Pimppaatko nettipersoonaasi?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.

Pimppatko nettipersoonaasi?

Kyllä, haluan antaa itsestäni paremman/pahemman kuvan
8
27%
En , olen juuri näin tylsä/ihana kuin olen
22
73%
 
Ääniä yhteensä: 30

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rahkapussi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Rahkapussi ainakin on kauheen utelias. Ja siisti kirjoittaja. Nyt oikeastaan vasta huomaan, että hänhän on naispuolinen Stadinarska.
Ja koska noin paljon ja analyyttisesti kirjoittava on nainen niin hän on vähemmän haukutumpi kuin Arskalaisten Arska.

Rahkamuru! Vastaa mulle mitä mieltä olet?
Olet oikeassa ja väärässä. Oikeassa siinä, että olen utelias, "miksi?" taisi olla toinen oppimani sana perkeleen jälkeen. Väärässä siinä, että minua ei muka ole haukuttu. TiX antoi minullekin huutia Faghagina, olin muistaakseni "tyhmä lehmä". Mutta tämä tapahtui chatissa, ei Kity-Kitinässä. Myös SingleMalt aka Sinkkumatti antoi minulle kirpakkaa palautetta kutsumalla minua herttaisesti "ällöttäväksi", kun keskustelimme palstalla kultaisista suihkuista, anaaliseksistä ja naisen ejakulaatiosta.

Varhaiskeski-ikäinen femakko on kyllä saanut osansa negatiivisesta palautteesta, mutta sekin loppui, kun osallistuin Kityn pikkujouluihin. Huomattiin, että täti olikin fiksu, filmaattinen ja avaralla kaula-aukolla varustettu ihQutus :h: Lopullisesti sulatin jään karaoke-illasssa laulamalla Tahdon olla sulle hellä yhdessä Keikauksen kanssa: minä olin Danny, Keiksu hurmaava Armi. Näin sitä markkinointipelle piNppaa IRL-imagoaan.
Tulipa paljon infoa. Kaikkea en saata uskoa!

Eli en usko, että perkele oli sanavarastossasi. Ei ainakaan jos avattaresi on kuvasi.
Tix-homman kuitenkin uskon. Sä oot räväkkä täti, korjaan neito, kirjoittamaan ja Tix haukkuu sellaisia kateellisuuttaan, epäilen. Minua on moitittu aikaisemmin kun olen haukkujani epäillyt sellaisiksi, mutta eräiden kohdalla se nyt vaan on niin. En olisi huomannut että yksikään nainen olisi sortunut sellaiseen täällä. Toki täällä on yksisuuntaisia laumasielunaisiakin, mutta heille se ajattelu sopii, eikä sitä ajattelua laajakatsoisemmaksi sovi väkisin tyrkyttää, vaikka olen aina varsinkin aikaisemmin jaksanut ihmetellä joidenkin ajatusmaailmaa. NÄMÄ EIVÄT OLE ARSKALAISIA!!!
Mut katsos jos nainen esiintyy taskuvenuksena niin hän tosiaan saa älyttömästi suosiota vaikka sanoisi vain kolme kirjainta. Joskus mietityttää, tajuaako nainen olevansa tosiaan seksuaalinen objekti. Kun joskus sanotaan että se olisi harmillista naisille. Tätä kaksijakoisuutta miehen on usein vaikea taatusti ymmärtää. Varsinkin silloin kun seksuaalinen lähentely tulee väärältä suunnalta naisen mielestä. Siksi yleinen puhe naisenkin "haluista" on vaarallista kun samaan aikaan se kuitenkin saattaa olla "inhoa". Kun miehelle näin kaksijakoista tämä maailma ei ole. Huonompikin kelpaa jos hyvää mielestään ei saa. Tosin on olemassa Stadinarskan tapaisia vaikeita tapauksia, jotka ajattelevat liikaa, joilla on hiukan feminiininen ajattelutapa eli ne tippaleipäaivot ja niin suoraviivainen etenemistapa on mulle aina outoa. Ja siksi laiskana täytyy oikein miettiä jos ei saa kapinetta tuulensuojaan.

Siis sä oot nyt vielä tutkimatta parahin Maitorahkapurkki! Siis kaula-aukko seksikäs, juttelet ejakulaatiosta ja väittelet . Tuo Karaokejuttu on ihan selkeä sun tyylisi varmaan ja keikku, juu.
Ja sekin, että kun esittäytyy niin usein se on eduksi. Näin kuvitttelisin itsenikin kohdalla tapahtuvan, koska nyt sentään ei pääni lukuisia mielikuvitusryöppyjä ja ajatuksia ja huumoria ole heti nähtävissä. Vain suht. tavis mukava mies, otaksun muitten ajattelevan.
Minä, minä, minä. ENKÄ kirjoita enää itsestäni kun oikeasti en halua olla itsekäs.

Rahkapiirakan säisin jos olisi jääkaapissa, Kolan kanssa. Noh, eipä paksuunnu kun ei ole. Toisaalta olisiko sinusta kiva jos söisin sut poskeeni?

SA
ihmissyöjätyyppi tietämättään!?? :roll:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

prosessi kirjoitti:Epäluuloni säilyvät...
Tunnustan tämän johdosta kiinnostuneeni siitä, kenenä sinä minua oikein pidät, joten kävin vähän etsiskelemässä. Löytyi esimerkiksi P.H., M.R., A.T., G.S.Jr, H.K., P.P., A.f.S. ja r.b.g., mutta ei L.B.:tä. Auta vähän!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mäkin taidan tietää mitä L.B. tarkoittaa!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

aasi kirjoitti:Mäkin taidan tietää mitä L.B. tarkoittaa!
No hö! Mä löysin vain yhden vaihtoehdon, mutta timestampit ja kromosomit ei täsmää.

En leiki teidän kaa! :cry:
Elukka

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

EveryWoman kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Epäluuloni säilyvät...
Tunnustan tämän johdosta kiinnostuneeni siitä, kenenä sinä minua oikein pidät, joten kävin vähän etsiskelemässä. Löytyi esimerkiksi P.H., M.R., A.T., G.S.Jr, H.K., P.P., A.f.S. ja r.b.g., mutta ei L.B.:tä. Auta vähän!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lb :P
Rahkapussi

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Stadinarska kirjoitti:Mut katsos jos nainen esiintyy taskuvenuksena niin hän tosiaan saa älyttömästi suosiota vaikka sanoisi vain kolme kirjainta. Joskus mietityttää, tajuaako nainen olevansa tosiaan seksuaalinen objekti. Kun joskus sanotaan että se olisi harmillista naisille. Tätä kaksijakoisuutta miehen on usein vaikea taatusti ymmärtää. Varsinkin silloin kun seksuaalinen lähentely tulee väärältä suunnalta naisen mielestä. Siksi yleinen puhe naisenkin "haluista" on vaarallista kun samaan aikaan se kuitenkin saattaa olla "inhoa".
Kyllä nainen tietää ja käyttää sitä hyväkseen. Niin monet vinoilut ja kettuilut olen saanut anteeksi aseistariisuvasti hymyillen. En epäröi hetkeäkään käyttää hyväkseni naiseuttani, jos se tuo minulle etulynötiasemaa esim. työkuvioissa. Markkinoinnin alalla halutaan mieluusti nainen tekemään presentaatiota, sillä naiseen kohdistuu automaattisesti enemmän huomiota kuin mieheen.

Naiset puhuvat keskenään seksuaalisista haluistaan ja kokemuksistaan varsin suorasukaisesti. Kainostelu ja muu häveliäisyys on silkkaa näyttelemistä, joka on tarkoitettu miespuolisten ihmisten suojaamiseksi. Tuo herkempi sukupuoli näet menettää helposti seksuaalisen kykynsä/tulee kateelliseksi kun tulee ilmi, että naisella on enemmän seksuaalisia kokemuksia kuin miehellä. Ja tämähän on luonnollista: viehättävän naisen on helppoa saada seksiä, kiitos ympärillä pyörivien miesten. Tarvitsee vain valita.

