Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ohoh, ONNEA tytöstä mustikselle!!! :)

Täällä vähän itkupainotteista ollu viime päivät.. :? Ei oikein millään tykkää jäädä sänkyyn, vaan sylissä pitäis olla koko ajan, ja nyt ei oikein sekään tunnu tepsivän. Aina vaan itkettää. Huoh. Ruoka auttaa aina, mutta epäilyttää että voiko puolen tunnin välein olla oikeesti nälkä? Tänään neuvolassa oli paino noussut ihan kivasti, 4kg oli nyt. Tai sit sillä on vaan joku läheisyys/imuhalutilanne päällä.. Jonniin verran rankkaa mun selälle ja niskalle, ja aivoille, ku väsyttää niin paljon.
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Vauva tilaa lisää ruokaa :)

Ja onnea enkulille rinsessasta tätäkin kautta!
Tix

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Tix »

Onnittelut pikasikiäjälle :)
daddykillkill

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Onko tällä palstalla VIELÄ joku, jolla EI olisi vauvaa?
Onnea joka tapauksessa!
Geetzu

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Jee onnea! Syöksyminen kuulostaa niin helvetiltä... Toivottavasti kaikki ok, ainakin istut jo! :]
Rouva Pupu

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä valitan tänne kun tavallaan tähän raskauteen liittyvää. Oltiin sitten tänään polilla, jossain fakin ruokavalio neuvonnassa, joka oli yhtä turhan kanssa. Ei ollenkaan ammattimaisen oloista ja kuulemisenkin ymmärtämisessä oli hankaluuksia. No ruokavaliossa ei siis ongelmia. Kaamea kotkotus kun en suostunut ottamaan lekuri aikaa 23.12, koska olen silloin satojen kilsojen päässä viettämässä joulua ja en ihan oikeasti jaksa alkaa rankkaamaan ja muuttelemaan tiukkoja aikatauluja. Jouluna käymme molempien sukulaisissa = satoja kilsoja toiseen suuntaan, ja sitten taas satoja kilsoja toiseen suuntaan, puuh.

Sitten shoppailemaan viikonlopuksi hautajaisvaatteita. Kaamea puuskutus, ähkiminen ja ei vittu mikään istu ja sovi alkuunsakkaan. Hiki vaan valuu ja makuuasento houkuttelee. Jotain rättejä sain ostettua, mutta en mitään kunnollista ja oman tyylistä. Oma moka kun jätin viimiselle päivälle.

Ja sitten itse hautajaiset. On tulossa aika isot sellaiset. Pakko sinne on mennä miehen tueksi ja menenkin. Mutta kun en jaksaisi ollenkaan. Se seisominen kauhistuttaa jo valmiiksi, pysynkö tolpillani. Ja jos en pysy niin se nyt sitten asiallista onkin istua kun muut seisoo. Hiukan nurisin asiasta ennenQ tajusin kuinka vitun idiootti olen kun toiselle muutenkin vaikea paikka tulee olemaan. Ja akka vaan jauhaa. Nurisen nyt sitten tänne itsekkäästi.

8)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mustikselle ja perheelle onnittelut !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Mida »

Onnea mustikselle ja perheelle! Missä sairaalassa onnistui vesisynnytys?

Muoks. Tammisaaressa ilmeisesti. Pelkkää hyvää olen kuullu siitä paikasta. Toivottavasti oli hyvä kokemus.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Geetzu kirjoitti:Jee onnea! Syöksyminen kuulostaa niin helvetiltä...
kello 6.45 paikat vielä 2cm auki. Seuraavan kerran kätilö tsekkas tilanteen 8.00: 10cm ja lupa ponnistaa. Lapsi merkattiin syntyneeksi 8.14.

Ei repeämiä. Ei tikkejä. Edes vanha episiotomian jälki ei vaurioitunut.
Ainoastaan tyttö ei oikein meinannut vauhdissa mukana pysyä ja elämänsä ekat neljä tuntia lisähapella mentiin.

Tammisaari on valtavan viihtyisä paikka. Suosittelen! : )
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Leila »

irmelianneli kirjoitti:Ruoka auttaa aina, mutta epäilyttää että voiko puolen tunnin välein olla oikeesti nälkä?
Ilmeisesti todellakin voi olla. Muistelen ainakin kun tytär oli täysimetyksellä, että tissiä piti saada usein ja vähän väliä. Ajattelin sitten, että kerran imetys on ainoa keino saada lapsi hiljaiseksi, niin sitten imetetään. Olihan siinä sitten aikaa katsoa saippuasarjoja ja Dr. Philiä.

Onnea lisääntyneelle!
Äiti ei tiedä
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Lilo »

daddykillkill kirjoitti:Onko tällä palstalla VIELÄ joku, jolla EI olisi vauvaa?
:yo:


Onnea lisääntyneelle eniveis! :]
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Geetzu

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Mä kans joskus mietin miten Lilo on söpösti rakkaan miehensä kanssa lusikassa ja sit me lasten kanssa siinä kannustetaan. "Lapset on ihanii eikä äiteist tuu lihavii! Lapsii lapsii joo jee jee!" ...

Joku uni ehkä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

:D Voin kuvitella rakkaan vaimoni reaktion tähän kannustuksen 8)
Prepare for the worstest.
Geetzu

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rupes panettaa vaan enemmän!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Geetzu kirjoitti:^ Mä kans joskus mietin miten Lilo on söpösti rakkaan miehensä kanssa lusikassa ja sit me lasten kanssa siinä kannustetaan. "Lapset on ihanii eikä äiteist tuu lihavii! Lapsii lapsii joo jee jee!" ...

Joku uni ehkä.
:D Mä en nyt saa tätä mielikuvaa päästäni varmaan enää tän päivän aikana...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Geetzu

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lilo kirjoitti: :D Mä en nyt saa tätä mielikuvaa päästäni varmaan enää tän päivän aikana...
Turha syyttää mua huonosta seksistä myöhemmin, juo ittes humalaan ja unohda meidät! :D
sanctus

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja sanctus »

daddykillkill kirjoitti:Onko tällä palstalla VIELÄ joku, jolla EI olisi vauvaa?
Mäkin taidan kuulua vielä lapsivapaiden puolueeseen. Tietääkseni. Toivottavasti. Ymmärtääkseni. Ehkä?

Yläkerran äänien perusteella lasten hankkimisessa on tärkeintä nopea päätös abortista tai kaalinpään kiikuttaminen yön pimeydessä oikeiden rappusten juurelle.
sanctus

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja sanctus »

exPertti kirjoitti:[En saa sitä mielikuvaa läpinäkyvästä vessanistuimesta päästäni vaikka kuinka yritän. Sanotaan se nyt vaikka tässä ketjussa kun on tällainen off topic päivä menossa. :)
Well. Jos se ei patoa ajatuksia, tunteita, helpota muistojen muuttumista traumoiksi tms. ikäviä ajatuksia, niin lieneekö se nyt niin vakavaa. Toki jos et saa sitä pois mielestäsi kuin satunnaisesti valveilla ja lähes täysin nukahdettuasi, ehkä konsultoisin jotain. En tiedä.

Jos se helpottaa, niin lähes kaikki istuinta kokeilleet ovat tainneet olla tyytyväisiä ja positiivisesti yllättyneitä.
sanctus

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Mitä? Minähän olen suurinpiirtein hiljaa täällä.

Traumaattiset kokemukset ovat sen sijaan ihan hyvästä.
sanctus

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Hmm. Mä en ole aivan varma, haluanko kuormittaa Helsingin sosiaaliviranomaisia enempää. Ovat kuulemma jo tähänkin mennessä kaatumassa sen työtaakan alle, joita pikku-ihmeiden, joita kukaan ei rakasta, joista kukaan ei välitä ja joita kukaan ei halua, huostaanotto ja asioiden järjestely aiheuttaa.
Viimeksi muokannut sanctus, 12.12.2008 14:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ Joo-o, kyllä me teidän lemmikkejä voidaan hoitaa, mutta rajansa kaikella.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
sanctus

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja sanctus »

^Haluatteko (siis) viikoksi tuon kissan 12.1.->? Koira on, kaiketi, jo hoidettu.
sanctus

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja sanctus »

No hyvä!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Hmm. Riippunee siitä valvottaako mirri meitä öisin eli eli...Katsastetaan asiaa.

(Ollaanhan tässä vielä ihan mamma-asiassa, eiks je?)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
sanctus

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Mmm. Kyllä mä luulisin, että kannattaa suhtautua kattiin asenteella "koirat haukkuu, kissat naukuu, lapset huutavat tehosekoittimessa" eli saattaahan tuo herättää n. kolmelta leikkimään ja uudestaan seitsemältä tai kahdeksalta vaatimaan ruokaa.

Mutta joo. Varmaan tällaisia yv:lle ja/tai seuraavalla dokaus-/peli-/viininmaistelukerralla sovittavia/keskusteltavia asioita. Menee liian off topikiksi.
Vastaa Viestiin