Mammailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Bruce Willisika

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Suvinen kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla se taika miksi muksu menee kiltisti nukkumaan, jos vain toinen vanhemmista on kotona? Jos molemmat ovat menee yleensä tappeluksi. Valoisat illat ovat jo venyttäneet nukkumaanmenoaikaa puoilisen tuntia normaalista.
Meinasin jo eilen kommentoida tähän, että lapsenne on luultavasti Gattaca, mutten viitsinyt suotta pelotella. Tällöin muksun motiivi olisi ilmeinen, ja se näemmä tulikin jo lapsen itsensä suusta:
Gat kirjoitti:Kai te ehditte nussia myöhemminkin?
Onneksi tautia kyetään nykytietämyksellä hoitamaan: älkää antako jälkikasvullenne puukkoa, Karhua tahi internettiä ennen 50:ttä ikävuotta.
RP

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

Tytsä ylettyy avaamaan ovet joten rauhalliset aamuherätykseni ovat nyt takana päin. Aamut alkavat: "äiti herää" huudoilla tehostettuna ravistelulla. On jo oppinut vastaamaankin kun totean "onks ihan pakko, äiti vois viel nukkuu". Toteaa "pakko, oot äiti". Great.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Ärsyttävää tuossa iltojen venymisessä on se, että aamuihin se ei tunnu vaikuttavan. Sama seitsemältä herätys se on silti, meni nukkumaan kahdeksalta, yhdeksältä tai kymmeneltä.
Ei vaikuta meilläkään iltaveny aamuun, mutta seuraaviin päikkäreihin kylläkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Gat kirjoitti: Mammailun ja pappailun ongelmiin kommentoinkin "Ilman naista"-sarjakuvasta:

Kuva

http://ilmannaista.sarjakuvablogit.com/
Vastaväite: mies voi aina käydä huorissa (jos ei ole köyhä). Paljon rehellisempääkin. Vie myös vähemmän aikaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ilmoitti haluavansa pinkit tennarit. So be it :)
Prepare for the worstest.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Haha, mä oon kyllä suoraan sanottuna ihan idiootti välillä. Ei sillä mitään koliikkia varmaankaan ole (pieniä vatsavaivoja toki, mutta Cuplaton jeesaa)..vaan mä oon pitäny sitä aluks nälässä (!). Nyt vasta alan ymmärtää pikkuihmisen tarpeita.. :?
Kovin herkästi se silti nukkuu, se mua vähän ihmetyttää. Luulin et vauva nukkuu kuin tukki. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Asennemitoilla raskaana oleva nainen leikkaamassa varpaan kynsiä on vähän samanlainen näky kuin koira jahtaa häntäänsä. ARGH! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja saira »

^ :D Muistan kyllä, vaikka siitä omasta ajasta aikaa onkin kulunut...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Taas kun lueskelee noista karanneista ja kuolleista lapsista, niin oon ihan mieluusti se rasittavan yltiöhuolehtivainen mutsi...

:(
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hyvä hyvä! ^

Meiän liikku ekakertaa Punavuoressa kaverin kanssa ilman aikuista. Aika luxorii tosiaan kun huitelee kamujen kans pihalla päivät pitkät.
Prepare for the worstest.
Dave

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Dave »

McJanne kirjoitti:Olin tänään Mr. Supermutsi ja hääsin nappulat (vuolaan) puron penkalta poispoikkeen kun kävelin reenilöihi.
Hyvä!
Bruce Willisika

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

McJanne kirjoitti:Olin tänään Mr. Supermutsi ja hääsin nappulat (vuolaan) puron penkalta poispoikkeen kun kävelin reenilöihi.
Kumpaan suuntaan?

Mä häädin tänään luokallisen nappuloita luokasta kotiin etuajassa. Ilmoitin vielä, ettei näin saisi tehdä, mutta menköön tämän kerran. Kaksi vitun supersankaria kiitti lompsimalla kodin sijasta häiriköimään viereiseen luokkaan kesken tunnin. Mä käskytin ne takaisin luokkaan ja läksytin oikein kunnolla ja poistutin huomattavasti nolompina poikina kotio.
ninnithequeen

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä oon täysin kusessa tuon pikkukävelijän kanssa. Sopivasti selkä alkoi taas vihottelemaan ja pahasti.

Onhan se kyllä söpömpää kuin mikä, kun ukkeli on hiffannu et hahaa, näinkin pääsee, vaikkakin hyvin huterasti vielä mutta lujaa menee. Ja minä perässä kauhuissani varmana että lyö päänsä tai muuta kivaa...
Bruce Willisika

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

McJanne kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:Kumpaan suuntaan?
Liikkuivat niin nopeasti etten saanu selvää. Purossa eivät polskineet ainaankaan.
Eli ne eivät osanneet uida. Toimi(i).
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Miks miehet ei tajua? :(

Voimat nollissa, yöllä ei saa nukuttua ja toinen kitisee kun on lomalla, ettei saa joka päivä käydä tekemässä mitä lystää. Ok, yhtenä päivänä oli kotona koko päivän. Nytkin on sovitusti tapaamassa näitä jalkapallohallituksen jannuja klo 17 keskustassa, yllättäen pitää lähteä jo ennen klo 16. Junamatka kestää 15 min max.

Nipotan tyhjästä, mutta ei tässä ole itse saanut mennä miten lystää tai tehdä mitä lystää ikuisuuksiin; alkaa vähän painaa tää vatsa jo aivojakin.

Avautuminen loppui, sori :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Minen vaan tajua mikä siinä on, ettei voi myötäelää hetkeäkään.. Eilenkin saatiin (yllättäen mun aloitteesta) vapaailta aikaisen leffan merkeissä. Kehtasi vielä leffan jälkeen kysyä josko haittais että kävis tossa sporttibaarin terdellä katsomassa El Classicon, kun on kerran kovimmat kertoimet pitkään aikaan. Ööö.. haittaa? Kotio siitä.

Tämä turhautuminen oli tulossa :D

Mä yritin ehkäistä tätä herran menohalua lähettämällä pari kertaa Liverpooliin pitkälle viikonlopulle kavereiden kanssa, mutta ei se näköjään auttanut. Hyvä fiilis jeejee.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:Nipotan tyhjästä, mutta ei tässä ole itse saanut mennä miten lystää tai tehdä mitä lystää ikuisuuksiin; alkaa vähän painaa tää vatsa jo aivojakin.
Et nipota tyhjästä. Sun pitää vaatia mieheltäs parempaa. Miehet on sellaisia, useammat ainakin, että jos niiltä ei vaadi kotitöitä tai muuta ei-niin-kivaa, niin oletusarvoisesti ne ei niitä tee. Tai tekevät juuri sen verran, että voi tosipaikan tullen puolustaa itseään edes jollain. Olen edelleen sitä mieltä, että päästät miehesi liian helpolla. Tämä kirjoitustesi perusteella.

Meille kun tulee jossain vaiheessa toinen lapsi, niin olen lupautunut olla kotona sen verran, mitä vaimo vaatii, jotta hänen päänsä kestäisi paremmin kuin nyt on kestänyt yli kahden vuoden kotonaoloa, jonka katkaisi vain yksi kuukausi töissä, jolloin itse hoidin pikkuista.

Eli alahan vaatia parempaa, olet sen ansainnut!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Eli alahan vaatia parempaa, olet sen ansainnut!
Oon NIIN Ylermin linjoilla tässä!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
küllküll

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Mie olen lähestynyt tätä pragmaattisemmin

1001 Lastenhoidosta väsynyt vaimo > ei seksiä.
1002 Auta välillä kotitöissä > vaimo ei väsynyt > Saat seksiä!
1003 Sait seksiä > kotitöiden tekeminen ei vituta niin paljoa > goto 1002

Joku saattaisi tähän sanoa, että melko itsekästä. Mutta vi*unko väliä mikä se motiivi on, jos kaikki voittavat? :)
So Hard

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Olette aivan oikeassa. Vuosiloman tarkoitus on nimenomaan siinä, että se voidaan käyttää istumalla kotona myötäelämässä, että pääsee sitten taas töihin lepäämään. On myöskin täysin kohtuutonta, että mies haluaa nähdä kerran vähintään kymmenen vuoden välein toistuvan klassikkokohtaamisen televisiosta. Ainahan niitä tulee uusia. Kurjuuden monistaminen ja jakaminen synnyttää hyvinvointia!
Dumis

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Juuri niin, jossei kolmijalka itse aloitteellisesti osaa, niin pitää vaatia.
Semmoisia suurin osa ukkeléista vain taitaa olla.
Tilanteessa asian mutkikkaaksi tekee sen että Elppis on kyllä ehkä avuliain ja huomaavaisin ihmeinen, joka ei pidä itsestään meteliä.
Täytyy oppia pitämään tai sitten 10 vuoden päästä saattaa huomata että siitä ihkusta naikkosesta onkin tullut se kauhutarinoiden koti-nalkuttaja.

Pienien dramatisointien myötä, tsemppiä koulutukseen :D
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:Olette aivan oikeassa. Vuosiloman tarkoitus on nimenomaan siinä, että se voidaan käyttää istumalla kotona myötäelämässä, että pääsee sitten taas töihin lepäämään. On myöskin täysin kohtuutonta, että mies haluaa nähdä kerran vähintään kymmenen vuoden välein toistuvan klassikkokohtaamisen televisiosta. Ainahan niitä tulee uusia. Kurjuuden monistaminen ja jakaminen synnyttää hyvinvointia!
Kävisikö tähän vastavetona Daven "mitäs läksit" -argumentti? Eli jos ei huvita viettää lomiaan perheen seurassa, osallistua tasapuolisesti kotitöihin ja lapsen hoitoon, vähentää baareissa rypemistä jne., niin ei kannata hankkia lapsia ja perhettä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dave

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Dave »

urpiainen kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Olette aivan oikeassa. Vuosiloman tarkoitus on nimenomaan siinä, että se voidaan käyttää istumalla kotona myötäelämässä, että pääsee sitten taas töihin lepäämään. On myöskin täysin kohtuutonta, että mies haluaa nähdä kerran vähintään kymmenen vuoden välein toistuvan klassikkokohtaamisen televisiosta. Ainahan niitä tulee uusia. Kurjuuden monistaminen ja jakaminen synnyttää hyvinvointia!
Kävisikö tähän vastavetona Daven "mitäs läksit" -argumentti? Eli jos ei huvita viettää lomiaan perheen seurassa, osallistua tasapuolisesti kotitöihin ja lapsen hoitoon, vähentää baareissa rypemistä jne., niin ei kannata hankkia lapsia ja perhettä.
Poika, sä alat oppia!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Lilo »

exPertti kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Olette aivan oikeassa. Vuosiloman tarkoitus on nimenomaan siinä, että se voidaan käyttää istumalla kotona myötäelämässä, että pääsee sitten taas töihin lepäämään. On myöskin täysin kohtuutonta, että mies haluaa nähdä kerran vähintään kymmenen vuoden välein toistuvan klassikkokohtaamisen televisiosta. Ainahan niitä tulee uusia. Kurjuuden monistaminen ja jakaminen synnyttää hyvinvointia!
Muuten hyvä, mutta olen käsittänyt että tämä herra on saanut poikkeuksellisen hyvät vapaudet toteuttaa itseään eikä kyse ole "kerran kymmenneen vuoteen". Korjatkaa jos olen väärässä.
Niin, kuten Elppis tuolla totesi:

Mä yritin ehkäistä tätä herran menohalua lähettämällä pari kertaa Liverpooliin pitkälle viikonlopulle kavereiden kanssa

Jos haluaa elää poikamieselämää, niin elää poikamieselämää. Jos haluaa vaimon ja lapset, niin niillä mennään sitten.

EDIT:Urpiainen jo ehtikin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
RP

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

So Hard kirjoitti:Olette aivan oikeassa. Vuosiloman tarkoitus on nimenomaan siinä, että se voidaan käyttää istumalla kotona myötäelämässä, että pääsee sitten taas töihin lepäämään. On myöskin täysin kohtuutonta, että mies haluaa nähdä kerran vähintään kymmenen vuoden välein toistuvan klassikkokohtaamisen televisiosta. Ainahan niitä tulee uusia. Kurjuuden monistaminen ja jakaminen synnyttää hyvinvointia!
Ymmärrän sun pointterin. Mutta mitä olen lukenut niin tämä on enneminkin syvälle pinttynyt tapa kuin silloin tällöin tapahtuva kaikille kuuluva irtiotto.

Tulisi hieman sanomista jos kökkisin viimeisilläni raskaana (tuskin se helpompi raskaus olisi kuin ensimmäinenkään) tuon rasavillin kanssa ja mies istuisi kupittelemassa päivästä toiseen. Ja kehtaisi vielä ruinata siitä kun itse niitä saatanan kakkakoneita on halunnut.

Elppa on liian kiltti ja periksi antava, eikös näin ole ollut niinku aina. En mä tätä pahalla sano, mutta mä en katsois tota äijäs menoa hetkeäkään.

Joskus vaan on sillatti et on oltava siellä kotona vaikka kuin tekis mieli mennä 24/7. Voin tota ihan hyvin fiilistellä sen kun itse voisin tehdä samoin. Mutta ei mun kyllä jumantsukka anneta.
Vastaa Viestiin