Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
NuoriD

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Eikö lähestysmiskieltoa voi hakea? Nykyäänhän se kait kattaa tekstarienkin lähettämisen, vai oliko ko. muutos vasta tulossa?
Eipä se juuri auta.
No ei kai se välttämättä auta, mutta lähestysmiskielto on lähestymiskielto ja selvä viesti siitä, että lähestyminen on kiellettyä.

Minä hakisin lähestymiskieltoa ja oikeustieteen uimamaisterina veikkaan, että kun kyseisenkaltaisia viestejä on tullut useampia, niin sitä voitaisiin määrätä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Vaikka onhan se aika sairasta pyörittää vihaa yli vuosi tuolla jossain, mielestäni.
Itsepä sen sanoit, sairasta. Ja sairas mieli voi keksiä mitä tahansa. Mä en uskaltaisi olla tekemättä mitään, koska joutuisin elämään pääni kanssa jos jotain oikeasti tapahtuisi. Tuskin kukaan uskoi koulusurmaajienkaan koskaan tekevän mitään...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Karsea tyyppi :shock:

Mä olisin ihan vittuillakseni laittanut sille viestin takaisin "Olet varmasti erehtynyt numerosta, nimeni on Maija Tirranen ja asun Joensuussa. Toivottavasti et löydä ketä tavoittelet.".
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:Vaikka onhan se aika sairasta pyörittää vihaa yli vuosi tuolla jossain, mielestäni.
Itsepä sen sanoit, sairasta. Ja sairas mieli voi keksiä mitä tahansa. Mä en uskaltaisi olla tekemättä mitään, koska joutuisin elämään pääni kanssa jos jotain oikeasti tapahtuisi. Tuskin kukaan uskoi koulusurmaajienkaan koskaan tekevän mitään...
Pidän lähestulkoon mahdottomana että kyseinen henkilö toteuttaisi minkäänlaisia juttuja (kuten sanoin, eivät olleet uhkauksia), eikä se johdu siitä ettenkö pimahduksiin uskoisi vaan ihan fysiologisista ja maantieteellisistä seikoista. Plus monista muista jutuista lisänä, tarkemmin en viitsi retostella näistä asioista.

Teki myös selväksi ettei halua olla missään tekemisissä kanssani. Sanoisko tohon että samat.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:Karsea tyyppi :shock:

Mä olisin ihan vittuillakseni laittanut sille viestin takaisin "Olet varmasti erehtynyt numerosta, nimeni on Maija Tirranen ja asun Joensuussa. Toivottavasti et löydä ketä tavoittelet.".
Anteeksi, aihe on vakava, mutta tämä kyllä sai aikaan hörähdyksen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja RP »

Täällä on käyty todellista tekstiviestisotaa nyt koko ilta. Tiedän, tiedän. Olen niin helvetin surkea antamaan olla tuollaisen paskaryöpyn kohdalle sattuessa. Nyt on pällätty peiliin, puolin ja toisin.

Kovasti pahoitellaan vihastuksissaan sanottuja asioita. Se nyt vaan kuitenkin on niin, että aika lailla kaiken muun paskan olisin ottanut niskaan ilme värähtämättä, mutta sillä hetkellä kun toivotaan tytsän tai miehen kuolemaa, ei ole paluuta minkäänlaisten anteeksipyyntöjen kanssakaan. Koska se vaan on. Vittu sairasta.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:Täällä on käyty todellista tekstiviestisotaa nyt koko ilta. Tiedän, tiedän. Olen niin helvetin surkea antamaan olla tuollaisen paskaryöpyn kohdalle sattuessa. Nyt on pällätty peiliin, puolin ja toisin.

Kovasti pahoitellaan vihastuksissaan sanottuja asioita. Se nyt vaan kuitenkin on niin, että aika lailla kaiken muun paskan olisin ottanut niskaan ilme värähtämättä, mutta sillä hetkellä kun toivotaan tytsän tai miehen kuolemaa, ei ole paluuta minkäänlaisten anteeksipyyntöjen kanssakaan. Koska se vaan on. Vittu sairasta.
Hävitä puhelin hetkeksi vaikka ukolles. Mitä et tiiä, se ei vaivaa. Sitten kun (silloin) yksipuolinen sota loppuu, saat puhelimen takaisin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja RP »

^Tuo lienee järkevintä. Toteutan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

RP, saako udella että onko kyseessä siis entinen poikaystävä, vai joku muu läheinen?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ja saako kysellä että miten tarina jatkui?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja RP »

Ihan naispuolinen ystävä tuolta vuosien takaa. Tai no ystävä ja ystävä, selkeästi.
RP

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja RP »

annepa kirjoitti:Ja saako kysellä että miten tarina jatkui?
Eip se ole jatkunut mitenkään. En ole vastannut anteeksipyyntöihin ym. juttuihin.
NuoriD

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:Ihan naispuolinen ystävä tuolta vuosien takaa. Tai no ystävä ja ystävä, selkeästi.
Mä luulin ilman muuta, että miespuolinen eksä. Anteeksi heteronormatiivisuuteni.
RP

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti:
RP kirjoitti:Ihan naispuolinen ystävä tuolta vuosien takaa. Tai no ystävä ja ystävä, selkeästi.
Mä luulin ilman muuta, että miespuolinen eksä. Anteeksi heteronormatiivisuuteni.
Mistäköhän tämmösen käsityksen saa ts. siis itselläni ei käynyt mielessä tämmönen mahdollisuus. Kyseessä siis todellakin ystävä, nyt entinen sellainen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ja saako kysellä että miten tarina jatkui?
Eip se ole jatkunut mitenkään. En ole vastannut anteeksipyyntöihin ym. juttuihin.
Minusta ihan järkevää. Vieläkö vituttaa vai onko jo välinpitämätöntä?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja RP »

annepa kirjoitti: Minusta ihan järkevää. Vieläkö vituttaa vai onko jo välinpitämätöntä?
Kiitos kysymästä :) Vähän molempia. Tämä henkilö on aina (ja varmaan toisinpäinkin homma toimii) tuonut huonot puoleni esiin. Malliesimerkki ihmisistä, joiden ei pitäisi olla missään tekemisissä toistensa kanssa.

Kuten sanoin niin nuo muut jutut olisin ohittanut olankohautuksella, mutta nämä kuolemisjutut meni rajan yli. En kertakaikkiaan pysty kuvittelemaan tilannetta jossa itse kokisin noin suurta vihaa, varsinkaan läheistä ihmistä kohtaan. Ei niitä anteeksipyynnöt korjaa.

Useamman vuoden tuin ja kannustin ongelmissaan ja masennuksessaan kunnes teki katoamistemppunsa. On katkera. On katkera siitä, että olen saanut kaiken (siis näin hän kuvittelee omassa päässään) mitä hän haluaa vaikka en juuri itse näitä asioita ole koskaan palavasti halunnut.

Näkee asiat niin vääristyneinä, elää omassa maailmassaan. Esimerkkinä se, että hieron tätä täydellistä perhe-elämääni (kuvitelmissaan) hänen kasvoilleen, päden sillä jatkuvasti. Oikeastihan ainoa perhettä käsittelevä asia on ollut ilmoittaa tytsän syntymästä. Muutoin aina keskitytty hänen elämäänsä, ongelmiinsa jne.

Mielestäni ei ole mitään mahdollisuuksia tämmösillä asetelmilla koittaa edes paikata asioita vaikka nyt on suoraan puhuttukin. Ei se olisi tervettä. Tai siis se ei olisi terve suhde.

Heh, oikeastaan. Nyt en kyllä ihmettele miksi joku erehtyi luulemaan keissiä eksäksi :D
elco

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti: Tai siis se ei olisi terve suhde.
Kaikennäköisiä ihmissuhdeongelmia sitä ihmisillä onkaan.

Joku kysyi jossain, että järjestättekö kemut itsenne vai vieraiden vuoksi. Tässä voisi kysyä jotain vähän samanlaista: keitä varten ollaan ystäviä.

Tuollainen tyyppi saisi passituksen huitsvidduun puhelinluettelostani, und schnell.
Zeb

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mäkin oletin ilman muuta että kyse on jostain Pupun särkynytsydämisestä eksästä joka on mennyt hieman sekaisin. Vielä erikoisemmalta käytös kuulostaa jos ihan vaan ystävä. Kannattaa tosiaan hankkiutua eroon, karmea tyyppi, oli selitys sitten mikä vaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

eksä :komp:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun taas ei tullut eksä mieleenkään, heti oletin että kyse on ihan vaan kaverista ja naisesta. Ei miehet oo tommosia!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumis

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kamppaan Lolitaa ja tuommoiset huitsvidduun elämästä.
RP

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja RP »

Siis tietenkin heivaan (tai siis olen jo) pois elämästäni. Ystävyys on kaksisuuntaista, joskus ollaan antavana osapuolena, joskus ottavana osapuolena. Ei vaan jompaa kumpaa.

Tämän vuoden hiljaiselon syynäkin oli harjoittamani kolmen viikon radiohiljaisuus tytsän syntymän ja isäni vaimon äkillisen kuoleman aikoihin. Ei siinä oikein muuhun pystynyt saati ehtinyt keskittymään.

No jos en paremmin tietäisi niin voisin itsekin olettaa jotain eksän suuntaista draamaa. Kyllähän tämä henkilö vaati selvitystä siitä kuinka paljon pidin muihin ystäviini yhteyttä kun tätä juttua hiukan "käytiin läpi" :)

No mutta, ei ole enää pupun ongelma, mitäs sitä tästä enää jauhaa sen enempää.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Lolita kirjoitti: Ei miehet oo tommosia!
Ei niin, miehet tunkeutuu rappukäytävään, tulevat huutelemaan oven taakse, koittavat päästä sisälle asuntoon ja jos jotenkin pääsevät niin pahoinpitelevät naisen, uhkailevat, eivät välitä lähestymiskiellosta, parhaimmassa tapauksessa tappavat naisen ja myös tämän uuden miehen (tai sellaiseksi oletetun, mustasukkaisen ihmisen mieli kun toimii vähän eri tavalla), mikäli naisella sellainen on...

Älköön kukaan nyt vetäkö herneitä nenään, mutta ikävän paljon tuollaista tapahtuu.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Ann »

RP kirjoitti:Ystävyys on kaksisuuntaista..
..niin on mielialahäiriökin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Toimistorotta

Re: Masentuneen ihmisen itsekeskeisyys vituttaa!

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Mayah kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Ei miehet oo tommosia!
Ei niin, miehet tunkeutuu rappukäytävään, tulevat huutelemaan oven taakse, koittavat päästä sisälle asuntoon ja jos jotenkin pääsevät niin pahoinpitelevät naisen, uhkailevat, eivät välitä lähestymiskiellosta, parhaimmassa tapauksessa tappavat naisen ja myös tämän uuden miehen (tai sellaiseksi oletetun, mustasukkaisen ihmisen mieli kun toimii vähän eri tavalla), mikäli naisella sellainen on...

Älköön kukaan nyt vetäkö herneitä nenään, mutta ikävän paljon tuollaista tapahtuu.
Eikö se pahin tapaus upgreidattu ulkomaalaisvahvistuksen toimesta kidutusmurhaan ja työkaverien teloittamiseen?
Vastaa Viestiin