaan suhteuttaa hänen palstakäyttäytymisensä oikeisiin mittasuhteisiin? Siinäpä pähkinä.
masa

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja masa »

No anteeksipyyntöni Aarnelle "ajojahdista" ja "tikuksi joutumisesta", mutta mielestäni hän tarvitsee enemmän kunnon potkua persauksiin, kuin jatkuvaa paijaamista ja ymmärtämistä.
masa

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja masa »

prosessi kirjoitti:Miksi et ihmettele? .
Siksi, koska olet Kitinän kaikkien aikojen hulluin tapaus jo valmiiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriDaavid kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Nyt kun shrinkissä ollaan, niin mainitsenpa vielä senkin, että jos joskus erehtyy jostain itkemään, se kyllä muistetaan.

Näköjään.
Luepa viimeiset pari sivua ajatuksella kerro vaivasta -ketjusta, niin ymmärrät, miksi tämä on nostettu ylös.

Saa itkeä, mutta ei pidä vittuilla niille, jotka itkevät.

Muakin välillä ahistaa ja olen kertonut siitä esim. alkoholitopikissa.
Kyllä mä tiedän miksi tämä nostettiin ylös, sitähän juuri tarkoitinkin. Eli, jos JOSKUS vuosi sitten erehdyt itkemään jostain ajatuksella, kyllä on aina JOKU joka sen muistaa ja haluaa nostaa pinnalle esimerkkinä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Miksi et ihmettele? .
Siksi, koska olet Kitinän kaikkien aikojen hulluin tapaus jo valmiiksi.
SOO! Ei saa olla ilkeä..
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

masa kirjoitti:No anteeksipyyntöni Aarnelle "ajojahdista" ja "tikuksi joutumisesta", mutta mielestäni hän tarvitsee enemmän kunnon potkua persauksiin, kuin jatkuvaa paijaamista ja ymmärtämistä.
Minun mielestäni Aarne ei varsinaisesti tarvitse kumpaakaan, mutta todettakoon vielä sekin, ettet sinä minun mielestäni ole syyllistynyt ollenkaan niin pahoihin ylilyönteihin kuin Manala. Ainoan poikkeuksen tekevät lisäravinnekeskustelut, joiden lukeminen on ainakin minusta ollut lähinnä hauskaa, koska niissä ei mielestäni juurikaan ole sorruttu kenenkään väheksymiseen, ajatusmaailman ihmettelyyn vain.
prosessi

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

masa kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Miksi et ihmettele? .
Siksi, koska olet Kitinän kaikkien aikojen hulluin tapaus jo valmiiksi.
:D Olenko ohittanut Fawkesinkin sinun kirjoissasi? Tätä täytyy anaalisoida oikein tosissaan!
sanctus

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Tota. Kuinka moni teistä on koulukiusaaja? Tai koulukiusattu? Like, you know, all of you?
BettyB.

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä en oo ollu kumpikaan mut oon havaitsevinani oireita palstalla.
NuoriDaavid

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mua koulukiusattiin jonkin verran ala-asteella. Syynä oli se, että en alistunut luokan Kingin määräysvaltaan. Itse en ole (tietääkseni) ollut koulukiusaaja.

Kuutosluokalla kuitenkin voitin hymypokapatsaan :P
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 22.04.2008 10:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

BettyB. kirjoitti:Kyllä munkin täytyy tunnustaa että oon nähnyt tässä vähän sellasta ajojahtia, tai no, se on ehkä vähän vahva sana, mutta silmätikuksi joutumista.
Niin mäkin, useissa eri ketjuissa ja jo pidemmän aikaa.

Mutta tällä kertaa ja Aarnen kohdalla se ei ole tuntunut niin pahalta kuin aiemmin, koska mun mielestä Aarne on selvästi saanut itsetuntonsa aiempaa terveempään jamaan. Ei enää provosoidu silmittömästi toisten typeryyksistä vaan vastailee ihan viileästi, fiksusti ja asiassa pysyen sen verran kuin jaksaa. Aiemmat provoutumiset olivat tietysti vittuilijoiden mielestä niin herkullisia, että nyt yritetään saada samaa kamaa lisää - toistaiseksi tuloksetta. A kun näyttää tajunneen, että ongelma on sen vittuilujan, ei hänen.

Aarne on mennyt elämässä eteenpäin; heikkouden näyttämistä ja muuta poikkeavuutta sietämättömät nillittäjät taas jumittavat yhä lähtökuopissaan. Eipä tarvinne erikseen mainita, kumpaan leiriin ihailuni kohdistuu. :h:
prosessi

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

sanctus kirjoitti:Tota. Kuinka moni teistä on koulukiusaaja? Tai koulukiusattu? Like, you know, all of you?
Olen ollut melkein koulukiusattu, paitsi etteivät ne tienneet miten minua olisi oikein pitänyt kiusata, joten kiusasivatkin pikkuveljeäni. Pikkuveljeni katsoi parhaaksi olla kertomatta asiasta minulle tilanteen ollessa ajankohtainen...
masa

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja masa »

EveryWoman kirjoitti:heikkouden näyttämistä ja muuta poikkeavuutta sietämättömät nillittäjät taas jumittavat yhä lähtökuopissaan.
Sinun mielestäsi on siis ihan normaalia hakemalla hakea ja etsiä vikoja itsestään? Vähätellä itseään, miettiä päänsä puhki mahdollisia sairauksia, niiden estämistä kaiken maailman lisäravinteilla, tuijottaa itseään väheksyvästi peiliin koko ajan, ja inhota omaa ulkoista habitustaan alituisesti?
Tix

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Tix »

EveryWoman kirjoitti:Aarne on selvästi saanut itsetuntonsa aiempaa terveempään jamaan. Ei enää provosoidu silmittömästi toisten typeryyksistä vaan vastailee ihan viileästi, fiksusti ja asiassa pysyen sen verran kuin jaksaa.
Totaalikomps. Sellainen olemassaolonsa anteeksipyytely on kokonaan poissa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

masa kirjoitti:Sinun mielestäsi on siis ihan normaalia hakemalla hakea ja etsiä vikoja itsestään? Vähätellä itseään, miettiä päänsä puhki mahdollisia sairauksia, niiden estämistä kaiken maailman lisäravinteilla, tuijottaa itseään väheksyvästi peiliin koko ajan, ja inhota omaa ulkoista habitustaan alituisesti?
Se, joka valittaa omista vajavaisuuksistaan (* lähes joka ketjussa on ilman muuta terveempi kuin joku joka toimii muuten samoin, mutta aiheenaan aina jonkun toisen vajavaisuudet.

(Normaaliuuteen en ota kantaa, koska eihän normaaliutta ole olemassakaan.)

* = itse vajavaisuuksina kokemistaan jutuista
Viimeksi muokannut EveryWoman, 22.04.2008 10:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elco

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Miksi et ihmettele? .
Siksi, koska olet Kitinän kaikkien aikojen hulluin tapaus jo valmiiksi.
Ei kai nyt sentään. Tyypillinen suomalainen: Kamppailee pistesijasta, mutta mitaleille ei ole mitään asiaa.
prosessi

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:Se, joka valittaa omista vajavaisuuksistaan lähes joka ketjussa on ilman muuta terveempi kuin joku joka toimii muuten samoin, mutta aiheenaan aina jonkun toisen vajavaisuudet.
:h: Sigumateriaalia!
masa

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja masa »

EveryWoman kirjoitti: Se, joka valittaa omista vajavaisuuksistaan lähes joka ketjussa on ilman muuta terveempi kuin joku joka toimii muuten samoin, mutta aiheenaan aina jonkun toisen vajavaisuudet.
:P :P Just just.

Joko vika on kertojassa tai lukijassa, mutta kun kolme hemmoa saa tarpeekseen kertojan rutinasta, on kertojan tavassa kertoa pakko olla jotain ontuvaakin.

Minusta taasen kertojan omakuva on paljon enemmän hukassa kuin aiemmin. Entinen olemassaolon anteeksipyytäminen on vaihtunut sairaalloiseen terveys ja habitusongelmaan, josta on saanut lukea hyvin monesta ketjusta ja postauksesta.
Vastaa Viestiin