Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 18.04.2019 13:36 Opin juuri Suomen kuivalehdestä, että kouluampumisten jälkeen poliisille on perustettu verkkotiedusteluyksikkö, joka on kasvanut 80 henkeen.

Onko tuo nyt ihme, että jos masentunut alkoholisti kirjoittelee ampuma-aseistansa, että oven taakse tulee sinihaalari koputtelemaan.
Itsehän pidin tätä epätodennäköisenä, mutta jos siellä tosiaan 80-henkeä googlettaa, niin ei mikään ihme, jos gat on tarttunut haaviin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 18.04.2019 13:42 Sama vastuun pukkaaminen ulkopuolisille, muiden pitäisi tulla siivoamaan kun ei itse viitsi. Ilkeitä ovat kun eivät tule.
Ei se ole viitisimisestä kyse, vaan jaksamisesta. Hädintuskin jaksan enää edes vessan vetää, vaikka kuinka oman etuni mukaista se olisi.

MIKSI jaksaisin?

Vanhemmistani ja heitä ennen enostani, että he tosiaan veivät kaiken aikani ja jaksamiseni, ja epäonnistuin lopuksi äitini kanssa.

En koe hyväksikäytöksi, vaan he olivat koti ja perhe, lopulta ainoat ihmissuhteet jonkun verran yhteisine asioineen. Nyt olen vain minä, ilman yhtään IRL-kaveria tai muutenkaan. Siitä motivaation puute, toisin kuin teillä muilla, joilla lienee kavereita, sukua, jopa vaimoja ja lapsia joillakin ja jossain määrin yhteistä maailmaa. Minä en muuta kuin katselen Yputubeja avaruuslennoista. (Jotka kinnostivat vain äitiäni, mutta olihan se sukuhistoria, yhdessä vaikka pakosti eläminen ja yhteiset perinteet... jotka eivät muille merkitse mitään. Ei siellä ulkona ketään ole, se maailma olen vain minä.... en jaksa itse kantaa. Ihan tappamattakin vain mätänen.

Joten joo käytännön vaikka siivousapu myötämielisiltä.... joita ei ole.
Viimeksi muokannut Gat, 18.04.2019 14:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Sä olet niin vaikeasti masentunut kuin ihminen voi olla. Jos menisit psykiatrille ja olisit halukas, saattaa olla, että pääsisit osastohoitoonkin. Tahdosta riippumattoman hoidon kriteerit eivät varmaan täyty. Mutta jos siis itse haluaisit, saattaisit päästä osastolle.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.04.2019 14:06 Sä olet niin vaikeasti masentunut kuin ihminen voi olla. Jos menisit psykiatrille ja olisit halukas, saattaa olla, että pääsisit osastohoitoonkin. Tahdosta riippumattoman hoidon kriteerit eivät varmaan täyty. Mutta jos siis itse haluaisit, saattaisit päästä osastolle.
Ja sitten kuka siivoaisi ja hoitaisi nyt jo pari viikkoa vanhojen laskujeni kirjekuorien avaamisen? Poistaisiko julkinen hammaslekuri hampaani? Yksityinen ei.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 18.04.2019 14:09
James Potkukelkka kirjoitti: 18.04.2019 14:06 Sä olet niin vaikeasti masentunut kuin ihminen voi olla. Jos menisit psykiatrille ja olisit halukas, saattaa olla, että pääsisit osastohoitoonkin. Tahdosta riippumattoman hoidon kriteerit eivät varmaan täyty. Mutta jos siis itse haluaisit, saattaisit päästä osastolle.
Ja sitten kuka siivoaisi ja hoitaisi nyt jo pari viikkoa vanhojen laskujeni kirjekuorien avaamisen? Poistaisiko julkinen hammaslekuri hampaani? Yksityinen ei.
Siivoaminen voi odottaa, jos olet osastolla. Siivoaminen ei kuitenkaan vaikuta laskuihin. Itse sun pitää ne avata ja maksaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti: 18.04.2019 14:02
MIKSI jaksaisin?
Joku motivaatio sinun pitäisi löytää. Sinun pitäisi joko haluta pyrkiä pois nykyisestä pahasta olostasi tai sitten haluta muuttaa elämääsi johonkin suuntaan.

Se ehdotettu koira vois olla ihan hyvä. Saisit edes jonkilaisen sosiaalisen ja fyysisen kontaktin ja joutuisit huolehtimaan jostain. Kunhan otat jonkun helpon rodun.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

DaveJames: Ja "joku muu" muka kaivelisi ne kuoret esille? No ei varmaan. Siivouksen puute saattaa vaikuttaa asemaani vuokralaisena, ja ne eivät siivoa. Yksityishammaslääkärille piti menemäni, ainakin yksi jo keinotekoinen hammas on suorastaan katkennut. No, ne eivät oikeasti hoitaisi, kuten yksityinen rahalla, luultavasti repisivät kaiken irti ja teettäisivät valtion tekarit ja pehmytleipäkortin. :mrgreen:

Toisin sanoen, käytännön tilanteeni vain huononisi. Tilanne olisi entistä pahempi kotiutuessani. Tarvitsisin auttavia kavereita, että tilanne voitaisiin normalisoida arkikäytännön tasolla. Sitten voisin terapioitakin harkita, vasta sitten.

Sivustahuutaja: Tämä yksinäisyys maailmassa vie motivaation. Koiraa en jaksa, sitä vastuuta. Saksanseisojakin on poissa laskuista, kun aseetkin veivät.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 18.04.2019 14:26 DaveJames: Ja "joku muu" muka kaivelisi ne kuoret esille? No ei varmaan. Siivouksen puute saattaa vaikuttaa asemaani vuokralaisena, ja ne eivät siivoa. Yksityishammaslääkärille piti menemäni, ainakin yksi jo keinotekoinen hammas on suorastaan katkennut. No, ne eivät oikeasti hoitaisi, kuten yksityinen rahalla, luultavasti repisivät kaiken irti ja teettäisivät valtion tekarit ja pehmytleipäkortin. :mrgreen:

Toisin sanoen, käytännön tilanteeni vain huononisi. Tilanne olisi entistä pahempi kotiutuessani. Tarvitsisin auttavia kavereita, että tilanne voitaisiin normalisoida arkikäytännön tasolla. Sitten voisin terapioitakin harkita, vasta sitten.

Sivustahuutaja: Tämä yksinäisyys maailmassa vie motivaation. Koiraa en jaksa, sitä vastuuta. Saksanseisojakin on poissa laskuista, kun aseetkin veivät.
Eikös ne Jannen kaverit jo kerran sun kämpän siivonneet?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti: 18.04.2019 14:26
Sivustahuutaja: Tämä yksinäisyys maailmassa vie motivaation. Koiraa en jaksa, sitä vastuuta. Saksanseisojakin on poissa laskuista, kun aseetkin veivät.
Vastuuta juuri tarvitsisit. Et selvästi pysty vastaamaan itsestäsi tai asioistasi. Ehkä koira toisi ryhtiä elämään. Jos olet puoliksilaan niin eläinrakas kun sanot olevasi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja exsu »

Gat kirjoitti: 18.04.2019 14:26 DaveJames: Ja "joku muu" muka kaivelisi ne kuoret esille? No ei varmaan. Siivouksen puute saattaa vaikuttaa asemaani vuokralaisena, ja ne eivät siivoa.
Jos saat hoitoa masennukseen, olosi helpottuu ja pystyt siivoamaan itse ja kaivamaan ne kuoret siinä samalla.
Yksityishammaslääkärille piti menemäni, ainakin yksi jo keinotekoinen hammas on suorastaan katkennut. No, ne eivät oikeasti hoitaisi, kuten yksityinen rahalla, luultavasti repisivät kaiken irti ja teettäisivät valtion tekarit ja pehmytleipäkortin. :mrgreen:
Oletko koittanut varata julkiselle aikaa? Eivät ne kotoa tule hakemaan. Jossain ajassa sinne varmasti pääsee, varsinkin jos kuvailee tarkkaan mikä ongelma on. Yksityiselle pääsee nopeammin. Julkisellakaan eivät tee mitään ilman sinun suostumustasi. Suun tulehdukset voivat olla tosi vaarallisia, eli kyllä se osasto kannattaa hoidattaa kuntoon muutenkin kuin esteettisistä syistä. https://www.studio55.fi/terveys/article ... nen/126110
Toisin sanoen, käytännön tilanteeni vain huononisi. Tilanne olisi entistä pahempi kotiutuessani.
Asunnon tilanne ei muuttuisi mihinkään, kun et olisi sotkemassa, mutta voisit saada voimavaroja tilanteen ratkaisemiseen. Terveystilanteesi voisi koheta merkittävästi.
Tarvitsisin auttavia kavereita, että tilanne voitaisiin normalisoida arkikäytännön tasolla. Sitten voisin terapioitakin harkita, vasta sitten.
Tämä ei ole realistinen ajatus. Ei kukaan ulkopuolinen sinua pelasta. Jos haet apua itse, kuten täältä on useita kertoja ehdotettu, alkaa muutos. Muutos voi mahdollistaa myös niitä kavereita, mutta vain siinä järjestyksessä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

exsu kirjoitti: 18.04.2019 15:52 Jos saat hoitoa masennukseen, olosi helpottuu ja pystyt siivoamaan itse ja kaivamaan ne kuoret siinä samalla.
Liian aikakriittistä odotella kuukausien hoidon tuloksia kiireisiin asioihin. Pitäisi pystyä tekemään ne ensin, siis pitäisi, pitäisi.
exsu kirjoitti: 18.04.2019 15:52Oletko koittanut varata julkiselle aikaa? .
Vuosia sitten kävin julkisella. Jouduin peruuttamaan yhden ajan, ja seuraava annettu oli noin kolmen kuukauden päästä. Liian hidasta. Hammas olisi ehtinyt mätänemään. Lisäksi asenteensa oli lähes inttityyliin komentava, holhoava ja ihmettelevä, toisin kuin yksityishammaslääkärillä.

Nykyinen tilanne hampaiden suhteen, että isän maatessa kanttuvei peruutin viimeiset yksi tai kaksi yksityishammaslääkäriaikaani, ja tilanne kävi niin raskaaksi, etten isän kuoltua mennyt uudestaan. Joten luultavasti ne lopuksi hoitamatta jääneet nyt hajoilevat, sekä osittain keinotekoiset vanhemmat rakenteet. Eivät ehkä näy ulospäin, jos en virnistä hampaat näkyen . Eivät myöskään särje. Piti tilaamani aika, mutta sitten se poliisirynnäkkö lamautti ennestäänkin.
exsu kirjoitti: 18.04.2019 15:52 Asunnon tilanne ei muuttuisi mihinkään, kun et olisi sotkemassa, mutta voisit saada voimavaroja tilanteen ratkaisemiseen. Terveystilanteesi voisi koheta merkittävästi. .
Kun koko ajan pelottaa, kuka sisään ryysii. Eli ne perusasiat pitäisi saada kuntoon ensin. Esim. juomisen lopettamisesta alkaen, nyt on vain krapulan hoitoa päivästä toiseen. Yöt ovat vaikeita. Pahiten hunningolla silla lailla olen ollut poliisin käytyä, niin järkytti, ei auttanut.
exsu kirjoitti: 18.04.2019 15:52
Tarvitsisin auttavia kavereita, että tilanne voitaisiin normalisoida arkikäytännön tasolla. Sitten voisin terapioitakin harkita, vasta sitten.
Tämä ei ole realistinen ajatus. Ei kukaan ulkopuolinen sinua pelasta. Jos haet apua itse, kuten täältä on useita kertoja ehdotettu, alkaa muutos. Muutos voi mahdollistaa myös niitä kavereita, mutta vain siinä järjestyksessä.
Sikäli epäreilua, että eiköhän useimmilla ihmisillä ole sukua, perhettä, luotettavia kavereita, jotka tulisivat diskreetisti apuun kiireiseen suureen hätään. Minulla ei. Enkä terveenäkään löytänyt uusia kavereita kuin vahingossa kerran vuosikymmenessä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja exsu »

Gat kirjoitti: 19.04.2019 11:05 Sikäli epäreilua, että eiköhän useimmilla ihmisillä ole sukua, perhettä, luotettavia kavereita, jotka tulisivat diskreetisti apuun kiireiseen suureen hätään. Minulla ei. Enkä terveenäkään löytänyt uusia kavereita kuin vahingossa kerran vuosikymmenessä.
Tottakai se on epäreilua, mutta se on myös totta. Maailma ei toteudu meidän oikeustajumme mukaan, mutta silti elämä jatkuu ja asioihin voi vaikuttaa omalla toiminnallaan.

Jos sun elämä olisi mennyt toisin, et olisi nyt tuossa tilanteessa. Siihen asiaan ei kukaan meistä voi enää vaikuttaa. Tulevaan voi, ja kannattaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mistä ihmeestä niitä kavereita olisi tullut kun nyhjää vain iäkkäiden sukulaisten nurkissa, ei käy töissä eikä harrasta mitään? Nekin ystävällismieliset, joihin netissä tutustut joutuvat säännöllisesti haukuttavaksesi.

McJanne järjesti sinulle jo kerran sen siivouksen eikä se mitään auttanut. Menee kuukausi niin olet samassa jamassa, ihan siksi että olet valittava, laiska vanha juoppo joka ei viitsi edes roskia viedä ulos. Ei kellään ole sellaisia ystäviä jotka kuukauden välein suursiivoaisivat toisella siksi ettei tämä viitsi ryhdistäytyä.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exsu kirjoitti: 19.04.2019 16:42
Gat kirjoitti: 19.04.2019 11:05 Sikäli epäreilua, että eiköhän useimmilla ihmisillä ole sukua, perhettä, luotettavia kavereita, jotka tulisivat diskreetisti apuun kiireiseen suureen hätään. Minulla ei. Enkä terveenäkään löytänyt uusia kavereita kuin vahingossa kerran vuosikymmenessä.
Tottakai se on epäreilua, mutta se on myös totta.
Vielä epäreilumpaa on se, että jossain on masentunut yksinäinen alkoholisti, jolla ei edes ole sitä gattiksen perintöä.

Vanhempiaan lukuunottamatta gattis makaa niin kuin petaa. Ei siinä mitään epäreilua ole, pikemminkin päinvastoin. Jos ei hyödytä ympäröivää yhteisöä ja yksilöitä mitenkään, niin miksi ne muut välittäisivät?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

exsu kirjoitti: 19.04.2019 16:42 Tottakai se on epäreilua, mutta se on myös totta. Maailma ei toteudu meidän oikeustajumme mukaan, mutta silti elämä jatkuu ja asioihin voi vaikuttaa omalla toiminnallaan.

Jos sun elämä olisi mennyt toisin, et olisi nyt tuossa tilanteessa. Siihen asiaan ei kukaan meistä voi enää vaikuttaa. Tulevaan voi, ja kannattaa.
Kysymys on . MIKSI? Paitsi välittömän kivun ja kuoleman välttämiseksi. Muuten motivaatio on miinuksella. Ymmärtäisitte edes en, ja etten minä kuollakaan tahdo. En vaan jaksa. En muuten pidä aristoteelisen teleologian "miksi" kysymyksestä, paitsi elämisessä
So Hard kirjoitti: 19.04.2019 17:05 Nekin ystävällismieliset, joihin netissä tutustut joutuvat säännöllisesti haukuttavaksesi.
Sinä se olet täällä ollut ilkein ja aina kuin paskaaa haukannut. Oikeastaan sulla jos kellään olisi moraalinen velvollisuus auttaa eikä vain vinoilla.
So Hard kirjoitti: 19.04.2019 17:05 McJanne järjesti sinulle jo kerran sen siivouksen eikä se mitään auttanut. Menee kuukausi niin olet samassa jamassa,
Vuosi sentään. :mrgreen:
exsu kirjoitti: 19.04.2019 16:42ettei tämä viitsi ryhdistäytyä.
Minä jo kerran sulle selitin, ettei ole kyse "viitsimisestä" kuin jonkun hupailun takia, vaan JAKSAMISESTA:
sivustahuutaja kirjoitti: 19.04.2019 17:32 Vielä epäreilumpaa on se, että jossain on masentunut yksinäinen alkoholisti, jolla ei edes ole sitä gattiksen perintöä..
Monestiko pitää sanoa, että minä en perinyt, minä ostin. Puuol milliä perintöä jäi saamatta, kun vasta KKO:ssa hävisin. Ei ollut kyse perinnöstä eikä kaupan puremisesta, mutta maksaa piti.
sivustahuutaja kirjoitti: 19.04.2019 17:32Vanhempiaan lukuunottamatta gattis makaa niin kuin petaa. Ei siinä mitään epäreilua ole, pikemminkin päinvastoin. Jos ei hyödytä ympäröivää yhteisöä ja yksilöitä mitenkään, niin miksi ne muut välittäisivät?
Minä koetin ja hyödytin sukilaisiani. Olen jelpannut kavereita, silloin kuin heillä henkinen hätä oli. Messiaskompleksi minulla on ollut jo lapsesta, ristille siitä joutuu.

En tiedä, milloin elämäni meni vikaan, hyvin hyvin nuorena arvaan. Mutta ei sille mitään mahtanut, tuskin kukaan niissä oloissa ja geeneillä.
Viimeksi muokannut Gat, 19.04.2019 18:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Et sinä siellä Varkaudessa ole vuotta viettänyt. Luulen että kuukausi siitä kuin siirryt sinne saasta saavutti sohvanreunan.

Sanomattakin siis selvää, että ei mikään siivousapu sinua auta. Siivooja kyllä saa rahalla. Mutta se ei korjaa sinulta mitään. Sen sijaan että ruikutat kalaa rannalla, ota vapa käteen ja opettele kalastamaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 19.04.2019 18:03 Et sinä siellä Varkaudessa ole vuotta viettänyt. Luulen että kuukausi siitä kuin siirryt sinne saasta saavutti sohvanreunan.

Sanomattakin siis selvää, että ei mikään siivousapu sinua auta. Siivooja kyllä saa rahalla. Mutta se ei korjaa sinulta mitään. Sen sijaan että ruikutat kalaa rannalla, ota vapa käteen ja opettele kalastamaan.
öööö... no puoli vuotta?

Ja tajuu jo, että vaikka osaan siivota vaikken kalastaa, en JAKSA kumpaakaan. Tule itse tänne katsomaan, miten helppoa se olisi sinullekaan master of the universelle. Jaksamista olisi tämä sinullekin, ei vain viitsimistä kun tietty saturaatio ylittyy.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jos jaksaa hakea kaljaa kaupasta, jaksaa viedä roskapussin ulos.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 19.04.2019 18:42 Jos jaksaa hakea kaljaa kaupasta, jaksaa viedä roskapussin ulos.
Tosi vaikeaa kävellä kauppaankaan kerran kahdessa päivässä. Roskis on eri suunnalla. Vaikeintä kerätä roskaa laattioilta ja pussittaa ne.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti: 19.04.2019 18:43 Kyllä mie luottomiehen aina rahaa vastaan saan auttamaan, hommassa kun hommassa (laittomuus-disclaimer: suurinpiirtein laillisiin)
Liikaa maksaisin, mutta olkoon, hiljaa nyt ja kiitos. Yksi äijä, yhden päivän kokopäivätyö. Ruokoton palkka vaikka vähentynyt kolmen jätkän ylisuuresta. Laitonta täällä ei enää liene. Pitää muistaa kätkeä ilotulitusrakettipaketti, hamstraan niitä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 19.04.2019 20:05
McJanne kirjoitti: 19.04.2019 18:43 Kyllä mie luottomiehen aina rahaa vastaan saan auttamaan, hommassa kun hommassa (laittomuus-disclaimer: suurinpiirtein laillisiin)
Liikaa maksaisin, mutta olkoon, hiljaa nyt ja kiitos. Yksi äijä, yhden päivän kokopäivätyö. Ruokoton palkka vaikka vähentynyt kolmen jätkän ylisuuresta. Laitonta täällä ei enää liene. Pitää muistaa kätkeä ilotulitusrakettipaketti, hamstraan niitä.
Miksi luulet että joku epämääräinen liivimies joltain epämääräiseltä nettikontaktilta on parempi kuin taho joka tekee hommia työkseen?

https://siivouspalvelusitruuna.fi/hinnasto

Taas on autettu. Taas jää kuuntelematta. Taas ruikutetaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 19.04.2019 20:18
Gat kirjoitti: 19.04.2019 20:05
McJanne kirjoitti: 19.04.2019 18:43 Kyllä mie luottomiehen aina rahaa vastaan saan auttamaan, hommassa kun hommassa (laittomuus-disclaimer: suurinpiirtein laillisiin)
Liikaa maksaisin, mutta olkoon, hiljaa nyt ja kiitos. Yksi äijä, yhden päivän kokopäivätyö. Ruokoton palkka vaikka vähentynyt kolmen jätkän ylisuuresta. Laitonta täällä ei enää liene. Pitää muistaa kätkeä ilotulitusrakettipaketti, hamstraan niitä.
Miksi luulet että joku epämääräinen liivimies joltain epämääräiseltä nettikontaktilta on parempi kuin taho joka tekee hommia työkseen?

https://siivouspalvelusitruuna.fi/hinnasto

Taas on autettu. Taas jää kuuntelematta. Taas ruikutetaan.
Liivijengiläinen? Miten sä olet noin paskaa haukannut? Sinulla on vakavia psykologisia ongelmia.

