Päivän uutiskatsaus Episode II

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Olisit soittanut nimettömän ilmiantopuhelun!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Jotenkin liikuttavaa ja periruotsalaista, että tällaisessakin tilanteessa poliisi jaksaa löytää yhteiskunnallisen näkökulman

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005529361.html
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ruotsissa ammutaan ihmisiä enemmän kuin koskaan ja melkein kaikki laittomilla jugoslaviasta tulevilla aseilla. Varmaan looginen johtopäätös on sielläkin kieltää lailliset aseet.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

JOkin aika sittenhän KKO sääti parilla ennakkopäätöksellä huumetuomioiden rangaistuksia alaspäin ja se alkaa näkyä.
Parista kilosta hasista selviää vielä ehtoollisella. Aiemmin raskas ovi olisi heilahtanut.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005530876.html
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja aasi »

^ Oiskohan tuossa joku taloudellisuusjuttu, ovat ulkomaalaisia ja käräjillä ajateltiin että parempi vain pistää pois maasta kuin alkaa täysihoitoa pitämään?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^En usko. Ei kait oikeus voi tuollaista harkintaa käyttää.

Kyllä tuo uskoakseni liittyy viime vuoden kevään KKO:n pariin tuomioon, joissa huomattavasti alennettiin törkeistä huumaisainerikoksista annettuja tuomioita.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Huhtasaaren vaalibudjetti vaatimaton

No hyvin on käyttänyt kun heittäen eniten tuon mainoksia meikäläisen maailmaan soluttautunut. SDP:een edustaja varmaan suhmuroinut omat rahansa kämpän remonttiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti: 24.01.2018 8:14 Huhtasaaren vaalibudjetti vaatimaton

No hyvin on käyttänyt kun heittäen eniten tuon mainoksia meikäläisen maailmaan soluttautunut. SDP:een edustaja varmaan suhmuroinut omat rahansa kämpän remonttiin.
Facemainokset seuraa kiinnostuksen kohteita.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hassua kyllä, fasessa ei ole tainnut tulla yhtään vaalimainosta. Lähteinä töllö + radio.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 24.01.2018 8:14 Huhtasaaren vaalibudjetti vaatimaton

No hyvin on käyttänyt kun heittäen eniten tuon mainoksia meikäläisen maailmaan soluttautunut. SDP:een edustaja varmaan suhmuroinut omat rahansa kämpän remonttiin.
Varmaankin algoritmi katsoo, että kun käyt pakkotoiston ja homman sivuilla, olet potentiaalinen äänestäjä.

Edit: jaa jos et olekaan saanut netin kautta, niin sitten eri juttu.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005536571.html

Hyvä. Ihme, ettei NIssinen tajunnut itse erota, olisi ollut paljon tyylikkäämpi lähtö (sikäli kun se nyt tässä tilanteessa on mahdollista).
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 24.01.2018 9:21 https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005536571.html

Hyvä. Ihme, ettei NIssinen tajunnut itse erota, olisi ollut paljon tyylikkäämpi lähtö (sikäli kun se nyt tässä tilanteessa on mahdollista).
Saas nähdä punnitaanko tätäkin sitten oikeudessa. Mutta joo, olisi pitänyt itse vetää johtopäätös jo aikaa sitten.
Universaali disclaimer.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Fiona »

So Hard kirjoitti: 24.01.2018 10:16
James Potkukelkka kirjoitti: 24.01.2018 9:21 https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005536571.html

Hyvä. Ihme, ettei NIssinen tajunnut itse erota, olisi ollut paljon tyylikkäämpi lähtö (sikäli kun se nyt tässä tilanteessa on mahdollista).
Saas nähdä punnitaanko tätäkin sitten oikeudessa. Mutta joo, olisi pitänyt itse vetää johtopäätös jo aikaa sitten.
Oikeuteen vieminen veisi kyllä viimeisetkin rippeet uskottavuudesta. Eroamisesta kieltäytyminen ja asian itsepäinen jankkaaminen korostavat jo nyt epäpätevyyden vaikutelmaa.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aika inha kaveri.

Uusia paljastuksia ”historian pahimmasta”sarjamurhaajasta
Ruumiit hän syötti joko sioilleen tai jauhoi ne teollisuusmittakaavan lihamyllyssä. Hän laittoi sekaan sianlihaa ja myi sen paikalliselle lihakauppiaalle ja myös suoramyyntinä paikallisille asukkaille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Vaihtoehtoinen elämäntapa. Ei pidä tuomita kaikkea, mitä ei itse ymmärrä!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ kukaan ei myöskään puhunut mitään sianlihan jatkuvasta hinnanlaskusta ja pienfarmarin ahdingosta!?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Teens roam streets with rifles as crime swamps Sweden

Aika pihalla tuo The Times rakkaan länsinaapurimme tilanteesta. Että muka armeija paikalle. No ehkä ilman ammuksia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Eikös se ollut pääministeri itse, joka nosti tuon armeijavaihtoehdon esille?

Tuohan on aivan yhtä tyhjän kanssa, koska ei se armeijakaan saa ampua. Siinähän käy niin, että mamut ryöstävät armeijalta aseet.

Kymmenessä vuodessa yli miljoona humamamua. Joku yliopiston tusinatutkija tuossa ehti jo kommentoida, että kummaa on, mutta että parin vuoden takaisella ryntäyksellä ei olisi tekemistä tämän päivittäisen raiskaus-, käsikranaatti-isku- ja ammuskeluaallon kanssa. Jos näin on niin kymmenen vuoden päästä meno on vitun somalia.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Kun poliisi ei uskalla partioida pakulla, niin ehkä armeija kuitenkin uskaltaisi partioida CV90:sellä?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

No ni, ei yllätyksiä, vaan kuusi vuotta lisää Niinistöä suoraan ensimmäisellä kierroksella.

Ehkä paras asia tässä vaalissa oli kuitenkin se, että Väyrynen lähti mukaan vaaliin. Nyt tyhmälistön protestiäänet varmaan jakautuivat vähän Huhtasaaren ja Väyrysen kesken, eikä kumpikaan päässyt lähellekään kaksinumeroista kannatusprosenttia (saati Haaviston lukemia), mikä on oikein hyvä asia. Lisäksi Väykkä söi hieman pääministeripuolue keskustan virallisen ehdokkaan ääniä, mikä sekään ei ole ihan surullista - kunhan Sipilä ei reagoi vahvistamalla kepusuhmurointia entisestään (olin viime viikolla paikalla talouspolitiikan arviointineuvoston vuosiraportin julkistamistilaisuudessa, ja raporttia kommentoinut Ruotsin vastaavan elimen pj sanoi, että vaikka yleensä pidättäytyy politiikan normatiivisesta arvioinnista, sen hän ainakin voi sanoa, että kymmenen vuoden kuluttua varmasti todetaan maakuntauudistuksen, ja sen kytkemisen soteen, olleen hirvittävän kallis virhe).

Kuuden vuoden kuluttua voisi ajatella Haaviston olevan jo liian vanha innostamaan vihreiden ydintä, jolloin aiemmin vaalissa menestyneitä kandidaatteja ei ole tarjolla minkäänlaisiksi ennakkosuosikeiksi. Nyt näyttäisikin siltä, että ratkaiseva taistelu 2024 käydään kokoomuksen esivaalissa. Katainen esiintyy eurooppalaisena valtiomiehenä, Stubb Ahtisaaren kv-työn jatkajana, Orpo luotettavana peruspoliitikkona ja Vapaavuori etelän kaupunkien äänenä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 29.01.2018 9:53Nyt näyttäisikin siltä, että ratkaiseva taistelu 2024 käydään kokoomuksen esivaalissa. Katainen esiintyy eurooppalaisena valtiomiehenä...
Vaikka yleensä aina kokoomukselle oon ääneni antanut, niin Kataista ei pysty äänestämään, joten toivottavasti ainakaan tuo vaihtoehto ei toteudu. Kataisen PJ kaudella meinasin jo puolueen hylätä, mutta kelvollisen vaihtoehdon puuttuessa päädyin kannattamaan puolueen sisäistä oppositiota.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vielä äänestyspaikalle mennessäni en ollut varma, laitanko punaisen viivan Torvaldsille vai äänestänkö Niinistöä, mutta äänestyspaikan pihassa olleet Bemarit ja Audit saivaan aikaan ryhmäpaineen ja laitoin 8:n Niinistölle.

Kataista en kyllä äänestä vaikka vastassa olisi Paavo Arhinmäki. Jään sitten kotiin. Vaikea kyllä Stubbidoakaan äänestää.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 29.01.2018 9:53
Ehkä paras asia tässä vaalissa oli kuitenkin se, että Väyrynen lähti mukaan vaaliin. Nyt tyhmälistön protestiäänet varmaan jakautuivat vähän Huhtasaaren ja Väyrysen kesken, eikä kumpikaan päässyt lähellekään kaksinumeroista kannatusprosenttia (saati Haaviston lukemia), mikä on oikein hyvä asia.
Kolmas ja neljäs sija menivät kuitenkin kirkkoveneille. Tuskin kumpikaan olisi 2. sijalle noussut, vaikka toinen ei olisi ollut mukana. Kannatuksen maantieteellisestä jakaumastahan tuo selviäisi.

Itseäni hymyilytti huhtasaaren asema 3. kisaajana grafiikoissa. Ei mennyt ääneni hukkaan.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän uutiskatsaus Episode II

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

urpiainen kirjoitti: 29.01.2018 9:53

Kuuden vuoden kuluttua voisi ajatella Haaviston olevan jo liian vanha innostamaan vihreiden ydintä, jolloin aiemmin vaalissa menestyneitä kandidaatteja ei ole tarjolla minkäänlaisiksi ennakkosuosikeiksi. Nyt näyttäisikin siltä, että ratkaiseva taistelu 2024 käydään kokoomuksen esivaalissa. Katainen esiintyy eurooppalaisena valtiomiehenä, Stubb Ahtisaaren kv-työn jatkajana, Orpo luotettavana peruspoliitikkona ja Vapaavuori etelän kaupunkien äänenä.
Kuuden vuoden päästä PH on 65 eli ei aivan hirveän vanha. Lisäksi hänen habituksensa on myös nuorekas. Lisäksi hänellä on sellaista viehätysvoimaa joka tehoaa varmasti myös muihin kuin punavihreisiin. Em. oman ryhmän ulkopuolista attraktiota lisää varmaan myös se että PH on sellainen cityvihreä, ei luonnonsuojelijana (jos on sellainen lainkaan) liian radikaali.
Ylipäänsä Vihreä liike ihmetyttää: liike joka on saanut nimensä lehtivihreästä, mutta luonnonsuojelijat saattavat olla siellä jopa vähemmistönä. Siellä on kaikenlaista ryhmää, siipeä ja fraktiota. Sekalainen seurakunta.
Viimeksi muokannut Homeboy65, 29.01.2018 14:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin