Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 30.08.2019 11:19
James Potkukelkka kirjoitti: 15.08.2019 8:40
James Potkukelkka kirjoitti: 12.08.2019 12:16

Olen ainakin kaksi kertaa yrittänyt lopettaa aiemmin. Ekalla kerralla iski voimakas ahdistus. Oli pakko aloittaa sen takia uudelleen. Toisella kertaa hyvin hitaasti ajoin alas, kuten nytkin. Silloin iski jonkinasteinen masennus. Jos ei nytkään onnistu, niin sitten seuraava kokeilu ehkä eläköitymisen jälkeen.
Muuten menee hyvin, mutta seksi alkanut vähän kiinnostaa, mikä on tietysti valitettavaa.
Ärsyynnyn aiempaa helpommin. Eniten tästä on haittaa kotona. Töissä pystyy tahdonvoimalla peittämään. Ahdistusta tai masennusta ei kuitenkaan ole. Vaimo varmasti haluaisi, että jatkaisin lääkitystä :)
No nyt alkanut kyllä vähän ahdistaa ja masentaakin. Edelleen suuri ongelma kotona, että olen niin herkästi ärsyyntyvä. Mutta katellaan nyt vielä jonkin aikaa, ennen kuin luovutetaan. Ei vain haluaisi sitä, että pitää koko elämänsä rouskia lääkettä. Pitäisi kyllä kokeilla liikuntaakin. Ei vain tunnu olevan aikaa, mutta se on tietystikin paskapuhetta. Aikaa on aina siihen, mihin haluaa.

Ps. "luovuttaminen" tarkoittaa siis sitä, että alan rouskia uudelleen lääkettä. Mutta hitto vie, täytyy nyt yrittää tuota liikuntaa ensin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 04.10.2019 9:35 Ps. "luovuttaminen" tarkoittaa siis sitä, että alan rouskia uudelleen lääkettä. Mutta hitto vie, täytyy nyt yrittää tuota liikuntaa ensin.
Tästä tulee mieleen mainos, joka aikoinaan pyöri jenkeissä. Viesti oli kokolailla, että liikunta voi auttaa, mutta siihen on myös lääke :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 04.10.2019 10:33
James Potkukelkka kirjoitti: 04.10.2019 9:35 Ps. "luovuttaminen" tarkoittaa siis sitä, että alan rouskia uudelleen lääkettä. Mutta hitto vie, täytyy nyt yrittää tuota liikuntaa ensin.
Tästä tulee mieleen mainos, joka aikoinaan pyöri jenkeissä. Viesti oli kokolailla, että liikunta voi auttaa, mutta siihen on myös lääke :D
Juu, turha hoitaa liikunnalla jotain, jonka voi hoitaa myös lääkkeellä!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 04.10.2019 10:34
Vagabondo kirjoitti: 04.10.2019 10:33
James Potkukelkka kirjoitti: 04.10.2019 9:35 Ps. "luovuttaminen" tarkoittaa siis sitä, että alan rouskia uudelleen lääkettä. Mutta hitto vie, täytyy nyt yrittää tuota liikuntaa ensin.
Tästä tulee mieleen mainos, joka aikoinaan pyöri jenkeissä. Viesti oli kokolailla, että liikunta voi auttaa, mutta siihen on myös lääke :D
Juu, turha hoitaa liikunnalla jotain, jonka voi hoitaa myös lääkkeellä!
Nörtin ei tarvitse liikkua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 04.10.2019 11:02
James Potkukelkka kirjoitti: 04.10.2019 10:34
Vagabondo kirjoitti: 04.10.2019 10:33 Tästä tulee mieleen mainos, joka aikoinaan pyöri jenkeissä. Viesti oli kokolailla, että liikunta voi auttaa, mutta siihen on myös lääke :D
Juu, turha hoitaa liikunnalla jotain, jonka voi hoitaa myös lääkkeellä!
Nörtin ei tarvitse liikkua.
Tästä tuli mileen kun joku taas hehkutti urheilun tuomaa hyvää oloa: kaverini vastasi, ettei kaikille vaan tulee sellaista, lähinnä vituttaa. Mutta hän kuitenkin kuntoilee jonkin verran, koska muuten palloutuisi. Hänen lajinsa on pyöräily, 15 km työmatkaa joka arkipäivä ympäri vuoden. Juoksemiset on juostu kun jalka meni intissä alokkaana kunnolla rikki.

Itsekin pyörilin ennen päivittäin hukvikseenkin; ei mitään millään urheilijan tasolla mutta tunnin parin lenkkejä melko usein. Yhden pyörävarkauden jälkeen se jäi ja olen kulkenut työmatkatkin bussilla :( Paskakuntoisena nörttinä on vaan vaikea päästä alkuun.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen sitä mieltä, ettei väkisin pidä liikkua. Sen pitää olla vähintäänkin neutraalia. James usein valittelee, kun liikunta ei nappaa. Ei sen tarvitsekaan napata, minkäs sille voi. Ei siihen kuole, vaikken kummemmin liiku. Ikääntyessä kuudenkympin korvilla lihasvoimaa kannattaisi alkaa jollain tavalla ylläpitää, muuten ei turhan aikaisessa iässä pääse sängystä ylös. Sittenhän se on hoitokoti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Bhven »

nokkaelain kirjoitti: 04.10.2019 19:56 Yhden pyörävarkauden jälkeen se jäi ja olen kulkenut työmatkatkin bussilla :( Paskakuntoisena nörttinä on vaan vaikea päästä alkuun.
No toi nyt on saatanan helppoa. Jäät pois bussista yhden pysäkin liian aikaisin ja kävelet siittä kotiin. Ja jos asut ihmistensäilytyskuutiossa ylemmissä kerroksissa, älä käytä hissiä, vaan steppaile rappuset.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 04.10.2019 20:01 Ikääntyessä kuudenkympin korvilla lihasvoimaa kannattaisi alkaa jollain tavalla ylläpitää
Kannattaa panostaa myös liikkuvuuteen. Pelkkä lihastreeni jäykistää. Tänäänkin näin aamulenkillä melkoisia rautakankia liikenteessä.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

nokkaelain kirjoitti: 04.10.2019 19:56 Tästä tuli mileen kun joku taas hehkutti urheilun tuomaa hyvää oloa: kaverini vastasi, ettei kaikille vaan tulee sellaista, lähinnä vituttaa.
Kuulun tuohon joukkoon. Vituttaa nää "runners high" tyypit. Kyllähän sitä juoksisi ja pyöräilisi, jos se kunnon känniä vastaisi. Mutta kun ei vastaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mua ylipäätään lähinnä huvittaa kaiken maailman ruokatottumuksiaan tai liikuntatottumuksiaan julistavat ihmiset. Tai sitten, että kaikki luontoon tai kaikki ratkomaan ristikoita. Vittu kun ihmiset ovat erilaisia. Julistava ja hurahtanut ihminen on tyhmä ihminen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 04.10.2019 20:01 Olen sitä mieltä, ettei väkisin pidä liikkua. Sen pitää olla vähintäänkin neutraalia. James usein valittelee, kun liikunta ei nappaa. Ei sen tarvitsekaan napata, minkäs sille voi. Ei siihen kuole, vaikken kummemmin liiku. Ikääntyessä kuudenkympin korvilla lihasvoimaa kannattaisi alkaa jollain tavalla ylläpitää, muuten ei turhan aikaisessa iässä pääse sängystä ylös. Sittenhän se on hoitokoti.
Mulle tulee aina salilla käymisestä hyvä fiilis. Ongelma on sinne asti pääseminen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 04.10.2019 20:01 Ei siihen kuole, vaikken kummemmin liiku.
Ei ehkä kuole, mutta elämä voi muuttua vittumaisemaksi.

