Kuinka katkaista dokausputki ilman AA:ta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
MGandhi

Re: Kuinka katkaista dokausputki ilman AA:ta

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

rontti26 kirjoitti:Niinhän siinä sitten kävi, että jäi kunnon putki päälle. Omat ja varastetut rahat juotu ja ahdistus on aika melkonen. Nyt kaipais ehkä jotain vinkkejä että miten tän sais poikki. En haluu mihinkään AA-hommaan mennä. Ehkä parempi vaihtoehto ois KA
Jahas... Downswingejä tulee eteen parhaillekkin, joten eipä huolta.

Se nyt vain on niin, että AA on paras lähtökäsi. Tämän käden foldaavat vain hölmöt. Toki jos laitat koko rollin tämän varaan, voit mennäkin poikki, koska kyllä ne naulatkin kräkätään riittävän usein. KA (edes suittina) ei todellakaan ole parempi vaihtoehto.
ninnithequeen

Re: Kuinka katkaista dokausputki ilman AA:ta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheetlord kirjoitti:Tainnu Rontti jatkaa dokaamista, kun ei ole avaamaansa ketjuun kommentoinut :roll:
Mä vähän luulen että on merillä. Siellä nyt tuskin saa dokattua, kun töitä pitää tehdä.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kuinka katkaista dokausputki ilman AA:ta

Viesti Kirjoittaja Melnais »

ninnithequeen kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Tainnu Rontti jatkaa dokaamista, kun ei ole avaamaansa ketjuun kommentoinut :roll:
Mä vähän luulen että on merillä. Siellä nyt tuskin saa dokattua, kun töitä pitää tehdä.
Puhallutetaankohan siellä vapaiden jälkeen? Tuumin samaa duunissa pikkujoulujen jälkeen enkä pitänyt ajatusta hullumpana. Tietysti käytäntö sotisi törkeästi vastaan kaikenmaailman ihmisoikeuksia mutta eihän lentokoneen henkilökuntakaan saa työskennellä krapulaisena, miksi sitten laivan. Tai sairaalan. Insinööreistä nyt ei niin väliä, nehän vain suunnittelee lentokoneita, laivoja ja sairaaloita.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dumari

Re: Kuinka katkaista dokausputki ilman AA:ta

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Tainnu Rontti jatkaa dokaamista, kun ei ole avaamaansa ketjuun kommentoinut :roll:
Mä vähän luulen että on merillä. Siellä nyt tuskin saa dokattua, kun töitä pitää tehdä.
Niinjoopajoo. Siellä varmasti tulee joku laittamaan pillin suuhun jos tasoittelee siinä kun silmä välttää :wink:
Louhi

Re: Kuinka katkaista dokausputki ilman AA:ta

Viesti Kirjoittaja Louhi »

ninnithequeen kirjoitti:Siellä nyt tuskin saa dokattua, kun töitä pitää tehdä.
Varmasti saa.

Ainakin osa ruotsinlaivojen henkilökunnasta on usein töissä kännissä kuin käki tai sitten kunnon rapulassa. Itse kuultua ja nähtyä faktaa.

Minulla on ollut myös kunnia tuntea kaksi laivan konemestaria elämäni aikana. Molemmat olivat alkoholisteja kolmekymppisenä, toinen kuoli sekakäytön seurauksena jo tuossa iässä, ja toinen klassisemmin viinaan varhaisessa keski-iässä.
silsis

Re: Kuinka katkaista dokausputki ilman AA:ta

Viesti Kirjoittaja silsis »

MGandhi kirjoitti:Se nyt vain on niin, että AA on paras lähtökäsi. Tämän käden foldaavat vain hölmöt. Toki jos laitat koko rollin tämän varaan, voit mennäkin poikki, koska kyllä ne naulatkin kräkätään riittävän usein. KA (edes suittina) ei todellakaan ole parempi vaihtoehto.
Jep jep. AA, hyvä paha AA. Kuinka moni voi väittää, ettei koskaan syyllisty wired twin towerin ylipelaamiseen flopin tultua? Taskuparinahan AA:a ei periaatteessa voi ylipelata, jos ylipäätään et ylipelaa stäkkiäsi. Tarkoitan tilannetta, jossa ylität päiväkohtaisen stäkkisi yhdellä jaolla.

Huomionarvoista on kuitenkin se, että nimensä mukaisesti "AA-riippuvaisia" on maassamme kohta kymmeniä tuhansia!!!
Vastaa Viestiin