Pappailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Viimeinen isyyslomapäivä. Ekat 3,5 vko mennyt ilman ihmeempiä takaiskuja. Univelkaa on toki koko ajan vähän, mutta onneksi olen jaksanut liikkua, vaikka sitten liian myöhään. Huomenna töihin lepäämään :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja masa »

ROFL


Tulin kotiin tarkoituksena pyhittää tämä iltapäivä isä-poika-ajalle.


Tarjosin pojalle kolme vaihtoehtoa.

1. Rattikelkalla mäkeen
2. Uimahalliin ja isoon vesiliukumäkeen
3. Papiautolla kaatopaikkakuorma

En ole yllättynyt että nro 3 voitti.. Papiauto on kurko peli!
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Onnea täältäkin, mennyt ihan ohi!

Ja onnea vain teille, joilla varaa pitää isyyslomat. Onneksi itelle sattu kesäloma just oikeaan kohtaan.
Pröötprööt
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Siis mitäh... tää on mennyt multa ihan ohi! :o Onnea vaan sinnekin.

Kuis Ylermin vaimo, onko sillä univelkaa ollenkaan? :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:Kuis Ylermin vaimo, onko sillä univelkaa ollenkaan? :D
Eix teillä kaikilla? Ei ole isompia esteitä ollut matkassa. Katsotaan tänään, kun vanhempi ei ole ekaa kertaa päikyssä, miten jaksaminen riittää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja masa »

Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Melnais »

masa kirjoitti:ROFL! Se siitä unikoulugurusta :lollero:


http://www.hs.fi/kulttuuri/Kasvatusguru ... f_iHSboksi
En jaksanut enkä halunnut lukea mitään kasvatusoppaita, onneksi en tuotakaan. Kun tätä vanhemmuutta nyt on hetkisen kypsytellyt, olen muodostanut ajatuksen ettei kukaan täysijärkinen yritä antaa ohjeita jotka pätisivät jokaiseen lapseen ja perheeseen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Melnais kirjoitti:Kun tätä vanhemmuutta nyt on hetkisen kypsytellyt, olen muodostanut ajatuksen ettei kukaan täysijärkinen yritä antaa ohjeita jotka pätisivät jokaiseen lapseen ja perheeseen.
Mua vituttaa IHAN KAIKKI neuvolassa saadut itseäni koskevat lapsenkasvatusohjeet. En voi sille mitään, että näen heti punaista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

exPertti kirjoitti:Se unikoulu on ihan paskaa. Itkettää nyt pientä ihmistä.
Juu, ei mene minunkaan ymmärrykseen tuo.

Mutta viikonloppuna kyllä tuli huomattua, että on tullut liiankin herkästi reagoitua jokaiseen itkuun ja kitinään mitä sängystä kuuluu. La-su-yönä heräsi huutelemaan puolen tunnin välein ja joka kerralla jompikumpi ryntäsi heti paikalle. Eilisiltana tein sitten niin, että en heti huudon alkaessa juossutkaan hyssyttelemään ja kas, n. 15 sekunnin huudon jälkeen pienokainen huomasi ettei kukaan tulekaan paikalle ja nukahti samantien sikeään uneen. Ei ole kai tullut tajuttua itsekään, että puolivuotias alkaa jo testailemaan ja kokeilemaan näitä juttuja.

On nimittäin syntymästään asti nukkunut sikeästi yöt syömistaukoja lukuunottamatta ja nyt vasta ruvennut heräilemään.
Pröötprööt
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

exPertti kirjoitti:Puhutaan, että voi itkaista pari tavua unissaankin heräämättä ja mennä takaisin syvemään uneen. Joillakin lapsilla on kait sellaistakin.
Joo, nuo uniäänet on toki tuttuja, mutta nyt siis ihan heräili huutamaan. Ja tuohon siis loppui se pari yötä jatkunut huutelu, sen yhden kerran jälkeen kun huomasi ettei hyssyttelemään heti tultukaan nukahti sikeään uneen. Aika selvää testailua tuo minusta oli; "tulisko ne VIELÄKIN paikalle jos taas huudan" :D
Pröötprööt
RP

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

Meidän tytsä "heräilee" kovalla huuto itkulla öisin niinä aikoina kun se on oppinut paljon uutta. Se kuulostaa aika järkyltä ja raastavalta, mutta se ei ole hereillä hätää kärsimässä vaan unessa. Se kestää ehkä 15 - 20 sekuntia, jonka aikana myös puhuu jotain ja sitten onkin jo sikeässä unessa.

Olen jo oppinut tunnistamaan koska pitää nousta ja koska ei. Joku tuntematon takuuvarmasti juoksisi sinne viivana ja paniikissa, jotta mikä hätänä. Mikä aiheuttaisi sen että se herää ja sitten on ihan oikea helvetti irti. Tämä ei pidä heräämisestä.
masa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja masa »

Suosituksia kolmevuotiaan turvaistuimesta?

Hankittiin jo 2kpl Recaro Young Sporteja, mutta taitavat mennä vaihtoon..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti: Hankittiin jo 2kpl Recaro Young Sporteja, mutta taitavat mennä vaihtoon..
Mikä niissä sun mielestäsi on ongelmana? Näppärämpi toi recaro on meidän istuimista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
masa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti: Mikä niissä sun mielestäsi on ongelmana? Näppärämpi toi recaro on meidän istuimista.

Liian ahtaita ovat. Lisäksi ne vievät ihan liikaa tilaa kuskin penkin takaa ja joudun ajamaan polvet suussa. Se selkänoja on ihan hullun paksu.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:Se selkänoja on ihan hullun paksu.
Meidän toinen istuin, joka on kahteen suuntaan asennettavaa mallia, on vielä massiivisempi. 5-pistevyöt vaatii kuitenkin jonkin verran rakenteellista tukea selkänojassa, joten en tiedä löytyykö niitä merkittävästi litteämpinä. Sitten kun siirtyy käyttämään auton omia vöitä löytyy kyllä kevyempiä istuimia.

Tossa Recarossa on kyllä hyvin säädettävyyttä, joten siitä tuskin luovutaan, mutta toinen istuin varmaan vaihdetaan kevyempään, nyt kun ei enää 5-pistevöitä voida käyttää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
masa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti:. 5-pistevyöt vaatii kuitenkin jonkin verran rakenteellista tukea selkänojassa, joten en tiedä löytyykö niitä merkittävästi litteämpinä..
Ei varmaankaan löydy, joten meillekin olisi tulossa normivöillä oleva istuin.


Recaron korkeussäätö toimii, mutta sisäleveyttä ei pysty säätämään mitenkään. Se on melkoisen ahdas talvivaatteissa jo nyt, joten ensitalvena jannu niihin tuskin enää mahtuisi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Huomenna ristiäiset, Mila tulee nuoremmasta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Huomenna ristiäiset, Mila tulee nuoremmasta.
Hieno homma.
On se sitten kun ohi ovat.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Huomenna ristiäiset, Mila tulee nuoremmasta.
Mun lapsosesta olisi tullut Mila jos olisi ollut tyttö.

Onnittelut siis mainiosta nimivalinnasta :]
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kiukkutipu kirjoitti:Onnittelut siis mainiosta nimivalinnasta :]
:ylävizka:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Katsottu Black Swania??
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Katsottu Black Swania??
Vai 70's showta?...totta puhuen taitoluistelija Mila Kajas merkkas tuon ekana.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Katsottu Black Swania??
Vai 70's showta?...totta puhuen taitoluistelija Mila Kajas merkkas tuon ekana.
Eräs Mila taitaa olla päiväuniensa vuoksi tällä hetkellä maailman kuuluisin suomalaisvauva.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Esikoisesta golffari ja nuoremmasta luistelija?

Mun kynsihuoltaja on Ljudmila ja häntä kutsutaan Milaksi, joten assosioituu aina siihen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/120109- ... uaa-seksia

Kaikenlaista hömpötystä! Mitäs sitä tervekätinen mies naisilla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin