Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJannen prikaatia en haluaisi päästää. Viisi tonnia ja oikeasti vahtia haulikko sylissä. Mutta sä mun käsittäkseni väität tai ilmennät, että kun sää yksin pystyisit, määkin yksin pystyisin. Et pystyisi, voidaan kokeilla. Mutta mulle sinua heikommalle niin viisastelet. Ja toki tule tänne todistamaan oletuksesi vääräksi. Ethän sä rahaa tartte, mutta sitäkin voidaan miettiä jos sitä mukamas vaikket oikeasti kykenemään tekemääsi tekisit. Mutta pointti, että sinä vain viljelet itsestäänselviä neuvoja tilanteesseen, jossa et itsekään selviääisi vaikka miten hyvä olet. Put your money where your mouth is or shut up- P.S.: Tuo itsellesi makuupussi (edit täällä onkin, käyttämätön)i kumisaappaat, kumihanskat ja jos haluat, hengityssuojain.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 10.12.2018 14:31 McJannen prikaatia en haluaisi päästää. Viisi tonnia ja oikeasti vahtia haulikko sylissä. Mutta sä mun käsittäkseni väität tai ilmennät, että kun sää yksin pystyisit, määkin yksin pystyisin. Et pystyisi, voidaan kokeilla. Mutta mulle sinua heikommalle niin viisastelet. Ja toki tule tänne todistamaan oletuksesi vääräksi. Ethän sä rahaa tartte, mutta sitäkin voidaan miettiä jos sitä mukamas vaikket oikeasti kykenemään tekemääsi tekisit. Mutta pointti, että sinä vain viljelet itsestäänselviä neuvoja tilanteesseen, jossa et itsekään selviääisi vaikka miten hyvä olet. Put your money where your mouth is or shut up- P.S.: Tuo itsellesi makuupussi (edit täällä onkin, käyttämätön)i kumisaappaat, kumihanskat ja jos haluat, hengityssuojain.
Sinulla ei olisi varaa minun taksoihini, sorry. Voisitko lopettaa naurettavuuksien kirjoittelun. Paskan laittaminen säkkiin ja säkin vienti lavalle on maailman yksinkertaisin työ. Tämänkin avautumisen effortilla olisi vienyt jo 2. Kunhan et viitsi mitään tehdä ja perustelet sen itsellesi sillä että se on mahdotonta. Kuten kaikki muukin.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard:
Toisin sanoen sinä paljon vahvempana et itse yksin pystyisi siihen, mihin minua paljon heikompaa neuvot. Joten lopeta sinä tuo aina paskanmaku suussa paskanjauhanta. P.S: Lähetä se viskipulloni edes.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 10.12.2018 16:17 So Hard:
Toisin sanoen sinä paljon vahvempana et itse yksin pystyisi siihen, mihin minua paljon heikompaa neuvot. Joten lopeta sinä tuo aina paskanmaku suussa paskanjauhanta. P.S: Lähetä se viskipulloni edes.
Sinulla on vakavia vaikeuksia erottaa pystyminen ja haluaminen. Oikeasti sinäkin pystyisit viemään säkin paskaa päivässä ulos. Et vain halua koska on kivempi sääliä itseä, marista kitinään ja juoda röykkiö isommaksi.

Minkä ihmeen takia minä haluaisin lähteä puolihullun haulikkomiehen kännimajaa raivaamaan? Mikä ihmeen insentiivi minulla siihen olisi?
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 10.12.2018 16:29
Gat kirjoitti: 10.12.2018 16:17 So Hard:
Toisin sanoen sinä paljon vahvempana et itse yksin pystyisi siihen, mihin minua paljon heikompaa neuvot. Joten lopeta sinä tuo aina paskanmaku suussa paskanjauhanta. P.S: Lähetä se viskipulloni edes.
Sinulla on vakavia vaikeuksia erottaa pystyminen ja haluaminen. Oikeasti sinäkin pystyisit viemään säkin paskaa päivässä ulos. Et vain halua koska on kivempi sääliä itseä, marista kitinään ja juoda röykkiö isommaksi.

Minkä ihmeen takia minä haluaisin lähteä puolihullun haulikkomiehen kännimajaa raivaamaan? Mikä ihmeen insentiivi minulla siihen olisi?
Mähän jo ennustin että kyllä sä uhosi ja vittuilusi jälkeen jonkun venkuloinnit kehität.
.
insentiivi oilsi, että sinä kuulemmq pystyisit tekemään sen. En usko. Eikä minullas
ole tarvetta sinua ampua. Ja koeta nyt käsittää, että tässä tilassa vaikka suht. loogisena tajuan, että en vaan pysty. Todistamatta on, on, että sinkäään pystyisit näissä oloissa vaikka miten hvyä olet
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Tässä alkaa olla sanaton. Se että osaa kantaa paskaa pihalle on insentiivi kantaa puolihullun juopon paskaa pihalle ilmaiseksi. Alan kallistua täyshulluun.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 10.12.2018 16:54 Tässä alkaa olla sanaton. Se että osaa kantaa paskaa pihalle on insentiivi kantaa puolihullun juopon paskaa pihalle ilmaiseksi. Alan kallistua täyshulluun.
Kaksi donaa sulle, jos tulet yksin tämän tekemään. Tai edes viikonlopun yli alkaen vessasta ja keiitiöstä, ei lajittelemista. .ööö vain tonni vessasta ja keittiöstä, sitten harkitaan jatkatko. Ei kiinnosta ampua sinua. :mrgreen: Jo ovella varmaan kieltäydyt, kun todella näet tilanteen.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 10.12.2018 17:04
So Hard kirjoitti: 10.12.2018 16:54 Tässä alkaa olla sanaton. Se että osaa kantaa paskaa pihalle on insentiivi kantaa puolihullun juopon paskaa pihalle ilmaiseksi. Alan kallistua täyshulluun.
Kaksi donaa sulle, jos tulet yksin tämän tekemään. Tai edes viikonlopun yli alkaen vessasta ja keiitiöstä, ei lajittelemista. .ööö vain tonni vessasta ja keittiöstä, sitten harkitaan jatkatko. Ei kiinnosta ampua sinua. :mrgreen: Jo ovella varmaan kieltäydyt, kun todella näet tilanteen.
Kahdella donalla en kävisi edes paskalla, saati alkaisi siivoamaan toisen paskoja. Kuten sanoin, sinulla ei ole varaa minuun. Eikä ole mitään kiinnostusta tulla haulikon kantamalle. Paree vain palkata me McJannen mopomiehet. Ne tosin vääntää sen sun haulikon solmuun ja työntää sen sun perseeseen. Mutta luultavasti tekisivät sen ilmaiseksi!
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard:

No ei rahaa vaikka maksaisin vain nähdäkseni että et osaa.. Entäs se, että olet uhonnut, että normaali-ihmisen pitäisi kyeta tekemään tämä itse tms. Haluaisin testata, pystysitkö sinäkään. Ilmeiseti et, joten lopeta lopeta ylimielinen vittuilu ja neuvot joihin et itsekään pystyisi, vaikka miten yliolento olet.

Kumma muuten, että vaikutanko minä nyt jotenkin pelottavalta? Vaikka liikaa kuolema nähtyäni kaikki sota- ja väkivaltaelokuvatkin ovat nyt minulle vastenmielisiä.

Tosin o nhan Buttheadin viisaat sanat. "The only thing cooler than scoring with chicks is scaring the chicks"

Surkaudeesani komiaa, että jälimmäisessä minä taidan olla Mestari!!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ oikeesti nyt... siivoamista helpompaa hommaa saa hakea. Okei, joku mainosten jakaminen on ehkä vielö helpompaa.

Ainoa ongelma siivouksessa olisi se, että sinä et osaa päättää mitä kamalle tehdään. Tuntiveloituksella ruo ei ole ongelma, saisit vatuloida ihan rauhassa.

Voi olla että hommassa tarttee haalarit, hanskat ja maskin, mutta eihän tuo eroa vaikkapa veneen maalaamisesta mitenkään.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tavallinen siivous muuten inhimillisessä paikassa olisi minullekin helppoa.
Muuttaisit mielesi jos näksiit tämän paikan. Minäkin miellääni maalasin veneen tai vaikka talon, olen maalannutkin. Tämä paikka on eri tasolla minulle lamaantuneelle, ja niin oilsi teille erinomaisllekin. Vot sinäkin itse tulla todistamaan toisin. Tähän aikaan yöstä muuten häiritsee rottien ryminä ihan joka puolella.

Suurin osa on roskaa täällä, mutta totta kai pitää valvoa ettei se massasta pienin säilytettävä mene myös poistoon. Sen vähän osaan, muun saastan massa on minulle ylivoimaista. Joten vähän lajiteltavaa, liian paljon saastaa minulle ja kenelle vaan. Vaikka keittiö ja vessa... ei säilytettävää. Olohuoneen lattia..rojua, joitain yksittäisiä ylläpidettäviä ehkä.. jos lattia näkyisi.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ehdotan, että keskitetään gattiksen siivous ja hautausjärjestelykeskustelu tähän ketjuun

viewtopic.php?f=12&t=13662
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja saira »

Äidin lääkärikeskustelu oli viime viikolla. Tulos: munuaisissa on nestekysta, joka voi olla pahalaatuinen. Sen verran pieni kuitenkin ettei siitä ole lähtenyt etäpesäkkeitä. Ei siis akuutti. Lääkärien(kin) mielestä oireet ovat enemmän kuitenkin haimaan viittaavia, joten tällä viikolla on uusi viipalekuvaus ja ensi viikon alussa sitten keskustelu siitä. Epäilevät, että tiehyissä saattaisi olla pieniä kystia. Jos haimasta löytyy jotain, niin munuainen hoidetaan samalla kun haima. Jos sieltä ei löydy mitään, niin munuainen leikataan sitten omana operaationaan.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Syöpä vei voiton isästä aamulla Lucia-neidon laulaessa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:(

Ehdit kuitenkin hyvästellä isäsi. Mua on jäänyt harmittamaan, että en ehtinyt.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kyllä ehdin ja kävin vielä aamulla sairaalassa toivottamassa hyvää matkaa. Parempi näin, että lähti ilman kipuja kuin kärsien, tänään olisi alkanut sytot alkuperäisen suunnitelman mukaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Osanotot.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper.
Kova paikka. tuli siis aika yllättäen, nopeahkosti ja suhteellsen nuorena. Pitäisi sanoa "jaksamista" tms. ja sanonkin, vaikka tiedän ettei ne toivottelut paljoa auta. Onneksi et ole ihan yksin.

Eri ihmisestä tuli mieleen, että KillKillin tilanne vaikutti toiveikkaalta, vaan ei olle sittemmin raportoinut.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Osanotot. Aika raskas joulu tulossa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti: 13.12.2018 11:17 Parempi näin, että lähti ilman kipuja kuin kärsien...
Hyvä.

*Voimahali*
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Osanottoni.
Who says you need to buy a guitar?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Otan osaa. Ei kenenkään pitäs tossa iässä joutua lähtemään.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Osanottoni.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ohikulkumatkalla osanotot omaisille ja pikapäivitykset pössiksistäni mahdollisesti kiinnostuneille

Kohta kuukauden päivät oltu duunissa, eka viikko puolta päivää ja sen jälkeen urku auki. Aikamoista. Etenkin perjantai-iltaisin on ollut ihan sipissä. Silti rakastan jokaista hetkeä. Harmi vaan kun muisti ei ole entisensä, paljon on joutunut kertaamaan.

Terveys ja kondis paranevat pikkuhiljaa. Lääkityksen purku on vittumaista. Opiaattiannoksen ollessa nyt noin puolet lähtötasosta viekkarit rupeavat koko ajan lisääntymään. Välillä aivan järjetöntä palelua, itsensä raapimista, flunssaista oloa. Joka ikiseen niveleen sattuu. Jalkaterät ja sääret nesteestä aivan ääriään myöten turvoksissa. Välillä työtuolista liikkeellelähtö näyttää 80-vuotiaan reumapotilaan toikkaroinnilta. Nivelkivut eivät muuten johdu reumasta, testautin itseni.

Parisuhteen paikkaaminen teettää myös työtä, kun vaan olisi aikaa ja jaksamista enemmän. Nyt se saa olla tärkeysjärjestyksessä suunnilleen viimeisenä. Rouva on nyt puolestaan saanut mennä menoihin. Viime vuodenhan hän oli lähinnä taloudenhoitaja ja äiti - päivätöidensä lisäksi. Teki välillä minunkun hommat, kun ukko makasi reporankana punkassa. Sovittiin että jos ei kesään mennessä ala lempi kukoistaa niin sitten ruvetaan miettimään eroa. En haluaisi suurin surminkaan erota vittu TAAS, mutta vielä vähemmän haluan räytyä jossain kaveriliitossa. Helppoa ei kadonneen lemmen metsästäminen ole, mutta yritettävä on. Ei se itsestäänkään löydy.

Töistä tykkään täpöillä. Puolen vuoden makoilun jälkeen olen taas intoa piukassa ja konkareita lähinnä vitutaatiota aiheuttavat työsuoritteet vetävät itsellä naaman hymyyn.

Hetkittäin kaipaan tilaisuutta ottaa pieni annos alkoa rentoutumiseen. Itseni tuntien en tätä voi sallia. Vaikka se ekalla kerralla jäisi siihen yhteen tai kahteen, seuraavalla kerralla menisi viinipullo, sitä seuraavalla viskipullo ja kohta dokaaminen olisi taas säännöllistä. Eikä noita sisuskaluja viitsi muutenkaan tämän enempää rassata....

Kaikille oikein mukavaa uutta vuotta ja riemukasta joulua!
Amazing shit happens!
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

^Hienoa että näin hyvin on mennyt! Meinasin gattiksen aiempaan kommenttiin kommentoida, että olit sanonut että tämän jälkeen parisuhde pitää rakentaa uudelleen. Eli joko on on mennyt huonosti, tai paremmin, mutta tämä paikka ei ole etusijalla.
Vastaa Viestiin