Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Onslow

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:vitskujen
Mikä D-vitamiini teillä on käytössä? Jos Jekovit, niin heittäkää se helvettiin ja vaihtakaa tilalle D-tipat.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Onslow kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:vitskujen
Mikä D-vitamiini teillä on käytössä? Jos Jekovit, niin heittäkää se helvettiin ja vaihtakaa tilalle D-tipat.
Dee-Tipat tosiaan se miedoin mahollinen ja ainoa, joka noille meidänkin mukeloille sopinut! Mitkään relat tai muut jekovitit on ihan tyhjän kanssa ollu meillä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onslow kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:vitskujen
Mikä D-vitamiini teillä on käytössä? Jos Jekovit, niin heittäkää se helvettiin ja vaihtakaa tilalle D-tipat.
devitol, öljypohjainen
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: devitol, öljypohjainen
Devitol oli meillä pahin kaikista.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
bliss

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Asiasta Meksikoon... Missä luuraa tämän ketjun perustaja?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:Asiasta Meksikoon... Missä luuraa tämän ketjun perustaja?
Villi arvaus, että maitojunan kyydissä hyytävää vauhtia kohti Kitinä-pysäkkiä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kuukausi tuli täyteen tuossa ja kovasti neiti kasvaa. Hirveä hinku olis jo päästä liikkeelle. Hereillä ollaan jo muutenkin kuin vatsakivuista ja nälästä. Kolme vyöhyketerapiaistuntoa taisivat auttaa, koska vatsaväänteitä ei enää ole. Eilen oli erittäin harmooninen päivä, neiti nukkui jopa pahaenteisen hyvin. Niinhän siinä kävi, että yö oli tosi levoton eikä tämä päivä ole tuonut muutosta. Katsotaan, opitaan ja omaksutaan...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

mustaenkeli kirjoitti:Tiedän niin hyvin tuon tunteen... meidän nykyään varsin sosiaalinen ja nauravainen puolivuotias huusi ja raivosi elämänsä ekat kolme kuukautta lähes taukoamatta, tai etenkin iltaisin pahasti. Vyöhyketerapiasta oli kuitenkin huomattavaa apua
Mikä siinä onkin, että aina iltaisin ja öisin??? Päivisin mitä iloisin ja energisin ja herttaisin vauva. Meillä tää menee niin päin että nyt puolen vuoden jälkeen kaikki mennyt ihan plörinäks (tyttö täyttää tiistaina 8kk). Toki esim hampaatkin vaikuttaa joo, mut niitä on jo 8 kpl, ei mikn uus juttu. Ryömimään on opittu, vaikka kipsit onkin, hiphurraa taitava tyttö! Mutta. Illalla ei suostu nukkumaan, yöllä heräilee itkemään jne jne. Umpiväsynyt ja ihan unessa ja nukahtaa silti VAIN syliin. Vartin tänäkin iltana näköjään nukkuu kerrallaan. Miks tää ihminen ei nuku omassa sängyssä??? Ihan normaalisti ollaan mielestäni toimittu aina. Ja ennen meni niin hienosti kaikki. Mä mitään unikoulujakaan todellakaan haluais alkaa pitää! :( Jos tää on jotain eroahdistusjuttua niin ei se kyllä päivisin ilmene millään lailla. Oonko mä pilannut vauvani olemalla sen kanssa aina? En ole sen elämän aikana ollut yhtäkään kokonaista yötä pois sen luota, en käy juurikaan kodin ulkopuolisissa harrasteissa enkä baareissa tms. Ei vaan huvita. Mut pitäiskö? Väkisellä?

Miks VAUVA-aika ei voi kestää ikuisesti???????? Se oli ihanaa. En voi ikinä osata käsitellä LAPSIA! Kaikki menee koko ajan vaan hankalammaksi ja vaikeemmaksi kun lapsi kasvaa, monessakin mielessä, todellakin!

Rohkaisuksi vaan vauvan saaneille.. Että tsemppiä, nih.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Suvinen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Miks VAUVA-aika ei voi kestää ikuisesti???????? Se oli ihanaa. En voi ikinä osata käsitellä LAPSIA! Kaikki menee koko ajan vaan hankalammaksi ja vaikeemmaksi, todellakin!
Minä taas odotan malttamattomana, että tuo tissillä asuva, tuijotteleva, kaiken kommunikaation ulkopuolella oleva mytty muuttuisi jo jokeltelevaksi, liikkuvaksi taaperoksi :D (Tulen varmaan katumaan tuotakin lausetta..)
Aivan varmasti tulet! Plus se, että et saa hetkeksikään istahtaa tai menettää valppautta, muuten lapsi saattaa kuolla :? Hirvittää ajatellakin mitä se on sitten kun oppii konttaamaan/kävelemään! Kun nyt jo vyötäröstä nilkkoihin -kipseissään ryömii joka paikkaan ja repii kaikkea.

Mutta tuo teijän naurujuttu oli ihana ♥ Muistan että ite rupesin itkemään "järkytyksestä" kun tyttö kikatti ekan kerran. Just se tunne että tuo todellakin kasvaa eikä pysy vauvana ikuisesti! Mutta tietty se oli ihanaa samalla.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

irmelianneli kirjoitti:Illalla ei suostu nukkumaan, yöllä heräilee itkemään jne jne. Umpiväsynyt ja ihan unessa ja nukahtaa silti VAIN syliin. Vartin tänäkin iltana näköjään nukkuu kerrallaan. Miks tää ihminen ei nuku omassa sängyssä??? Ihan normaalisti ollaan mielestäni toimittu aina. Ja ennen meni niin hienosti kaikki. Mä mitään unikoulujakaan todellakaan haluais alkaa pitää! :( Jos tää on jotain eroahdistusjuttua niin ei se kyllä päivisin ilmene millään lailla. Oonko mä pilannut vauvani olemalla sen kanssa aina? En ole sen elämän aikana ollut yhtäkään kokonaista yötä pois sen luota, en käy juurikaan kodin ulkopuolisissa harrasteissa enkä baareissa tms. Ei vaan huvita. Mut pitäiskö? Väkisellä?

Miks VAUVA-aika ei voi kestää ikuisesti???????? Se oli ihanaa. En voi ikinä osata käsitellä LAPSIA! Kaikki menee koko ajan vaan hankalammaksi ja vaikeemmaksi kun lapsi kasvaa, monessakin mielessä, todellakin!

Rohkaisuksi vaan vauvan saaneille.. Että tsemppiä, nih.
En halua olla pahanilmanlintu mutta meillä tuo reilu vuoden ikäinen heräilee vieläkin öisin kohtalaisen usein itkemään ja huutamaan. Vielä kuukausi sitten iskänkin silittely ja rauhoittelu riitti, nyt ei kelpaa muu kuin äidin syli. Syyt? En tiedä. Tosin tuo 2-3 kertaa yöllä ei tunnu missään vieläkään ekan neljän kuukauden koliikin jälkeen.

... niin ja se ilta-äksy vaan pahenee ajan myötä. :?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onx tää mammailuu vai pappailua.. kait nää on jo jollain tavoin yhdistetty ;)

Mutta kuitenkin..

Tästä ilta-ahdistuksesta. Meillä ensimmäiset 5kk meni nukuttamiset hienosti! Nukahti itsekseen niin kauan kun tutti pysyi suussa, pari kertaa joutui käydä maksimissaan sen suuhun tökkäämään. 5kk kohdalla ei tullut enää yhtään mitään mistään, joten iltarutiiniksi otettiinkin vellipullo sohvalla, siinä tuijotellaan joko telkkaria, kiemurrellaan sylissä, hytkytellään ja hyräillään hiljaa, ja jossain vaiheessa käännetään väsynyt laps itseään kohta "poikittain" pitäjään katsoen... Siihen sitten nukahti, ja sitten vasta pystyi viemään sänkyyn (tissi ei kuvioissa). Nyt 11kk iästä alkaen tästä taas tuli mahdotonta, on liikaa tekemistä, menemistä ja näkemistä. Nyt, 1v1kk ikäisenä juo vellinsä edelleen sohvalla, yövaatteissa ja pesujen jälkeen.. tekee 2-30min rundinsa pitkin lattioita, ja tulee sohvan divaaniosan luokse, laittaa posken sohvaa vasten, nousee ja nostaa kädet kohti. Aina kysytään että "mennäänkö nukkumaan?" ja toinen nyökkää. Sit kannetaan sänkyyn, pussataan hyvää yötä, ja istutaan pinniksen vieressä lattialla hetki. Yleensä ottaa heti hyvän asennon, joskus vähän hypistelee pinnasängyn suojusta, leikkii sillä yhdellä nallellaan tmv., mutta nukutus max. 15min. Ah!

Seuraavaa etappia odotellen, eli omaan sänkyyn siirtämistä. Mitenköhän sekin onnistuu, kun jätkä löytyy poikittain jalkopäästä vähän väliä?
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Näköjään jatkuvaa vaihtelua, kun yhteen tottuu (siis itse) niin eikö sitten taas muutu :) Tytsä piti keinuttaa sitterillä nukkumaan tuonne hiukan yli neljä kuukautiseksi päiväunia myöden. Nyt kolmisen viikkoa nukahtanut päiväunineen päivineen kun vain vie sänkyyn.

Tänään se sitten tapahtui. Tytsä on jo pitkään aina välillä köllähtänyt sohvalla mahalleen, aika harvoin tosin. Aamulla kuului tuttua jokeltelua pinnasängystä, sitten ähinää ja kitinää. Siellä hän oli vatsallaan konttausasennossa. Oli pakko herättää mieskin ihmettelemään. Seuraava tunti menikin siinä kun tytsä kierähtää ja minä kieräytän takaisin. Ei vielä itse osaa ja nenä on patjassa sitten kun väsyy pitelemään päätä ylhäällä. Nyt illalla sama rumba. Kovasti kurkottelee pehmusteiden yli, että näkisi meidän sänkyyn. Nyt tietysti huolettaa, että ilmoittaako aina kun on mahallaan kun ei vielä osaa kääntyä takaisin, yritystä kyllä on. Ja näyttää siltä, että konttaus on tulossa. Liike ja asento alkaa olemaan lähellä oikeaa, voimat puuttuvat. Yhdessä päivässä huima muutos :o

Tykkää kanssa kiemurrella pinniksen päätyyn vinottain nukkumaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Neiti kierähti mahalta selälleen :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Neiti kierähti mahalta selälleen :cheer:

Kyllä ne sen yleensä tekee pyynnöstä/kehoituksesta. Eli tuulettelusi on liioittelua.
Rouva Pupu

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Suvinen kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Neiti kierähti mahalta selälleen :cheer:
Nyt jo!!!! :o Meillä punnerretaan kovasti selältä kyljelleen, mutta siihen matka tyssää. Ja sitten pitää turhautuneena ähistä ja kitistä.
Vauvelit kierähtelee jo aika aikasessa vaiheessa vähän niinku vahingossa, pian on teitinkin tyttö mahallaan :) Yleensä kai noin 4kk iässä aletaan jo tarkoituksella köllähtelemään, silleen sulavasti kun on jo jäntevästi pää pystyssä ja käsillä jaksaa kannatella. Sen jälkeen ei muuten enää paljon rauhaa ole :D Jonkun aikaa menee oppia pyörähtämään takaisin. Siinä sitten pitää olla kääntämässä kun ei enää haluta maata mahallaan. Ja kun käännät, pari sekunttia niin taas köllötellään :D

Täällä ryömitään, ei voi hetkeksikään jättää edes isolle parivuoteelle. Kun pään kääntää niin tytsä on jo tois puol jokkee. Istumaan pyritään kanssa. Eniten kyl odotan niiden kulmahampaiden puhkeamista, alkaa olemaan jo sen verta hermot kireellä tytsällä myös. Syöminen hankalaa kun kipuilee.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Neiti kierähti mahalta selälleen :cheer:
Nyt jo!!!! :o
Juu. Kohta lähdetään ekaa kertaa rannalle tytön kanssa, heti kun muija kotitutuu kampaajalta. Huomenna onkin sit ristiäiset. Onneksi ei itse järjestetä, vaan anoppi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Rouva Pupu kirjoitti: kulmahampaiden puhkeamista....
Tuo valvotti meidän reilu puoltoistvuotiasta viimeyön. Yheltä heräs huutamaan. Viideltä nukahti niin, ettei ihan heti uudelleen herännyt (8.30 vasta...). Enää puuttuu nuo kaks alakulmaa ja sitte ne ihan viimosimmat poskihampit.

Tuon nuoremman, 8kuukautisen kanssa pitäs viikon päästä mennä hammastarkastukseen. Neuvolasta passittivat tällaiseen määräaikaishuoltoon. Mennään esittelemään hienoja nahkahampaita, joista ei yhden yhtä vielä(kään) läpi. Kai tuo on ymmärtänyt äitinsä uhkauksen, jotta imetys loppuu, kun hampaita alkaa sataa.

Toissapäivänä oli typyn neuvola. Ikä aika tismalleen 8kk. Strategiset mitat: 6570g, 65.8cm ja pipo 41.8. Kuitenki oli kuukauden sisällä painoo tullu jo yli puolkiloo lisää, joten ei tartte lastenlääkärille lähtä tutkimuksiin... :)
Tälle äipälle vaan sattunu pieni mittausvirhe. Kuvitellut kovasti, että typy kasvaa siinä missä poikakin, jonka myötä uusia talvivaatteita ei tarvita, kun veikan vanhat on kuitenki hyvät. Nyt ei sille näytä. Alkaa olla jo syksy ja jos täällä talvihaalarille käyttöä voi olla jo reilun kuukauden päästä hyvinkin, ni tuohan hukkuu noihin kaapissa oleviin. Että, ei kellään sattuis oleen komeroitten ja kaappien pohjalla ylimääräistä tai joutavaa koon 74 villaista, lämmintä, fleeceä tai muuta kylmien kelien kampetta...?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Neiti kierähti mahalta selälleen :cheer:
Nyt jo!!!! :o
Juu. Kohta lähdetään ekaa kertaa rannalle tytön kanssa, heti kun muija kotitutuu kampaajalta. Huomenna onkin sit ristiäiset. Onneksi ei itse järjestetä, vaan anoppi.
Meillä kans "Kierähti" joskus kuukauden ikäisenä, tahalliseksi liikkumiseksi en sitä katsonut ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

mustaenkeli kirjoitti: Että, ei kellään sattuis oleen komeroitten ja kaappien pohjalla ylimääräistä tai joutavaa koon 74 villaista, lämmintä, fleeceä tai muuta kylmien kelien kampetta...?
Meillä olis koon 74 fleece+puuvillavuorinen kahdella nilkkaan asti menevällä vetoketjulla varustett hupullinen TUMMANSININEN puku, jos "lainaan" haluat. Hihat ja puntit käännettäviä, puuvillavuori valkoinen tummansinisillä isoilla tähdillä. Meni meillä n. 68-76cm kokoisena, eli ihan loistava löytö!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Elppis kirjoitti: Meillä olis koon 74 fleece+puuvillavuorinen kahdella nilkkaan asti menevällä vetoketjulla varustett hupullinen TUMMANSININEN puku, jos "lainaan" haluat.
Vau! Kuulostais tosi hyvälle! Kuun lopussa tai viimistään enskuun alussa sinne PK-seudulle ollaan tulossa, jolloin voitas piipahtaa teilläpäin... :) Mieluusti lainattas täks talveks!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Rouva Pupu

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

mustaenkeli kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: kulmahampaiden puhkeamista....
Tuo valvotti meidän reilu puoltoistvuotiasta viimeyön. Yheltä heräs huutamaan. Viideltä nukahti niin, ettei ihan heti uudelleen herännyt (8.30 vasta...). Enää puuttuu nuo kaks alakulmaa ja sitte ne ihan viimosimmat poskihampit.
Tässä jo pari kuukautta ovat olleet tosi paljon koholla turvonneina ja selvästi pidempi tuo alue. Nyt on viikko valunut kuolaa solkenaan ja ollut tosi kivuliaan oloinen. Pitänyt antaa panadoliakin. Tiedä sitten johtuiko ensimmäinen kuume rokotuksesta vai hampaista. Saisi jo tulla. Hiukan odotin tosiaan ettei ensimmäisenä puhkeis tuonne vaan ne vakiot alahampaat vaan.

Olen myös kade tuosta ratsusta. Meiän rannalla ei ole varjoisia paikkoja, ulkona helvetinmoinen kuumuus eikä tytsä juo taas millään, joten ei oikein voi mennä. Aika nopea lämpöhalvaus olisi. Neuvolassa juteltiin niin oli joku vauva auringossa olleessaan saanut kymmenessä minuutissa :o

Onneksi sentään ollaan saatu olla ulkona kun ollaan kyläilty. Siellä iso takapiha varjoisine paikkoineen, joten tytsä on saanut kölliä päivät vaunuissa. Ei oikein ole tykännyt sylissä olla, vissiin liian kirkasta tjmv. Äitiinsä siis tullut, itsekään mikään auringon ystävä ole.

Omalle partsille paistaa aurinko aamusta iltaan. Yli 40 astetta näyttää olevan. Ei ole voinut nukuttaa sielläkään raittiissa ulkoilmassa. Syksyllä sitten. OOON niin kade takapihoista!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti: Mitä te siellä rannalla teette tuon ikäisen kanssa? Viihtyykö sylissä vai vaunuissako makuutatte?
Tyttö oli vaunuissa, ruoat mukana, varjossa. Äiti ja iskä tekee sit mitä parhaaksi näkee. Tänään meni vähän surkeesti, kun tyttö oli levoton ja lähdettiin jo tunnin jälkeen. No, ehdin mä pari kertaa käydä uimassa ja muija lukea muutaman sivun kirjaansa. Mut lähes kaikkea voi tehdä vavvan kanssa, mut se on sit vaan vähän erilaista, junous.

Semmosia kolmen vartin tunnin vaunulenkkejä tehdään päivittäin yksi tai kaksi, perheenä tai sit vaan toinen tytön kanssa. Ja takapihalla kans melkein joka päivä sellaista oleilua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Rouva Pupu

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tuon on ihan luksusta kun on se takapiha. Nyt tosiaan kun jo sitä kämppää katsotaan niin rivitaloon suunnataan. Olen kerrostaloihmisiä, mutta ei tämäkään oikein passaa. Tietty jos olisi varjoisalla puolella parveke, mutta nääh. Omakotitaloon olen liian laiska. Tytsän kanssa käydään kyllä rullaamassa lähes päivittäin, mutta ei se oikein sama ole kuin se, että voisi useamman kerran lökötellä ulkona aina kun mieli tekee. Ja sitten kun ikää on niin oishan semmonen takapiha keinuineen ja hiekkalootineen ihan jeesh.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mineaksi kastettiin, parkui koko seremonian ajan siihen asti, kun veisattiin virttä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mineaksi kastettiin, parkui koko seremonian ajan siihen asti, kun veisattiin virttä.
Onnea kauniista nimestä :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin