Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Geetz

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetz »

No mä nyt en koskaan oo seksiä harrastellukaan ilman lapsenteko-aikeita. Ei sul oo todisteita muuhun, puhun netissä vaan paskaa! 8)

Tänään täytyy ottaa pippeliä suuhun. Sori, meen pois ketjusta.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Gat »

Geetz kirjoitti:No mä nyt en koskaan oo seksiä harrastellukaan ilman lapsenteko-aikeita. .
Niin, minäkin toki runkkaankin vain koska se simuloi lapsentekoa.

Tulee mieleen TKK:n kirjaston miestenvessassa näkemäni mielestäni nerokas graffiti:
Siihen joku oli piirtänyt seisovan mulkun ja kysymykset:

Mikä tämä on?
Mitä sillä tehdään?
Miksi se jöpöttää pystyssä?

Ja toisella käsialalla oli vastaukset:

Se on siitin.
Lapsia.
Haluat lapsen.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

BettyB. kirjoitti:halusin vaan kertoa millaista on olla kätilön lapseton sisko
No eipä tuohon kätilöitä tarvita. Yksi vauvakuumeinen anoppikokelaskin jo piisaa. Voi olla, että tohotus osaltaan jopa estää minkäänlaisen vauvakuumeen kehittymistä itselleni, kun mieleen nousee kuvia siitä kuinka mahdollisesti joudun sitten taistelemaan lapsen "huoltajuudesta" hänen kanssaan.

Sitä paitsi, olen aina ajatellut ettei biologisen lisääntymisvaiheen ohimeno ole kohdallani mikään issue, voinhan aivan yhtä mielelläni myös adoptoida itselleni jälkikasvua. Pointin esille ottaminen ei vain tainnut anoppikokelasta erityisemmin miellyttää. Joskus vielä kirjoitan sille johonkin korttiin sen Gibranin Sinun lapsesi (ja oma tarkennus: lapsenlapsesi) eivät ole sinun.

*huokaus*

Se on kyllä sanottava, että viime aikoina (useiden napakoiden huomautusten jälkeen) hän on onnistunut pidättäytymään noista vihjailuista ja painostuksesta. Tai sitten toiminnan fokus on siirtynyt oman tyttären suuntaan. Mene ja tiedä.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Mida »

Mun kerkes pikkusisko joka hiivatin mesevideokeskustelussa isäni kanssa kurkata olan yli, vilkutella meen pojalle ja sitten kommentoida jotain, että koskas te teette toisen vauvan tai jos vatsanseutuni vilahti kuvassa edes sekunnin sadasosan verran, että "iso maha". PRKL. Eikä auta vaikka kuin tiukasti sano, että toi utelu ei auta yhtään, me ilmoitetaan asia sitten jos/kun se on ajankohtaista.

Kyl mää nii kerkesin suunnitella, että ny ku käytiin Suomessa, että olis odottanu koska tulee eka utelu siltä, kiukkusena vastannu, että usko ny jo pöljä, että me kerrotaan tasan sit ku on sen aika ja ihan itte. Ja sit parin minuutin päästä, että hei meil tulee vauva.

Mut voi räkä! Se kysy et "kui sul on noin iso maha?" Meni pieleen sit seki suunnitelma.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mida kirjoitti:Mut voi räkä! Se kysy et "kui sul on noin iso maha?" Meni pieleen sit seki suunnitelma.
:D Hassu.

Maanantaina käytiin mittaamassa niskat - 0.9mm, eli täysin normaali. Mies hörötti vieressä ja kätilö katsoi sitä pariin otteeseen katseella "onx kaikki hyvin?" :D Oli se söpö kun ei tiennyt mitä sanoa samalla kun katseli monitoriin silmät kiiluen. Jalkoja 2, käsiä 2, yksi iso alien- pää: isäänsä tullut :h: Hienoja kuviakin tuli.

Mies nauroi kippurassa kun jouduin ilman alushousuja (villapaita päällä öhöm) hyppimään huoneen lattialla että penska kääntyis pedissään niskakuvaa varten. Ensin jouduttiin 20 min tökkimään ja lantiolla hypyttämään eikä mitään, tyyppi nukkui innoissaan... Kyllä se sieltä sit heräs ja heilutteli.

IhQa.. mä oon ilman hölmö :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetz

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Ihkupa oot! :h:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Minultakin onnittelut synnyttäneelle, hyvä että muna maistuu. :lol:
Paras päivä ikinä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Hi hii! Meki saatiin tänään kuvia muksusta äitipolikäynnillä.
Semmosella hienolla 4D-laitteella se lekuri katto. Siin oli värejä ja kaikkee.
Pentu imi peukkua ja välillä oli koko nyrkki suussa. Ny on kasvokuva neuvolakortin välissä, saapi Mies viiä kuvan äitilleen matkamuistoksi, ettei ainoostaan papan hautajaisjärjestelyt mielessä myllerrä. :h:
Synnytystapa-arviota tehdessä potkasin sitä lääkäriä. Mies sai kiksejä. Hih.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Geetz

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Riemumieli kirjoitti:Minultakin onnittelut synnyttäneelle, hyvä että muna maistuu. :lol:
Kiitos! :]

Niin joo, maistui se silloin kuukausia sitten, nyt ei taas onneks yhtään.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Ai hitto täs tulee piNppi kipeeks näit juttuja lueskellessa. Jatkakaa!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Geetz

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetz »

No jatketaas piNppikivuista. Viime yö oli oikeesti hirvein tähän astisista. Kaipa se johtuu siitä, etten uskalla särkylääkkeitä napsia, vaikka kai niitä vähän voisikin (?) - aivan saatanalliset jälkisupparintapaiset (wtf) kun jätkää parin timman välein heräsin imettämään. Meinasin jo herättää miehen, että ajais mut nyt äkkiä jonnekin kohdunpoistoon, mut kaipa tuo piltti pitää ensin ruokkia isoks pojaks. Ja sit ehkä ne kivutkin jo loppu.

Varasin jälkitarkastuksen jo kolmen viikon päähän, toki meen näytille jos kipuilu jatkuu tasaisempana... Tuntuu et piNppi on ihan turha kapistus, mä en jotenkin nyt diggaile sitä niin yhtään. Joko se huutaa jotain koskemista tai sit se muuten vaan valittaa ja valuu (jatketaanko vaiposta seuraavassa viestissä, uuh?) - vttu ikinä oo hyvä!

Voisin myös ruveta mieheks. Mut koska rakastan nyt tissejäni enemmän ku mitään (paitsi niiden lutkuttajaa) niin tarttisin ne miehekkääseen ruhooni. Ai että nää on kivat, valuvina turvonneina ja arkoinakin super-kivat!

Yyh, ruma haiseva olo. Koitas nyt mustis synnyttää ennen joulua ni pääset nauttimaan herkuista (muistelen muutaman vuoden takaa et herkkuja ei kykene ahtamaan viimesillään tarpeeks) - vähänkö venaan kinkkua ja kaikkee nannaa, aaaaaah.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Geetz kirjoitti:Koitas nyt mustis synnyttää ennen joulua ni pääset nauttimaan herkuista (muistelen muutaman vuoden takaa et herkkuja ei kykene ahtamaan viimesillään tarpeeks) .
Lääkäri ennusti tossa viikolla, että pentu vois syntyä käytännössä minä hetkenä hyvänsä. Eli, suomennettuna joko ensi viikolla, ensi kuussa tai ensi vuonna. Minkään ei kuulemma tartteis enää pidätellä, joten muksu määrätköön tahdin. Tällä viikolla ne Kolmen Ässän Konstit on aiheuttanu lähinnä vaan suppareita, muttei riittävästi.
Lähenki tästä Siivoileen, illalla ois Sauna.
(kuitenki toi jätkä panttaa itteään vuodenvaihteeseen ku tahtoo omat ilotulitukset heti synttärilahjaks..).
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Suosittelen ultimate-ässiä, eli siivoat sata-asteista saunaa samalla ku harrastat seksiä :D

No joo, ei toiminu mulla sauna, siivous eikä seksikään. Peseksin himassa seiniä kun neiti oli jo viikon myöhässä... Mukelo ei vaan halunnu tulla ulos. Ärsyttävää oli, vaikkei kovin tuskaista kylläkään.
Geetz

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetz »

mustaenkeli kirjoitti:Tällä viikolla ne Kolmen Ässän Konstit on aiheuttanu lähinnä vaan suppareita, muttei riittävästi.
Lähenki tästä Siivoileen, illalla ois Sauna.
Siivoilun ja Saunan jälkeen maistuukin se Savukala ihan parhaalta. Eikuhä? 8)

Anna pantata rauhassa valmiiks, pian se laahustaminen on kuitenkin ohi! :h:
BettyB.

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kätilön vinkki: lasillinen punkkua ja pientä jumppaa (esim. seksiä :]), kyllä lähtee!
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Mida »

Mä en uskalla tällä kertaa lopussa enää mitään seksiä :shock:

Sillä sai aikaan vikat viikon joka kerta 3h tiukan supistussession 2min väliajoilla, mutta ei synnytystä. Ja kun tätä lähes joka päivä, niin liekö kohtu jo väsyi. (no olin mä 4cm auki ko synnyttämään lähin vesien tihkunnan takia.)

Täl kertaa saa tul ihan itte sit ku haluu. Kunhan tulee itte ilman tippoja ja piikkejä. Ny jo vaikuttais siltä, ettei harkkasupistuksista todellakaan tuu olemaan puutetta tälläkään kertaa.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Hui..

Täälläpä on minun hetkellisen poissaoloni aikana päätetty ihan urakalla ruveta sikiämään, voisiko joku päivittää ystävällisesti tietoni nyt siis yhdellä rykäisyllä ettei kulu arvokasta palstan tutkailu aikaa uusien mammojen ja mammatulokkaiden etsimiseen :)

Eli pieniin päin: Elppis, Mustaenkeli ja Mida. Muita?

Ja vasta kakkaraattorin hankkineita: Geetzu ja Prosessi. Muita?

Niin juu ja kaikille heille ja mahdollisille muille tasapuolisesti onnitteluita ja edes silloin tällöin hyvin nukuttuja öitä! :h:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä oon vasta rv 13+0 ja eilen tuntui siltä ettei mitenkään ole hyvä nukahtaa kun kokoajan vihloo ja vääntää. Onkos nää nyt niitä pikkusuppareita? Pentele. Ohi meni sillä että mies hieroi masua.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Mä oon vasta rv 13+0 ja eilen tuntui siltä ettei mitenkään ole hyvä nukahtaa kun kokoajan vihloo ja vääntää. Onkos nää nyt niitä pikkusuppareita? Pentele. Ohi meni sillä että mies hieroi masua.
Ei mulla ollu mitään tuossa vaiheessa. Mutta raskautta oli hyvä käyttää tekosyynä hemmotteluihin ;)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Q: Tulenko varmemmin raskaaksi, jos mieheni käyttää boxereita eikä tangoja?
A: Kaikkein varmimmin tulet raskaaksi, jos miehesi ei käytä mitään.

Q: Mikä on varmin tapa tietää, milloin on tullut raskaaksi?
A: Harrasta seksiä vain kerran vuodessa.

Q: Mitä raskaana olevat naiset eniten toivovat?
A: Että se olisikin miehet, jotka tulevat raskaaksi.

Q: Veriryhmäni on 0 , mieheni veriryhmä on A-. Mitä tapahtuu, jos
lapseni veriryhmä on AB?
A: Miehesi suuttuu.

Q: Sekä mieheni että minä olemme erittäin hyvännäköisiä ja olen
varma, että lapsistammekin tulee niin hyvännäköisiä, että he sopivat
malleiksi.Mihin minun pitäisiottaa yhteyttä?
A: Psykiatriin.

Q: Mistä tietää, että pahoinvointi johtuu raskaudesta eikä vaikka
flunssasta?
A: Jos se on flunssa, paranet.

Q: Veljeni sanoo: "Koska miehelläni on iso nenä, todennäköisesti
lapsillemmekin tulee isot nenät. Isonenä-geeni on dominoiva." Voiko
tämä olla totta?
A: On todennäköisempää, että veljellesi tulee musta silmä.

Q: Sen jälkeen kun tulin raskaaksi ovat rintani, peppuni ja jalkan
suurentuneet. Muuttuuko joku paikka pienemmäksi raskauden aikana?
A: Virtsarakkosi.

Q: Kun tulin raskaaksi, aloin illalla nukkumaan mennessä tuntea
vastustamatonta halua friteerattuihin sipulirenkaisiin. Onko tämä
normaalia?
A: Riippuu siitä, mitä haluat niillä tehdä.

Q: Mitäpitemmälle raskauteni etenee sitä enemmän toiset naiset
hymyilevät minulle. Miksi?
A: Olet paksumpi kuin he.

Q: Rakastanko vähemmän koiraani kun olen saanut lapsia?
A: Et, mutta miehesi käy enemmän hermoillesi.

Q: Mikä ero on Playboyn keskiaukeaman tytöllä ja yhdeksättä
kuukautta raskaana olevalla naisella?
A: Ei mikään, jos raskaana olevan naisen puoliso tietää, mikä on
hänelle hyväksi.

Q: Kätilö väitti, että en tule tuntemaan kipua synnytyksen aikana
vain pikkuisen paineen. Pitääkö paikkansa?
A: Kyllä, jos kätilösi kutsuu hirmumyrskyä puhallukseksi.

Q: Milloin on sopivaa alkaa pyytää mieheltä selkähierontaa?
A: Heti, kun olet varma, että olet raskaana.

Q: Onko mitään syytä, miksi minun pitäisi olla mukana synnytyksessä?
A: Kyllä,avioero ja ylläpito.

Q: Olen aika ujo ja haluaisin tietää ketkä kaikki näkevät minut synnytyssalissa?
A: Ainoastaan tarvittava henkilökunta: Lääkäri, hoitajat, apulaiset, siivojat, valokuvaajat, lehtimiehet ja kuka tahansa joka sattuu kulkemaan ohitse.

Q: Missä on parasta säilyttää rintamaitoa?
A: Rinnoissa

Q: Onko rintapumpuille vaihtoehtoa?
A: Kyllä, vauvan huulet.

Q: Miten pidän nännini puhtaina?
A: Käy päivittäin suihkussa ja käytä puhtaita rintaliivejä. Se on
paljon helpompaa kuin niiden liottaminen kiehuvassa vedessä.

Q: Milloin on sopivaa lopettaa imettäminen?
A: Kun saat purentajälkiä.

Q: Lajittelemme jätteemme ja haluaisimme tietää, mitä tapahtuu
roskiin laitetuille vaipoille?
A: Ne varastoidaan kemiallisen sodan varalta.

Q: Pitääkö minun hankkia vauva-amme?
A: Ei, jos olet salamannopea vaippojenvaihtaja.

Q: Mitkä asiat aiheuttavat eniten riitoja odottaville pariskunnille?
A: Ruskettuneet, hoikat naiset.

Q: Mitä on koliikki?
A: Biologinen muistutus ehkäisymenetelmien eduista.

Q: Mitkä ovat vastasynnyttäneen äidin pahimpia painajaisia?
A: Hirvittävä uni, jossa tuore äiti lulee, että hän on taas raskaana.

Q: Lapsemme syntyi viikko sitten. Milloin vaimoni alkaa tuntea
itsensä taas normaaliksi?
A: Heti, kun lapsi muuttaa pois kotoa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

HAHAHAHAHAHAHAH! :P Aivan loistavia.
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetz

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetz »

:D :D
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Viimeinen ei kyllä pidä paikkaansa, äidit kantavat huolta lapsistaan ihan hautaan asti.

Tulikin mieleen, että pitäisi aloittaa ketju siitä, miten monistuminen vaikuttaa ihmiseen. Itse olen ainakin huomannut lopunkin itsekkyyden kadonneen. En mieti, millaisia lahjoja saan, vaan pohdin, mitä pukki tuo pikkumiehelle. Runsasrahaisessa työssäkin enemmän innostaa ajatus mahdollisuudesta tarjota jälkeläiselle hyvä elintaso kuin omat ambitiot.
Toisaalta opintojen vuoksi osa-aikaisena työskentely (tosin opintoja ei tule kovin paljon, kun jäljellä olisi lähinnä vain iso g) tuntuu huomattavasti miellyttävämmältä, kun voi viettää enemmän aikaa pikku prinssin kanssa. Eipä silti, joskus on hyvä käydä muuallakin. Rahassa ei voi mitata sitä, kun kaveri hymyilee leveästi riemuiten sitä, että iskä tuli kotiin.
Paras päivä ikinä.
PerttiMakimaa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Riemumieli kirjoitti:Rahassa ei voi mitata sitä, kun kaveri hymyilee leveästi riemuiten sitä, että iskä tuli kotiin.
Minulla taas mieli kohenee aamulla, kun juniorin sängyn suunnalta kuuluu voimakastahtinen peukalonsyönti. On vielä hymyilyn ohella alkanut hieman nauraakin muun jokeltelun ohella. :dream:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Riemumieli kirjoitti:Itse olen ainakin huomannut lopunkin itsekkyyden kadonneen. En mieti, millaisia lahjoja saan, vaan pohdin, mitä pukki tuo pikkumiehelle. Runsasrahaisessa työssäkin enemmän innostaa ajatus mahdollisuudesta tarjota jälkeläiselle hyvä elintaso kuin omat ambitiot.
Kuulostat aivan Mieheltäni! Hänellä kun tämänhetkisenä stressinä se, mistä löytää sellainen työ, jonka palkoilla voisi kustantaa pienelle sitten kaikki mahollinen ja mahoton, mitä se muka vaan ikinä voi tarvita... kun itse yritän muistutella, että ehkä se isän antama aika kuitenkin on arvokkaampi juttu ku pleikkari, X-box, rattikelkka, sähköjunarata, formularata ja oma huvipuisto pihalle...

Mä voisin kohta haluta henkilökohtasen avustajan, joka kiskois mulle jatkossa noi maiharit jalkaan! :D
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vastaa Viestiin