Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tänne voitais noita mammailujuttuja kirjoitella, ettei kaikkien tarvitse niitä päivätopikista lueskella? Ymmärrän ettei ihmisiä kiinnosta, varsinkaa miehiä, että mistä kohtaa turvottaa, paljonko supistelee, kuinka paljon oksensin ym.

Ja oma lehmähän mulla on ojassa tässäkin asiassa ;) Eli saanen ottaa oikeuden myöskin kysellä tyhmiä ja ihmetellä itsestäänselvyyksiä tämän topikin alla.. eiks niin?

terv. Elppis rv.10+5 (ja toivotaan että sisällä pysyy, tosin riskiaika on kohta ohi... onhan?)
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kysele vaan, mä kerron kauhujuttuja :mrgreen:
No ei. Mä pääsin helpolla, kai. Ainakin kun kuuntelee muiden juttuja. Ainoastaan se loppuhuipennus oli jotain ihan kamalaa.
Geetz

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Jee oma palsta! :D

Äläpä anna mun vastata mitään riskiajoista, perkule... Tai käytä mode-oikeuksiasi jos alan pelottelemaan omilla peloillani!

Onks aamupössistely parantunu? Toi on siinä mielessä niin tyhmä vaihe kun ei vielä liikkeitä odotettavissa hetkeen. Tuntuu ärsyn pitkältä kun niitä venailee. Ja sitten kun ne tuntuu niin toivookin lopun menevän vauhdilla... Ainakin täällä toivotaan nyt, ei millään jaksais tätä möyrintää ja humppatuokioita. 8)

33+4 ... Plääh. Supparitkin loppu.
Geetz

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Bliss kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Oon kyllä vältelly herkkuja tarkemmin, mutta saas nähä paljon tässä ehtii kertyä... Nyt VAAN 13 kiloa startista, viimeks 30 täs vaihees.
JOS (epätodennäköistä) ikinä enää olen vastaavassa tilanteessa, osaan kans ehkä kontrolloida syömisiäni.
Kyllähän se kaikki lähti kolmessa kuukaudessa, mutta silti. Olo oli kuin paksulla pingviinillä päiväntasaajalla.
Joo nimenomaan se löntystäminen ja taapertaminen kymmenillä lisäkiloilla kun on aina ollut suht pienessä kunnossa... Selkä ja jalat joutu koville. Puhumattakaan päästä. Ja nahan venymistä kirosin kai eniten, arvista nyt puhumattakaan, miten meinasinkin ne unohtaa. 8)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geetz kirjoitti:Onks aamupössistely parantunu?
Pari viikkoa sitten kun kerroin että "kolmas päivä jo parempi olo"- tarkoitti sitä, että tajusin mitä piti aamulla tehdä että huono olo menee ohi. Eli tosi helpolla oon päässyt. Herään, kävelen jääkaapille, syön heti (yleensä nakuna..) jugurtin. Sillä se menee, tosin yökkäilen jo matkalla keittiöön :roll: Sen jälkeen on voinut syödä ihan mitä vaan milloin vain.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:Herään, kävelen jääkaapille, syön heti (yleensä nakuna..) jugurtin. Sillä se menee, tosin yökkäilen jo matkalla keittiöön
Höh. Tietysti sun pitää laittaa mies hakemaan sulle se jugurtti, niin että saat syödä sen jo ennenkuin nouset sängystä!!
(mä pidin sängyn vieressä kamalaa ruokavarastoa - banaani, omena, digestive-keksejä, appelsiinimehua...) :roll:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Geetz kirjoitti: Toi on siinä mielessä niin tyhmä vaihe kun ei vielä liikkeitä odotettavissa hetkeen. Tuntuu ärsyn pitkältä kun niitä venailee. Ja sitten kun ne tuntuu niin toivookin lopun menevän vauhdilla... Ainakin täällä toivotaan nyt, ei millään jaksais tätä möyrintää ja humppatuokioita. 8)
Tää taapertaminen on ainoo ärsy puoli ja tietty se, että rasituksessa niitä suppareita ois vaikka muille jakaa... voisin Geez lahjottaa sulle kourallisen seuraavassa tuokiossa!
Mä nimittäin ihan mieluusti otan potkut vastaan, jos ei ihan heti tartteis synnyttää. Jos nyt ainakin kaks viikkoa tai mieluummin kaks kuukautta hautoisin tuota pientä sisälläni. Koskaan ennen ollu näin pitkää lomaa...

Tänään täysiä viikkoja tasan 33.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Mida »

Mul ei ollu pahoinvointii juur ollenkaan, mut vähä enemmä sentää ko viimeks, jollon ei ollu tasan yhtään.

Rv14 tasan tänään.

Mää muuten meinaan synnyttää kotona.
nin
Wannabe-kitisijä
Viestit: 2
Liittynyt: 14.11.2007 12:28

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja nin »

Onnittelut Midalle!

Geetzun ohje oli ettei kitinään yhtään tissitöntä kuvaa nyytistä :)
Kutsun häntä jo "elmeriksi", ei hajua oikeasta nimestä.. 48cm ja 3001g pienisuuri <3

Kuva

- sis
PerttiMakimaa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Elppis kirjoitti:terv. Elppis rv.10+5 (ja toivotaan että sisällä pysyy, tosin riskiaika on kohta ohi... onhan?)
Jäbä däbä duu. Uskaltanen varovaisesti toivottaa onnea.

Riskiaika on ohi siinä vaiheessa kun ovat lapsenlapset sylissä. ;) Siinä vaiheessa yleensä rauhoittuvat.
PerttiMakimaa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Onnea muillekin, oNpas kitinässä alkanut aikamoinen vauvabuumi.

Mitäkö Pertti tässä ketjussa tekee? Hyvä kysymys. Ehkä Pertin vauvakuume ei yhdellä helpottanut vaikka onhan tuosta nuorukaisesta vaivaakin oikein tosissaan.
Stinky

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Vauvoja vauvoja vauvoja <3 Onnitteluja kaikille mammoille<3
masa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja masa »

PerttiMakimaa kirjoitti: Mitäkö Pertti tässä ketjussa tekee? Hyvä kysymys. Ehkä Pertin vauvakuume ei yhdellä helpottanut vaikka onhan tuosta nuorukaisesta vaivaakin oikein tosissaan.

Oletko ajatellut Slamin adoptoimista?

**********************************************************

Onnittelut Geetzulle.
PerttiMakimaa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

masa kirjoitti:Oletko ajatellut Slamin adoptoimista?
En. Nyt tuli kyllä sen kokoluokan ehdotus, että veti sarkasmikoneenkin jumiin.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Geetzulle vielä kerran jättisuuret onnittelut! :h: :h:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Mida »

Geetzulle iiiiiisot onnittelut!

Hurjan nopsa synnytys! Onneksi kaikki hyvin! :h:


____
Mä luultavasti tunsin edellisiltana ekat potkut. :h: Ja ekan harjoitussupistuksen :roll:
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzulle valtaisat onnittelut täältäkin :h:
BettyB.

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Onnea Geetzulle ja koko perheelle <3
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Laskettujen aikojen mukaan Geetzun piti synnyttää neljä päivää ennen mua... :roll:
Enkä mä vielä tulevana viikonloppuna joutais.
Auttaisko se, jos koko loppuvuoden makais sängyssä koivet ristissä ja seinää vasten kohti kattoa? Viikon päästä äitipolille ja sisätutkimuksen + kontrolliultran perusteella sitten pyydän lääkäriltä arvioita, uskallanko parin viikon päästä Rovaniemelle vai onko jo riski, että pentu tulis jo sitä ennen, sen aikana tai pian ulos... Mä en haluu, vielä!
Ja jos mä en halua synnyttää vielä tässä kuussa, niin onko se lapsi sitten ns. ei-toivottu lapsi?! :? ei kai... mutta miten sille pennulle sais taottua tuota malttia...?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
nin
Wannabe-kitisijä
Viestit: 2
Liittynyt: 14.11.2007 12:28

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja nin »

mustaenkeli: Sulla ensimmäinen tuloillaan? Mulla ja Geetsulla molemmilla meni esikoiset 10 päivää yli lasketun. Helpottaako yhtään? :D .. Tätä poikaa osasin ite aavistella syntyväks aiemmin, koska vastannu kaikissa ultrissa isompien mittoja eikä rakas pikkusisko koskaan ole kovn tarkka noiden menkkojen merkitsemisten kanssa ollut.. :)

Hoitsujen lakkoa ajatellen tää kaveri synty hyvään aikaan mut jos et ihan vielä jakaudu niin pitelehän kintut kunnolla kiinni. Tsempit! :wink:
prosessi

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Onnittelut Geetzulle.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kamuna pitämäni Geetzu POIKINUT nyt?? Onnittelut!! IhQudaa!!! Onnea isälle myös!!

Muuten Kitinään palattuani olen ihmetellyt, miten moni Kitinämisuista näyttäs minusta olevan nyt yhtäaikaa Paksuna tai just äsken olleet Tiineenä ja synnyttäneet.

Eniten ihastelen, että ovat saaneet Mustaenkelinkin Paksuksi!! En olisi uskonut (ainoana sellaisista) diggaamastani sadomasobipervolesbolutkasta! Nyt siitä tulee tietty siweellinen rouva, niinkuin joskus ennustelin.

Saisinko päivitetyn listan tämän vuoden puolella "pippelimyrkyksen" saaneista tai synnyttäneistä Kitinämisuista?
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Gat kirjoitti:Kamuna pitämäni Geetzu POIKINUT nyt?? Onnittelut!! IhQudaa!!! Onnea isälle myös!!

Muuten Kitinään palattuani olen ihmetellyt, miten moni Kitinämisuista näyttäs minusta olevan nyt yhtäaikaa Paksuna?
Sori lyödä sua taas elämällä päähän, mutta Runkkutonttu oli majottanu ne jonku miitin päätteeks...
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

nin kirjoitti:mustaenkeli: Sulla ensimmäinen tuloillaan? Mulla ja Geetsulla molemmilla meni esikoiset 10 päivää yli lasketun. Helpottaako yhtään? :D
Niin ne sanoo, että esikoiset menis useimmiten yli ja se synnytyskin kestäis kauemmin sitä ekaa pukatessa... mutta nyt ei taas oo tän pennun suhteen ollu niinkään varma olo.

Sitä kun menin raskautumaan heti suoraan keskenmenon jälkeen odottamatta yksiäkään menkkoja, joten ovulaation ajankohta ei ihan tarkka. Ja toiseksi, rakenneultrassa kuitenkin vastasi viikkoa jopa paria vanhempaa joitakin raajoja mitatessa! :shock: eivät kuitenkaan lähteneet siinä enää laskettua aikaa muuttamaan, koska kuulemma se eka ultra on yleensä ihan riittävän tarkka ja tehokas... :roll:

Mutta jos se suinkin yli menis... niin sais nää lähes päivittäiset supistelut kyllä jo lakata. En mä näitä vielä halua!! Kun ei tutkitusti mitään tulehduksiakaan ole, jotka suppareita aktivois. Etenki viime viikonloppuna ku ei meinannu unikaan tulla... kun tunnin verran sängyssä makasin hievahtamatta alaselkä tulessa ja vatsaa kouristellen. Siinä tuli hetki meditoitua ja mietittyä, että nytkö se muka ois menoa. En kuitenkaan hiljaisessa hätäännyksessäni tohtinut vieressä tuhisevaa Miestä herättää huolineni.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Gat »

Crowbar kirjoitti:
Gat kirjoitti:Kamuna pitämäni Geetzu POIKINUT nyt?? Onnittelut!! IhQudaa!!! Onnea isälle myös!!

Muuten Kitinään palattuani olen ihmetellyt, miten moni Kitinämisuista näyttäs minusta olevan nyt yhtäaikaa Paksuna?
Sori lyödä sua taas elämällä päähän, mutta Runkkutonttu oli majottanu ne jonku miitin päätteeks...
Nii no, sanoihan kyseinen "herrasmies" siinä yhdessä minulle traumaattisessa tilanteessa ennen "nukkumaan" menoa: "Mä luulin että me aletaan nyt.. öh.. no ei sitten" Muuten kävis, mutta Minä en kumminkaan sais...

(muuten funtsin, kannatasko mun kumminkin yrittää iskeä Suvinen)
Edit: kävis lasteni valmistussammioksi tai kevyempäänkin käyttöön.
Vastaa Viestiin