Tämän takia on turvallista vastata miespuoliselle kumppanille maaginen luku 2, kun tulee puhe miestä edeltävistä seksikumppaneista.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Rahkapussi kirjoitti:
Kyllä nainen tietää ja käyttää sitä hyväkseen. Niin monet vinoilut ja kettuilut olen saanut anteeksi aseistariisuvasti hymyillen. En epäröi hetkeäkään käyttää hyväkseni naiseuttani, jos se tuo minulle etulynötiasemaa esim. työkuvioissa. Markkinoinnin alalla halutaan mieluusti nainen tekemään presentaatiota, sillä naiseen kohdistuu automaattisesti enemmän huomiota kuin mieheen.

Naiset puhuvat keskenään seksuaalisista haluistaan ja kokemuksistaan varsin suorasukaisesti. Kainostelu ja muu häveliäisyys on silkkaa näyttelemistä, joka on tarkoitettu miespuolisten ihmisten suojaamiseksi. Tuo herkempi sukupuoli näet menettää helposti seksuaalisen kykynsä/tulee kateelliseksi kun tulee ilmi, että naisella on enemmän seksuaalisia kokemuksia kuin miehellä. Ja tämähän on luonnollista: viehättävän naisen on helppoa saada seksiä, kiitos ympärillä pyörivien miesten. Tarvitsee vain valita.

Tämän takia on turvallista vastata miespuoliselle kumppanille maaginen luku 2, kun tulee puhe miestä edeltävistä seksikumppaneista.
No tässäpä oli kerrankin selkeä, rehellinen ja suora näkemys ko asiasta.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
NuoriDaavid

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rahkapussi kirjoitti: Markkinoinnin alalla halutaan mieluusti nainen tekemään presentaatiota, sillä naiseen kohdistuu automaattisesti enemmän huomiota kuin mieheen.
Selvennätkö.

Henk. koht. olen sitä mieltä, että naiseen saattaa kohdistua enemmän huomiota mutta mies on uskottavampi.

Tietysti saattaa riippua siitä, mitä myydään.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Stadinarska kirjoitti:Tätä kaksijakoisuutta miehen on usein vaikea taatusti ymmärtää. Varsinkin silloin kun seksuaalinen lähentely tulee väärältä suunnalta naisen mielestä. Siksi yleinen puhe naisenkin "haluista" on vaarallista kun samaan aikaan se kuitenkin saattaa olla "inhoa".
Varkaus on palannut?
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriDaavid kirjoitti: Tietysti saattaa riippua siitä, mitä myydään.
Ja millä myydään. Paidan alta näkyvät nännit taatusti tuovat huomiota, mutta vievät samalla uskottavuutta. Asiallisesti pukeutunutta naista taas kyseenalaistetaan varmaan enemmän kuin asiallista miestä, mutta kuitenkin vähemmän kuin selkeästi miesyleisöä provosoimaan tullutta kanssasisartaan.

Oikeastaan voisinkin aloitella keskustelua paidan alta näkyvistä nänneistä. Itseäni tämä ilmiö todella vaivaa. Pidän naista, joka joko tahallaan tai tahattomasti näin pukeutuu, auttamatta hieman yksinkertaisena. Nöpöttävät nännit saavat taatusti huomiota, haettua tai tahatonta. Enkä nyt käsittele tekstissäni yökerhopukeutumista, vaan muissa tilanteissa sattuvaa nöpöttelyä. Itse kärsin kyseisestä vaivasta toisinaan jumppatunneilla, väärän vaateyhdistelmän tuloksena. Vaimoni taas ihmetteli, kuinka voin kärsiä moisesta, kun saatan silloin tällöin kiksauttaa paikassa, jossa saman vuorokauden sisällä on kenties käyskennellyt muitakin ihmisiä. Itse en näe tässä ristiriitaa. Minusta nännien nöpötys on hieman sama asia kuin tahaton erektio. Se on reaktio, jota sivistyneissä maissa kuitenkaan ei pidetä toivottavana sosiaalisessa, julkisessa kontekstissa.

Ymmärrän toki, että miehistä tämä vaiva on useimmiten toivottavaa, eikä varmaan moni nainenkaan kiinnitä asiaan (negatiivista)huomiota, mutta minusta ko. tilan aiheuttama epämukavuus oli mainitsemisen arvoista. Löytyykö sielunkumppaneita tämän asian tiimoilta, vai olenko ihan yksin murheeni kanssa?
Prepare for the worstest.
NuoriDaavid

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti: Ymmärrän toki, että miehistä tämä vaiva on useimmiten toivottavaa, eikä varmaan moni nainenkaan kiinnitä asiaan (negatiivista)huomiota, mutta minusta ko. tilan aiheuttama epämukavuus oli mainitsemisen arvoista. Löytyykö sielunkumppaneita tämän asian tiimoilta, vai olenko ihan yksin murheeni kanssa?
Tahattomasta erektiosta kärsiviä?

Tästähän oli valtakunnallinenkin debatti Jonna Tervomaan nipplegaten yhteydessä ja valtaosa naisista oli kait sitä mieltä, että kyseessä oli harkittu julkisuustemppu?

Olen kyllä samaa mieltä siinä, että näkyvät nännit (kuten myös näkyvä pikkuhousujen raja) kyllä lisäävät huomiota, mutta vähentävät uskottavuutta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eiköhän ennen juhlia ole tapana pyörähtää muutama kerta peilin edessä todetakseen, että homma on ok; perse nyt näyttää aina liian isolta mutta nännit ei sentään nöpsötä, junou.

Uskon nelikymppisten homssuisten (koti)äitien olevan ainoita, jotka aidon oikeasti eivät katso itseään peiliin ulos lähtiessään eivätkä käytä edes snadisti pehmustettuja rintsikoita, mutta käyttävät kyllä ohuita trikoopaitoja koskaneovatmukaviajakestäviä ja siksi tavallinen kansa joutuu näiden kaikkialla vaanivien nelikymppisten nännien hyökkäyksen kohteeksi niin julkisissa siirtymävälineissä kuin toisinaan luennoillakin!121 Asia on selkeästi traumatisoinut minut, hyvä että tuli avattua Shrinkkiin.
Prepare for the worstest.
NuoriDaavid

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Eiköhän ennen juhlia ole tapana pyörähtää muutama kerta peilin edessä todetakseen, että homma on ok; perse nyt näyttää aina liian isolta
Mistä tämä naisten kollektiivinen käsitys siitä, että heidän perseensä on liian iso?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No siis, jos tuntisit minut IRL niin tietäisit, etten jaa tuota käsitystä muiden sukupuoleni edustajien kanssa. Meinasin laittaa tuohon, että "paitsi tietty mun peba", mutten sitten viitsinyt, koska se olisi ollut hieman leuhkaa, enkä halua antaa ylimielistä vaikutelmaa itsestäni.
Prepare for the worstest.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

NuoriDaavid kirjoitti: Mistä tämä naisten kollektiivinen käsitys siitä, että heidän perseensä on liian iso?
No vaikka siitä miten esimerkiksi Jennifer Lopezin perää toitotetaan valtavaksi. Se on sentään tanssijan lihaksikas, kaunis takamus, ja persettä nyt voi muokata lähinnä juuri liikunnalla. Mitä mahdollisuuksia taviksella on ellei ammattitanssijan takapuoli ole tarpeeksi hyvä miesten vaatimuksille? J.Lo:n pyllyn pitäisi olla maailman ylistysten kohde negatiivisen jättipersehuomion sijaan.

Nännivaivaannusta en jaa, toisten nännien nousut saatan huomata mutta ne eivät herätä tuntemuksia mihinkään suuntaan. Kun omat näkyvät se tuntuu hauskalle. On jotenkin terhakka olo. *yksinkertainen*
Elämä kantaa, jos sen antaa
NuoriDaavid

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Melnais kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Mistä tämä naisten kollektiivinen käsitys siitä, että heidän perseensä on liian iso?
No vaikka siitä miten esimerkiksi Jennifer Lopezin perää toitotetaan valtavaksi. Se on sentään tanssijan lihaksikas, kaunis takamus, ja persettä nyt voi muokata lähinnä juuri liikunnalla. Mitä mahdollisuuksia taviksella on ellei ammattitanssijan takapuoli ole tarpeeksi hyvä miesten vaatimuksille? J.Lo:n pyllyn pitäisi olla maailman ylistysten kohde negatiivisen jättipersehuomion sijaan.

Nännivaivaannusta en jaa, toisten nännien nousut saatan huomata mutta ne eivät herätä tuntemuksia mihinkään suuntaan. Kun omat näkyvät se tuntuu hauskalle. On jotenkin terhakka olo. *yksinkertainen*
Ei pidä uskoa kaikkea, mitä lehdissä lukee. Eikös Jlo:n peräpeili btw nimenomaan ole ollut positiivisen huomion kohteena?

Tsiisus, jos ei tämä näytä hyvältä, niin mies on kuollut:
Kuva

Leveä lantiohan on naisen merkki.
mustanikki

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Sitten on meitä, joiden nännit elävät valitettavasti omaa elämäänsä. Nöpötys tulee kyselemättä, toki useimmiten viileän lämpötilan edesauttamana, eikä todellakaan kunnioita vaatekerroksia tai rintsikoiden toppauksia. Untuvatoppatakki taitaisi olla ainut realistinen tapa peittää efekti luotettavasti. Kotoa lähtiessä peiliin katsominenkaan ei auta, kun tilanne voi kohta olla aivan toinen. Ylimääräistä huomiota en kanssaeläjiltäni kaipaa, valitettavasti silloin tällöin vino virnuilu paljastaa nännien taas päättäneen hakea sitä omatoimisesti. No, näillä eväillä on elettävä, vaikka sitten tyhjäpäiseksi huomionhakijaksi leimattuna.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun onnettomat nännit eivät paljon paitaa pullistaneet, kun nöpöttivät, mutta lävistykset tehostavat hyvin. Ei tosiaan ihan pienet toppingit pidä piilossa. Me likes.

Niin, ja Jennifer on herkku! Peppu ja kaikki.

Tuo ensimmäinen kappale olkoon nickini pimppausta.
prosessi

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Epäluuloni säilyvät...
Tunnustan tämän johdosta kiinnostuneeni siitä, kenenä sinä minua oikein pidät, joten kävin vähän etsiskelemässä. Löytyi esimerkiksi P.H., M.R., A.T., G.S.Jr, H.K., P.P., A.f.S. ja r.b.g., mutta ei L.B.:tä. Auta vähän!
Eivät kirjaimet silloin vielä olleet juuri nuo.
Rahkapussi

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

EDIT: Ylläpidon terveiset Shrink-osioon:

"VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova." :shock:

Tämä nänni- ja pebakeskustelu on hämmentänyt minut. ND, kyllä kai sinä tajuat, että tuo kuva JLo:sta ON manipuloitu?

Nännit ovat kivat myös miehillä. Nänneistä kiihottuvat miehet mitä hauskimpia seksikumppaneita: esileikkien variaatiomahdollisuus lähes rajattomalta tuntuva.

Luulen, että ylläpito siirtää kohta tämän keskustelun Paskanjauhantaan.
Viimeksi muokannut Rahkapussi, 02.08.2007 16:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Rahkapussi kirjoitti:Aasin terveiset Shrink-osioon:

"VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova." :shock:
Eipä laiteta kommentteja mun suuhun! Olen aivan varma että tuota en ole kirjoittanut. Muistaakseni koko Shrink-osasto on jonkun toisen ylipidon jäsenen luoma.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NuoriDaavid

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rahkapussi kirjoitti: Tämä nänni- ja pebakeskustelu on hämmentänyt minut. ND, kyllä kai sinä tajuat, että tuo kuva JLo:sta ON manipuloitu?

Niin? Ei se poista sitä tosiasiaa, että kuva näyttää hyvältä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rahkapussi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Mut katsos jos nainen esiintyy taskuvenuksena niin hän tosiaan saa älyttömästi suosiota vaikka sanoisi vain kolme kirjainta. Joskus mietityttää, tajuaako nainen olevansa tosiaan seksuaalinen objekti. Kun joskus sanotaan että se olisi harmillista naisille. Tätä kaksijakoisuutta miehen on usein vaikea taatusti ymmärtää. Varsinkin silloin kun seksuaalinen lähentely tulee väärältä suunnalta naisen mielestä. Siksi yleinen puhe naisenkin "haluista" on vaarallista kun samaan aikaan se kuitenkin saattaa olla "inhoa".
Kyllä nainen tietää ja käyttää sitä hyväkseen. Niin monet vinoilut ja kettuilut olen saanut anteeksi aseistariisuvasti hymyillen. En epäröi hetkeäkään käyttää hyväkseni naiseuttani, jos se tuo minulle etulynötiasemaa esim. työkuvioissa. Markkinoinnin alalla halutaan mieluusti nainen tekemään presentaatiota, sillä naiseen kohdistuu automaattisesti enemmän huomiota kuin mieheen.

Naiset puhuvat keskenään seksuaalisista haluistaan ja kokemuksistaan varsin suorasukaisesti. Kainostelu ja muu häveliäisyys on silkkaa näyttelemistä, joka on tarkoitettu miespuolisten ihmisten suojaamiseksi. Tuo herkempi sukupuoli näet menettää helposti seksuaalisen kykynsä/tulee kateelliseksi kun tulee ilmi, että naisella on enemmän seksuaalisia kokemuksia kuin miehellä. Ja tämähän on luonnollista: viehättävän naisen on helppoa saada seksiä, kiitos ympärillä pyörivien miesten. Tarvitsee vain valita.

Tämän takia on turvallista vastata miespuoliselle kumppanille maaginen luku 2, kun tulee puhe miestä edeltävistä seksikumppaneista.
No sehän on moro, Maitorahkapussi!

Olet sinä melkoinen juttutuutti, mutta kuten Nuori Daavid sanoi, puhut suorasukaisesti, vai kuka sen sanoi.
Ja uskon ihan täysin sen että työpaikalla naiseudesta on enemmälti etua ja varsinkin markkinointialalla.

MUTTA kyllä määä aika hyvin tunnen myös hiukkasen Rahkapussin tyypin joten tiiän että sää hiukkasen provosoit. Jos oon minäkin sellainen niin olet kyllä sinäkin!

Nimittäin seksuaalisuudessa kyllä YLEENSÄ aivan varmasti on niin että nainen sentään on seksin norkoamisen suhteen vielä "suljettu" eli kyllä olen sentään elämäni aikana huomannut ja kuullut että nainen haluaa useimmiten olla rauhassa ja olla passiivinen. Useinhan hyvä nainen on jo varattukin. Mies on enemmälti seikkailija. Toki on ihan tyypistä kiinni tuo seksuaalisuuden määrä ja taso, mutta onhan aivan selkeää että kieltäytyvät naiset ovat vielä enemmistö sentään!

Ja en nyt haluaisi puhua pussiin , mutta kenen kanssa se nainen makaa...miehen!!! Joten ehkä niitä seksuaalisuhteita sentään on miehelläkin, hehheh!
Luulen kyllä, että naiset tekevät temppuja itse jopa useimmin kuin miehet. Tätä asiaa ei saa miehiltä (eikä naisiltakaan) toki selville. Se pitää arvata sillä gallupit ovat yhtä tyhjän kanssa. Näistä halutaan varmasti "valehdella". Ylipäänsä seksuaalinen halu, mihin se suuntautuu, on asia, johon ei varmaankaan vastata täysin OIKEASTI. Miettikääpä kaikki mikä teitä saattaisi ihan lopulta kiinnostaa ja mitä te sanotte ympäristöllenne ja mitä gallupeihin!!
Siinä on heittoja ihan varmasti.

Nainen on juonikas ihminen ja käyttää kaiken aikaa miestä kohtaan psykologiaa. Mutta se onkin hieman ärsyttävää sille joka sen snaijaa. Eikä hiemankaan...
Ei ole kiva kun huomaa jonkun kehumisen vain sen takia että nainen on lukenut jostain, että miestä pitää kehua jotta hän tuntisi olonsa isommaksi. Ja nainen näyttelee vaatimatonta taskuvenusta joskus tahallaan, se on niin läpinäkyvää joskus.

SIKSIKÖHÄN en muuten ole naimisissa, että seulani on niin tarkka, että huomaan kyllä konnankoukut.
Eräs naistuttavani tapasi jopa kutsua minut pelaamaan ja uimaan ja sitten sain olla työleirillä puutarhassaan sen jälkeen. Hohhoijaa.

MINUA on kyllä silti viime aikoina alkanut tuntua silti, että minunkin olisi hyvä olla sellainen enempi putkiaivo, mille naisten voima, juonikkuus, tehoaisi. Se olisi helpompaa. "Joutuisi" ainakin naimisiin ja saisi lapsia.
Ja sitten eron tullen vain hyväksyä se, että "vaimolle ne lapset toki menee, niin on aina tehty".
ITSE EN nimittäin kyllä kestäisi lasteni menetystä, en koskaan. Sen tiedän.

MUTTA luulen, että minun "vikani" on se, että minussa on liikaa naisen tiettyjä ominaisuuksia. Olen ulkoisesti toki mies, mutta tapani elää, arvoni ja juttuni ja kotiasiani, vapaa-aikani, ajatukseni, ovat usein muuta kuin perinteisen maskuliiniset. Pidän 100% naisista seksuaalisesti, mutta joudun pelkäämään, että naiset hakevat puhtaasti miesmäistä mörökölliä ja putkiaivoa joka vain suorittaa ja puhuu sopivasti...
Me miehet, joilla on feminiiniominaisuuksiakin käytöksessämme, olemme väliinputoajia. Poikamaiset naiset hyväksytään mutta miehen pitää olla sellainen hieman yksinkertainen puurtaja ja menestyjä.

Itse omassa elämässäni tällainen hyvin laaja ajatusmaailma ja ymmärrys molempiin sukupuoliin on tietenkin erittäin rikastuttavaa ja olen aina itsessäni sen jotenkin tiennytkin, mutten ole aina halunnut myöntää sitä että se saattaa vaikuttaa seksuaaliseen kiinnostukseen naisella.
Onhan se nähty että monet naiset pitävät rentuista. Jotkut naiset ovat hulluina "pahoihin poikiin", jopa siis rikollisiin.
He eivät juurikaan innostu mukavasta hellästä ja varmasta kumppanista joka ymmärtää myös naisten päälle! Siis puhun vakituisesta kumppanista. Minunlaiseni mies saa käytöksensä hyvyyden vuoksi helposti jutunjuurta ja kiinnostusta kivoilta naisilta ja seksiäkin, mutta sen saamisen suhteen tulee nähdä enemmän vaivaa. Minulla on kamala jakosuhde tuntemieni naisten suhteen, jotka pitävät minusta kovasti, mutta joiden kanssa ei sekstata.Siis tuttavia on paljon mutta siis lähes yhtä paljon ei seksiä. Se on ehkä kummallista...? Sitten ne tietyt elämäni seksikumppanit ovat samalla olleet aika maskuliinisia.

Et sillee...
Rahkapussi, sä olisit mukava vaimo, mutta mä vaan tuntisin sun metkut! Mut eipä meille riitaa tulisi! Hehhee. Rahkapussi on kiva ilman muuta! :D

SA
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Olen jo niin tottunut aiheiden vaihtumiseen lennosta, että spoilasin ketjua huomaamattani, anteeksi. Palataan aiheeseen:

Pimppaukseksi voinee laskea tiettyjen puolien korostamisen itsessään ja tätä olen takuulla tehnyt. Mutta toisaalta, en ole halukas kertomaan itsestäni kaikkia enkä tuomaan koko elämääni näytille, joten toisten puolien korostuminen johtuu juuri tästä. Kokemus palstan dynamiikasta sekä pariutuminen emopalstalta ovat myös osaltaan tehneet hiljaisemmaksi.

Itseään haluaa säästää ja suojata, mutta en oikein osaa käydä keskustelua täysin yleisellä tasolla, väkisin oma näkökulma tulee läpi ja usein vielä kokemusten kautta. Olisi kiinnostavaa tietää vaikutanko muista niin tylsältä kuin itsestä usein tuntuu, sen juttujen karsinta on tehnyt.

Nykyään oma vajavaisuutensa on helpompi myöntää, varmaan alkuajoilta netissä on löydettävissä tekstiä jossa olen hyvin osaava, tietävä ja oikeassa. Tämä liittyy ehkä enemmän henkiseen kasvuun mutta niin henkistynyt en vieläkään ole ettenkö kokisi olevan ehdottoman oikeassa tietyissä asioissa. Ehkä ne omat ihanteet ovat niin vahvat ettei niitä pysty kyseenalaistamaan mutta enemmän olen päätynyt mielipiteisiini pohdinnan jälkeen.

Joskus harkitsin rinnakkaishahmon luomista, ajattelin että se olisi mukava puuha kirjallisesti ja voisi elävöittää kituvaa kityä. Tähän saakka feikit ovat olleet kohtuullisen kökköjä ja sen vuoksi ne on huomattu nopeasti. Aikaa toteutukseen ei vain ole tarpeeksi, laitan asian uudelleen harkintaan jos koskaan joudun kotikaranteeniin jonkin yleistartuntavaarallisen taudin vuoksi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Rahkapussi

Re: Pimppaatko nettipersoonaasi?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Stadinarska kirjoitti: Eräs naistuttavani tapasi jopa kutsua minut pelaamaan ja uimaan ja sitten sain olla työleirillä puutarhassaan sen jälkeen. Hohhoijaa.
*reps*
Stadinarska kirjoitti:MINUA on kyllä silti viime aikoina alkanut tuntua silti, että minunkin olisi hyvä olla sellainen enempi putkiaivo, mille naisten voima, juonikkuus, tehoaisi. Se olisi helpompaa. "Joutuisi" ainakin naimisiin ja saisi lapsia.
Hmph, naisia ja lapsia saa ihan netistä.
Stadinarska kirjoitti:He eivät juurikaan innostu mukavasta hellästä ja varmasta kumppanista joka ymmärtää myös naisten päälle!
Juu, ei me innostuta, kun ei ne mukavat ja hellät oikeasti ymmärrä, kuvittelevat vaan :(
Stadinarska kirjoitti:Sitten ne tietyt elämäni seksikumppanit ovat samalla olleet aika maskuliinisia.
Mikäs siinä lihaksikkaan emännän rajussa rutistuksessa ollessa, hyvähän se, nam.
Stadinarska kirjoitti:Rahkapussi, sä olisit mukava vaimo, mutta mä vaan tuntisin sun metkut!
Juu, en olis. Kun mä olen tottunut olemaan mies talossa.
Vastaa Viestiin