Ymmärtääkseni aika pienikin liikunta riittää pitämään kropan ja aineenvaihdunnan toiminnassa. Jos liikunta itsessään ei nappaa, niin kannattaa miettiä mistä sen liikunnan saa ilman että tarvitsee nimenomaan lähteä liikkumaan. Esim. työmatkapyöräily saattaa säästää aikaa julkisiin verrattuna. Joku puutarhanhoito tai sienestäminen/marjastaminen on hyvää liikuntaa, vaikka noissa tavoite on ehkä jotain muuta.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti: 07.10.2019 9:58
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 04.10.2019 20:01 Ei siihen kuole, vaikken kummemmin liiku.
Ei ehkä kuole, mutta elämä voi muuttua vittumaisemaksi.

Ymmärtääkseni aika pienikin liikunta riittää pitämään kropan ja aineenvaihdunnan toiminnassa. Jos liikunta itsessään ei nappaa, niin kannattaa miettiä mistä sen liikunnan saa ilman että tarvitsee nimenomaan lähteä liikkumaan. Esim. työmatkapyöräily saattaa säästää aikaa julkisiin verrattuna. Joku puutarhanhoito tai sienestäminen/marjastaminen on hyvää liikuntaa, vaikka noissa tavoite on ehkä jotain muuta.
Joo, ja 30 jälkeen aineenvaihdunta hidastuu hitosti. Erityisesti selkärangan kannalta liikkumattomuus on ihan myrkkyä.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 07.10.2019 9:18 Mulle tulee aina salilla käymisestä hyvä fiilis. Ongelma on sinne asti pääseminen.
Sittenhän sä jumppaat kotona.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Itse olen saanut itseäni liikkumaan boulderoinnin avulla: Siinä on helppo huijata ittensä tekemään rankkoja asioita, eikä homma tunnu siltä että on urheilemassa. Tosin ,olen löytänyt salilla hötkyilyn ilon kun Kiipeilyareenan yläkerrassa on pieni tila, missä olen käynyt raivottamassa kuntopyörää.

hienoa hommaa, pitäisi vaan käydä useammin että kädet ja kämmenet tottuisivat eikä olisi aina niin kipeät sessareiden jälkeen.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

Parisuhde tuntuu edelleen tervanjuonnilta. Jokin myrkkymykkyrä vaimon sisällä on, mutta sitä ei tunnu saavan lukuisista keskusteluyrityksistä huolimatta.

Jälleen kerran alkaa tuntua, etten tule saavuttamaan onnea tämän ihmisen kanssa. Rakastan ja kunnioitan häntä, mutta suhde tuntuu jatkuvasti yksipuoliselta. Kaipaisin huomiota, hieman hellyyttä, yhdessä tekemistä, yhdessä nauramista. Olen siistinyt aktiani, en häivy harrastuksiin päiväkausiksi, huuda lapsille, osallistun arkeen. Tämän hänkin myöntää mutta ei tunnu kykenevän tulemaan omalta osaltaan yhtään vastaan. Minä olisin tyytyväinen kun saisin vähän huomiota, pari pusua päivässä ja kenties spontaanin halauksen.

Hukkasin elämästäni pulloon ja masennukseen noin 30 vuotta. En halua haaskata päivääkään enää. Syövänpaska osoitti miten ohuen langan varassa elämä on ja miten hyvä voi muuttua skeidaksi silmänräpäyksessä.

Oma intuitio sanoo, että vaimo sanoistaan huolimatta ei minua rakasta. Tuntuu kovasti edelleen hautovan menneitä huonoja vuosia. Olen pyytänyt omia töppöilyjäni anteeksi N kertaa, ei tunnu riittävän. Olen sanonut että ilman anteeksiantoa tällä suhteella ei ole mitään toivoa. En suostu viihtymään sisarusavioliitossa loppuelämääni. Mieluummin sitten lusikat jakoon.

Haluaisin yhden kerran elämässäni - aikuisena - olla tasa-arvoisessa ja tasapainoisessa ihmissuhteessa, jossa kumpikin seisoo omilla jaloillaan ja rakastaa puolisoaan sydämensä pohjasta ja jakaa muutakin kuin lapset ja asuntolainan.

Terveys on ihan ookoo. Pari puoli-ilkeää vieroitusoirekohtausta koettu äskettäin, mutta pahimmasta kipulääkkeestä on kohta vieroittauduttu. Sitten jääkin enää kaksi lääkettä alasajettavaksi. Liikunnaksi sisäpyöräilyä 3-4 tuntia viikossa, porrasjuoksua töissä ja vähän kuntopiiriä ja kahvakuulaa kotona. Paino pysyy parin kilon tarkkuudella samassa, söin mitä tahansa.

Edellisestä drinkistä on kaksi vuotta. Olen hämmästyksekseni oppinut viihtymään juhlissa selvinpäinkin. Nousuhumalaisia ihmisiä on itse asiassa hauska seurata. Häivyn kuitenkin ennen kuin homma menee sönkötykseksi. Juomattomuutta ei tarvitse onneksi selitellä. Korvikepaheiksi ovat tulleet zero-Cola, makeiset ja leivonnaiset. Onneksi en liho enää niin helposti kuin ennen ja tämänkokoinen jätkä polttaa helposti pari pientä ateriaa tunnin VK-sisäpyöräilyllä.

Työkavereiden ja lasten kanssa on hyvät välit. Vielä kun vaimo-asia ratkeaisi. Mitään säätöjä tai seikkailuja ei enää tule. Jos päätän lähteä, teen sen avoimesti ja rehellisesti enkä kieroillen toisen selän takana tai salasuhteillen.
Amazing shit happens!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

sivustahuutaja kirjoitti: 05.10.2019 20:53 Kyllähän sitä juoksisi ja pyöräilisi, jos se kunnon känniä vastaisi. Mutta kun ei vastaa.
Vastaa ja jopa voittaa. Kännäämällä olet yhden illan, 4-5 tuntia vauhdissa ja menetät seuraavat 2-3 päivää tai käyt ainakin vajaateholla, myönsit sitä tai et. Tempaisepa sadan kilsan pyörälenkki. Aikaa menee saman verran, rahaa ei yhtään ja takaan että olet seuraavat pari päivää paljon aikaansaavempi ja positiivisempi.

Hyvän olon voi saada kemikaaleilla tai ponnistelemalla ja ylittämällä itsensä. Preferoin jälkimmäisen paremmaksi tavaksi. Mutta kukin tyylillään.
Amazing shit happens!
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Meikäläisen kännit hoituu yleensä aika pienillä määrillä verrattuna ammattilaisiin. Olen lähes aina seuraavana päivänä ihan normikunnossa.

Pidän aika omituisena tuota väitettä, että kyllä se hyvä fiilis sieltä tulee, kun vaan painuu lenkille. Voisinhan minäkin sanoa, että senkun vedät illalla pienet naukut, ei se putki siitä mitenkään voi lähteä päälle. Itse ajattelin huitaista portviinin jämät "tuulensuojaan" appenzellerin kanssa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

KKK kirjoitti: 13.10.2019 18:12 --
Olet nyt toista kertaa naimisissa? Kuinka realistista on odottaa, että kolmas kerta on se oikea?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

KKK kirjoitti: 13.10.2019 18:12 Kuulumisia
Hei KK, kiitos kun kerrot miten menee, harmittavaa kuulla että vaimon kanssa ei hommat luista :(

Mä uskon että suhteet voi selvitä vaikka mistä, mutta jokaiselle on rajansa. Joskus vain asioita tapahtuu liikaa, joka jättää jotain korjaamattomia damageja. Et omien sanojen mukaan ole ollut mallimies aina, mutta olet selkeästi tehnyt helvetillisen suunnanmuutoksen ja priorisoinut perheen ensin.

MItä enemmän sä voit tolle asialle oikeastaan tehdä? Olet antanut kaikkesi, helvetti tsempannut kuoleman porteilta takaisin eloon, samalla pyrkien parantamaan parisuhdetta korjaamalla sen miehen, joka toimillaan oli miinoittamassa hommaa.

