Joululahjavinkit 2011

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mä voisin ottaa noi paljon parjatut haalarit yöpuvuksi. Näyttää lämpimiltä (täällä öisin melkosen koleeta) ja sinnehän mahtuis pampersikin yöksi, niin ei tarttis rampata kusella koko ajan.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

RP kirjoitti:
exsu kirjoitti:
RP kirjoitti: Vinkkejä?
Hiljennät materialistin itsessäsi. Lapsi tuskin osaa enempää toivoa.
Ei onnistu. Olen aina, ja tulen aina olemaan ihminen joka osoittaa monta osaa tunteistaan materiaalilla. Kannan siis materialismini ylpeänä sitä hiljentämättä :)
Olen hieman samanlainen, mutta liian nössö tunnustamaan sitä ääneen, julkisesti :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
RP

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Why?

Käytiin weekendinä shoppailemassa perheen kesken. Yhdessä leluosastolla, missä tytsä sitten näytteli mitä olisi kiva saada joulupukilta. Kaupasta ulos ja mies takaisin shoppailemaan haluamansa. Lapsenvahti olisi kiwa.

Sukulaiset ja tuttvat saa ostaa suurimman osan, itse tuli nyt sitten kerrankin pysyttyä budjetissa, joka oli tänä vuonna 100€. Jäätiin jopa 5€ voitolle.

Mukaan tarttui Nalle Puh Duplo lego paketti, Muumien talvinen uimahuone, lääkärilaukku, Barbababaababbababaaa (mikä helvetti se oli) piirustustaulu ja Muumien suihkutökötti salkku.

Päädyimme myös yhteislahjaamme, meille aikuisille. Semmonen jääkiekkopelilauta, miksi sitä kutsutaan. Kun veivataan niitä ukkoja siinä alustalla. Haloo, meille kilpailuhenkisille oiva jouluviete, kun kumpikaan ei luovuta. Menee joulunpyhät rattoisasti kun tytsä unilla.

Vähän vaihtelua arkeen. Männä viikolla kisattiin kumpi saa pienen pyyhkeen palan katossa roikkuvaan pieneen kynttiläastiaan. Otti taas luonnon päälle yhdellä jos toisella. Kun on pakko voittaa, on pakko voittaa. Näillä mennään.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

RP kirjoitti: Päädyimme myös yhteislahjaamme, meille aikuisille. Semmonen jääkiekkopelilauta, miksi sitä kutsutaan. Kun veivataan niitä ukkoja siinä alustalla. Haloo, meille kilpailuhenkisille oiva jouluviete, kun kumpikaan ei luovuta. Menee joulunpyhät rattoisasti kun tytsä unilla.
Stiga pöytälätkä?
Toimii myös kolmekymppisille lapsettomille&lapsenmielisille miehille :twisted: :roll:
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Niba »

Enpä taida ostaa mitään lahjaa, ehkä yhdessäoloa ehkä ei, jossain jonkun kanssa ehkä on ehkä ei.. Lahjat sucks!
Pyyhin Netikettiin..
RP

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

^^No just tuo. Mä olen jo aloittanut "uhoamisen" sen osilta, kuuluu olennaisesti rituaaliin, miehen kilpailuvietin herättäminen maksimiin. Se on vähän kuin kävisi kutittelemassa karhua kesken talviunien.

Toimii myös lapsellisiin lapsenmielisiin alta kolmekybäsiin tyttöihin ja yli kolmekybäsiin poikiin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Kannattaa samantien ostaa metalliset rattaat niin ei tule tippa linssiin ihan heti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja huima »

^Se on hyvä.

Itselllänikin käytössä tuoksuna erilaisissa tilaisuuksissa. Havaittu toimivaksi ja naisilta positiivisesti huomiota aikaansaavaksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Täällä materialismi on tullut siihen pisteeseen, ettei kahdeksanvuotias oikeastaan tarvi mitään sälää joululahjaksi, omien sanojensa mukaan. IPhonea ei tule saamaan, koska tuon ikäisellä ei minun mielestäni kuulu olla sen hintaista lelua.

Itse toivoisin yhtä äänikirjaa, tai sitä että joku etsisi mistä sen voi ladata ilmaiseksi ja lataisi sen mulle vaikka etukäteen niin voisin joulu(aatto?)lennolla kuunnella. Toki myös helsinkiläisyksiön kuukausivuokraa vastaavan hintainen takki kelpaisi, mutta ehkä se olisi järkevämpää metsästää sitten aikanaan alesta.
Prepare for the worstest.
masa

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja masa »

masa kirjoitti:
exsu kirjoitti:mitä toivoisit itse?

Tuon mökin kahdeksi viikoksi ensi syksynä kanalintujahtiaikaan.

[img]http://www.villipohjola.fi/sivustot/vil ... vi.jpg.jpg[/img]

Ainiin, Got It!
Vastaa Viestiin