Typerimmät uutiset

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16635
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Jos tämä on todellinen juttu, niin mun on kyllä vaikea ymmärtää. En usko, että venäläiset olisivat niin autistisen typeriä, että nuo Epäselvät Allekirjoitukset, peruukit, SIMsit, suoraan pakasta vedetyt paidat ja mitä kaikkea olisivat vahinko. Vaikea vain ymmärtää tarkoitusta. Toisaalta, aatetoverien meiningeissä jo vuosia on ollut jonkinlainen sekoitus läppämeininkiä ja karmeaa todellisuutta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Venäläisyyden mysteerejä. Jostain syystä tämä teatteri on venäjällä tärkeää, vaikka se olisi läpinäkyvän valheellista. Ehkä sillä ei ollut merkitystä, kuinka hyvin tämä toteutetaan.

Meneeköhän tämä venäjällä niin, että kansalle pitää kertoa mitä ollaan valehtelemassa? Jos olisi löydetty vain ase, niin kansa olisi ollut ihan ihmeissään, että missä se tarina oikein on? Nyt meillä on ymmärrettävä vale ukrainalaisista narkomaaninatseista.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9401
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti: 26.04.2022 17:11 ^ Venäläisyyden mysteerejä. Jostain syystä tämä teatteri on venäjällä tärkeää, vaikka se olisi läpinäkyvän valheellista. Ehkä sillä ei ollut merkitystä, kuinka hyvin tämä toteutetaan.

Meneeköhän tämä venäjällä niin, että kansalle pitää kertoa mitä ollaan valehtelemassa? Jos olisi löydetty vain ase, niin kansa olisi ollut ihan ihmeissään, että missä se tarina oikein on? Nyt meillä on ymmärrettävä vale ukrainalaisista narkomaaninatseista.
Jotenkin venäjän touhuissa on aina sellainen ote, että tarkoituksella valehdellaan niin että kaikki tajuaa heidän valehtelevan. Ikäänkuin näytetään, että näin paksua jööttiä me pystytään syöttämään omalle kansalle ja ne uskoo sen koska niiden on pakko.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vagabondo kirjoitti: 26.04.2022 17:19 Jotenkin venäjän touhuissa on aina sellainen ote, että tarkoituksella valehdellaan niin että kaikki tajuaa heidän valehtelevan. Ikäänkuin näytetään, että näin paksua jööttiä me pystytään syöttämään omalle kansalle ja ne uskoo sen koska niiden on pakko.
Ehkä sitä ei ole tarkoitettu ulkopuolisille kuitenkaan. Mietin että mitäpä jos venäläisenä ääneen julkisesti sanot että tämähän on muuten huijaus? Olet samantien epäilyttävä toisinajattelija. Näillä läpinäkyvillä valheille selviää ketkä ymmärtävät taputtaa oikean ajan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Pitää olla aika noheva tyyppi, että tuo räjähtämättömän ammuksen lentokentälle matkamuistona

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008783066.html
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Kannatti. Tämän reissun muistaa pitkään.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008788398.html

Piispa ottaa kantaa Esplanadin kaaharin manaamiseen :dumb:

Aivan absurdia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja aasi »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.05.2022 10:46 Piispa ottaa kantaa Esplanadin kaaharin manaamiseen :dumb:
Lienee kirkollinen versio päivystävästä dosentista, ts. päivystävä piispa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

aasi kirjoitti: 03.05.2022 10:51
James Potkukelkka kirjoitti: 03.05.2022 10:46 Piispa ottaa kantaa Esplanadin kaaharin manaamiseen :dumb:
Lienee kirkollinen versio päivystävästä dosentista, ts. päivystävä piispa.
Joo. Toki tätä voi ajatella myös siitä näkökulmasta, että n 67% suomalaisista kuuluu ev. lut. kirkkoon, jonka pyhä kirja kirjoittaa henkien poismanaamisesta. Raamattu on tietysti myös monien ev. lut. kirkoon kuulumattomien suuntauksien pyhä kirja. Eli saattaa tietysti olla aivan relevanttia kysyä, mitä päivystävä piispa sanoo asiasta. Mistäs sitä tietää, vaikka kyseessä oli tositilanne? Mistä tietää, että ei ollut? Ehkä saatana tarttui rattiin???!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Soitin tuolle piispalle. Suomea ei kuulemma juuri nyt uhkaa mikään paholainen. Ei nähnyt tarvetta liittyä kirkkoon hänen vahtivuorollaan.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Hyvä! Pidetään optio voimassa!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Väärin kotoutunut.

Joensuulainen Muhammed Musah kertoo tienaavansa Wolt-kuskina 5 600 euroa kuukaudessa – nyt hänet on päätetty karkottaa maasta vedoten muun muassa liian suuriin tuloihin
https://www.karjalainen.fi/maakunta/joe ... n-tuloihin

Miten tommonen mamu kehtaa loukata migrin väkeä tienaamalla noin hyvin ilman mitään kursseja!? Pois täältä!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Toi on kohtuullisen yleistä, tehdään kuljetukset kaverien kanssa ja saadaan yhdelle kovat tulot. Sitten kun katsotaan kuljetusraportteja, yksi kuljettaja on ollut kahdessa paikassa yhtäaikaa tai liikkunut lähes valon nopeudella.

Hesassa yksi kuski voisikin päästä noille tuloille, mutta Joensuussa...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Eli yksi tekee tilin ja toiset nostaa tukia? Sitten meillä on tässä liian vähän kotiin lähtijöitä.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4287
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tykillä vaan avaruuteen kaikki muhammedit ja ukrainalaisia tilalle.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En itkisi jos tuo vasuripelle tippuisi lietekaivoon.

Kari Peitsamo puolustaa Putinia ja kutsuu suomalaismuusikkoja vellihousuiksi
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

https://www.is.fi/urheilu/art-2000008818502.html

Kyllä kai tämä on typerä uutinen. Tai ainakin uutinen typerästä ihmisestä tai minimissään uutinen ihmisestä, joka on tehnyt elämässään typerän valinnan. Kertokaas mulle muuten, onko seksi esiaviollista, jos ei mene naimisiin?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Jumala täällä! Ei se järvi soutamalla kulu.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9401
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

39 vuotias neitsyt ei kuulosta kovin myyvältä. Edes tuolla ulkonäöllä varustettuna.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Noh. Ei se neitsyys nyt varmastikaan ole se ongelma, vaan se, mistä se kertoo. Mutta sitä taisit tarkoittaakin.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 16.05.2022 10:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 16.05.2022 9:54 ^Jumala täällä! Ei se järvi soutamalla kulu.
On Ukrainan sota ja nälänhätää. Sitten meillä on kolme miljardia miestä, jotka kernaasti helpottaisivat tuon viehättävän naisen tuskaa niinku kaikilla rakkauden tasoilla. Ja mitä tekee Lolo?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Eikös Vegasissa saa hoidettua tämänkin ongelman kuntoon vartissa? Ja tuossa on 5 minuutin vihkiminen jo mukana.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 16.05.2022 10:02 ^ Eikös Vegasissa saa hoidettua tämänkin ongelman kuntoon vartissa? Ja tuossa on 5 minuutin vihkiminen jo mukana.
5½ minuttia (vihkiminen mukaan lukien) pitäisi riittää!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9401
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 16.05.2022 10:00 Noh. Ei se neitsyys nyt varmastikaan ole se ongelma, vaan se, mistä se kertoo. Mutta sitä taisit tarkoittaakin.
Juu, ei voi seksi olla kovin korkealla prioriteettilistalla, jos ihan periaatteesta sitä viitsii lykätä noin kauan. Tuskin on kovin villiä seksielämää tiedossa avioliitossakaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 16.05.2022 10:25
James Potkukelkka kirjoitti: 16.05.2022 10:00 Noh. Ei se neitsyys nyt varmastikaan ole se ongelma, vaan se, mistä se kertoo. Mutta sitä taisit tarkoittaakin.
Juu, ei voi seksi olla kovin korkealla prioriteettilistalla, jos ihan periaatteesta sitä viitsii lykätä noin kauan. Tuskin on kovin villiä seksielämää tiedossa avioliitossakaan.
Avioliitossahan seksi voi olla vaikka kuinka kiihkeä, vaikka olisikin "ei ennen papin aamenta" -kannalla. Tarkoitin kuitenkin hihhulointia. En usko, että voisin olla naimisissa sellaisen henkilön kanssa, joka ottaa ohjeita näkymättömältä mielikuvituskaverilta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin