Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
RP

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja RP »

Jahans, mies jota kiinnostaa mammailun lukeminen.... miten se nyt menikään... mitä teet täällä kommentoimassa? ;)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

elco kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:^En ymmärrä kysymystä. Olen käynyt kokeilemassa elämää muualla ja siitä tiedän. Lähtisin nytkin kuin nakki haulikon piipusta, ellei parempi puoliskoni olisi uuden työn vuoksi niin kiinni Suomessa. Koska siis minä en voi mennä hyvän meiningin luokse, vaihtoehdoksi jää toivoa, että hyvä meininki tulee minun luokseni.
Äkkiä tyhmempi luulisi, että so easyn kaltainen kaveri saisi mitä duunia vaan mistä tahansa vaan milloin vaan. Että paskapuhuminen sikseen ja toteuttamaan.
Ensinnäkin miksi ajattelit että Suomessa kiinni oleminen johtuisi siitä, että ei saa muuta duunia? Ja toisekseen pitäisin tosiaankin aika typeränä jätkää, joka väittäisi saavansa mitä tahansa duunia milloin tahansa (tai jätkää joka niin luulisi). Semmoisen kanssa en etenisi edes ekoille treffeille.

Kyllähän se järkkäsi mulle useamman vuoden aikaikkunan, jonka sisällä olisi ollut mahdollista muuttaa vaikka mihin. Olin vaan itse niin lusmu (tai no en lusmu, en todellakaan, vaan sanotaan vaikka lahjaton) että en päässyt ajoissa tähän missä olen nyt. On sekä reilua että kohtuullista, ettei toinen sentään koko työuraansa järjestä mun säätämisen ja arpomisen ympärille, vaan tekee välillä sitä mitä oikeasti haluaa tehdä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suvinen - meillä muskarissa 1v iän jälkeen oli ihan samanlaista :D Vetäjä vain tokasi, ettei tän ikäsiltä voinutkaan odottaa paikallaan pysymistä, menemistä, rytmitajua ja muiden kanssa muusikin tahdissa olemista siinä kehitettiin kuulemma :D
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä, lelujen pesulaput ovat mielenkiintoisempia kuin itse lelut.
masa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja masa »

Poika on valitellut päänsärkyä pari päivää ja viimeyö meni ihan käteen nukkumisineen. Rouva kävi äsken pojan kanssa lekurilla ja lekuri veikkaili enterovirusta.. mitään muuta enteroon oiretta päänsäryn lisäksi vaan ei ole.. :?
RP

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja RP »

masa kirjoitti:Poika on valitellut päänsärkyä pari päivää ja viimeyö meni ihan käteen nukkumisineen. Rouva kävi äsken pojan kanssa lekurilla ja lekuri veikkaili enterovirusta.. mitään muuta enteroon oiretta päänsäryn lisäksi vaan ei ole.. :?
Oon kuullut että enterossa (tällä hetkellä liikkeellä olevassa) voi olla vaan päänsärky. Käy yksityisellä kuitennii jos huolettaa tai toisella lekurilla.
masa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti: Käy yksityisellä kuitennii jos huolettaa tai toisella lekurilla.
yksityisellä tuo kävikin.. kuka nyt kunnallisiin..
masa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja masa »

masa kirjoitti:Poika .. enterovirusta..
Tää olikin kyllä kieltämättä hyvä juttu. Kaikki kyläilyreissut pienten lasten luokse on peruttu viikoiksi 8)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä laitan tän tänne; koska ei sinänsä kuulu tänhetkiseen mammailuun (kai), mutta vituttaa silti.

Maailman ärsyttävimpiä ihmisiä (vanhempia) ovat ne, jotka mustamaalaavat entisen puolison nykyisen lapselleen. Haukkuvat suoraan exälleen puhelimessa jne. lasten/lapsen kuullen ko. henkilöä, räkäisesti nauraa selän takana kun on niin "kivaa" pilata kaikki exän suunnittelemat (lapselle) kivat aktiviteetit ihan vain omaa vittumaisuuttaan.

Näin sivusta seuraavana en voi muuta sanoa kuin että ei voi olla pikkumaisempaa, itsekkäämpää ja mulkumpaa käytöstä vanhemmalta. Tossa osoittaa vain rakastavansa itseään, ei lastaan.

Amen! Kiitti ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elppis kirjoitti:Maailman ärsyttävimpiä ihmisiä (vanhempia) ovat ne, jotka mustamaalaavat entisen puolison nykyisen lapselleen.
Tätä joutu ihan miettiä että mitä hittoa tää tarkottaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Maailman ärsyttävimpiä ihmisiä (vanhempia) ovat ne, jotka mustamaalaavat entisen puolison nykyisen lapselleen. Haukkuvat suoraan exälleen puhelimessa jne. lasten/lapsen kuullen ko. henkilöä, räkäisesti nauraa selän takana kun on niin "kivaa" pilata kaikki exän suunnittelemat (lapselle) kivat aktiviteetit ihan vain omaa vittumaisuuttaan.

Näin sivusta seuraavana en voi muuta sanoa kuin että ei voi olla pikkumaisempaa, itsekkäämpää ja mulkumpaa käytöstä vanhemmalta. Tossa osoittaa vain rakastavansa itseään, ei lastaan.
OMG, törmäsin samanlaiseen tapaukseen ja otsasuoni vaan pullisteli. Idiootti, itsekeskeinen mulkku! Exät on exiä ja niitten annetaan mennä menojaan. Yllättäen tuollaisessa mustamaalauksessa kärsii sit kuitenkin se lapsi...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Maailman ärsyttävimpiä ihmisiä (vanhempia) ovat ne, jotka mustamaalaavat entisen puolison nykyisen lapselleen.
Tätä joutu ihan miettiä että mitä hittoa tää tarkottaa.
Fiksuna jamppana kuitenkin tajusit.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin