Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi ei :cry:

Tosi paljon jaksamisia sinne. Ei oikeen löydy sanoja nyt.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Osanotto!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
RP

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja RP »

Osanottoni irmeli!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jaksuja Irmeli :( *hali*
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

:(
Prepare for the worstest.
prosessi

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vaikea osata sanoa yhtään mitään. Oliko kyseessä uusi kohdunulkoinen raskaus, vai jotain muuta?
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

Voi irmeli :cry:

En osaa sanoa mitään muuta kuin että oon tosi pahoillani :?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Voi Irmeli-murunen! Mä olen todella pahoillani. Onneksi teillä on pikku-prinsessa. Ei se kakkosen saaminen lopulta kovin vaikeaa ole, kunhan olette surreet tämän asian ja jos siihen haluatte mennä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pienimies voi oikeen hyvin. Vaikka on aika kova kitisemään ja heräilemään eikä mun tarttis joka inahdukseen reagoida...huoh. Ja tosiaan aika syliriippuvainen.

Tänään on paskottu, pissitty ja puklittu äitin päälle ihan täysin. Miehet!

Sain "oman" pappini kiinni ja hän ilomielin kastaa pojankin. Kastoi Nitankin ja olin aikanaan hänen ripareillaan isosena. Kivaa :]

Eikä oo kämpästä häätöä tulossa, Kelasta tuli herranjumala jo päätöksiä! Stressi helpottaa!
Jenny Daa-aah! ling

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Vaola kirjoitti:Olkaamme kuitenkin iloisia jo niistä olemassaolevista lapsukaisista.
Eimen... Jaksamista Irmeli!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Eikä oo kämpästä häätöä tulossa, Kelasta tuli herranjumala jo päätöksiä! Stressi helpottaa!
Miten nämä jutut voi olla aina noin hankalia? Etkö juuri vähän aikaa sitten ollut häädön alla ja nyt taas? Ei kuulosta kovin tapapainoiselta taloudenhoidolta. Luulisi, että arkipäivän hoitamiseenkin olisi saatavissa apua, jos omat taidot eivät riitä.
Paras päivä ikinä.
RP

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja RP »

Tytsän yksvuotisneuvolan tulokset:

* 8655g
* 73,3 cm

Normaalikäyrältä -10. Omassa käyrässään erittäin tasainen kasvu.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:Tytsän yksvuotisneuvolan tulokset:

* 8655g
* 73,3 cm

Normaalikäyrältä -10. Omassa käyrässään erittäin tasainen kasvu.
Meillä on huomenna 1,5v neuvola (poika täytti 18.12. sen 1,5v) sikapiikkien takia myöhäisenä ajankohtana. Katsotaan mitä mittoja sieltä tulee, kun hoikkapoika on.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja RP »

^Nyt on selkeesti painonnousu tasaantunut, viimeksi mitattu pari kuukautta sitten; 8160g.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Eikä oo kämpästä häätöä tulossa, Kelasta tuli herranjumala jo päätöksiä! Stressi helpottaa!
Miten nämä jutut voi olla aina noin hankalia? Etkö juuri vähän aikaa sitten ollut häädön alla ja nyt taas? Ei kuulosta kovin tapapainoiselta taloudenhoidolta. Luulisi, että arkipäivän hoitamiseenkin olisi saatavissa apua, jos omat taidot eivät riitä.
Suksi nyt Sudaniin, ootin päätöksiä viimeks 3 kk ja ravasin siellä karjumassa "pari" kertaa! Joten yllättynyt oon että nyt jo tuli päätökset ilman mitään. Hemmetti soikoon teijän ääliöitten kans ku te vaan jaksatte.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Eikä oo kämpästä häätöä tulossa, Kelasta tuli herranjumala jo päätöksiä! Stressi helpottaa!
Miten nämä jutut voi olla aina noin hankalia? Etkö juuri vähän aikaa sitten ollut häädön alla ja nyt taas? Ei kuulosta kovin tapapainoiselta taloudenhoidolta. Luulisi, että arkipäivän hoitamiseenkin olisi saatavissa apua, jos omat taidot eivät riitä.
Suksi nyt Sudaniin, ootin päätöksiä viimeks 3 kk ja ravasin siellä karjumassa "pari" kertaa! Joten yllättynyt oon että nyt jo tuli päätökset ilman mitään. Hemmetti soikoon teijän ääliöitten kans ku te vaan jaksatte.
Hölmöä kun päätökset tehdään vain pari kk eteenpäin, ihan kuin yhtäkkiä taivaalta tippuis tsiisus ja jeesais kaikki kondikseen.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Eiku kaikki meni uusiks tietysti kun poika synty. Asumistuen tarkistukset jne. Käsittämätöntä että näin nopeesti...mä oon kyllä niin kypsä tappelemaan noitten kans.

Ja maksu-automaatti ei sitten toiminu tänään ku äiti pääs itekseen asioita hoitaa. Ja pankissa hemmetinmoinen jono tietysti kun muutkin raivoissaan ja hoitotädin aika loppu kesken. Eeehhehee, niin mun tuuria taas. Mut haa, muistin hakee sitä Aqualania! Katotaan toimiiko, selkä taas ihan hirveenä...

Mistä sais lumiauran, tykin ja mummojenpotkimiskoneen noihin hyökkäysvaunuihin huomiseks :lol:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ninni, verkkopankkitunnukset? Jeesaa monissa asioissa, esim. Kelan sivuilta pystyy hoitamaan omia asioitaan pankkitunnusten kautta.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Ninni, verkkopankkitunnukset? Jeesaa monissa asioissa, esim. Kelan sivuilta pystyy hoitamaan omia asioitaan pankkitunnusten kautta.
No oisinhan mä niitäki ollu hakemassa juurikin tänään perkele.


No ainakin yks mummeli tuli onnelliseksi kun sai mun jonotusnumeron.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Joo siis, kaksi peräkkäistä (lokakuu/tammikuu) kohdunulkoista eri munanjohtimissa. Toinen tuhoutui täysin ja toinen nyt sitten jouduttiin poistamaan kokonaan. Se solunsalpaajapiikkikin sitten oli täysin turha :( Aivan turhaan syöpämyrkyt kehossani. En oikein tiedä mitä tapahtui, se ei tehonnut tai sitten se keskellä tuubaa ollut raskaus vaan tuhosi sen silti. Tuntuu että lääkäritkään ei kaikkea kerro. Miten ensin joku lääkäri, gynegologi vielä, voi sanoa että kyllä sillä tyngällä saattaa ehkä jopa onnistua ja sitten toinen lääkäri sanoo että ei mitään mahdollisuuksia, edes kiinnittyä sinne minkään. Että ikinä ei enää tarvi ehkäisyasoita miettiä. Ihan niinku kiinnostais edes moiset touhut, ihan turhaan. Joka tapauksessa, lapsettomuuspolille laittoivat heti lähetteen ja huhtikuussa ollaan kai sinne menossa. Mutta kesäsulun takia hoitojen aloittaminen menisi pitkälle syksyyn. Ei voi millään pysyä mukana kun niin nopeeta tahtia tapahtuu asioita ja kaikki muuttuu ihan yhtäkkiä. Ihan kaikki. Terveestä nuoresta naisesta tulee yhtäkkiä vammainen. Meillä oli niin hyvät solutkin ja hedelmöitys tapahtui aina niin helposti ja nopeasti. Kaikki tuo menee nyt ihan hukkaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kun käytte siellä lapsettomuuspolilla huhtikuussa, kysy olisiko mahdollista päästä juttelemaan ammatti-ihmisen kanssa asioista, siis niinku päänsisäisitä asioista. Peliä ei ole todellakaan menetetty, hyvät solut ja helppo raskautuminen kuulostaa todella hyvältä jatkoa ajatellen. Etkä sä ole missään nimessä vammainen, sama terve nainen, nyt vaan tarvitaan pientä apua saattamaan solut yhteen. Hoidot on, no hoitoja ja lääkärikäyntejä, mutta ajattele siltä kantilta, että se kaikki on kertaluontoista. Sen ruljanssin kun käy kerran läpi, on hyvinkin todennäköisesti useampi mahdollisuus raskauteen nyt tai myöhemmin.

Mä olen viimeisen kymmenen vuoden aikana tavannut (ja keskustelupalstoilla jutellut) lukemattomia lapsettomia ja lasta toivovia naisia, eikä heistä yksikään ole jäänyt lapsettomaksi minua lukuunottamatta. No, yksi päätyi adoptioon, koska 25-vuotiaana iski vaihdevuodet, mutta muut ovat tulleet joko hoidoilla tai luomusti raskaaksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huoh. Poika pulautti taas niin kaaressa että pakko soittaa neuvolaan hitto tänään mitä mä teen ton kans :(
Huomenna Jorvi ja sydänlääkäri ja kaikki. Mein tuleva kummitäti vie meidät niin ei tarvii lakkojen takia murehtia.


(musta tuntuu muuten pahalta kirjottaa näitä kun lukee irmelin juttuja)
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita, 25-veenä vaihdevuodet? Whoooot?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Lolita, 25-veenä vaihdevuodet? Whoooot?
Onhan noita poikkeavuuksia vaikka kuinka paljon.

Mun serkulla todettiin, tai toistepäin, saatiin 12-vuotiaana selville, ettei hänellä ollut kohtua ollenkaan, kyseessä siis tyttö (!). Epäreilua :(
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pojalla ei oo toinen kives laskeutunut, mutta sekin lie aika normaalia kuitenkin....

Ja muutenkin, mä en ymmärrä yhtään mitään noista (pienistä) kikkeleistä ni aika sormi suussa oon sen vehkeitten kans :lol:

Samalla tavalla Ukkokulta aikanaan tuli pyytelee apua ku tyttöä vauvana hoiti et kato sä ku mä en tajuu. Hehe.
Vastaa Viestiin