Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti: 01.04.2019 17:25
James Potkukelkka kirjoitti: 01.04.2019 17:20
Homeboy65 kirjoitti: 01.04.2019 17:17

Lakiasioistahan tänään juteltiin. Tuskin saat yhtään enempää kuin ehdollista. :napu:
Mikäs se rikos on, johon gat olisi syyllistynyt? Oliko joku ase luvaton?
Gat varmaan vastaa tähän jos vastaa.
Vain isäni 70-luvulla ostama Husqvarna- mustaruutihaulikko oli totaalisesti laiton. minkä poliiseille itse sanoin. Vaan ei me sillä uskallettu ampua, niillä on maine että hana lähtee irti ja lentää ampujan otsaan. Luulisin myös, että seinällä roikkunut mustaruutikivääri oli vanhuuttaan jo laillinen museoase, ei silläkään ammuttu.
Viimeksi muokannut Gat, 01.04.2019 17:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

ok. Ihme juttu. Sanoiko poliisi spesifisesti, että joku on ilmoittanut nettikirjoittelun perusteella?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.04.2019 17:45 ok. Ihme juttu. Sanoiko poliisi spesifisesti, että joku on ilmoittanut nettikirjoittelun perusteella?
Joo, kertoivat netistä lukeneensa. Ja vain just tänään olen lärpätellyt. Aiheeton ilmianto kitinäläiseltä, luulisin. En ole vaaraksi edes itselleni saati muille. Nyt täytyy alkaa kiivaasti siivoamaan, taloyhtiönkin pelossa.
Viimeksi muokannut Gat, 01.04.2019 17:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 01.04.2019 17:12 So Hardia epäilen tai Sinua. Netistä kertoivat lukeneensa. Ei olisi pitänyt laittaa tänään tuollaisia Kitinään, tavallaan tiesin jo. Oma virhe. Nyt mä oon kusessa, rikosta tekemättä.
Ymmärrät varmaan että juttusi löytää Googlella kuka vain. Ei vain kitinäläiset. Ja tätä lukee paljon useampi kuin kirjoittaa. Minä en ole sinusta ilmoittanut, en usko että olet vaarallinen kuin itsellesi.

Epäilen että kyseessä on joku sinuun ystävällisesti suhtautuva kuten Homeboy, joka pelkää että oikeasti päätät päiväsi.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^
Mä en ilmoittaisi, koska kuten sinäkin, en usko, että gat lähtisi ketään ampumaan. Korkeintaan ampuisi itsensä ja itsemurhan tekemistä ei kuitenkaan voi estää, jos ihminen niin haluaa.

Seinällä olevat museoaseet nyt taas eivät kenellekään aiheuta vaaraa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 01.04.2019 17:50
Gat kirjoitti: 01.04.2019 17:12 So Hardia epäilen tai Sinua. Netistä kertoivat lukeneensa. Ei olisi pitänyt laittaa tänään tuollaisia Kitinään, tavallaan tiesin jo. Oma virhe. Nyt mä oon kusessa, rikosta tekemättä.
Ymmärrät varmaan että juttusi löytää Googlella kuka vain. Ei vain kitinäläiset. Ja tätä lukee paljon useampi kuin kirjoittaa. Minä en ole sinusta ilmoittanut, en usko että olet vaarallinen kuin itsellesi.
Siis miten kukaan löytäisi nimeni nikin takaa ja vielä Kitinästä, pikkupaikasta. Ja kytät tuntien sisällä tänne? Ei muut kuin jotka nimeni ja asuinpaikkani tietävät. McJannekin tulee mieleen. Jaa hei Aasi.

Mutta nyt olen mielestäni syyttä suotta vielä enemmän ongelmissa, vaikka ne aseet eivät olleet uhka kenellekään. Kerranlaukeavat mustaruutiset varsinkaan eivät ole terroristi/kouluampuja-aseita. Kytät melkein pahoittelivat, että tätä se nykyään on.

Toista oli, kun isäni kaverinsa kanssa 70-luvun alkupuolella ammuskeli haulikolla täällä parvekkeella. SE oli mielisairasta junttimeininkiä. Tuli vain poliisin puhuttelu ja pikku¨sakot, ei aseiden takavarikointia
Viimeksi muokannut Gat, 01.04.2019 18:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

No ethän sinä missään kusessa ole. Ampuma-aserikkomuksesta 15-20 päiväsakkoa per minimi, eli pari sataa. Mutta tuskinpa antavat niitä takaisin.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 01.04.2019 18:32 No ethän sinä missään kusessa ole. Ampuma-aserikkomuksesta 15-20 päiväsakkoa per minimi, eli pari sataa. Mutta tuskinpa antavat niitä takaisin.
Mä haluun ne takaisin ja vähän yli viisi vuotta sitten sain 0.7 promillesta 20 päiväsakkoa, mulle siis 2000 euroa. Vaikka siihen syksyyn mennessä en ollut sinä vuonna mitään tienannutkaan. Siksi ostin alkometrin, en aja vähääkään kännissä.

Sinäko kavalsit tämän, mielestäni aiheetta?
Viimeksi muokannut Gat, 01.04.2019 18:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No aika perähikiällä oltaisiin jos ei Suomessakin ole nettipoliisilla valmiiksi viritetty moottori etsimään tiettyjä avainsanoja. Lähinnä ihmetyttää ettei ole jo aikaisemmin ollut partio ovella, sen verran arkoja nykyisin ollaan tussarien kanssa.

Ja paikkahan nyt selviää poliisille pikaisella kyselyllä operaattorille jos ei piilottamiseksi ole tehty mitään.

TIetenkin homma voi olla deliriumia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

Onneksi olin aika lunkin juovuksissa. Tuleekohan kytät taas jollain avainsanalla, vaikkapa "neekeri"?

Ei vaan, kyllä joku varmaan Kitinäläinen tarpeettomasti huolestui ja soitti 112. Tarpeettomasti, kunhan lisäsi ongelmiani..

Hitto, nyt pitäisi tosissaan jaksaa siivota yön yli. Edit: vilpittömästi luulin, että ovat laillisia, paitsi se yksipiippuinen mustaruutihaulikko.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kyllä tässä nyt on aprillipilan ainekset kasassa. Tai sit Gat on juovuspäissään mesonnut jollain aseharrastajien sivustolla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti: 01.04.2019 20:31 Kyllä tässä nyt on aprillipilan ainekset kasassa. Tai sit Gat on juovuspäissään mesonnut jollain aseharrastajien sivustolla.
Olisko Gat muka noin ovela? Kieltämättä ajoitus on vähän epäilyttävä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

Luoja sentäs. Kaupassa en käynyt tänään, rannekelloni onkin vielä talviajassa. Joten kalja on loppu. Kunhan huomenaapulla vapisen odottaen poliisin soittoa. Eikä ole aprillipäivä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Uskoisin tämän keskustelupalstan olleen poliisin botticrawlerin tarkkailulistalla siitä asti kun homosarjamurhaaja teki tämän tunnetuksi, eli ööh mitä 10-15 vuotta? Toisaalta sitten myös Aasiin ollaan oltu yhteydessä. Veikkaan kuitenkin jotain lurkkia, joka ei juurikaan enää postaile tänne, mutta tuntee Ulapan henkilöllisyyden.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vituttaa väkevästi. Ne aseetkin haluan takaisin. Mutta nyt ties mikä syyte tulee, vaikken ole kenellekään uhka. Nyt kai suurrikollinen?

Joku Kitinän henkilö ilmiantoi varmaan minut, jutuista joissa ei sinänsä ollut laittomuuksia.

Kävin vetämässä bisseä Next Stepissä, ja olihan siellä joo tuntematonta natiiviväestöä... äh, ei se sosiaalisuus mulle kannata.´Tylsää. Hankaluuksin en nyt joutunut.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En oikein jaksa uskoa, että poliisilla olisi resursseja seurata keskustelupalstoja tässä mitassa. Kitinäläisen ilmiantokin tuntuu epätodennäköiseltä. Gat kun ollut samanlainen vuosikaudet. Miksi nyt yht'äkkiä.

Jotenkin edelleen tuntuu todennäköisemmältä deliriööttiset harhat tai aprillipila.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Gat kirjoitti: 02.04.2019 2:06 Joku Kitinän henkilö ilmiantoi varmaan minut, jutuista joissa ei sinänsä ollut laittomuuksia.
Tekis mieli tunnustaa, mutta ei pysty.

Jos totta, niin hienoa aktiivisuutta jonkun osalta. Jos aprillipilaa, niin kiitos Gat ideasta :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.04.2019 8:29En oikein jaksa uskoa, että poliisilla olisi resursseja seurata keskustelupalstoja tässä mitassa.
Miksi poliisin pitäisi seurata kun robotiikka tekee sen puolesta?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vagabondo kirjoitti: 02.04.2019 9:09 Tekis mieli tunnustaa, mutta ei pysty.

Jos totta, niin hienoa aktiivisuutta jonkun osalta. Jos aprillipilaa, niin kiitos Gat ideasta :D
Mitä pahaa minä tein tai uhkailinko ketään? No en ja en.

Nyt tutisen horkassa peläten joka rapsaustakin ja puhelimen soittoa. Jos kutsu tulee, menen taksilla.

Tarpeeksi yksinäinen olo muutenkin, tää on liikaa.
Viimeksi muokannut Gat, 02.04.2019 9:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti: 02.04.2019 9:09
Gat kirjoitti: 02.04.2019 2:06 Joku Kitinän henkilö ilmiantoi varmaan minut, jutuista joissa ei sinänsä ollut laittomuuksia.
Tekis mieli tunnustaa, mutta ei pysty.

Jos totta, niin hienoa aktiivisuutta jonkun osalta. Jos aprillipilaa, niin kiitos Gat ideasta :D
Miksi sinusta on hienoa? Minun on vaikea uskoa että Gay olisi vaaraksi kenellekään. Ei oikein ole tuota Toteuttaja-porukkaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ei selvästikään tarvi niitä aseita mihinkään, kun ei ole pariinkymmeneen vuoteen ollut mitään harrastustoimintoa, niin ei tarvi omistaakaan. Ovat vain turhanpäiten varastettavana asunnossa. Tuskin oli lukittua asekaappiakaan varastamista hankaloittamassa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä en kyllä jaksa uskoa, että poliisin robotit olisi asian kitinästä poimineet, ja Reinikainen sitten vielä henkilöllisyyden selvittänyt. Kansalaisena turvallisuudentunnettani toki nostaa, jos isoveli on noin tehokas. Mun mielestä ilmeisimmät vaihtoehdot ovat:

- Poliisin robotti tosiaan flaggasi Kitinän keskustelun ja Varkauden/Orimattilan poliisi selvitti henkilöllisyyden (5 %)
- Gat ei ehkä enää muista, mutta on juovuspäissään levitellyt asefetisistisiä juttujaan jollain aseharrastajien sivustolla, jota nettipoliisi rutiinisti seuraa, ja siitä sitten prosessi käyntiin (10 %)
- Homie antoi Gatin ilmi (melkein tunnustaa tuossa 1.4. 17:21 -viestissään), ja tietänee Gatin nimen ja yhteystiedot (25 %)
- Gat sekoilee/vedättää (45 %)
- muu selitys (15 %)
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä en ole koskaan kirjoittanut "asefoorumille", ellei sitten vuosia sitten keskiaikanörttien "Swordforumia" lasketa ja suosikkihävittäjäkoneeni F-106- sivustoa. "Fetisismiä" kai nekin sitten? Tulee ihan Kafkafiilikset, "Kansalainen K" tai myös Orwellin "1984".
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Lisää fundeerattuani päädyn siihen, että Homie on todennäköisin lähde, _jos_ juttu on totta. Jos Homie, niin toki tehnyt sen hyvää tarkoittaen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.04.2019 9:53 Lisää fundeerattuani päädyn siihen, että Homie on todennäköisin lähde, _jos_ juttu on totta. Jos Homie, niin toki tehnyt sen hyvää tarkoittaen.
En kyllä haluaisi ruokkia mitään paranoiaa Gatin ja Homien välille. Homie taitaa olla Gatin ainoa kontakti ulkomaailmaan.
Viimeksi muokannut So Hard, 02.04.2019 10:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin