Puheeksi otto

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Puheeksi otto

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Tähän nyt sitten voidaan kerätä erityppisiä puheeksi ottoon liittyviä ongelmia ja ehkä parhaamme mukaan vastailla niihin..

Edit: Poistettu avautuminen, jatkakaa kuitenkin muut mikäli tarpeeseen tulee..
Viimeksi muokannut KisSandra, 26.12.2006 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puheeksi otto

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sanot niin kuin asiat on, kannustavasti. Siitä on hyötyä sekä sinulle että hänelle. Voi olla, että pomon tuki saa alaisen puhkeamaan kukkaan. Se, että tarkkailet häntä ehkä epäluuloisestikin ei välttämättä tuota parhaita tuloksia hänen kohdallaan. Ja jos arvelet hänellä olevan aitoja psyykkisiä ongelmia, voit ohjata työterveydenhuoltoon. Sitten kannattaa miettiä, onko kyse siitä, että hän vaan tekee asiat omalla tavallaan, eikä sillä tavalla kuin sinä itse tekisit.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Puheeksi otto

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Juu, puhumalla, tunteiden näyttämisellä ja muulla vapaalla toiminnalla on paljon nopeampia ja parempia tuloksia kuin millään mykkyydellä tai mököttämisillä.

Henk.koht.en harrasta mykkäkoulujen pitämistä, joskus olen tosin päättänyt "en sitten enää puhu tälle" ja koettanut olla marttyyrimaista mykkää, mutta Ei, se ei kerta kaikkiaan sovi mulle, en ole sitä tyyppiä. Haluan selvittää asiat enkä jättää niitä muhimaan aromipatoihin.

Vapaasti vaan!
Vastaa Viestiin