Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 05.12.2018 22:43 ^ En ihan ymmärrä miksi sinun pitää siivota ja jahdata rottia ennen Varkauteen lähtöä? Laitat huomenna kamat kassiin ja nostat kytkintä. Katsot kättelyt sitten Varkaudessa.
Kunhan jaksaisin edes saada vaaatteita ja papereita kasaan. Polttaa roskia, säätää lämmöt, siivota pihaakin. Kytkintähän ei automaatissa nosteta, kun sitä polkimena ei ole,. Täytyy kumminkin palata ennen helmikuun loppua kun veroilmoitus veronkiertoneuvojani tekemänä. Kun palaan Helvetti täällä eläimineenn on vain pahentumut. Pelottaa myös, jos joku possaollessani tunkee väkisin sisään. No ei kai, paloturvatarkastuskin täällä tehdään ihan itsetäyteyllä lapulla.

BTW olen houkutellut Homieta ainoana ihmiskontaktinani mukaan lyhyelle vierailulle Varkauteen. Ei tarvitse siivota, matkat kustannan (hakisin Helsingistä ja maksisin paluulippunsa), mutta omat syömisensä ja juomisensa hän toki maksaisi. Ei taida innostua. Epätoivoista minulta, mutta normalisoivaa jos joku ihminen olisi hetken aikaa läsnä. Itsevalitsemassaan jommassakummassa makuuhuoneessa. :mrgreen:

Edit: Siellä Varkaudessa ei tarrvitse tehdä mitään. Eikä ole eläimiä. Jotka pirut aktivoituivat taas täksikin yöksi . Ryminää ja vinkunaa kuuluu joka puolelta, jopa tämän sohvan taka ja alta. Eipä muuta kuin rottakestävän oven taakse nukkumaan, eväinä kirja, kalja, tupakkia, suklaata unen saamiseen ja tulpat ettei tarvitse kuunnella.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 05.12.2018 22:25Siivoaisin tarkkaan lajittelemalla,
Ei taida olla mahdollista. Juttujesi perusteella siellä on niin paskaista koska ette ole osanneet heittää tavaraa pois vaan kaikki jää nurkkiin. "Lajittelu" on kenellekään mahdotonta, kun kiivastuisit milloin minkäkin "tärkeän" kirjan, ikuvanhan lehden, 20 vuoteen katsomattoman VHS-nauhan, rikkinäisen nauhurin tai sen ikimuistoisen huonekalun jonka päälle isäni kusi kaljapäissään vuonna -78 pois heittämisestä. Ei ole edes teoriassa mahdollista siivota niin että tavaraa on X kertaa enemmän kuin säällisiä kaappeja ja hyllyjä niille. Läjän siirtäminen nurkasta toiseen ei auta mitään.
Universaali disclaimer.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

So Hard kirjoitti: 06.12.2018 1:22
Gat kirjoitti: 05.12.2018 22:25Siivoaisin tarkkaan lajittelemalla,
Ei taida olla mahdollista. Juttujesi perusteella siellä on niin paskaista koska ette ole osanneet heittää tavaraa pois vaan kaikki jää nurkkiin. "Lajittelu" on kenellekään mahdotonta, kun kiivastuisit milloin minkäkin "tärkeän" kirjan, ikuvanhan lehden, 20 vuoteen katsomattoman VHS-nauhan, rikkinäisen nauhurin tai sen ikimuistoisen huonekalun jonka päälle isäni kusi kaljapäissään vuonna -78 pois heittämisestä. Ei ole edes teoriassa mahdollista siivota niin että tavaraa on X kertaa enemmän kuin säällisiä kaappeja ja hyllyjä niille. Läjän siirtäminen nurkasta toiseen ei auta mitään.
Itselleni taas tuli mieleen että voisin auttaa tuossa kaaoksessa... mutta millloin. Juurii nyt hyvinkin stressiä muusta. Olen juuri hyvä lajittelemaamaan tavaraa...
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

nokkaelain kirjoitti: 06.12.2018 1:59
So Hard kirjoitti: 06.12.2018 1:22
Gat kirjoitti: 05.12.2018 22:25Siivoaisin tarkkaan lajittelemalla,
Ei taida olla mahdollista. Juttujesi perusteella siellä on niin paskaista koska ette ole osanneet heittää tavaraa pois vaan kaikki jää nurkkiin. "Lajittelu" on kenellekään mahdotonta, kun kiivastuisit milloin minkäkin "tärkeän" kirjan, ikuvanhan lehden, 20 vuoteen katsomattoman VHS-nauhan, rikkinäisen nauhurin tai sen ikimuistoisen huonekalun jonka päälle isäni kusi kaljapäissään vuonna -78 pois heittämisestä. Ei ole edes teoriassa mahdollista siivota niin että tavaraa on X kertaa enemmän kuin säällisiä kaappeja ja hyllyjä niille. Läjän siirtäminen nurkasta toiseen ei auta mitään.
Itselleni taas tuli mieleen että voisin auttaa tuossa kaaoksessa... mutta millloin. Juurii nyt hyvinkin stressiä muusta. Olen juuri hyvä lajittelemaamaan tavaraa...
Nokkaeläin: Kiitos jo harkinnasta. Ajankohdalla ei ole niin väliä. Ongelmanihan on, että en oikein ilkeä päästää tuntemattomia karkeasti raivausmättäviä vaikka ammattilaisia sisään mutta toisaalta en itsekään koskaan tule yksin jaksamaan tätä hoitaa. Parempi yksi tai kaksi myötämielistä luotettavaa kuin ihan vieraat.Täällä om oikeasti niin kammottavaa, että sinäkin sattaisit huutaa kauhista ja pyörtyä. Homie varmaan niin jos olisi tullut. Pahempaa kuin uutisissa kauhuvuokralaisista, paitsi että sekä kusen että paskon pönttöön, en pulloihin ja lattialle,. (Varkaudessa on siis kyllä siistiä eikä töitä)

SoHard: Kuvaamiasi esineitä on kyllä täällä :mrgreen: Ne mitkä eivät ole rikki, sopii säilyttää.
Mielestäni tässä ei kuitenkaan ole kysymys hamstraussairaudesta, vaikka sellainenkin neuroosi on kuulemma olemassa. Jäteläjät koostuvat siitä kun sekä vanhempani että minä, minä varsinkin äitini kuoleman jälkeen just ja just sain pakolliset akuutit viralliset asiat tehtyä... jolloin siisteyden ylläpito oli ylimääräistä.Kunhan vaan ensin vanhempani ja minä vain annoimme tavaroiden tipahtaa mihin vaan. Tällä hetkellä lattiat peittävästä detrituksesta suurin osa on polkeutuneita karhutölkkejä ja muuta roskaa. Sitä riittää, vaikka säkeittäin poistan.. Sen seassa sitten ei-arvokasta mutta tarpeellista arjen tavaraa kuten vaatteita ja papereita, joita ei ole järkeä viedä roskan mukana ulos. Missä lienee esim edes lapinleukuni? Varmaan jo ruostunut. Joten lajittelua mikä on roskaa ja mikä ei ja mikä poltettavaa roskaa ja ei-palavaa roskaa tarvitaan. Kaikki iloisesti sekaisin. Rotat siellä asuvat.

En ymmärrä, miten on näin pahaksi päässyt. Mutta kun on tarpeeksi lamaantunut että asiat pääsevät tähän jamaan, on tietysti myös niin lamaantunut ettei katastrofin ollessa jo ihan sairaan näköistä.... eihän sitä jaksa siivota kun ei jaksanut pienemmin elein järjestyksessä pitää. Vain pari pientä asiaa jaksan päivässä, en ikinä täysraivausta. Kunhan saisin edes Varkauden tavarat autoon.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Uusi viesti heti ylläolevan perään.

Eipä tule mitään noiden rottien kanssa, kuten ei mistään muustakaan. Rottiin speifisti jonkun verran, piilokoloja lukuunottamatta. auttasi täysraivaus kämpässä. Jota siis en jaksa, ihan lopussa olen. Olen Helvetissä.

Just kun kuvittelin, että olen saanut ne erinäisillä ilkeillä konsteilla kuten akkuhappo-sardiineilla jota syövät lasinsiruineen, vähenemään... kun en saanut yöllä unta edes rottakestävässä kammarissa... katsoin yöllä dokumentin Pohjois-Koreasta. Ja yöllä koko olohuonekin suorastaan kiehuu niitä elukoita. Ja niitä on oikeasti varmaan monikymmenkertaisesti verrattuna mitä sattuu näkemään. Yksi oli jäänyt loukkuun, muut ilosena vilistelivät ja visersivät ympärillä. Kaksi loukuista lauennut ja koiranmakkara-syötti syöty.

Tässä muuten linkki Agronetïn junttien rottatorjuntayrityksistä. Titetenkin nuo ovat kaikki ei asuintalossa kuin minulla, vaan navetoissa ja ladoissa ja viljalaareissa, ei kodissaan.. Vaihtelevia konsteja on, mutta niiden teho on vaihtelevaa, toimivillakin hitaasti vaikuttavaa. Myrkynkin syöttäminen on vaikeaa ja tuurissaan.

Agronet-keskustelu: "Rottasodankäynin taito." 10 sivua. Ehkä suositeltuja sementtijauhesyöttejä voisin vielä yrittää, mutta tänään pitäisi keskittyä Varkautta varten pakkaamiseen. Siellä toimii vessa ja jääkaappi eikä ole eläimiä.

https://keskustelukanava.agronet.fi/agr ... ic=13567.0
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Käytin Easypark-sovellusta. Kävikin niin, että luottokorttini vanhenemisaika oli jo mennyt. Sovellus kyllä ilmoitti, että kortti vanhentunut ja kehotti päivittämään. No silti kännykkäsovellus toimi ja pysäköin tunniksi. Autossa ei ollut sakkoa. Nyt tuli ilmoitus, ettei sovellus pysty veloittamaan korttia kun se on vanhentunut ja kehotti päivittämään uuden kortin tiedot, jotta voisi ottaa maksun.


No jos en teekään sitä, niin mitä tapahtuu? Kuinka se sitten antoi minun laittaa pysäköinnin?


Mikä estää minua jatkamasta pysäköintiä vanhalla kortilla, vai olisiko niin, että seuraavalla kerralla pysäköintikiekkoa ei tule eikä sovellusta voisi käyttää ennen kun päivitän uudet korttitiedot?


Mitä tässä tapahtuu, jos en päivitä korttitietojani? Saanko jopa sakon 60 euroa vai menisikö tuo pysäköintimaksu 6 euroa unohduksiin?


TÄMÄ KYSYMYS on paljolti periaatteellinen. Olen kohta yrittämässä päivittää uudet korttitietoni, mutta onko tässä ihan hurja porsaanreikä välttyä parkkimaksulta?

Perusarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kyllä ne EasyParkista varmastikin ovat suhun yhteydessä. Tuskin appsia pystyy pitkään käyttämään ilman toimivaa korttia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Eiköhän tuossa ole kyse siitä, että asiakaskokemuksen parantamiseksi on nopeutettu prosessia ja otettu riski siitä, että joutuvat itse maksamaan parkin. Ymmärrettävää siihen nähden kuinka usein kortti ei sitten kelpaakaan ja kuinka suurista summista parkeista puutaan.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 15.12.2018 11:47 ^ Eiköhän tuossa ole kyse siitä, että asiakaskokemuksen parantamiseksi on nopeutettu prosessia ja otettu riski siitä, että joutuvat itse maksamaan parkin. Ymmärrettävää siihen nähden kuinka usein kortti ei sitten kelpaakaan ja kuinka suurista summista parkeista puutaan.
juu, mutta Arska miettikin sitä, onko kyseessä mahdollisuus pysyvästi parkkeerata ilmaiseksi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kiitos paljon hyvistä vastauksista tähän asti.

Juu, ja sitä mietin mitä tuolle 6 eurolle tapahtuu. Ilmoittaako Easypark kaupungille, että Arskalle pitää lähettää sakko vai periikö sitä hamaan loppuun asti! Mistä muuten tietävät etten muuten vaan oo pelleillyt kototuolillani sovelluksen kaa!

Pelkään rangaistusta, sitä ei saa tulla!

Jouluarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ilmoitin päivitetyn korttitiedon jo aikaa sitten ja siten minua voidaan nyt riistää estoitta. Hiphurraa!

JOULUPOIKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

MIten se yksi maksamaton maksu?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.12.2018 13:17 MIten se yksi maksamaton maksu?
Siis mä ymmärtäisin että ne ilmanmuuta nyt saavat sen mun tililtä.
Olin lukevinani jostain niin. Ehkä se oli vauva.fi-sivu, mutta kyllä nyt Easypark tuntui olevan tyytyväinen. Kortti on nyt kunnossa ja ilmoitan ottivatko ryökäleet Jouluarskalta maksun.
En kaadu vaikka ryöstö olisi tapahtunutkin. :lol:

JOULU
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Eikös rikoksen esitutkinta ja rikostutkinta ole kaksi eri asiaa? Esitutkinnassa tutkitaan onko perusteita syyttää rikoksesta ja rikostutkinta käynnistetään, jos perusteet löytyvät? Eli jos jokin rikos on esitutkinnassa, niin ei se silloin ole rikostutkinnassa? Vai onko esitutkinta ja rikostutkinta synonyymejä? Minusta eivät, mutta kaipaan varmaa tietoa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Onko kitinäraati jo testannut The other danish guy -kalsarit? Onko nämä paremmat kuin Under armourit tai edes yhtä hyvät?

https://theotherdanishguy.fi/
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuudet on.

Ihan saakutin kivoja kun saumoja ei tunne ollenkaan eli ei hinkkaa välilihaa verille. Kuten mainoksessa todetaan niin eipä muuten tunne olevan ollenkaan päällä paitsi joissain tilanteissa hiostavat.

Ja suurimmassa koossakin on aavistuksen liian pienet reiät koiville.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

^ :sir:

Eli kannattaa rohkeesti tilata niin isot kuin löytyy :D
Saa nähdä vaihdanko brändiä. Viime vuodet vannonut Under Armourin nimeen, mutta tavallaan olisi kiva tukea tälläistä kotimaista hipsterimerkkiä, eli vaihdan jos yhtä hyvät tai paremmat.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ne mitään kotimaisia ole, turkulaisia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja exsu »

Voisko joku selittää mulle, mistä siinä Gilette- kohussa on kyse? Ymmärrän, että maksavan kohderyhmän (tai osan siitä) näyttäminen epäedullisessa valossa ei välttämättä ole myynnin kannalta varmin veto, mutta en tiedä miksi se harmittaisi muita kuin niitä, kenen rahoista myynnissä on kyse.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti: 17.01.2019 7:21 Voisko joku selittää mulle, mistä siinä Gilette- kohussa on kyse? Ymmärrän, että maksavan kohderyhmän (tai osan siitä) näyttäminen epäedullisessa valossa ei välttämättä ole myynnin kannalta varmin veto, mutta en tiedä miksi se harmittaisi muita kuin niitä, kenen rahoista myynnissä on kyse.
Ainakin twitterissä olen nähnyt n 1000 postausta, jossa nauretaan paheksujille, mutta en yhtään paheksumisviestiä. Seuraan varmaan vääriä ihmisiä. Tai sitten kohu on enemmän sjw:n oma keksintö kuin todellinen.

En ole kyllä katsonut mainostakaan, joten en tiedä, pitäisikö mun triggeröityä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exsu kirjoitti: 17.01.2019 7:21 Voisko joku selittää mulle, mistä siinä Gilette- kohussa on kyse?
Mikä kohu?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 17.01.2019 9:35
exsu kirjoitti: 17.01.2019 7:21 Voisko joku selittää mulle, mistä siinä Gilette- kohussa on kyse?
Mikä kohu?
Pappa ei seuraa somea!111
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mikä tämän piirroksen idea on?

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005967636.html
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 17.01.2019 9:36 Pappa ei seuraa somea!111
En. Trendsetterinä mä alotin somepaaston jo kymmenen vuotta sitten, kun eläkeläiset ryntäsi facebookkiin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 17.01.2019 9:37 Mikä tämän piirroksen idea on?

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005967636.html
Okei, nyt ehkä tajuan. Muna pystyssä olevat tyypit ovat mamukriittisiä, jotka ovat kiihottuneet siitä, että pääsevät suojelemaan naisia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin