Pappailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
RP

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

küllküll kirjoitti: (nyt tämä vitsi vielä naurattaa. Tuskin enää 15 vuoden kuluttua)
No niin kuin jouluna kuulin niin isä oli ainoastaan kerran saarnannut broidille kun sai ajokortin ja auton; älä koskaan ikinä aja kännissä, koska voit tappaa tuollaisen pikkusiskosi ikäisen lapsen ja sen kanssa et pysty elämään päivääkään.

Meni kaksi viikkoa niin kaverinsa ajoi kännissä auton puiden väliin jossain syrjäteillä. Isälle kertoivat väistäneensä koiraa. Auto lunastukseen. Meni pari kuukautta ja broidi itse ajoi kännissä syrjäteillä ja sai poliisit peräänsä.

Mitä tästä opimme? Jaa-a.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lähipiirissäsi on useita tyhmiä ja ennen kaikkea toisia ajattelemattomia kusipäitä?
Paras päivä ikinä.
CeDell Davis

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Nyt pikkuisen kismittää, nimittäin Melnais iski naulankantaan. Kyseessä oli itkupotkuraivarit taloudellisten asioiden takia ja lapsen asettamisen pelinappulaksi kertoo varmaan riittävästi teille kyseisestä ihmisestä. Siihen en puutu sen enempää, ilmoitan vain että täällä vallitsee status quo ja poika on mun luona :) Nyt keskityn eheyttämään keskeneräiset asiat ja toivottavasti se adoptiokin on vielä optio.

Rahalla tästä selviäisi helposti.
RP

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

Riemumieli kirjoitti:Lähipiirissäsi on useita tyhmiä ja ennen kaikkea toisia ajattelemattomia kusipäitä?
Siellä missä ajot tapahtui ei todellakaan ollut mahdollista satuttaa taikka tappaa kuin itsensä. Ei se siitä sen sallittavampaa tai järkevämpää tee. Ja mun broidi on ihku, toisia liikaakin ajatteleva keski-ikäinen mies, nuoruudessa ei ihan niin fiksu tosin.
Viimeksi muokannut RP, 14.01.2011 15:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

^Kannattaisi kuitenkin pitää kirjaa pojan sinulla olemisista ja ilmoittaa asiasta myös viranomaisille. Erityisesti miehen tulee kerätä valtava todistusaineisto ollakseen pätevä vanhemmaksi ja ei-biologisen tapauksessa vaadittavan aineiston luulisi ylittävän jo järkevyyden rajat. En tiedä, mikä tilanne on, mutta ei todellakaan kannata vain olla ja toivoa parempaa tai että asiat järjestyvät luonnostaan. Nimiä papereihin, tietoa päättäville tahoille jne.
Paras päivä ikinä.
küllküll

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Namusetä kärysi taas - sai oikein 40h yhdyskuntapalvelua

:twisted: "dr Spalding, please report for treatment!" :twisted: :kele:
küllküll

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Tänks!

Kuopus on muuten kuin eri muksu nukuttuaan n. 5 yötä kunnolla. Naureskelee, pelleilee, jokeltaa ja touhuaa. Itselläkin alkaa univelka pikkuhiljaa helpottaa eikä vaimokaan muistuta enää pandakarhua.

Vielä kun tuo esikoisen uhma hieman helpottaisi...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Elppis »

küllküll kirjoitti:
Vielä kun tuo esikoisen uhma hieman helpottaisi...
:rofl:

Taistelu jatkuu...

(ps. onnea yöunista :])
The great club outshines the individual, always and forever.
küllküll

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Elppis kirjoitti:(ps. onnea yöunista :])
Tänks.

Esikoinen istui aamutelevisiota katsomassa. Lastenohjelma oli loppunut ja kolmosen aamuteeveen haistiksessa istui Alexander Stubido.
- Isi kuka tuo on?
- No se on meidän ulkoministeri.
- Mikä on ukkonimisteri?
- No semmoinen mies jolla on Hyvin Tärkeä Työ (ainakin omasta mielestään)
- Ai. (hetki hiljaista) Minä katson mieluummin Roska-autoa*.
Teki mieli sanoa, että "niin minäkin, poikani. Niin minäkin" :)

* kakkosen lastenohjelma "Roskia ja Runoja" jossa Samuli Edelman ja Vilma Melasniemi ajavat roska-autoa ja laulavat.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Vähän samanlainen keskustelu kuin meillä viikonloppuna: "etkös sä halua ministeriksi tai presidentiksi?" - "minä ei tiedä mitä ne on, minä olen palomies, palomies menee aamulla töihin". Se oli siinä.
The great club outshines the individual, always and forever.
küllküll

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Mikähän siinä on, että kaikki penskat hinkuaa pienenä matalapalkkaisiin hommiin kuten brankkariksi tai lakaisukoneenkuljettajaksi?

Onko syynä se, että meillä ei ole lastenohjelmia joissa seikkailee Iiro It-guru tai Tauno Toimitusjohtaja.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Juu, ei DI:stä ole sankareiksi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:Juu, ei DI:stä ole sankareiksi.
Jos DI on esim. kallionräjäyttäjä niin voisi ollakin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Boner

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Boner »

Elppis kirjoitti:Juu, ei DI:stä ole sankareiksi.
Onon. Ne ei vaan tajua sitä.

http://fishki.net/comment.php?id=12632
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Lilo »

küllküll kirjoitti:^ Mikähän siinä on, että kaikki penskat hinkuaa pienenä matalapalkkaisiin hommiin kuten brankkariksi tai lakaisukoneenkuljettajaksi?
Mä kyllä halusin lapsena astronautiksi ja luulen, että ne saa ihan hyvää liksaa. Työmarkkinat vaan on Suomessa pikkasen rajoitetut. :?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^ + ^^ Höh.. pointti meni ihan hukkaan!
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Boner kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Juu, ei DI:stä ole sankareiksi.
Onon. Ne ei vaan tajua sitä.

http://fishki.net/comment.php?id=12632
Tossakin todellinen sankari on tietty koneenkuljettaja.

Pienenä sitä kaipaa matalapalkka-alalle. Sitten sitä kokeilee olla insinööri ja haluaa vieläkin enemmän matalapalkka-alalle.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti: Pienenä sitä kaipaa matalapalkka-alalle. Sitten sitä kokeilee olla insinööri ja haluaa vieläkin enemmän matalapalkka-alalle.
En muista että mulla ois koskaan lapsena ollut semmoista hinkua mihinkään ammattiin. Siis että "musta tulee isona 'sen-ja-sen-ammatin-harjoittaja'". Ne tuli vasta lukiossa ja sekin veikkaus meni pieleen siihen nähen mikä tuli.

Voisin todellakin mennä nyt matalapalkka-alalle, esim metsänhoitaja vois olla kova juttu.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Boner kirjoitti: Onon. Ne ei vaan tajua sitä.

http://fishki.net/comment.php?id=12632
:shock: Ihan tolkuttoman siisti laite.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Manaaja

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:En muista että mulla ois koskaan lapsena ollut semmoista hinkua mihinkään ammattiin. Siis että "musta tulee isona 'sen-ja-sen-ammatin-harjoittaja'". Ne tuli vasta lukiossa ja sekin veikkaus meni pieleen siihen nähen mikä tuli.
Musta piti tulla joko leikkuupuimurin kuljettaja tai lakaisukoneen kuljettaja. Kaikki näytti hyvältä siihen saakka kunnes sain teini-iässä heinä- ja siitepölyallergiat, jotka fuckuppasivat mun molemmat urahaaveeni. Menin sitten hätäpäissäni insinöörikouluun, mikä oli aivan täydellisen väärä juttu mulle.

Nykyään olen täysin hukassa, koska haluaisin olla joko leikkuupuimurin kuljettaja tai lakaisukoneen kuljettaja.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Manaaja kirjoitti: Nykyään olen täysin hukassa, koska haluaisin olla joko leikkuupuimurin kuljettaja tai lakaisukoneen kuljettaja.
Ala jäädytyskoneenkuljettajaksi. On yleisöä ja kiekkomatsit työsuhde-etuna.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
küllküll

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Lilo kirjoitti:Mä kyllä halusin lapsena astronautiksi ja luulen, että ne saa ihan hyvää liksaa. Työmarkkinat vaan on Suomessa pikkasen rajoitetut. :?
Rupee astrologiksi. Melkein sama juttu ja tienestiä tulee just niin paljon kun kehtaa laskuttaa!
Dave

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Dave »

Lilo kirjoitti:
küllküll kirjoitti:^ Mikähän siinä on, että kaikki penskat hinkuaa pienenä matalapalkkaisiin hommiin kuten brankkariksi tai lakaisukoneenkuljettajaksi?
Mä kyllä halusin lapsena astronautiksi
EW?
Manaaja

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vagabondo kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Nykyään olen täysin hukassa, koska haluaisin olla joko leikkuupuimurin kuljettaja tai lakaisukoneen kuljettaja.
Ala jäädytyskoneenkuljettajaksi. On yleisöä ja kiekkomatsit työsuhde-etuna.
Kiekkomatsit EVVK elleivät ole MM-tasolla, mutta muuten tossa ois kyllä selvästi ajatusta!
Dave

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Nykyään olen täysin hukassa, koska haluaisin olla joko leikkuupuimurin kuljettaja tai lakaisukoneen kuljettaja.
Ala jäädytyskoneenkuljettajaksi. On yleisöä ja kiekkomatsit työsuhde-etuna.
Kiekkomatsit EVVK elleivät ole MM-tasolla, mutta muuten tossa ois kyllä selvästi ajatusta!
Jos sä rupeaisit tekemään bikinirajauksia? Eiks se oo vähän sama kuin tuo leikkuupuimurin kuljettaminen?
Vastaa Viestiin