Typerimmät uutiset

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 08.03.2022 10:03
James Potkukelkka kirjoitti: 08.03.2022 9:47 Mitenkäs Bluntlyn kondensoitu maito?

Kuulin muuten ensimmäisen kerran ko. termin Bluntlyn postauksessa. Nyt alkaa jo kiinnostaa niin paljon, että pitäisi varmaan googlettaa, mikä ihme tuo on.
Mä olen joutunut hankkimaan, kun halusin tehdä key lime pien. Lisäksi jossain päin Espanjaa saattaa saada kahvinsa siten, että pienen lasin pohjalla on siivu kondensoitua maitoa, ja päällä kahvi.
Putinin kätyri!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

James Potkukelkka kirjoitti: 08.03.2022 10:00 Missä valmistettu? Nyt tarkkana!
Liettua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 08.03.2022 9:59 Tarkoitat, että joku olisi ryhtynyt puuhaamaan Lidl-boikottia, koska olisi luullut, että puolalainen perseensuristin onkin venäläinen?
Kyllä. Tosin tänä päivänä se isompi riski on somettaminen ja myyjille urputtaminen kaupassa. Miksi kukaan haluaisi käsitellä tuollaista paskaa, jos niistä puolalaisista säilykkeistä saa jonkun 15 sentin katteen?

Pitää muistaa, että meillä on nyt sota euroopassa. Tämä on eri asia kuin jonkun wokettajan raivo afrikan tähteä kohtaan. Yrityksen kärsimä mainehaitta saattaa nousta parissa päivässä pilviin. Fazeria lyötiin pitkään sen jälkeenkin kun olivat jo kertoneet vetäytyvänsä venäjältä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 08.03.2022 10:05
James Potkukelkka kirjoitti: 08.03.2022 10:00 Missä valmistettu? Nyt tarkkana!
Liettua.
👍
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16639
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Venäjän hyökkäyssota tuo Norjalle niin paljon rahaa, etteivät tiedä mitä tekisivät https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008669792.html
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Hankala ongelma. Ukrainan jeesiminen olisi varmaan moraalisesti paras veto, se vain pitäisi tehdä niin, että se ei vähentäisi muiden halua auttaa. Esim. 1/5 windfallista Ukrainaan olisi aika sopiva.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16639
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Eiks tää ala olla jo aika vanha vitsi: https://www.suomenmaa.fi/uutiset/vayryn ... ohtajaksi/
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei enää uskalla pistää sitä hissikuvaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Pikku huomautus juttuun; hiilidioksidi tuskin on syttyvä tai räjähtävä aine..
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16639
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Tietämättä asiasta yhtään enempää, vähän erikoista, että TM julkaisee käytännössä yhden lobbaritahon jutut sellaisenaan. Komission esityksen mukaan tiukennuksia esitetään vain konteksteissa, joissa ilmastoystävällinen tekninen vaihtoehto on laajasti saatavilla. Ehdotuksen valmisteluprosessiin sisältyneistä sidosryhmäkuulemisista todetaan, että ehdotus nauttii laajalti kannatusta, ml. uuden tekniikan lämpöpumppufirmat (jolloin tuntuu kummalta otsikoida, että uudistus käytännössä kieltäisi lämpöpumput). Vastustusta todetaan tulevan lähinnä vanhan tekniikan teollisuudelta, joka ei ole panostanut vihreään t&k:hon asiassa. Voi olla, että Bluntly on oikeassa pitäessään tätä ehdotusta psykoottisena, en totta tosiaan osaa sanoa, mutta siitä huolimatta TM:n juttu on minusta hyvin heikolta vaikuttavaa journalismia. Heidän olisi pitänyt käsitellä asiaa monipuolisesti, ei painaa yhden intressitahon lobbausta sellaisenaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9401
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mitäänhän en mistään tiedä, mutta haluan kommentoida, että CFC-yhdisteiden kielto onnistui aikoinaan ihan hyvin vaikka olivat olevinaan niin välttämättömiä kylmälaitteissa. Eiköhän lämpöpumppuihinkin joku kalliimpi, mutta ympäristöystävällisempi, vaihtoehto saada aikaiseksi, kun asiasta tehdään poliittinen pakko.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16639
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008760672.html

Hymyilyttää tämä kokoomuksen yritys päästä mukaan nato-junaan, kun se vihdoin liikkuu kokkarien ollessa oppositiossa, vaikka puolue on hallitusvastuussa kannattanut jäsenyyttä teoriassa vainka kuinka pitkään. Nyt Petteri kävi varmistamassa USAn senaatin tuen - toki yksikään senaattori ei suostunut tuntematonta semi-aasialaista oppositiohahmoa tapaamaan, mutta joku opiskelijaharjoittelija oli näyttänyt peukkua ylös.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Joku twitterissä totesi, että Orpon olisi pitänyt nokittaa Marinin nahkatakki sipilä-tyylisillä erikoishousuilla

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Eihän sipilä saanut pitää edes pipoa?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16639
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Niba kirjoitti: 22.04.2022 14:10 MITEN selviämme tästä?
Toi ei mua hetkauta, mutta viime kerralla aisoidessani Lidlissä oli niiden 4-kerroksisen wc-paperin kohdalla lappu "poistuva tuote". Skandaali! Siitä ei ehkä selvitä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9401
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 22.04.2022 14:27
Niba kirjoitti: 22.04.2022 14:10 MITEN selviämme tästä?
Toi ei mua hetkauta, mutta viime kerralla aisoidessani Lidlissä oli niiden 4-kerroksisen wc-paperin kohdalla lappu "poistuva tuote". Skandaali! Siitä ei ehkä selvitä.
Juu, ei mitään Pirkkaa. Mun hienostuneelle pepulle kelpaa vain paras ja pehmein mitä kaupasta löytyy. #lotushetki
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

OnlyOne
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: 22.04.2022 14:27 Toi ei mua hetkauta, mutta viime kerralla aisoidessani Lidlissä oli niiden 4-kerroksisen wc-paperin kohdalla lappu "poistuva tuote". Skandaali! Siitä ei ehkä selvitä.
Tuosta ei porvarin herkkä perse toivu koskaan. Tekis mieli pitää puhe, jossa manaisin, kuinka pahantahtoiset peräpukamat uhkaavat hyökätä itsenäiseen peräaukkoon.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Venäjä löysi salamurhan suunnittelijoiden pesän.
- Sims => Sims peli, eikä sim-kortteja
- epäselvä allekirjoitus => Käsinkirjoitettu uusnatsiteksti, jossa allekirjoituksena "Epäselvä Allekirjoitus"

Joku autisti FB:lla tulkitsee ohjeita kirjaimellisesti.

Peruukki ja kaikki:
Kuva
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Lacoste ei ole vetäytynyt venäjältä ja merkki käyttävät myös natsit. Suosittelen heittämään kaljat syliin jokaiselle krokotiilipaitaiselle kun terassit aukeaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vasta nyt hokasin, mitä sivustahuutaja tarkoitti :)

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin