Pappailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vituttaa vaimon puolesta (okei, hieman myös itseni), kun jo kauemmin supistellut kipeästi. Äsken heitin synnärille, kun vauva oli liian hiljaa liian pitkään. Sydänkäppyrä oli onneksi fine. ...saishan tuo tulla jo ulos :?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja masa »

Mistäs löytäs pikkumiehelle luistimet? Pari pikkusporttiputiikkia myi ainakin eioota.
Viimeksi muokannut masa, 13.12.2011 15:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Äsken heitin synnärille, kun vauva oli liian hiljaa liian pitkään. Sydänkäppyrä oli onneksi fine. ...saishan tuo tulla jo ulos :?
Olkaa kärppänä ja valmiina. Just meidän sähkärin vauva kuoli viikko ennen laskettua aikaa..
Johnny Winter

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

masa kirjoitti:Mistäs löytäs pikkumiehelle luistimet? Pari pikkusporttiputiikkia myi ainakin eioota.
Mä olen hakenut noi aina kirppareilta. Sama pätee suksiin yms. Hyvä tarjonta, joten valinnan varaa on.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:Just meidän sähkärin vauva kuoli viikko ennen laskettua aikaa..
Nopeasti hutasten luin: "Just viikko ennen laskettua meidän lapsi kuoli sähkäriin." No, onneksi ei nyt ihan niin. Työkuvioitakin vastuuvuoroineen on paska järjestellä, kun koko ajan valmiusolo. Tänään olin saikulla, huomenna on onneksi vapaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Mistäs löytäs pikkumiehelle luistimet? Pari pikkusporttiputiikkia myi ainakin eioota.
Huuto.net?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Tsaari

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Mitä on mennyt pojan kasvatuksessa (14 v.) pieleen kun haluaa ensi kudeksi Jokerien kausikortin? Voi ristus, olen epäonnistunut.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Epic Fail!
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja masa »

Tsaari kirjoitti:Mitä on mennyt pojan kasvatuksessa (14 v.) pieleen kun haluaa ensi kudeksi Jokerien kausikortin? Voi ristus, olen epäonnistunut.
Et ole ostanut pojallesi ikinä bootseja?

Osanottoni.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tytsä tuli :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja saira »

Onnea!! :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Onnea!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kiitos onnittelijoille. Vaimo muuten soitti juuri, että äitinsä ja toinen tyttömme oli ollut Valkeakoskella peurakolarissa...onneksi vain auto meni romuksi. Onneksi anoppi oli juuri jarrutellut muutenkin 80 vaihtuessa 60:ksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kiitos onnittelijoille. Vaimo muuten soitti juuri, että äitinsä ja toinen tyttömme oli ollut Valkeakoskella peurakolarissa...onneksi vain auto meni romuksi. Onneksi anoppi oli juuri jarrutellut muutenkin 80 vaihtuessa 60:ksi.
Huh.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

On se pirulainen (lapsi) pieni, hoivaliikeradat vielä hieman hakusessa. Isosisko ei oikein osaa suhtautua mitenkään erityisesti, kiinnostus on satunnaista ja pientä purnaustakin on välillä ilmassa. Nukutaan isomman kanssa tämän huoneessa, vaimo sitten pikkuisen kanssa major bedroomissa. Vielä ei ole mitään arkirutiineja, minä yritän huolehtia isomman tarpeistä luonnollisesti enemmän.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Onnittelut Yllen perheelle tytskystä! :)
Prepare for the worstest.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

nowaysis kirjoitti:Onnittelut Yllen perheelle tytskystä! :)
Onnittelut täältäkin!

Meidän tytöllä irrotettiin 3-vuotis hammastarkastuksen yhteydessä koko syksyn syynissä ollut, kuollut hammas.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vein naapurin mukulat omani kanssa HopLopiin. Kohta vaimo poikkeaa saunaillassa ja jään kolmisin tyttöjen kanssa kotiin. Mukavatatatata.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Saitko jo pesää? Siis synnytyksen jälkeen.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Saitko jo pesää? Siis synnytyksen jälkeen.
En vaimoltani.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Saitko jo pesää? Siis synnytyksen jälkeen.
En vaimoltani.
MItä mitä.. tässä oli provo.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vein naapurin mukulat omani kanssa HopLopiin. Kohta vaimo poikkeaa saunaillassa ja jään kolmisin tyttöjen kanssa kotiin. Mukavatatatata.
Oooh saunailta 2vk synnytyksestä! Onnekas ulostautuja :P

Onnea täältäkin! :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elppis kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Saitko jo pesää? Siis synnytyksen jälkeen.
En vaimoltani.
MItä mitä.. tässä oli provo.
Jotain Amerikan piirakkaa/pesää taas nautittu, mulkkua aidanrakoon tungettu. Ei jaksa innostua, kun mies on onnistunut kastroimaan itsensä ja kertoo, ettei seksi edes kiinnosta.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Olisi kohtuu rotevaa itsepetosta nähdä näin paljon vaivaa parisuhteen ja perhe-elämän onnistumisen eteen ja samalla rampata vieraissa, ettei siihen taida moni pystyä. En ainakaan minä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja masa »

Pimatsu kävelee 1v 20 pv ikäisenä. Vielä kun oraalinen vaihe loppuisi, niiin ei tarvitsisi juosta jatkuvasti perässä vahtimassa.
Vastaa Viestiin