O.K. muutan tarjoustani, että sama raha, mutta kaksi työpäivää saattaa mennä jos ei yhdessä kerkiä roskien vientiä ym. Jos ehtii, hyvä hänelle.

"Sitruunan" tiedän vanhempani kerran jynssäyttivät kämpän niiillä. Oltiin itse raivaussiivottu heitä ennen. Eihän ne muuten olisi päässeet pinnoille työtään tekemään.

Itse menin ulos, ajatuksena, että tekevät paremmin, jos ei reipasta nuorta miestä ole läsnä. Menin siis ulos, isän autoon, mukana sixpäkki ja iltapäivälehdet. Istuin korostetusti takapenkillä, ilmentääkseni, että en ole ajamassa mihinkään. Neljä tuntia siihen meni.

Silti herätin viranomaisten huomiota. Naapuritalossa pyöri jotain vartijoita. Yksi otti minusta kuvan ja toinen kävi kirjoittamassa rekkarin muistiin.

Ne Sitruunat ovat hifistelyyn ikkunoiden ja laattioiden pesussa, ei kalmasiivoukseen. :mrgreen: Toki noilla taksoilla pesettäisin lopuksi heillä lattiat ja ikkunat.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Todennäköisemmin se epämääräinen randomtyyppi kylillä kaljapäissään sinun asiasi juoruaa kuin sellainen henkilö jonka elanto riippuu työstään ja jonka sopimusehtoihin kuuluu luottamuksellisuus.

Kunnon siivousfirma on nähnyt kaiken, älä ylennä itseäsi ja juoponpaskaläjääsi. Kunnon firmalta voisit tilata säännöllisen siivouksen kun et itse kaljan juomiselta kerkeä millään. Ja voisit vähentää ne veroissa toisin kuin pimeät epämäärähommat.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hyvä idea sikäli, että meillähän kävi 70-luvulla viikkosiivooja. Jehovantodistaja, joka pääsiäistipuista valitti, että täällä vaan tipuja palvotaan. Valitti, miten me jo viikossa sotketaan. Lopulta lakkasï tulemasta, koska meillä kuulemma on "paha silmä".

Mutta joo, viikottainen siivousapu olisi hyvä kunhan ensin luottamuksellisesti raivattua.

Muuten enoni kanssa kävi niin, että kotihoito kieltäytyi tulemasta, kun enoni löytyi taintuneena laattilalta. Me oltiin silloin välillä lyhyesti Savossa isäni kaihileikkauksen takia. Enoni ei vielä olisi päässyt vanhainkotiinkaan. Joten mitäs muuta kuin jättää kaikki ja tulla itse 24/7 auttamaan.

Roskia eivät halunneet viedä koska "Nokkoset polttelee tyttöjen sääriä".

Joten en varsinaisesti luota julkisiin palveluihin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 19.04.2019 17:05 Mistä ihmeestä niitä kavereita olisi tullut kun nyhjää vain iäkkäiden sukulaisten nurkissa, ei käy töissä eikä harrasta mitään? Nekin ystävällismieliset, joihin netissä tutustut joutuvat säännöllisesti haukuttavaksesi.

McJanne järjesti sinulle jo kerran sen siivouksen eikä se mitään auttanut. Menee kuukausi niin olet samassa jamassa, ihan siksi että olet valittava, laiska vanha juoppo joka ei viitsi edes roskia viedä ulos. Ei kellään ole sellaisia ystäviä jotka kuukauden välein suursiivoaisivat toisella siksi ettei tämä viitsi ryhdistäytyä.
Ei se vakavasti masentuneella ole mitään "viitsimistä", vaan kyvyttömyyttä. Jos et ole depistä kokenut et kai ymmärrä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin