Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

Urpiainen:
Jokainen, ainakin masentunut ihminen harkitsee joskus itsemurhaa. Minä en vielä niin akuutisti. Eiköhän lie kunkin oma asia? Kyllä vaan minulla elämänvietti on voimakkaampi.

Haulikko ei edes ollut sisällä, vaan autossa, en tarvi Varkaudessa. Luodikosta lukko hukassa. .Lainmukaisesti purettuna. .22 revolveri ei toimi, eikä sillä hernepyssyllä voisi eikä haluaisi edes itseään ampua. Ja antiikkimustaruudit? No eieiei.

Sitäpaitsi onhan sitä korkeat paikat ja junanraiteet. :mrgreen: Jokohan tuon lukeneet kytät ryysii sisään taas?. Ei tarvi, vain tuo polliisiasia huolettaa nyt. Antakaa olla.

Eikös Kitinässä ole ollut KOLME itsemurhaajaa. Minua nolottaa, että en ymmärtänyt auttaa. Ratkaisu ei ole poliisi, vaan vertaistuki.
Viimeksi muokannut Gat, 02.04.2019 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti: 02.04.2019 13:25
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 02.04.2019 12:50 Aselupa ja ne omat mutkat ovat böndeille ja punaniskoille omia lapsia ja varsinkin omaa vaimoa herkempi ja rakkaampi asia.
No ei nyt meille kaikille vaikka mä olen kohtuu hyvä ampuja ja kasvanut talossa, jossa oli palvelusase vaatekaapissa. Ampuminen on vaan pirun tylsää mun mielestä, joten harrastuksena ei kiinnosta, enkä ole koskaan kokenut tarvetta omistaa asetta.
Tottakai kommenttini oli kärjistetty yleistys, mutta ilman niitä keskustelu on kovin tylsää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Asiasta mitään tietämättömänä laittaisin pari euroa hepalle, jossa Gatin rattistuomio (vai muistanko oikein?) on punnittu myöhemmin hallinnolliselta kannalta eli myös mahdollisten aselupien suhteen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 02.04.2019 15:38 Asiasta mitään tietämättömänä laittaisin pari euroa hepalle, jossa Gatin rattistuomio (vai muistanko oikein?) on punnittu myöhemmin hallinnolliselta kannalta eli myös mahdollisten aselupien suhteen.
Mutta eikös tuosta ratista ole jo muutama vuosi. Tuskin lain pitkä koura noin hidas sentään on?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.04.2019 15:41
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 02.04.2019 15:38 Asiasta mitään tietämättömänä laittaisin pari euroa hepalle, jossa Gatin rattistuomio (vai muistanko oikein?) on punnittu myöhemmin hallinnolliselta kannalta eli myös mahdollisten aselupien suhteen.
Mutta eikös tuosta ratista ole jo muutama vuosi. Tuskin lain pitkä koura noin hidas sentään on?
Tämä on ainoa vaihtoehto, mitä näillä lähdöillä ja järjestelmän tuntien keksin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

En mä muista. viitisen vuotta tai jotain 0.33 veren alkoholista tai jotain 0.7 plus hengityksestä. Luulin olevani selvinpäin, kunhan krapulainen...sitten ostin alkometrin.En tehnyt mitään ajovirheitä, minkä perässäni ajaneet kytätkin sanoivat. Ehkä hammaslääkärini ilmiantoi minut kaljanhajusta? No, 2 kk ajokieltoa ja kaksi donaa sakkoa. Siitä lähtien olen hysteerisesti puhaltanut mittariini, enkä lähde ellei ole nolla tai melkein.

Aseet eivät liittyneet asiaan,, Kytätkin kysyessäni sanoivat, että ei siihen vaikuta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja exsu »

Gat kirjoitti: 01.04.2019 18:06
Siis miten kukaan löytäisi nimeni nikin takaa ja vielä Kitinästä, pikkupaikasta. Ja kytät tuntien sisällä tänne? Ei muut kuin jotka nimeni ja asuinpaikkani tietävät. McJannekin tulee mieleen. Jaa hei Aasi.

Mä tiedän sun nimen kans, kuten myös varmaan n. 20-30 palstalaista, ja asuinpaikatkin paikkakunnan tarkkuudella. Kyllä niillä tiedoilla poliisi löytää perille. En ole itse tehnyt ilmoitusta, koska kukaan ei tuntunut olevan uhattuna, mutta ymmärrän, jos joku on aseiden säilytystä koskevasta viestistä tehnyt toisenlaisen arvion.

Ota tämä välittämisen eleenä. Täällä on joku joka toivoo, että et tapa itseäsi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti: 02.04.2019 17:24
Gat kirjoitti: 01.04.2019 18:06
Siis miten kukaan löytäisi nimeni nikin takaa ja vielä Kitinästä, pikkupaikasta. Ja kytät tuntien sisällä tänne? Ei muut kuin jotka nimeni ja asuinpaikkani tietävät. McJannekin tulee mieleen. Jaa hei Aasi.

Mä tiedän sun nimen kans, kuten myös varmaan n. 20-30 palstalaista, ja asuinpaikatkin paikkakunnan tarkkuudella. Kyllä niillä tiedoilla poliisi löytää perille. En ole itse tehnyt ilmoitusta, koska kukaan ei tuntunut olevan uhattuna, mutta ymmärrän, jos joku on aseiden säilytystä koskevasta viestistä tehnyt toisenlaisen arvion.

Ota tämä välittämisen eleenä. Täällä on joku joka toivoo, että et tapa itseäsi.
Pikemminkin 200 kuin 20. City-aikoinahan herra julkaisi kotisivunsa ja jossain känniragessa nimen ja hetunkin.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 02.04.2019 17:50
exsu kirjoitti: 02.04.2019 17:24
Gat kirjoitti: 01.04.2019 18:06
Siis miten kukaan löytäisi nimeni nikin takaa ja vielä Kitinästä, pikkupaikasta. Ja kytät tuntien sisällä tänne? Ei muut kuin jotka nimeni ja asuinpaikkani tietävät. McJannekin tulee mieleen. Jaa hei Aasi.

Mä tiedän sun nimen kans, kuten myös varmaan n. 20-30 palstalaista, ja asuinpaikatkin paikkakunnan tarkkuudella. Kyllä niillä tiedoilla poliisi löytää perille. En ole itse tehnyt ilmoitusta, koska kukaan ei tuntunut olevan uhattuna, mutta ymmärrän, jos joku on aseiden säilytystä koskevasta viestistä tehnyt toisenlaisen arvion.

Ota tämä välittämisen eleenä. Täällä on joku joka toivoo, että et tapa itseäsi.
Pikemminkin 200 kuin 20. City-aikoinahan herra julkaisi kotisivunsa ja jossain känniragessa nimen ja hetunkin.
Mun muistaakseni se oli joku toinen kirjoittaja, joka ne julkaisi? Se oli joku hullu, jonka nikkiä en enää muista. Sen jälkeen gat veti herneen nenään ja postasi Cityn täyteen Shakespearea.

Ps. ettei nikki ollut juuri nikki tai nicky tms?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.04.2019 17:58
So Hard kirjoitti: 02.04.2019 17:50
exsu kirjoitti: 02.04.2019 17:24

Mä tiedän sun nimen kans, kuten myös varmaan n. 20-30 palstalaista, ja asuinpaikatkin paikkakunnan tarkkuudella. Kyllä niillä tiedoilla poliisi löytää perille. En ole itse tehnyt ilmoitusta, koska kukaan ei tuntunut olevan uhattuna, mutta ymmärrän, jos joku on aseiden säilytystä koskevasta viestistä tehnyt toisenlaisen arvion.

Ota tämä välittämisen eleenä. Täällä on joku joka toivoo, että et tapa itseäsi.
Pikemminkin 200 kuin 20. City-aikoinahan herra julkaisi kotisivunsa ja jossain känniragessa nimen ja hetunkin.
Mun muistaakseni se oli joku toinen kirjoittaja, joka ne julkaisi? Se oli joku hullu, jonka nikkiä en enää muista. Sen jälkeen gat veti herneen nenään ja postasi Cityn täyteen Shakespearea.

Ps. ettei nikki ollut juuri nikki tai nicky tms?
Se oli Nicki. Sekopää Cityssä. Hänet bannattiin siellä vuonna 2004. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:sir:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.04.2019 17:58Mun muistaakseni se oli joku toinen kirjoittaja, joka ne julkaisi? Se oli joku hullu, jonka nikkiä en enää muista. Sen jälkeen gat veti herneen nenään ja postasi Cityn täyteen Shakespearea.

Ps. ettei nikki ollut juuri nikki tai nicky tms?
Kyllä se oli herra itse joka kertoi hetunsa.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 02.04.2019 18:20
James Potkukelkka kirjoitti: 02.04.2019 17:58Mun muistaakseni se oli joku toinen kirjoittaja, joka ne julkaisi? Se oli joku hullu, jonka nikkiä en enää muista. Sen jälkeen gat veti herneen nenään ja postasi Cityn täyteen Shakespearea.

Ps. ettei nikki ollut juuri nikki tai nicky tms?
Kyllä se oli herra itse joka kertoi hetunsa.
ok
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 02.04.2019 18:20
James Potkukelkka kirjoitti: 02.04.2019 17:58Mun muistaakseni se oli joku toinen kirjoittaja, joka ne julkaisi? Se oli joku hullu, jonka nikkiä en enää muista. Sen jälkeen gat veti herneen nenään ja postasi Cityn täyteen Shakespearea.

Ps. ettei nikki ollut juuri nikki tai nicky tms?
Kyllä se oli herra itse joka kertoi hetunsa.
Saattoi olla. Nicki kertoi kuitenkin Cityssä myöhemmin (?) eräässä ketjussa Gatin nimen ja muistaakseni muitakin yhteystietoja. Orimattilan paronikin saattaa muistaa jotain?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun oletus tietty oli, että ilmoittaja paitsi tietää henkilötiedot, on myös seurannut keskustelua lähipäivinä. Tuskin siis 200 hlö.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exsu kirjoitti: 02.04.2019 18:49 Mun oletus tietty oli, että ilmoittaja paitsi tietää henkilötiedot, on myös seurannut keskustelua lähipäivinä. Tuskin siis 200 hlö.
:komp:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

exsu kirjoitti: 02.04.2019 17:24 Täällä on joku joka toivoo, että et tapa itseäsi.
Kiitos huolehtimisesta. Kuitenkin tuollainen vain pahentaa tilannettani. En ollut reaalisissa aikeissa tehdä kitinämalliin Ninnejä, Snapoja tai Geetzuja, kukin tavallaan, mutta tässä uudessa kyttätilanteessa tuli ekana mieleen kuinkas korkea talo on ja missäs on lähimmät rautatiet.

En muista julkaisujärjestystä henkilöllisyyden suhteen. Ihan netin alkuun olin niin naiivi, etten salannut mitään... Nickilläkin oli myöhemmin kyllä osansa ja Shakespeare joo. Hamlet.

Jaa niin eivät poliisit tänään soitelleet, virka-aikakin lienee ohi.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kiitos ilmoittajalle. Ruutiaseet ovat homojen hommaa. Ei niitä tarvita kuin sodassa. Tosimetsästäjä metsästää jousella tai veitsellä. Jousipyssylle ei tarvita aselupaa. Siinä vinkkini Gattikselle. Toinen vinkki on se, että sinne metsään kannattaa mennä vaikka ei metsästäisi. Kävelemään. Fyysisen ja henkisen hyvinvoinnin parantamiseksi. Sulla on yhtä paljon vapaa-aikaa kuin keskimääräisellä loisneekerillä, siksi voit pidentää pidentää päivittäistä kaljanhakureissua koukkaamalla metsän kautta. Aloita vaikka kävelemällä joka päivä Kämärinsaaren ympäri.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bhven kirjoitti: 02.04.2019 20:42 Kiitos ilmoittajalle. Ruutiaseet ovat homojen hommaa. Ei niitä tarvita kuin sodassa. Tosimetsästäjä metsästää jousella tai veitsellä. Jousipyssylle ei tarvita aselupaa. Siinä vinkkini Gattikselle. Toinen vinkki on se, että sinne metsään kannattaa mennä vaikka ei metsästäisi. Kävelemään. Fyysisen ja henkisen hyvinvoinnin parantamiseksi. Sulla on yhtä paljon vapaa-aikaa kuin keskimääräisellä loisneekerillä, siksi voit pidentää pidentää päivittäistä kaljanhakureissua koukkaamalla metsän kautta. Aloita vaikka kävelemällä joka päivä Kämärinsaaren ympäri.
-Sinäkö se olitkin??? Miksi? Kuka olet? En tajunnut tekeväni mitään väärää, mutta kyllä rikos löytyy kun tekijä on tiedossa-
-Kyllähän riistaa on ammuttu iät ajat suuruspyssyllä, sota-aseet ovat erikseen.
-Osaan kyllä ampua jousellakin, opettelin kun isä harrasti. Kai joku harjoitusjousi on vielä, kas että eivät vieneet sitäkin
-Luuletko, etten ole kävellyt paljon metsissä?-
-Kämärinsaari??? Sen rataa tapasin juosta, parhaimmillaan alle kahdeksan minuutin se 2.1 km.
-Mistä sä tiedät Varkauden paikkoja, ellet ole varkautelainen?
-Tunnenko sinut jostain? Vanha työkaveri ehkä? Jolloin nimikirjaimesi saattaisivat olla A.Y? Iso nörtti. Tai kukas oli se toinen nörtti, jonka taksiin saaminen oli vaikeaa?
-Kyllä näissä tilanteissa olisi parempi tavata rauhassa, se jelppisi...eikä hälyttää poliiseja tai erikoisjoukkoja
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Tuliaseiden takavarikko ei vaadi rikosta.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 03.04.2019 8:56 Tuliaseiden takavarikko ei vaadi rikosta.
No sitten tämä on kuin siitä Tom Cruise-elokuvassa, jossa rikoksentekijät pidätettiin jo etukäteen, kun precog-telepaatit ennustivat. Ei toiminutkaan.

Äh. Luultavasti jotkut poliisitkin ovat vapaa-aikana joskus juovuksissa, ja te juristit varmaan aina. Kyse pitäisi olla tekeekö jotain lainvastaista, aiheuttaako häiriötä, onko väkivaltahistoriaa tms. Minulla ei. Ymmärrän melkein jos katutappelijoilta viedään aseet. Mutta kun minä en ole sellainenkaan.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ jos näkönsä menettäneelta viedään ajokortti, niin ei näkönsä menettänyt silti ole tehnyt mitään väärää.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 03.04.2019 9:53 ^ jos näkönsä menettäneelta viedään ajokortti, niin ei näkönsä menettänyt silti ole tehnyt mitään väärää.
Huono analogia. Sokea ei kerrassaan PYSTY ajamaan. Tää on niinkuin vietäisiin ajokortti jos on nuorena harrastanut myymälävarkauksia tai ajanut kaverin laittoman mopon aitan seinään 14-vuotiaana.. Syyllinen.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 03.04.2019 10:23
sivustahuutaja kirjoitti: 03.04.2019 9:53 ^ jos näkönsä menettäneelta viedään ajokortti, niin ei näkönsä menettänyt silti ole tehnyt mitään väärää.
Huono analogia. Sokea ei kerrassaan PYSTY ajamaan. Tää on niinkuin vietäisiin ajokortti jos on nuorena harrastanut myymälävarkauksia tai ajanut kaverin laittoman mopon aitan seinään 14-vuotiaana.. Syyllinen.
Alkoholiriippuvuus on este ajokortille. On huomattavaa, että EU-direktiivin mukaan pelkkä alkoholiriippuvuus an sich estää ajokortin myöntämisen, vaikka henkilö ei olisikaan koskaan ajanut humalassa.

Alkoholiriippuvuus määritellään Käypä hoito –suosituksessa seuraavasti:
Vähintään kolme seuraavista on todettu yhtäaikaisesti vähintään kuukauden ajan tai,
mikäli yhtämittaiset jaksot ovat kuukautta lyhempiä, toistuvasti viimeisen vuoden
aikana:
1. Voimakas halu tai pakonomainen tarve käyttää alkoholia
2. Heikentynyt kyky kontrolloida aloittamista ja lopettamista sekä käyttöannoksia
3. Vieroitusoireyhtymä alkoholin käytön vähentyessä tai lopetuksen yhteydessä
4. Osoitus sietokyvyn (toleranssi) kasvusta
5. Keskittyminen alkoholin käyttöön niin, että muut mielihyvän lähteet ja kiinnostuksen
kohteet jäävät sivuun ja aika kuluu alkoholin käyttöön ja sen vaikutuksista
toipumiseen
6. Alkoholin jatkuva käyttö haitoista huolimatta


Eli jos mennään pykälien mukaan, sulla ei saisi olla myöskään ajokorttia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Voin olla väärässä, kun en ole kaikkia käänteitä mustaan kirjaani tallettanut, mutta eikö Gatin lupa-asiat aseilleen siis olleet retuperällä? Voisi ajatella, että jos edes lähtökohtaisesti ei pysty/vaivaudu toimimaan aseasioissa sovittujen sääntöjen mukaan, on ihan alkoholismista riippumattakin hyvä hakea aseet pois. Ja tähän sitten päälle kaikki nuo muut syyt, eli että aseille ei vuosikymmeniin ole ollut asiallista käyttöä (ja vielä vähemmän odotettavissa tulevaisuudessa), alkoholismi, itsemurhahakuisuus ja muut psyykeongelmat, ja mitä näitä nyt olikaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin