Raskaana

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
SaintJuanPylly
Kitinä paheena
Viestit: 49
Liittynyt: 10.09.2006 18:39

Raskaana

Viesti Kirjoittaja SaintJuanPylly »

Vitun vittu. Miten voi kertoa kaverilleen että sen mutsi on raskaana, ja se on mun syytä?

Siis vetävä pirkko se on, nelikybänen ja tosi vauhdikas. Eihän noin vanhojen enää pitäisi edes tulla raskaaksi.

Vitun vittu.
Mulli75

Re: Raskaana

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Noin luuli myös kaverini vaimonsa kanssa kun olivat saaneet ensimmäisen lapsen ja luulivat ettei enää tule kun vaimokin on vähän vaille 40 v. Ei kai 4-kymppisillä vielä vaihdevuodet ala.
Geetzu

Re: Raskaana

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SaintJuanPylly kirjoitti:Vitun vittu. Miten voi kertoa kaverilleen että sen mutsi on raskaana, ja se on mun syytä?
Ei tommosta tartte nyt just miettiä? Jätä mahdollisimman myöhäseks, aina on keskenmenovaara.
Tix

Re: Raskaana

Viesti Kirjoittaja Tix »

Hyvä provo :D
Avatar
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 147
Liittynyt: 05.02.2006 12:51

Re: Raskaana

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

Tix kirjoitti:Hyvä provo :D
Kannattaako tuolla tavalla suhtautua toisten henkilökohtaiseen draamaan?
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
Tix

Re: Raskaana

Viesti Kirjoittaja Tix »

SmartAss kirjoitti:
Tix kirjoitti:Hyvä provo :D
Kannattaako tuolla tavalla suhtautua toisten henkilökohtaiseen draamaan?
Ehdottomasti. Naurattaa ihan mahdottomasti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Raskaana

Viesti Kirjoittaja Lolita »

SaintJuanPylly kirjoitti:Vitun vittu. Miten voi kertoa kaverilleen että sen mutsi on raskaana, ja se on mun syytä?
Eiköhän se mutsi osaa itsekin kertoa aikanaan olevansa raskaana. Pidät suus vaan kiinni, isyys tunnustetaan vasta haasteen jälkeen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Aito_Johanna

Re: Raskaana

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Mitäs murehtimista tuossa on? Vauvat ovat suloisia. Sinusta ja kaveristasi tulee sukulaismiehiä, kun sinusta tulee hänen veli- tai siskopuolensa isä. Ihqua!
NuoriDaavid

Re: Raskaana

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:Hyvä provo :D
Vain ASIALLISET KOMMENTIT!
CandyMan

Re: Raskaana

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Geetzu kirjoitti:
SaintJuanPylly kirjoitti:Vitun vittu. Miten voi kertoa kaverilleen että sen mutsi on raskaana, ja se on mun syytä?
Ei tommosta tartte nyt just miettiä? Jätä mahdollisimman myöhäseks, aina on keskenmenovaara.
Joo. Sitä voi myös avittaa ajamalla autoa holtittomasti ja harrastamalla rajuja kontaktilajeja. SJP voisi samantien ilmoittaa kaverin mutsin potkunyrkkeilykursseille.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Raskaana

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

CandyMan kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
SaintJuanPylly kirjoitti:Vitun vittu. Miten voi kertoa kaverilleen että sen mutsi on raskaana, ja se on mun syytä?
Ei tommosta tartte nyt just miettiä? Jätä mahdollisimman myöhäseks, aina on keskenmenovaara.
Joo. Sitä voi myös avittaa ajamalla autoa holtittomasti ja harrastamalla rajuja kontaktilajeja. SJP voisi samantien ilmoittaa kaverin mutsin potkunyrkkeilykursseille.
Isi, en taaskaan ymmärrä sun ajatustasi?
Ja vaihda tuo avatar, muut luulevat etten ole suomalainen valkoinen.

Stadinpentu
pentu pantu KeikunCandyn
Vastaa Viestiin