En yleensä ole luovuttaja, mutta jotenkin tekisi mieli sanoa että mene mies nauttimaan siitä elämästä joka sinulla on vielä edessä, toivottavasti jonkun kanssa joka osaa arvostaa ja pystyy sekä haluaa tarjota nuo pienet asiat mitä yhdessäololta toivot.

Kaikkea parasta sulle ja tule välillä kertomaan kuulumiset!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 14.10.2019 9:03
KKK kirjoitti: 13.10.2019 18:12 --
Olet nyt toista kertaa naimisissa? Kuinka realistista on odottaa, että kolmas kerta on se oikea?
Kyllä minulla on partnerin valinta petrannut suhde suhteelta. Eri asia sitten osaako itse petrata. Oma kehittyminen kumppanina on ollut vähän ailahtelevaa.

En nyt muista kuinka pieni KKK:n junnuin lapsi on, mutta parisuhde ottaa osumaa pienestä lapsesta ilman historian painolastiakin. Toki on vähän paha merkki jos arjessa ei ole mitään hellyydenosoituksia, oli sitten kuinka väsynyt tahansa. Jos ja kun mitään erityistä kriisiä ei ole, niin koettaisin itse ulkoisen avun hakemista asioiden selvittämiseen. Jos se ei toimi, niin kokeilee sitten vaikka asua erillään vähän aikaa ja katsoa että tekisi pieni välimatka hyvää. Noinkin ison pesueen kanssa kaikki kivet vain pitäisi kääntää vaikka raskasta olisi.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti: 14.10.2019 10:16
James Potkukelkka kirjoitti: 14.10.2019 9:03
KKK kirjoitti: 13.10.2019 18:12 --
Olet nyt toista kertaa naimisissa? Kuinka realistista on odottaa, että kolmas kerta on se oikea?
Kyllä minulla on partnerin valinta petrannut suhde suhteelta. Eri asia sitten osaako itse petrata. Oma kehittyminen kumppanina on ollut vähän ailahtelevaa.

En nyt muista kuinka pieni KKK:n junnuin lapsi on, mutta parisuhde ottaa osumaa pienestä lapsesta ilman historian painolastiakin. Toki on vähän paha merkki jos arjessa ei ole mitään hellyydenosoituksia, oli sitten kuinka väsynyt tahansa. Jos ja kun mitään erityistä kriisiä ei ole, niin koettaisin itse ulkoisen avun hakemista asioiden selvittämiseen. Jos se ei toimi, niin kokeilee sitten vaikka asua erillään vähän aikaa ja katsoa että tekisi pieni välimatka hyvää. Noinkin ison pesueen kanssa kaikki kivet vain pitäisi kääntää vaikka raskasta olisi.
+1 Tämä kkk:n parisuhde on toisaalta ikiliikkuja kuin gatin tapaus tai mcjannen seikkailut. Haluan sanoa, että kaikki rakentava ja pakolliset kuittailut on jo moneen kertaan annettu. Ei siis ole kyse enää siitä, saako täältä mitään apua, lohtua varmasti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:on:

Ominaisuus, joka watuttaa mua itseäni itsessäni on, että koean koko ajan tarvetta verrata itseäni muihin ja hyvin herkästi koen huonommuutta. Lääkityksen lopettamisen jälkeen tullut erityisesti tätä.

Tietenkin äärimmäisen tymää ja hedelmätöntä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 14.10.2019 12:33 :on:

Ominaisuus, joka watuttaa mua itseäni itsessäni on, että koean koko ajan tarvetta verrata itseäni muihin ja hyvin herkästi koen huonommuutta. Lääkityksen lopettamisen jälkeen tullut erityisesti tätä.

Tietenkin äärimmäisen tymää ja hedelmätöntä.
Oletko kokeillut tuohon muuta hoitoa kuin lääkitystä?
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Älä yllytä sitä, kohta se puhkoo naapurin S-mersun renkaat ja rähjää juovuspäissään (maistelupäissään) sille kesämökiltä työskentelevälle radiologille.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin