Tuleeko parempi mieli?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Rahkapussi

Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Tuleeko oikeasti parempi mieli kun oikein pääsee haukkumaan jotakin anonyymisti netissä tai livenä?

Onko toisen yksilön moittiminen ja tekojensa tuomitseminen parhainta huumetta mitä voi tietää? Nouseeko henkinen penis, kostuuko paikat pätemiestä, nöpöttävätkö nännit nipottamisesta?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

No tuliko?
Rahkapussi kirjoitti:Muuten, tosi tylsiä nuo ylävalikon tekstit. Oikeasti, ketä on noin paljon lapsettanut, että on nimennyt navitekstit tyyliin: "Sinulla ei ole elämää" jne. Toi on niin lukiolaishuumoria, että. Onko meidän uusi moderaattori mahdollisesti tämän kevään abi?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Zeb

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ei. Mä en mielellään loukkaa ihmisiä, en livenä enkä netissä.
Geep

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja Geep »

Kieltämättä joskus on päiviä kun muille pahailu antaa kivaa kipinää. Sellasia aamuja kun toivoo, että huoltiksen setä on tyly tai joku törttö superkiireinen bisnes-isi kosauttaa kolmion takaa kylkeen. Joku ääliö junnu rupee vttuilemaan tai kaupassa mummo tönimään.

Ei niitä tilanteita nyt ihan metsästämään kerkeä mut joskus nenä käy aika herkkänä. Minähän vöyhään vaan aiheesta, tuskin siitä muulla tavalla niin nauttiskaan tällanen peruskiltti hymynaama.
Rahkapussi

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Lapitii kirjoitti:No tuliko?
Rahkapussi kirjoitti:Muuten, tosi tylsiä nuo ylävalikon tekstit. Oikeasti, ketä on noin paljon lapsettanut, että on nimennyt navitekstit tyyliin: "Sinulla ei ole elämää" jne. Toi on niin lukiolaishuumoria, että. Onko meidän uusi moderaattori mahdollisesti tämän kevään abi?
Itse asiassa tuli, sillä olihan ne tyhmät.
Geep

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja Geep »

Rahkapussi kirjoitti:Itse asiassa tuli, sillä olihan ne tyhmät.
Me nuoremmat oikein ylistettiin niitä. 8)
Rahkapussi

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Geep kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Itse asiassa tuli, sillä olihan ne tyhmät.
Me nuoremmat oikein ylistettiin niitä. 8)
Niin, minä olin abi 20 vuotta sitten. Ainoa asia, minkä muistan abi-ajoilta on se, että en ole koskaan tuntenut itsäni niin fiksuksi ja filmaattiseksi (ja niin suuruudenhulluksi) kuin abina ja myöhemmin vastaleivottuna ylioppilaana. Sitä kuvitteli olevansa oikeasti jotakin, kun oli tankannut päähänsä ulkoa muistettavaksi suuren osan lukion oppimäärästä.

Tiiätkö, nyt nöpöttää pätemisestä, kunnolla, uuh.
Pyry-Matias

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Useimmiten tulee äijäinen pössändeili. Ei kai sitä muuten tekisi. Oliks tää joku kompa?
Bliss

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Geep kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Itse asiassa tuli, sillä olihan ne tyhmät.
Me nuoremmat oikein ylistettiin niitä. 8)
Äläs ny, oli ne hauskat, vaikka mäkin olin abi melkein 20 vuotta sitten :P
Pitäisköhän aikuistua...
Geep

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja Geep »

En muista kokeneeni kovin suurta ylpeyttä tai riemua omista suorituksistani (olin liian innostunut duuneista) ja taisinkin olla ainoa meidän piireistä, joka skippas ihan kaikki kemutkin (paitsi isin järkkäämät privat suvulle ravintolassa) - todistuksenkin jouduin hakemaan kesällä joskus kun muistin.

Nyt kun miettii niin taidan olla vähän nuortunu tässä 7 vuoden ja kahden lapsen aikana.

Ihan hauska se läppä oli, mut äkkiäpäs vaihtui pois kun natistiin. :]
Rahkapussi

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Geep kirjoitti:^^ En muista kokeneeni kovin suurta ylpeyttä tai riemua omista suorituksistani (olin liian innostunut duuneista) ja taisinkin olla ainoa meidän piireistä, joka skippas ihan kaikki kemutkin (paitsi isin järkkäämät privat suvulle ravintolassa) - todistuksenkin jouduin hakemaan kesällä joskus kun muistin.

Nyt kun miettii niin taidan olla vähän nuortunu tässä 7 vuoden ja kahden lapsen aikana.

Ihan hauska se läppä oli, mut äkkiäpäs vaihtui pois kun ilmaisit mielipiteesi. :]
:shock: Imartelet minua. Ja onnistut siinä. Mielipidevaikuttaja? Moi?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Geep kirjoitti:Ihan hauska se läppä oli, mut äkkiäpäs vaihtui pois kun natistiin. :]
Samalla oli tarkoitus tehdä ylidramaattinen purkaus ja nimimerkin mustaaminen kunnon kostesilmäisen exitin malliin, mutten ehtinyt. Niisk.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Rahkapussi kirjoitti:Tuleeko oikeasti parempi mieli kun oikein pääsee haukkumaan jotakin anonyymisti netissä tai livenä?

Onko toisen yksilön moittiminen ja tekojensa tuomitseminen parhainta huumetta mitä voi tietää? Nouseeko henkinen penis, kostuuko paikat pätemiestä, nöpöttävätkö nännit nipottamisesta?
Haista sinä juoppo paska.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Onko tällaisia ihmisiä paljon? Usein haukkuminen on virheelliseen asuun puettua aiheellista kritiikkiä ja huolen osoittamista. Verbaalisesti kyvytön vain esittää asian väärällä tyylillä ja näin hänen todelliset tarkoitusperänsä jäävät epäselviksi. Samaan tapaan kuin kaltoin kohdeltu lapsi esittää avunhuutonsa meluamalla ja melskaamalla, lähimmäisestään huolissaan oleva saattaa vaikuttaa vittumaiselta.
Paras päivä ikinä.
mustanikki

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Crowbar kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Tuleeko oikeasti parempi mieli kun oikein pääsee haukkumaan jotakin anonyymisti netissä tai livenä?

Onko toisen yksilön moittiminen ja tekojensa tuomitseminen parhainta huumetta mitä voi tietää? Nouseeko henkinen penis, kostuuko paikat pätemiestä, nöpöttävätkö nännit nipottamisesta?
Haista sinä juoppo paska.
Crowbar on niin rakastunut muhun :h: Valitettavasti pitää vaan tuottaa pettymys tuohon ylläolevaan ihannenaisesi kuvailuun. Minä en nimittäin vastaa tuota profiilia. Harmi sinällään, mutta ehkä seuraavassa elämässä sitten. Kun sinäkin olet mies, joka saa seisomaan ilman kirosanaa.

T: Rahkis
Geep

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja Geep »

aasi kirjoitti:Samalla oli tarkoitus tehdä ylidramaattinen purkaus ja nimimerkin mustaaminen kunnon kostesilmäisen exitin malliin, mutten ehtinyt. Niisk.
Oliks tää nyt jotain vittuilua mulle, hä?
Tuliko parempi mieli, tuliko?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Geep kirjoitti:Oliks tää nyt jotain vittuilua mulle, hä?
Tuliko parempi mieli, tuliko?
Tuli oikeastaan aika paha mieli. :-(

En kyllä edes tajunnut tämmöistä tulkintamahdollisuutta. Tymä mikä tymä. Tai siis aasi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geep

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Älä ny, en mä oikeesti. Pus pus, hyvä päivä ja mieli! :]

(Nikki kandee mustata kosteasilmäisesti tai kuivana senkin vuoksi, että myöhemmin porukka joutuu vähän näkemään vaivaa viestihistorian selvittelyssä. Ees vähän... )
Aava

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja Aava »

Rahkapussi kirjoitti:Tuleeko oikeasti parempi mieli kun oikein pääsee haukkumaan jotakin anonyymisti netissä tai livenä?
Ei. Minusta haukkujat ovat aina surullisempia tapauksia kuin ne, ketkä nielevät ne haukut. Henkilöllä, joka ei pysty ottamaan vastaan negatiivista palautetta, on todennäköisesti aika heikko itsetunto. Kun taas henkilöllä, joka kuvittelee voivansa haukkumalla heikentää toista, itsekunnioitusta ei todennäköisesti ole juuri lainkaan.

Kummallakin näistä henkilöistä on ikävä taipumus antaa kohtuuttoman suuri painoarvo ympäristön palautteelle. Jos mielialan nostamiseen tarvitaan aina jonkin toisen ihmisen heikkoutta, tällaiselle tyypille on taatusti helvetillistä olla yksin. Se siitä itsenäisyydestä sitten.
Rahkapussi kirjoitti: Onko toisen yksilön moittiminen ja tekojensa tuomitseminen parhainta huumetta mitä voi tietää? Nouseeko henkinen penis, kostuuko paikat pätemiestä, nöpöttävätkö nännit nipottamisesta?
Tekopyhää ku mikä. Oma-aloitteista, vapaaehtoista paskomista sinne, mistä syö.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja aasi »

[quote="Aava"][/quote]
:off:

Missä se sun meres oikein on? Mä haluaisin löytää jo satumaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Aava

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja Aava »

aasi kirjoitti:
Aava kirjoitti:
:off:

Missä se sun meres oikein on? Mä haluaisin löytää jo satumaan.
Jaa. No asian vierestä tai kauempaa... tommosia tuli assosioitua.
Toisaalta, oikeastaan muuten minulta aika outo veto vastata siihen ylipäätään mitään, koska kysymyksenasettelu oli jo varsin asenteellinen. Tulipahan nyt lätistyä tässä sunnuntain iloksi, kun on tullut muutenkin mietiskeltyä ihmisten välistä kommunikointia viime viikkoina melko paljon. Ehkä tosiaan puran sitä väärässä paikassa.

Mun meri on tunnetta. Sen tarkemmin sitä ei voi määritellä.
Mistään satumaista en tiedä, kun en oo tarvinnut. Jos itse sellaista haet, onnea matkaan :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aava kirjoitti: Jaa. No asian vierestä tai kauempaa... tommosia tuli assosioitua.
Toisaalta, oikeastaan muuten minulta aika outo veto vastata siihen ylipäätään mitään, koska kysymyksenasettelu oli jo varsin asenteellinen. Tulipahan nyt lätistyä tässä sunnuntain iloksi, kun on tullut muutenkin mietiskeltyä ihmisten välistä kommunikointia viime viikkoina melko paljon. Ehkä tosiaan puran sitä väärässä paikassa.
Höpsö, omaan kysymykseeni tuolla hymiöllä viittasin. Täällä tuskin mikään paikka on kovin väärä...
Mun meri on tunnetta. Sen tarkemmin sitä ei voi määritellä.
Mistään satumaista en tiedä, kun en oo tarvinnut. Jos itse sellaista haet, onnea matkaan :)
Niisk, pitää jatkaa etsimistä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Aava

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja Aava »

aasi kirjoitti:
Höpsö, omaan kysymykseeni tuolla hymiöllä viittasin. Täällä tuskin mikään paikka on kovin väärä...
Mulla on vissiin menossa jotkut ihmeen väärinkäsitysviikot... jo about kolmas kerta kahteen viikkoon, kun menee johtopäätökset ja mielleyhtymät reisille :D
Aava kirjoitti:Mun meri on tunnetta. Sen tarkemmin sitä ei voi määritellä. Mistään satumaista en tiedä, kun en oo tarvinnut. Jos itse sellaista haet, onnea matkaan :)
aasi kirjoitti: Niisk, pitää jatka etsimistä.
Miksi et tyydy reaalimaailmaan? Sanontakinhan sanoo, että todellisuus on tarua ihmeellisempää...
Vai oliko tuo satumaakin nyt sitten joku vertauskuva? Ja se, että tätäkin pitää kysyä, kertoo taas jotain.... *huokaus* :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Aavan meren tuolla puolen jossakin on (satu)maa... :vihelt:
The great club outshines the individual, always and forever.
Aava

Re: Tuleeko parempi mieli?

Viesti Kirjoittaja Aava »

Elppis kirjoitti:Aavan meren tuolla puolen jossakin on (satu)maa... :vihelt:
:lol:
Oijoi.. kylläpä oli hauska tuo viheltelevä dum-di-dum hymiö :lol:

Niinniin... tuo tuttu tango. Luulin vaan, että sillä satumaa -sanalla oli jokin syvällisempikin viesti kuin sidos mun nimimerkkiin.

Eipä ollut taas paljoa asiaa tässäkään viestissä.... :)
Vastaa Viestiin