Aika rientää, ihminen ei

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Aika rientää, ihminen ei

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ihminen kirjoitti: Eikä ole. Vai rakastaako se syöjätär sinua enemmän kuin itseään? Vastaan tähän itse: ei. Siksi se haluaa, että sinä jäät ja kärsit ja jos lähdet, kärsit vielä enemmän. Joten kuomaseni se ei ole moraalisesti kyseenalaista.
Nih. Ja tässähän on muuten sitä syytä, jos nyt ei ihan vihata, niin ainakin hiukan sisuuntua ko. naiseen.

Luin eilen salilla venyttelyn ohessa jotakin höpölöpölehteä, jossa oli juttu ihmisistä, jotka ovat "energiasyöppöjä". Tällaisten ihmisten kanssa ei tunne virkistyvänsä, vaan he ikäänkuin "imevät" muiden ihmisten energiaa. On jutun mukaan syytä opetella ottamaan heidänlaisiinsa sopivasti etäisyyttä ja rajoittaa vuorovaikutusta oman jaksamisen mukaan. Se on sellaista tervettä itsekkyyttä, niinQ.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Aika rientää, ihminen ei

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Kaikki kunnia Rouvalle, joka tietää tällaistakin nussuttaa.
Rouva Pupu kirjoitti:[

Soon kyllä WHO DARES WINS *nussuttaa pilkkua*

Kuva
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Aika rientää, ihminen ei

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 8:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Aika rientää, ihminen ei

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 8:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aika rientää, ihminen ei

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

RolloTomasi kirjoitti:Jos jotain syntiä olen tehnyt, niin antakaa anteeksi.
Kerro kaikki.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Aika rientää, ihminen ei

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 8:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aika rientää, ihminen ei

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

RolloTomasi kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Kerro kaikki.
Pakithan tuosta tuli, kuten tiesinkin. Kysyi, etteikö ystävyytemme merkitse mitään. Ei niin paljoa. Monta kertaa tuosta joutui sanomaan. Väitti, että minä olen satuttanut häntä. Sanoi vielä, että oli jotenkin nähnyt minut vain naivin idealistisessa valossa, ihmisenä joka ei edes voisi haluta suhteeseen hänen kanssaan.

Sanoinhan, että pakit tässä tulee. Ja nuo onnettomat itsetuntijat vain teoreettisesta filosofiasta mäkättivät.
:boohoo: Parempi näin, nyt ovat asiat selvät, eikö vain?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Aika rientää, ihminen ei

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Keikaus kirjoitti: Parempi näin, nyt ovat asiat selvät, eikö vain?
Parempi mulle, mutta entä hälle?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aika rientää, ihminen ei

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

RolloTomasi kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Parempi näin, nyt ovat asiat selvät, eikö vain?
Parempi mulle, mutta entä hälle?
Kultsu, siitä sun ei tarvitse kantaa huolta. Ihan varmasti hän löytää uuden ystävän ja rakkauden, ihan niin kuin sinäkin. Ja voihan olla, että jonkun ajan jälkeen haluat olla hänen ystävänsä. Jos et, sekin on ihan ok.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Aika rientää, ihminen ei

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

RolloTomasi kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Kerro kaikki.
Pakithan tuosta tuli, kuten tiesinkin. Kysyi, etteikö ystävyytemme merkitse mitään. Ei niin paljoa. Monta kertaa tuosta joutui sanomaan. Väitti, että minä olen satuttanut häntä. Sanoi vielä, että oli jotenkin nähnyt minut vain naivin idealistisessa valossa, ihmisenä joka ei edes voisi haluta suhteeseen hänen kanssaan.

Sanoinhan, että pakit tässä tulee. Ja nuo onnettomat itsetuntijat vain teoreettisesta filosofiasta mäkättivät.

Eiköhän se ole hänen häpeänsä, jos kerran väittää että olet "satuttanut" häntä, kun hän itse torjuu sinut.

Tuli jo aiemmin tunne että kyseinen kyllä käytti huomiotasi egonsa buustaamiseen, mutta ei omalta osaltansa panosta sinun kuuntelemiseesi mitään. Olit hyvä "audience".. always willing to listen.
Hetkenkin katsomalla hän olisi huomannut että kyseessä ei sinun puoleltasi ole "vain" platoninen tunne, mutta hän halusi sen kieltää, ja nyt rikoit tuon käsityksen.. siis hän petti itseänsä, ja syyttää sinua siitä.
Ei erityisen reilua sinua kohtaan..

Ihmiset kypsyvät, (en sano että hän koskaan tulee tuntemaan sinua kohtaan mitään), mutta kohtaamalla odottamattomia tilanteita, ehkä hänkin kasvaa henkisesti. Nyt hänellä ei tunnu olevan paljon annettavaa itsekeskeisyydessänsä, jos jopa oma äidin kommentti hiuksista aiheuttaa elämää suurempaa draamaa.
Jos olisit aina toiminut vain hänen olkapäänänsä ja bufferinansa todellisuudelle, olisit vain hidastanut kasvuprosessia.. Joten katso että tämä prosessi on myös hyväksi hänelle, eikä vain sinulle itsellesi..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Aika rientää, ihminen ei

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 8:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Aika rientää, ihminen ei

Viesti Kirjoittaja Lilo »

RolloTomasi kirjoitti:
Tuon tyyppistä itsekin ajattelin, mutta epäilin sen vain olevan pahan ja itsekkään teon järkeilyä hyväksi, syyllisyyden vaientamiseksi.
Puppua. Kerroit lopulta toiselle rehellisesti tunteistasi, ja hän vastasi syyllistämällä. Ainoa todella itsekäs henkilö tässä on nyt se toinen osapuoli.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
slam

Re: Aika rientää, ihminen ei

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti: Ja aika menee koko ajan ohitse, minun polkiessani paikoillani samassa tilanteessa päivästä toiseen. Tässä ei hajoa ainoastaan oma pääni, vaan myös kanssarunkkarien.
Älä, anna yhteisön tien olevan oma tiesi ja vahvistu myös omassa itseydessäsi. Ei ole kenenkään syytä märehtiä yhdenkään ihmisen perään olemalla samalla hajalla idean tähden.

Asiastasi olen suunnittellut pidemmän esseen kirjoittamista, mutta itse olen niin asiasta toiseen hyppäävä, että en ole saanut aikaiseksi keskittyä pidemmäksi aikaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Aika rientää, ihminen ei

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: Ja aika menee koko ajan ohitse, minun polkiessani paikoillani samassa tilanteessa päivästä toiseen. Tässä ei hajoa ainoastaan oma pääni, vaan myös kanssarunkkarien.
Älä, anna yhteisön tien olevan oma tiesi ja vahvistu myös omassa itseydessäsi. Ei ole kenenkään syytä märehtiä yhdenkään ihmisen perään olemalla samalla hajalla idean tähden.

Asiastasi olen suunnittellut pidemmän esseen kirjoittamista, mutta itse olen niin asiasta toiseen hyppäävä, että en ole saanut aikaiseksi keskittyä pidemmäksi aikaa.
Polkiessani paikoillani!!
Ei paha paikka!!!
Lucky Rollo!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Aika rientää, ihminen ei

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Lilo kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Tuon tyyppistä itsekin ajattelin, mutta epäilin sen vain olevan pahan ja itsekkään teon järkeilyä hyväksi, syyllisyyden vaientamiseksi.
Puppua. Kerroit lopulta toiselle rehellisesti tunteistasi, ja hän vastasi syyllistämällä. Ainoa todella itsekäs henkilö tässä on nyt se toinen osapuoli.
Juuri näin.

Toivottavasti nyt pääset eteenpäin elämässä kun tällainen energiaa kuluttava suhde jää. Koita etsiä ihmisiä, joiden kanssa koet myös itse saavasi jotain.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin