Velailu.

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Rouva Pupu

Velailu.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mammoille ja papoille (!) joten miksei myös vapaaehtoisesti lapsettomillekin oma pieni mahdollisimman lapsivapaa nurkkaus. Pääsee pakoon työpaikan vauvarumbaa ja palstalla vallitsevaa poksahdusten sarjaa.

Tästä velasta on toivon mukaan pian tulossa "äiti". "Kuume" on kerrassaan mahdoton. Miestä pitää suostutella ja listata kaikki positiiviset/negatiiviset asiat, saada se ymmärtämään tämä luontainen tarpeeni.

Ja se vastuu. Pitää huolehtia lämpötiloista, hankkia kalliita laitteita, huolehtia tarpeellisesta ravinnosta ja lisistä, järjestää liikkumatilaa ja suunnitella menoja "pikkuisen" mukaan. Oikein hoidettuna voi elää jopa sata vuotiaaksi, aikamoiset paineet sanoisinko. Kaikki plussat kuitenkin pyyhkivät miinukset pois simpsalapim, sano.

Maakilpikonnan hankkiminen on iso elämänmittainen prosessi, jos hyvin käy.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kaksin aina kaunihimpi, kilpparit tykkää seurasta ;)

Onnea valitsemallenne tielle! (ps. kreikkalaiset on påp!)
The great club outshines the individual, always and forever.
SaintJohnPerse

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Minäkään en oikein pidä lapsista. Ne haisevat ja niistä lähtee kummallista ääntä. Vauva ikäisenä ne vaan huutavat, kakkaavat ja syövät... ...ja ovat niin söpöjä kaljuine päineen ja vievät huomiota pois minulta... Minäkin tahdo huomiota... minulla on hiuksia...

Kunhan ne oppivat kävelemään ne säntäilevät kaupoissa kaikkialle ja yrittävät kampittaa minua... ja sitten kun sellainen vaahtosammuttimen kokoinen pikku kaveri juoksee minua päin... ...kaatuu ja alkaa itkemään, niin se on sitten vittu mun syy...

Sitten taas kasvettuaan, niistä tulee ärsyttäviä teinejä, jotka puhuvat hassusti , pukeutuvat ärsyttävästi, kuuntelevat suomenkielistä räppiä ja käyttävät huumeita.... ...niin ja ajavat mopoilla...
Vihtahousu

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ Niin ja sitten niistä kasvaa sinä :D
Bliss

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SaintJohnPerse kirjoitti:...
Ja sitten niistä tulee tuommosia kuin sinä :shock:
PerttiMakimaa

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Kaverilla tai paremminkin hänen entisellä naisystävällään oli sellainen.

Aika hiljainen kaveri. Löytyi aina eri kulmasta kämppää vaikkei näyttänyt liikkuvan ollenkaan.

Huonoina puolina pidin juuri sitä, että eihän tuosta paljoa näkyvää iloa ollut. Ja sitten tuuletuksen kanssa piti olla tarkkana ettei se mokoma vilustunut. Ikävä puoli tupakoijalle, kun ovien availujen kanssa pitää olla tarkkana.

Hyvänä puolena voisi pitää ettei tarvitse lähteä aamukuudelta kakattamaan räntäsateeseen. :)
sanctus

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Ymmärrän aloitusviestin kirjoittaneen eri suunnista tulevien paineiden itsessään aiheuttamia kysymyksiä, sillä olen toki itsekin viime aikoina miettinyt lapsivapaudettomuuden menettämistä. Kääpiösnautserien ja snautserit pennut, kuningaspythonin pitovaikeuksien takia annettavat poikaset. Voi, voi. Koska tiedän nykyisen elämäntilanteeni luomat haasteet edes omalle selviytymiselleni, annan sekä sisäisen että ulkoisen järjen äänen kahlehtia tunteeni.
SaintJohnPerse

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bliss kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:...
Ja sitten niistä tulee tuommosia kuin sinä :shock:
Lapsellisia 3-kymppisiä?


No, hetken aikaa vakavasti:

Vaikka en tällä hetkellä haluaisikaan lapsia, niin ehkä jossain vaiheessa kyllä. Vielä vaan en koe olevani tarpeeksi aikuinen siihen. Haluan vielä mennä, matkustaa, vakiinnuttaa taloudellista asemaani, tietää mitä tahdon tehdä isona. Itsekästä ja lapsellista? Varmasti.

Tiedän kyllä, että lapsi ei tekisi edellä mainituista asioista mahdotonta, mutta kyllä se on huomattavasti hankalampaa kuin sinkkuna tai dinkkuna.

Niin... Kyllä se lapsi varmaan muuttaisi minua ja saisin pian "sisältöä elämääni" ja tulisin ostamaan isomman lompakon, jotta saisin mahtumaan luottokorttien lisäksi ihquja kuvia.

Mutta vielä en koe olevani valmis, sillä en koe pystyväni olemaan tarpeeksi hyvä isä sille jollekin...

Harjoittelen nyt koiralla... jos se on vuoden päästä hengissä, niin eihän sitä ikinä tiedä, kuinka paljon kakkavaippajuttuja tällä palstalla kertoilisin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

SaintJohnPerse kirjoitti:Harjoittelen nyt koiralla...
Meikäläisellä vasta kaktus-vaihe menossa, tuskin tuosta etenenkään mihinkään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
PerttiMakimaa

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Bluntly kirjoitti:Meikäläisellä vasta kaktus-vaihe menossa, tuskin tuosta etenenkään mihinkään.
Meinaako kuihtua? :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Meikäläisellä vasta kaktus-vaihe menossa, tuskin tuosta etenenkään mihinkään.
Meinaako kuihtua? :)
Lerpahti, muttei mädäntynyt. Alkoi kasvamaan sen sijaan ikkunalautaa pitkin kohti patterinrakoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rouva Pupu

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

PerttiMakimaa kirjoitti: Huonoina puolina pidin juuri sitä, että eihän tuosta paljoa näkyvää iloa ollut
En sitä näkyvää iloa niinkään kaipaa, kunhan on olemassa ;) Sopii myös näin allergiselle pariskunnalle vallan mainiosti.
Rouva Pupu

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

SaintJohnPerse kirjoitti: Mutta vielä en koe olevani valmis, sillä en koe pystyväni olemaan tarpeeksi hyvä isä sille jollekin...
Äh, kärsit piilevästä vauvakuumeesta.
Edith

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä näin tossa vähän aikaa ennen joulua ekaa kertaa elämässäni livenä lemmikkisiilin. Mun diplomi-insinööriserkkuni oli tietokoneella mallintanut ja suunnitellut sille pesusaavista ja puusta juoksupyöränkin. Semmosen siilin ja juoksupyörän voisin ehkä ottaa. Insinööri vaan puuttuu vielä.
Viimeksi muokannut Edith, 31.12.2007 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vihtahousu

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Harjoittelen nyt koiralla...
Meikäläisellä vasta kaktus-vaihe menossa, tuskin tuosta etenenkään mihinkään.
Lopetat sen vitun kieltämisen ja uskallat avautua.

edit: siinä vastaus suurimpaan ongelmaasi.
Viimeksi muokannut Vihtahousu, 31.12.2007 11:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Edith kirjoitti: Insinööri vaan puuttuu vielä.
Insinöörejä on peloittavan iso kasa maan päällä. Eiköhän sieltä mieleinen löydy ;)
PerttiMakimaa

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:Insinöörejä on peloittavan iso kasa maan päällä. Eiköhän sieltä mieleinen löydy ;)
Ole erilainen nuori ja laita ilmo cityyn. "Haluan oman inssin". :)
Edith

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mun siskolla on muuten kilpikonna. On tosi lysti. En osaa sanoa, onko se kuitenkaan lystimpi kuin siskon ens vuonna 16 täyttävä lapsi, sen verta erilaisia, että vaikea vertailla.
Edith

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja Edith »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Insinöörejä on peloittavan iso kasa maan päällä. Eiköhän sieltä mieleinen löydy ;)
Ole erilainen nuori ja laita ilmo cityyn. "Haluan oman inssin". :)
Eks mä ole jo kohta varhaiskeski-ikäinen? Vai millä nimellä muuten kutsutaan ikävaihetta, jossa on sekä finnejä että harmaita hiuksia? Sit sen yhden chick-lit-kirjan mukaisesti sen inssin pitäis kyllä olla vielä impotentti kans.

Eiks muuten oliski loistava laini, että pysäyttelisin noita firman insinöörejä ja kyselisin, onks ne impotentteja? *kuuntelee hääkellojen kuminaa*
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja nexie »

sanctus kirjoitti: Voi, voi. Koska tiedän nykyisen elämäntilanteeni luomat haasteet edes omalle selviytymiselleni, annan sekä sisäisen että ulkoisen järjen äänen kahlehtia tunteeni.
...ja sitten hankittiin uusi peltilehmä.
Don't Panic!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja nexie »

Edith kirjoitti: Sit sen yhden chick-lit-kirjan mukaisesti sen inssin pitäis kyllä olla vielä impotentti kans.

Eiks muuten oliski loistava laini, että pysäyttelisin noita firman insinöörejä ja kyselisin, onks ne impotentteja? *kuuntelee hääkellojen kuminaa*

No mutta hei. Eikö noissa (dippa)insinöörinkasvatuslaitoksissa ole pakollisena kurssina alkoholin väärinkäyttö? Etsit vaan kyseisessä aineessa syventävät opinnot menestyksellä suorittaneen punasilmän ja impotenssi on taattu lisäominaisuus.

voi siinä tosin joitain muita haittoja tulla sivuvaikutuksina, mutta mihin sitä nyt ei nainen olisi valmis halutun lopputuloksen saavuttamiseksi
Don't Panic!
Rouva Pupu

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Edith kirjoitti:Mun siskolla on muuten kilpikonna. On tosi lysti. En osaa sanoa, onko se kuitenkaan lystimpi kuin siskon ens vuonna 16 täyttävä lapsi, sen verta erilaisia, että vaikea vertailla.
Ei ole vielä tähän päivään mennessä tullut tilannetta jolloin en suuntaisi sinne eläimen puolelle jos perheessä sellainenkin löytyy lapsen lisäksi. Jos ei löydy suuntaan sohvalle.
Rouva Pupu

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

nexie kirjoitti: No mutta hei. Eikö noissa (dippa)insinöörinkasvatuslaitoksissa ole pakollisena kurssina alkoholin väärinkäyttö? Etsit vaan kyseisessä aineessa syventävät opinnot menestyksellä suorittaneen punasilmän ja impotenssi on taattu lisäominaisuus.
TEKin vieressä asustellessa ja sen ollessa miehen työpaikka, ihmettelen edelleen missä ne isot kupittajat oikein majailee. Tämän on oltava nyt joku sijaintiin liittyvä jutska.
sanctus

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja sanctus »

nexie kirjoitti:...ja sitten hankittiin uusi peltilehmä.
Mitäs täällä oikein alleviivaillaan.

No tuonkin lypsyeläimen hinnalla olisi saanut vaikka tämmöisen söpöliinin ja sille sopivat tilat.

Että joopa joo. Brumbrum.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Velailu.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

sanctus kirjoitti:tämmöisen
Vaikkei kärmekset mua mitenkään inhotakaan, niin koskaan uskonut sanovani: Söötti!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin