Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^ Hienoa kuulla!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Osanottoni Vesper. Vanhemman kuolemaan ei oikein osaa valmistautua koskaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olen pudottanut proksetiinin lähes homeopaattiseen annokseen. Johtuneeko siitä, mutta taas välillä meinaa käämi kärytä, ts. ahdistusta aivan turhista asioista. Yleensä epärealistisia pelkoja kiinteään omaisuuteen liittyen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ muuta vuokralle ja liisaa auto!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 27.12.2018 15:56 ^ muuta vuokralle ja liisaa auto!
Olen oikeasti miettinyt vuokralla asumista nimenomaan siitä näkökulmasta, että ei tarvitsisi stressata talosta. Mutta todennäköisesti keksisin sitten jonkun muun huolenaiheen. Kun vika on korvien välissä, niin tod. näk. sitä ei voi korjata pään ulkoisilla ratkaisuilla.

Ps. Tietysti deaktivoimalla pää olisi tilanteeseen mahdollista vaikuttaa, mutta onneksi tilanne ei ole sen kaltainen.

Pps. tietysti paroksetiiniannosta olisi mahdollista nostaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 27.12.2018 15:54 Yleensä epärealistisia pelkoja kiinteään omaisuuteen liittyen.
Valkoisen miehen puhetta. Asiasi ovat liiankin mainiosti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 27.12.2018 15:54 Olen pudottanut proksetiinin lähes homeopaattiseen annokseen. Johtuneeko siitä, mutta taas välillä meinaa käämi kärytä, ts. ahdistusta aivan turhista asioista. Yleensä epärealistisia pelkoja kiinteään omaisuuteen liittyen.
Nostin nyt eilen paroksetiinin homepaattisesta 5mg:n annoksesta 10mg:aan (joka edelleen puolet 20mg:n vakioannoksesta) em. asian takia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 27.12.2018 20:03
James Potkukelkka kirjoitti: 27.12.2018 15:54 Yleensä epärealistisia pelkoja kiinteään omaisuuteen liittyen.
Valkoisen miehen puhetta. Asiasi ovat liiankin mainiosti.
Nuppivika se on.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 14.02.2019 8:46
Nostin nyt eilen paroksetiinin homepaattisesta 5mg:n annoksesta 10mg:aan (joka edelleen puolet 20mg:n vakioannoksesta) em. asian takia.
Mustan kirjani mukaan määräät potilaille essitalopraamia ensimmäisenä vaihtoehtona. Miksi seroxat? (Ei toisten lääkitys itselleni tietysti kuulu mutta olen utelias eläin.)
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

nokkaelain kirjoitti: 17.02.2019 9:09
James Potkukelkka kirjoitti: 14.02.2019 8:46
Nostin nyt eilen paroksetiinin homepaattisesta 5mg:n annoksesta 10mg:aan (joka edelleen puolet 20mg:n vakioannoksesta) em. asian takia.
Mustan kirjani mukaan määräät potilaille essitalopraamia ensimmäisenä vaihtoehtona. Miksi seroxat? (Ei toisten lääkitys itselleni tietysti kuulu mutta olen utelias eläin.)
Seroxat jarruttaa tehokkaammin ennenaikaista ejakulaatiota.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 25.02.2019 8:45
nokkaelain kirjoitti: 17.02.2019 9:09
James Potkukelkka kirjoitti: 14.02.2019 8:46
Nostin nyt eilen paroksetiinin homepaattisesta 5mg:n annoksesta 10mg:aan (joka edelleen puolet 20mg:n vakioannoksesta) em. asian takia.
Mustan kirjani mukaan määräät potilaille essitalopraamia ensimmäisenä vaihtoehtona. Miksi seroxat? (Ei toisten lääkitys itselleni tietysti kuulu mutta olen utelias eläin.)
Seroxat jarruttaa tehokkaammin ennenaikaista ejakulaatiota.
Aikoinaan kaveri sai sitalopraamia masennukseen ja paniikkihäiröön (aika traumaattisten tapahtumien jälkeen, silloisen diagnoosin mukaan.) Sen kanssa laukeaminen ei onnistunut ollenkaan. Kokeiltiin essitalopraamia, mikä ei ollut silloin vielä korvattava lääke, mutta se toimi.

Olen itse nyt rouhinut essitalopraamia vuoden, yleistyneeseen ahdistukseen. Se vie aika paljon seksihaluja. Ja taas, ei oikeastaan. Kaikki naiset herättävät kiinnostusta, mutta sitten yksin ollessa ajatus harhautuu muuhunkin.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ei tämä oikeastaan tullut yllätyksenä, mutta oli se jotenkin kolkkoa kuulla toisen osapuolen suusta suoraan omin sanoin - "en rakasta sinua enää". Selittää pirun monta asiaa, enkä varmasti ole syytön tähän asiaintilaan. Tuntuu vaan vittumaiselta että kun on vihdoin saanut elämästään ryppyjä siliteltyä, viina-apinan pois niskastaan, ensimmäistä kertaa aikuisiässäni viihdyn nahoissani selvinpäin - niin sitten tämä.

Onhan se selvää että viime vuosi oli hänelle kova, mutta enpä minä ole siihen mitenkään syyllinen että sairastuin syöpään tai makasin pahimmoillaan viikkotolkulla oikeustoimikelvottomana sytojen jäljiltä ja hän sai hoitaa koko perhesirkuksen itse. Osallistuin arkeen sen minkä pystyin. Leikkasin nurmikkoakin parhaimmillaan kaksi päivää, kun terveenä sen teki tunnissa.

Eihän tämä ole koskaan mikään suuri rakkaustarina ollut, "järkiavioliitto" pikemminkin. Nyt vaan huomaan ettei semmoinen "ihan kiva" tahdo riittää - kummallekaan. Menemme lähiaikoina terapiaan katsomaan onko tilanteelle mitään tehtävissä. Se on lohdullista ettei kumpikaan ole vielä luovuttamassa. Lapset eivät tiedä tilanteesta mitään, niin pitää ollakin. Minulla on elämästäni korkeintaan 1/3 enää jäljellä ja haluan tuntea vielä kerran rakkautta ja olla sen kohteena. Jos en sitä häneltä saa niin sitten lienee parempi keskustella muista järjestelyistä. Toivoisin kyllä että se "unelmani prinsessa" voisi olla oma vaimoni.

Lääkityksestä vieroittautuminen on vittumaista ja viheliäistä. Suunniteltu aikataulu venyy ja paukkuu kun pahimmillaan 5mg sheivaaminen päiväannoksesta aiheuttaa vitullisia vieroitusoireita. Täysin mahdotonta käydä töissä ja olla skarppina, jos pää on räjähtämäisillään, välillä kiemurrellaan kuin olisi housut täynnä muurahaisia tai juostaan kaariripulipaskalla viiden minuutin välein tai jotain muuta mukavaa.
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^ :?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

KKK ym:

Omaisen varsinkin yksinäiseksi omaishoitajaksi, epävirallisesti kuten minulla... on todella raskasta. Minulla ensin enoni, sitten isäni, sitten äitini. Paloin siinä itsekin loppuun ja minulla on syyllisyydentunto varsinkin isästäni ja äidistäni ja miten ihan lopuksi epäonnistuin.

Silti, kai meillä oli joku laumavietti. Perhettä ei hylätä no matter what, enooni ja enollani ei sitä ollut, vaikka palvelua vaati ja annettiin. Vanhempieni ja minun välillä oli, joten itsestäänselvää, että autoin ainoana toimivana olentona. Valitettavasti kuluin siinä loppuun. Vaan kun heillä ei muitakaan ollut. Ei enää ystäviä elossa ja sukulaiset kuolleita hekin tai kaukana.

Että jos KKK olet jopa raitistunut ja syövästä toipunut... en ymmärrä vaimosi valintaa. Perhe ja laumahan teilläkin on ja sen myötä vastuu. Johon tosin voi vuosikymmenienkin aikana se "hoitajakin" kulua loppuun. Ei niin nopeasti kuin vaimosi.

Siis ei mun mielestä kyse "rakastaako" ihkudaa vielä, vaan se vastuu kodista, siis kotilaumasta ja perheestä. Ja pennuista eritoten.

En käsitä, miten te avioparina pystytte salaamaan ongelmanne lapsilta. Toki me asuttiin pienessä asunnossa, joten paljon siitä kuulin. Lapset eivät ole niinkään tyhmiä, joten aistivat kuulemattakin, Traumoista pienimpiä on että estin sekä isäni ja äitini itsemurhat. 13 ja 14 vuotiaana. Ihan fyysisesti. Koin silloinkin olevani vastuussa heistä, hankalaa alikehittyneelle esiteinille.

Siitä huolimatta he olivat perheeni, kotini... kaikki ne yhteiset asiat, usein asenteetkin ja joitakin joille puhua ja usein ymmärsivät... nyt minulla ei ole ketään eikä sitä maailmaakaan enää ole.

Pahoittelen, kaksi päivää olein raittiina, nyt taas hankalia asioita joista en krapulaoksentavana olisi selvinnyt. Kaljoissa kyllä uskalsin soittaakin eikä tarvitsekaan maksaa yllätys 16 rahaa. Mutta minäkin luultavasti teen kuolemaa... minä ihan yksin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

Gat - ikävä kuulla tilanteestasi. Pystyn samaistumaan. Kuoleman odottelu on maailman yksinäisin tunne - vaikka vierellä olisi useitakin ihmisiä.

Olen yrittänyt miettiä pääni puhki toisen osapuolen motiiveja, erityisesti sitä miten sanat ja teot ovat jatkuvasti ristiriidassa. Ennen "pommin putoamista" sanallinen viesti oli "rakastan kyllä", mutta kehonkieli oli räikeässä ristiriidassa. Kun yritin lähestyä, muuttui passiiviseksi, kylmäksi. Nyt sitten "en rakasta" ja samaan aikaan on ihan eri tavalla lämmin, jopa aktiivisesti lähelleni hakeutuva. Että mitähän vittua?

Näistä meidän ongelmista on puhuttu lukuisia kertoja. Syy vaihtuu joka kerta. Milloin se on syöpävuosi, toisen kerran aikaisemmat vuodet jolloin vuorostani olin melko mahdoton kumppani. Välillä kaivataan sitä kuuluisaa omaa aikaa ja vakuutellaan että "kyllä nää asiat korjaantuu kun X"

Mun silmissä tuo käänteinen rakkaudentunnustus ei todellakaan ole jotain joka korjaantuu ajan kanssa itsestään, kun rouva saa käydä harrastuksissaan pari kertaa viikossa tai mitä nyt milloinkin sattuu toivomaan.

Vaikka yhteinen taival jatkuisikin, miten voin luottaa enää toisen tunteisiin?

Tarkennus loppuun - en ole maalaamassa itsestäni uhria. Olen näiden vuosien aikana tehnyt suunnilleen kaikki mahdolliset virheet mitä suhteessa voi tehdä. Sitten taas - jos toinen kantaa ikuisesti kaunaa toisen vanhoista synneistä, tällä suhteella on yhtä hyvät tsänssit kuin lumipallolle helvetissä.

Itse rakastan tuota ihmistä ja haluan olla hänen kanssaan - mutten hintaan mihin hyvänsä. Joku "ihan kiva arki" tai "toverisuhde lasten takia" ei tule kyseeseen. All or nothing, baby.
Amazing shit happens!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

Synkälle yksinpuhelulle jatkoa. Joskus mieltä vaivaavien asioiden kirjoittaminen auttaa jäsentelemään niitä ja selvittelemään fiiliksiä.

Perhe on ollut reissussa pitkän viikonlopun. On ollut vapaus ja mandaatti tehdä suunnilleen mitä lystää. Vanhaan hyvään aikaan olisin kalsarikännännyt kellon ympäri, nyt sekin on jäänyt pois kun sisuskalut eivät viinaa kestä. Toisaalta olen iloinen tästä. Loppuaikoina juuri ennen syöpää krapulat olivat lähes sietämättömiä, enkä todellakaan kaipaa niitä. Nousuhumalan tunnetta on välillä ikävä, muttei niin ikävä että alkaisin pelata venäläistä rulettia. Itseni tuntien ekan viinilasillisen jälkeen pää alkaa vaatia raivolla lisää soppaa ja kohta sekasotku on valmis. Näemmä täysi alkottomuus on ainoa vaihtoehto joka toimii minulle. Tajunnantilaa voi rentoutumismielessä muuttaa lääkkeilläkin, joita minulla on nykyään kaappi täynnä.

Muksuja ja vaimoa on ikävä. Mutta tätä en vaimolle luonnollisestikaan kerro, ylpeys ei anna myöten Aina kun ovat reissussa, viesteihini vastataan parisanaisilla lauseilla. En aio tehdä itsestäni hölmöä ruikuttamalla toisen perään, jos toinen ei anna mitään merkkiä siitä että tuntisi samoin. Joku ylpeys se on minullakin.

Olen leikitellyt ajatuksella minkälaista olisi olla yh-isä. Katsastellut vuokra-asuntojen hintoja, miettinyt miltä tuntuisi palata treffipooliin. Käynyt katsastamassa tarjontaakin. Lasten kanssa ilman vaimoa touhutessa olen huomannut että pystyn tarvittaessa pyörittämään arkea ainoana vanhempanakin.

Pakko sanoa, että eipä ole silmiin osunut montaa ilmoitusta, joille edes voisi kuvitella vastaavansa. Mitään pelejä en rupea pelaamaan. Tämä katsotaan nyt loppuun saakka ilman kolmansia tai neljänsiä osapuolia eikä ruveta hämmentämään mitään. Sen olen hänelle velkaa - lisäksi jäätyäni kiinni lyhyestä sivusuhteesta muutama vuosi sitten annoin lupauksen että tämä ei tule toistumaan - ja sen aion pitää.

Vittumaisinta on, että vaimosta näkee välillä "juuri sen unelmien naisen", jota olen kaivannut. Mutta yhtä nopeasti kuin se tulee, niin se myös katoaa. Jää petetty ja surullinen olo.

Kolmas lapsi - vaikka syntyikin ns vahingossa - on ollut minulle ehtymätön ilon lähde. Ensimmäistä kertaa olen tarpeeksi selvä, vailla masennusta ym että osaan oikeasti iloita isyydestä ja siitä miten pieni kasvaa. Käduttaa ihan vitusti, miten kahden ekan lapsen kohdalla kaikki nämä jutut menivät täysin ohi. Isyys oli tuolloin minulle vastenmielistä, riippakivi ja huusin ja kiukuttelin ykköselle ja kakkoselle aivan turhaan. Olen sitä heiltä pyytänyt anteeksi ja nykyään meillä on ihan ookoo välit - tosin huomaan että etenkin esikoinen on enemmän äidin poika. Monta asiaa tekisin nyt toisin, jos voisin. Tuntui todella karulta, kun vaimo sanoi että "hän ei yhdessä vaiheessa uskaltanut jättää minua yksin lasten kanssa, koska olin aina niin raivona". Ikäänkuin minä olisin heille jotain tehnyt. Kylmäävää silti kuulla lasten äidin suusta jotain tuollaista. Nuorimmaisen kanssa meitä lähensi pitkä sairauslomani. Nukuttiin aamulla rauhassa pitkään, vein hänet muutamaksi tunniksi tarhaan jotta sain itse levätä ja hain hyvissä ajoin pois että päästiin leikkimään. Pikku-ukko viihtyy kainalossani hyvin ja meillä on omat yhteiset iltarituaalit pesuineen ja satuineen. Samalla olen yrittänyt luoda parempaa suhdetta myös ykköseen ja kakkoseen, vaihtelevin tuloksin. Ovat jo siinä iässä että mikä tahansa kavereiden kanssa pläänätty meno ajaa isäukon ohi - ja näin vissiin kuuluu ollakin.
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mikä kkk on sun tilanne sairautesi suhteen?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

KKK kirjoitti: 24.03.2019 9:03 Olen leikitellyt ajatuksella minkälaista olisi olla yh-isä. Katsastellut vuokra-asuntojen hintoja, miettinyt miltä tuntuisi palata treffipooliin. Käynyt katsastamassa tarjontaakin. Lasten kanssa ilman vaimoa touhutessa olen huomannut että pystyn tarvittaessa pyörittämään arkea ainoana vanhempanakin.

Pakko sanoa, että eipä ole silmiin osunut montaa ilmoitusta, joille edes voisi kuvitella vastaavansa. Mitään pelejä en rupea pelaamaan. Tämä katsotaan nyt loppuun saakka ilman kolmansia tai neljänsiä osapuolia eikä ruveta hämmentämään mitään. Sen olen hänelle velkaa - lisäksi jäätyäni kiinni lyhyestä sivusuhteesta muutama vuosi sitten annoin lupauksen että tämä ei tule toistumaan - ja sen aion pitää.

Vittumaisinta on, että vaimosta näkee välillä "juuri sen unelmien naisen", jota olen kaivannut. Mutta yhtä nopeasti kuin se tulee, niin se myös katoaa. Jää petetty ja surullinen olo.
Sanomani ei sisällä neuvoja tai ohjeita sinulle, vaan puhtaasti oman kokemuksen sanoja. Omalla kohdalla on takana kolme vakavaa parisuhdetta naisen kanssa, joista ensimmäinen päättyi avioeroon. Kolmannen jälkeen olen pysytellyt sinkkuna ilman mitään hakua. Tyttö on jo täysi-ikäinen lääketieteen kandi ja poika esi-teini. Esi-teini viettää suurimman osan ajastaan minun luona ja yhdessä ollaan luotu sellainen arkirytmi, että kaikki aika täyttyy koululla, työllä ja harrastuksilla. Naisen tarve kumppanina on kadonnut. Mahdollisuuksia kohdata nainen merkityksellisen suhteen luomiseen ei oikeastaan ole. Eikä aikaa. Karrikoiden voisi sanoa, että jos joku nainen osoittaisi minuun kiinnostusta, niin juuri nyt vastaukseni olisi että "nainen; en tarvitse sinua muuhun kuin seksiin".
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

James Potkukelkka kirjoitti: 26.03.2019 14:38 Mikä kkk on sun tilanne sairautesi suhteen?
Huomenna jälleen kuulemaan CT-kuvien tuloksia. Käyn kontrolleissa noin kuukauden välein. Ja joka kerran jännittää yhtä paljon mennä kuulemaan tuloksia.

Ehkäisevä syöpälääkitys jatkuu edelleen. Suurimmat haasteet on näistä perkeleen opioidi-kipulääkkeistä vieroittumisessa. Alku sujui hyvin mutta nyt kun ollaan jossain 25% tienoilla lähtöannoksesta, todella häijyjä hedareita, yllättäviä väsymyskohtauksia, hillitöntä palelua.

Esim eilen piti lähteä kesken päivän töistä kun ei kertakaikkiaan pysynyt silmät auki. Kotimatkalla nukahdin rattiin mutta onneksi heräsin kun olin vastaantulevien kaistalla. Himassa sitten melkein neljä tuntia unta keskellä päivää ja päälle normaalimittaiset yöunet. Nyt on suunnilleen normiolo.

Eli tooodella hitaasti palaudutaan. Epäilen että tästä romahtaneesta yleiskunnosta on enempi kiittäminen sytoja kuin itse syöpää.

Hesarissa ollut pariinkin otteeseen juttua siitä, miten Oxycontinista on tullut uusi, edullinen huimausaine. Ilmeisesti murskaamalla pilleri tai kuorimalla siitä se hitaasti sulava pintakerros voi saada nopeat nousut ja heroiinimaisen pöhnän. Viime vuonna jenkeissä laskettu että noin 50.000 ennenaikaista kuolemaa johtuisi näiden lääkkeiden väärinkäytöstä. Itse en ole saanut aineesta mitään "oloja". Lääkitystä aloittaessa olin toki pöhnässä, mutta elimistön tottuessa pystyin toimimaan normaalisti. Nyt joudun syömään näitä että pystyn olemaan normaalisti toimintakykyinen. Ja tämän lääkityksen purkaminen on todella vittumaista hommaa. Älkää ottako näitä vastaan lääkäriltänne, ellei ole pakko. Tehokkaita ovat, juu mutta eroon pääseminen on viheliäistä hommaa.
Amazing shit happens!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

KKK kirjoitti: 28.03.2019 8:45 Älkää ottako näitä vastaan lääkäriltänne, ellei ole pakko. Tehokkaita ovat, juu mutta eroon pääseminen on viheliäistä hommaa.
Ne on törkeän vahvoja opiaatteja, joita on jaeltu ihmisille erittäin kevyt kenkäisesti. Kaikki tietää mikä on tilanne jenkeissä kys. nappien kanssa. Mielenkiintoisesti osavaltioissa missä heinä-hommat on laillistettu, niin kontti-kuolemat on lähteneet laskuun.

KIva kuulla sun kuulumisia, vaikka meininki onkin ollut suhteettoman ruffia yhdelle ukkelillle. Voimia ja jaksamista.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sanattomaksi vetää KKK, alkaa olla yhdelle ihmiselle aika paljon raskasta kannettavaa. En tiedä millaiset päälääkärit kuuluu tuohon syövän hoitoon, mutta ehkä sen pariterapian lisäksi kannattaisi harkita ihan yksilöterapiaakin? Vaikka onhan aina tietty Kitinä, täältä saa terapiaa ja diagnoosin - tilaamattakin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Elämän vittumaisin piirre imho on, että se on täysin epäoikeudenmukaista.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

31.3. 2019. 16 16.
Drägerin mittarini mukaan promilleni 1.47.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nyt 1.97. Minähän siis kuolen krapulaan, kun täytyy keskeyttää.
Tärkeitä asioita vieläkin tekemättä. Juttu vain, että on kivaa olla välillä ilman henkistä kipua ja itsemurha-aikeita. Kóetan olla typottamatta. Pitäisi ehkä syödäkin jotain, eilenkään en muistanut.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nyt promillet 1.71.
Olisin luullut enemmän, olen kiskonut tasaiseen tahtiin, luulisi jo yli kahden.Edit: onhan se toisella puhalluksella jo 2.13, kunhan järki ja motoriikka menee jopa nappien painelussa.

Joka tapauksessa olen umpijuovuksissa. Katsoin just Neloselta Rogue Onen ekaa kertaa. Aikas hyvä verrattuna muuhun myöhempään Star Warsiin, mutta kaikkia juonenkäänteitä en tässä tilassa tajunnut, vaikka vedin kofeiinitabletteja. Täytyy nähdä uudestaan.

Saattaisi olla "katkaisuhoidon" paikka. Mutta ei sellaista liian julkista dramatiikkaa. Voisihan sen tehdä kotonakin, jo olisi resepti pameja.

Sekakäytön vaaroihin en usko vaikkapa Oxepamin ja Oxaminin kanssa. Poikkeus saattaa olla Tenox eli tematsepaami. Muistanpa että kerran Orimattilan mökillä niitä äitini reseptistä pummattuani...vaikea aika muuten minulla, 90-lukua. Katselin telkkua, vedin vähän Karhua ja heitin Tenoxin tai kaksi. Nukuin rauhallisesti ja aamulla heräsin tyytyväisenä.

Vanhempani vaikuttivat järkyttyneiltä. Kyselin että mitä nyt.
Kuulemma olin huutanut ja raivonnut, uhannut ottaa isäni auton johon minulla oli avain.. ajaa Espooseen tappamaan "rakkauteni" vienyttä nörttiä tai vaihtoehtoisesti ajavani läheiseen kallioon.

Ja siis aamulla heräsin terveenä, iloisena, enkä muistanut yhtään mitään.
Paitsi jälkijättöisenä näkömuistikuvana isäni irroittamassa virranjakajan kantta Nissanistaan.
Kaikkea sitä.

Nyt siis jos lopetan dokaamiseen, minä kuolen, jos jatkan dokaamista, minä kuolen. En jaksa syödä tänäänkään.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin