Tarjoushaukkailu

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

exPertti kirjoitti:Suosittelen myös tulemaan sinne ranskalaisella autolla alentuvasti volkkarimiehiä katsellen.

Käykö amerikkalaisvalmisteinen, hirviömoottorinen puoli metriä korotettu kevytkuoma-autoksi rekattu avolava? ;)
Sieltä voi katsella alentuvasti kaikkia. Ja pysäköintitilan puutteessa voi tuupata sen parkkiin muiden autojen päälle.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Listalta unohtui elvispaita.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Päähän ehdottomasti mullet !
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja MrM »

Siis kuinka monta tonnia vaatteita pertti ostaa itselleen vuodessa?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16639
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

MrM kirjoitti:Siis kuinka monta tonnia vaatteita pertti ostaa itselleen vuodessa?
Tai ostaako se koskaan mitään muita vaatteita kuin North Facen takkeja?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:
MrM kirjoitti:Siis kuinka monta tonnia vaatteita pertti ostaa itselleen vuodessa?
Tai ostaako se koskaan mitään muita vaatteita kuin North Facen takkeja?
Nyt lasketaan sekunteja kun meille kerrotaan, ettei hoodie ole takki vaan aivan erityinen tuote, joka täydentää ah niin tarpeellisten lukuisten kuorivaatteiden, fleecejen ja muiden valikoimaa, jotka ovat varmasti tuiki tarpeellisia moninaisten sääuhkien torjuntaan. (Tai ainakin 60% alessa.)
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja elco »

^ KSE?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Miten harvoin te muut miehet hankitte itsellenne uusia vaatteita?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:^ KSE?
Perden seikkailut Kitinä-maailmassa ovat kuin sydänkäyrä. Miksi aina käy kuten käy?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun jokin vaatekappale muuttuu käyttökelvottomaksi.

Näin karhealla välilihalla housuja joutuu ostamaan aika usein, noin neljän kuukauden välein. Kohta pitää kaikki kauluspaidat uusia kun ei mahdu päälle. Kerran vuodessa heitän kaikki sukat roskiin ja ostan kymmenen paria samalaisia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Miten harvoin te muut miehet hankitte itsellenne uusia vaatteita?
Ostan itselleni keskimäärin ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. On sitten eri asia kuinka paljon kerralla. Viime viikolla ostin samalla kahdet farkut Dressmanilta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mä en tykkää vaatteiden ostamisesta.

Kenkien ostamisesta pidän.

Dear Eki, olenko normaali?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:Miten harvoin te muut miehet hankitte itsellenne uusia vaatteita?
Harvoin. Ostaisin enemmänkin, mutta sisäinen kulutushulluuden vastustaja käskee mut käyttämään vaatteet loppuun asti sen sijaan, että kippaisin ne vaikka keltaiseen laatikkoon. Tykkään kyllä uusista hienoista vaatteista, mutta aina ei voi voittaa sisäistä kamppailua. Ulkomaan reissuilla lähtee aina mopo käsistä. Ja koska tunnistan tuon vian itsessäni, niin lähden liikkeelle yleensä hyvinkin vajaalla matkalaukulla.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16639
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Diddley Bow kirjoitti:Ulkomaan reissuilla lähtee aina mopo käsistä.
Tämä on jotain, mihin minun on aivan mahdoton samaistua. Olen useasti ihmetellyt, miksi ihmeessä kukaan viitsii reissuilla tuhlata aikaa niinkin vastenmieliseen puuhaan kuin vaatekaupoissa hikoiluun. En oikeastaan koskaan osta vaatteita reissusta.

Mä inhoan muutenkin vaateostelua: pyrin tekemään 1-2 suurempaa iskua vuodessa vaikka Stockalle ja pärjäämään sillä (tosin wanna-be Pertsana sorrun jonkunlaisiin vapaa-ajan ulkoiluvaateostoksiin myös pari kertaa vuodessa). On tässä kyllä sekin, että tällaisen tuomiojahenkisen puoliakateemisen nuhjuisuuden ylläpito on aika vaikeaa ilman sitäkin, että koko ajan ostelisi uusia kledjuja.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuljen Kampin Uffen oni joka päivä enkä ole mitään sieltä ostanut..
Itiksen Lunhan loppuunmyynnissä olen kankkinut uusia Jameksia, koska olen muotitietoinen 28€ kipale..
uudet kengät pitäisi ostaa, joku 79 tarjous Kampituksessa, suosin Eccoja, vaikken kuulu harmaaseen ekkokansaan..
Ostin kolme nahkatakkia viime syksynä, nyt ehkä harkitsen jotain ostoa, takkeja oli 38€ itiksessä..
Kun ostaa viime vuoden mallia nin ei hirveän paljon maksa, muodin vaikkakin viime vuotisen mukaan pukeutuminen, kukaan ei tiedä oletko ostanut takin tai housut tänä tai viime vuonna? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

urpiainen kirjoitti:Tämä on jotain, mihin minun on aivan mahdoton samaistua. Olen useasti ihmetellyt, miksi ihmeessä kukaan viitsii reissuilla tuhlata aikaa niinkin vastenmieliseen puuhaan kuin vaatekaupoissa hikoiluun. En oikeastaan koskaan osta vaatteita reissusta.
No ei se menekään niin, että määrätietoisesti hakeutuu ostoskohteisiin, vaan niin, että kohdatessaan ostaa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^^ Onko sulla Sadankomitean rintapinssi?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Tämä on jotain, mihin minun on aivan mahdoton samaistua. Olen useasti ihmetellyt, miksi ihmeessä kukaan viitsii reissuilla tuhlata aikaa niinkin vastenmieliseen puuhaan kuin vaatekaupoissa hikoiluun. En oikeastaan koskaan osta vaatteita reissusta.
Mä kyllä usein (aina) sorrun tuohon ulkomailla shoppailuun. Lähinnä valikoiman ja hintatason takia, mutta musta shoppailu on myöskin mukavaa puuhaa. Ei sitä nyt ihan koko lomaa kuitenkaan pysty kuluttamaan urheilemiseen ja syömiseen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Keväällä täydennetään se mitä tarvitaan keväällä ja kesällä. Syksyllä ostetaan talven tarpeet. Muutoin vaatekauppaan mennään jos jokin menee rikki tai muu ennakoimaton tarve ilmenee. Olen blokannut sekä fyysisen että sähköisen mainospaskan, koska tarjousten perässä juoksu ei kiinnosta. Minua hämmästyttää pertissä jatkuvasti että kuinka monta ulkoiluvaatetta voi yksi ihminen tarvita. Hyvä fleece tai kuorivaate kestää ikuisuuden.

Ulkomailla shoppaan jos laukut jää matkalle ja vakuutusyhtiö piffaa. Näin käy aika usein.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:Minua hämmästyttää pertissä jatkuvasti että kuinka monta ulkoiluvaatetta voi yksi ihminen tarvita.
Niitä on aina liian vähän :cry:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Kuinka monta ulkoiluvaatetta olen viime aikoina (tai koko ketjun aikana) ostanut?

Tämänkertainen vaate ei ole ulkoiluvaate.
Mikä se sitten on? Sisäkäyttöön? Työvaate?
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Sen verran paljastan, että ulkoisella olemuksella kikkailu on aina ollut iso osa minuna olemista. Kaikki alkoi siitä kun näin Bay City Rollersien esiintymisasut ja marssin äidin tykö ilmoittamaan, että mä haluun tollaset vaatteet. Mutta niin kuin totesin, niin sisäinen ituhippi hidastaa tällä hetkellä kikkailua.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vagabondo kirjoitti:Niitä on aina liian vähän :cry:
Koska kommenttini voi tulkita väärin, eikä tarkoitukseni missään nimessä ollut kuittailla pertille, niin tarkennan, että minulla itselläni on aina tarvetta uusille ulkoiluvaatteille. Aina voi optimoida hengittävyyttä, veden- ja tuulenpitävyyttä ja lämpimyyttä eri keliolosuhteille ja lajeille. Joissain lajeissa ne myös kuluu vaihtokuntoon muutamassa vuodessa nykyisellä käyttöasteella.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:Hyvä fleece tai kuorivaate kestää ikuisuuden.
Mutta kuka sitä jaksaa katsella ikuisuuden?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Hyvä fleece tai kuorivaate kestää ikuisuuden.
Mutta kuka sitä jaksaa katsella ikuisuuden?
No en mä lenkkipolulle kyllä mene näyttäytymään tai itseäni peilaamaan. Niin kauan kun on siisti, jaksaa katsellakin.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin