Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Ei sen vehkeisiin tartte sen ihmeemmin kiinnittää huomiota :o
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:^Ei sen vehkeisiin tartte sen ihmeemmin kiinnittää huomiota :o
Veikkaan että Ninni kävi lekurissa pojan kanssa ;)

Meil on jätkä karvan vajaa 90 cm ja vajaa 12kg. Normisti kasvaa ja kehittyy.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Saattaa olla että tajusin sen kyllä...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:^Saattaa olla että tajusin sen kyllä...
Niinkö? :P

(ok, olen väsynyt.)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kiitos Lolita viisaista ja lohdullisista sanoista. Toivon kaikkea hyvää sulle. Ja anteeksi kun oon tänne kirjoitellut näitä, eihän nää asiat tähän ketjuun todellakaan kuulu :(
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:Kiitos Lolita viisaista ja lohdullisista sanoista. Toivon kaikkea hyvää sulle. Ja anteeksi kun oon tänne kirjoitellut näitä, eihän nää asiat tähän ketjuun todellakaan kuulu :(
En mie sitä, sitä vaan että kun toisella on niin paha mieli niin itse hehkuttelee pikkuistaan...tokihan nuo kaikki asiat tähän ketjuun kuuluu.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jaksuja Irkulle täältäkin...huomasin unohtuneen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Kiitos Lolita viisaista ja lohdullisista sanoista. Toivon kaikkea hyvää sulle. Ja anteeksi kun oon tänne kirjoitellut näitä, eihän nää asiat tähän ketjuun todellakaan kuulu :(
En mie sitä, sitä vaan että kun toisella on niin paha mieli niin itse hehkuttelee pikkuistaan...tokihan nuo kaikki asiat tähän ketjuun kuuluu.
En mäkään sitä tarkoittanut. Tottakai teidän kuuluu hehkuttaa ihanianne ♥ kun päinvastoin mun ei pitäis täällä märehtiä omia vaivoja ja levittää ikävää mieltä. Voisinhan mä jotain asiaan liittyvää tähän nyt sit laittaa. Sairaalassa ollessani tytär ja sen maailman ihanin isukki kävivät yhdessä 15kk neuvolassa, jossa mitat: 10,9 kg ja 80,3 cm. Sopusuhtainen tyllerö, ja sai esitellä nyt jo erittäin varmaa ja hienoa kävelytaitoansakin. Sanoo 'ää-ti' ja erinäisiä sanoja jotka vain me ymmärrämme mutta jotka todellakin tarkoittavat ihan oikeasti. Ja kissa sanoo 'aiiii' :)

Ylermillekin kiitos.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kyllä minusta tänne mahtuu koko vanhemmuuden kirjo iloineen ja suruineen.
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sydänleikkaukseen joudutaan. Kuinka paljon paskaa vielä pitää pienen ihmisen yksin kestää, mä en käsitä.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ei se oo yksin kun sä oot siinä.

Iloton mammaketju... :(
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Sydänleikkaukseen joudutaan. Kuinka paljon paskaa vielä pitää pienen ihmisen yksin kestää, mä en käsitä.
Jos yhtään lohduttaa, niin kirjoitan noita avosydänleikkauksia 0-2kk ikäisille päivittäin. Eli ette ole ainoita ja yhtäkään huonosti mennyttä leikkausta ei ole tullut vastaan.

Jaksuja :paijaa:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Ei se oo yksin kun sä oot siinä.

Iloton mammaketju... :(
Heh, tarkotinkin itseäni...kun ei tunnu mikään menevän hyvin. Juu enhän miekään yksin ole kun äijänköriläs tässä äheltää niin tohkeissaan.

Jos kohta pääsis kuittailemaan univelkoja sen viereen taas. Epäilen että on unet aika kaukana kyllä nyt.
RP

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja RP »

Tsemppiä pienelle poitsulle, ja äidille.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jotain positiivista, mein toinen kives on kuulemma hyvää matkaa laskeutumassa. Mulla on siis kohta täällä man with balls.

Ukkokullan sanat vähän lohdutti äsken, eiköhän se uni tule kuitenkin. Ja tyttökin huomenna.
SikaMika

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Otetaas homma nyt ihan huumorin kautta himaan ja laitetaan jalalla koreasti: Shut your bloody noise up
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SikaMika kirjoitti:Otetaas homma nyt ihan huumorin kautta himaan ja laitetaan jalalla koreasti: Shut your bloody noise up
Sika!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ninnille ja pojalle voimia! ♥
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja syttiK »

irmelianneli kirjoitti:Ninnille ja pojalle voimia! ♥
Täältä myös!

Täällähän on ehtiny tapahtua vaikka mitä, oon vissiin kesällä viimeksi käyny..jos silloinkaan. Lisäännytty on yhden eläimen verran ja mahassa möyrii yksi uusi tulokas myös :) Näillä mennään kohti uutta elämää!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Miksi piti mennä avaamaan tääkin ketju taas.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RP kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Lasten sydänvaivojenkin kohdalla sä tunnut olevasi kiinnostuneempi mahdollisuudesta kerjätä sääliä itsellesi kuin itse lapsen hyvinvoinnista. Kun sä puhut lapsen sydänvaivojen yhteydessä pienen ihmisen kärsimyksistä, niin tunne-elämältään terveelle ihmiselle ei ole alkuun juolahtaa mieleenkään, että sä tarkoitatkin pienen sydänvaivaisen lapsen kärsimysten sijaan omaa marttyrismiasi.
Hyvä, että joku uskalsi sanoa tämän ääneen. Itselläni ei ollut pokkaa tähän. Suorastaan järkytyin, ihan aikuisten oikeasti.

Ninni, hae hoitoa. Tämä maailma ei kaipaa enää yhtään ainoaa vituiks mennyttä lasta.
Kopioin tämän tähän.

Anteeksi, luulin että tämä ketju oli tarkoitettu mammojen tunteiden purkamiseenkin, varsinkin kun ei ole ollut kelle puhua. Mutta hei, ottakaa se miten otatte.

Olin juuri copypastennut pojan sydänjuttujen tarkat tiedot teitä varten tähän mutta unohdetaan se nyt sitten.
RP

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja RP »

^Tuo kertoo kaiken oleellisen.
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Olin juuri copypastennut pojan sydänjuttujen tarkat tiedot teitä varten tähän mutta unohdetaan se nyt sitten.
Voi että. Kyllä nyt pitäisi vähän julkisesti syyllistää ja lynkata minua ja RP:tä ja osoittaa sääliä sinua kohtaan sitten.

Toi on jotenkin niin helvetin surullista ettet sä edes osaa yrittää piilottaa tota kaiken edelle menevää marttyrismia ja ihmisillä pelaamista silloinkaan, kun sua siitä kritisoidaan.

Todellisuudessahan sä et siihen ollut yhtään mitään sydänjuttuja kopioinut, vaan hait ainoastaan tuon tekstin toisesta keskustelusta ja kiirehdit tänne sitä kopioimaan valitusvirren säestyksellä toivoen että saisit vähän kerjättyä sääliä itsellesi ja syyllistämistä minua ja RP:tä kohtaan muiden osalta.
SikaMika

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:
Anteeksi, luulin että tämä ketju oli tarkoitettu mammojen tunteiden purkamiseenkin, varsinkin kun ei ole ollut kelle puhua.
M'täh? Sullahan on yli puolentuhatta Facebook-kaveria, jotka tunnet kaikki ja jotka kaikki ovat sulle parempia ystäviä kuin kukaan täällä. Ei kuitenkaan ihan niin hyviä ystäviä että niiden kanssa voisi puhua?
NuoriD

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Älkää nyt viitsikö kiusata Ninniä.

En ole mikään valkoinen ritari (en kyllä ruskeakaan!), mutta kyllähän sillä nyt on tarpeeksi kestämistä muutenkin.
Vastaa Viestiin