Alkoholi

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
NuoriD

Re: Alkoholi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:Fiksuna miehenä toki ymmärrät, että ratkaisu on olla lähtemättä kaupungille.

Kotona tissuttelu ei mene överiksi, mutta kaupungilla menee. Miten tilanne eroaa kotona olemisesta? Juuri sen kaupungilla olemisen verran. Joko otat rouvan mukaan valvomaan tai sitten et mene kaupungille. Helppoa, ei tietenkään, mutta jos ei kannata laittaa, jos ei kykene.
Olet oikeassa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Alkoholi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vanhemmiten (joo, oon arkistossa jo) krapulan henkiset kuormat kasvavat koko ajan. Taas oli häistä seuraavat neljä päivää masennussynkistelyä. Ahdisti ja pelotti ja väsytti. Ihmettelin sitten, miksi ihmeessä ryyppään ollenkaan. Okei, pari kolme kaljaa ei vielä aiheuta ko. oireita.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Benjamin
Kitinä paheena
Viestit: 40
Liittynyt: 12.02.2012 17:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alkoholi

Viesti Kirjoittaja Benjamin »

Eilen jouduin lastenvahdiksi ja känni-iltoja oli ollut jo jotain kolme putkeen. Eipä ollut kivaa yrittää olla uskottava lapsille eikä vanhemmille. :|
Yleensä en edes saa krapulaa, mutta nyt kävi näin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Alkoholi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kun pitää joka viikko kahden päivän tauon niin ei hätiä mitä, kuitenkin niin että jokaisena muuna ainakin yhden muttei neljää enempää..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin