Tarjoushaukkailu

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ilman ostopaikkoja tuo sun ostoslista ei ihan palvele esittämääsi ideaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tarjoukset on köyhiä varten.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Niba.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exsu »

Studio Rajalalla on lemmikkikampanja menossa. Voimassa tämän viikon, mutta ainakin Tampereella kuvaavat tuolla hinnalla myöhemminkin, jos nyt varaa. Hinta 39 (norm. 85) sis. kuvaus, koevedokset ja n. 20 kpl 15x20 kuvia.

Kuva
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Hinta 39 (norm. 85) sis. kuvaus, koevedokset ja n. 20 kpl 15x20 kuvia.
EIkö tossa mainoksessa ole että koevedokset n. 20 kpl JA 15x20 kuva?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vespa: Joo sanotaan. Ajatusvirhe.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:http://www.markantalo.fi/

Markantalo suunnittelee olevansa halvin verkkokauppa toimituksella Suomessa. Sieltä se 98e 3DS:kin irtosi joku aika sitten. Kotiinkuljetus sisältyy aina hintoihin.

Eli periaatteessa gigantin verkkokaupan tuotteet halvemmalla sisältäen kotiinkuljetuksen.
Mä olen luullut, että verkkokauppa.com olisi pääsääntöisesti halvimmasta päästä Suomessa toimivista isommista. Ei oo vai?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:http://www.markantalo.fi/

Markantalo suunnittelee olevansa halvin verkkokauppa toimituksella Suomessa. Sieltä se 98e 3DS:kin irtosi joku aika sitten. Kotiinkuljetus sisältyy aina hintoihin.

Eli periaatteessa gigantin verkkokaupan tuotteet halvemmalla sisältäen kotiinkuljetuksen.
Mä olen luullut, että verkkokauppa.com olisi pääsääntöisesti halvimmasta päästä Suomessa toimivista isommista. Ei oo vai?
Ei se ole ollut aikoihin halvin. Hintaseurannasta kun katselee ensin ja käy verkkiksen sivuilla, niin kyllä sen melkeen pitää olla joku erikoistarjous että verkkis pärjää. Verkkiksen vahvuus on pääkaupunkiseudulla tapahtuva nouto pitkin kellonajoin. Tosin sekin meni musta vituiksi muuton myötä.

Markantalo ja Gigantti ovat samaa ketjua. Eivät ne keskenään kilpaile.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä olen luullut, että verkkokauppa.com olisi pääsääntöisesti halvimmasta päästä Suomessa toimivista isommista. Ei oo vai?

Isommista, jaa a. Pienemmiltä saa kyllä halvemmalla ja toimitusvarmuudelta verkkis on pomminvarmasti huonoimmasta päästä.
Manaaja

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kilohinta kohillaan. En ymmärrä miten pärjään jollain parin kympin peitolla eikä mieleen oikein edes tule miten se voisi olla parempi.
masa

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:Kilohinta kohillaan. En ymmärrä miten pärjään jollain parin kympin peitolla eikä mieleen oikein edes tule miten se voisi olla parempi.

Appleistit varmaan osaa vastata tohon.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Untuvapeittoja ja tyynyjä alessa Jyskissä 6.10. asti. Ostin kyllä kieltämättä tosi hyvän tyynyn eilen tuolta ja hivelin sitä peittoakin, mutta 260e on kyllä hieman tyyris työttömälle. :D

http://www.jysk.fi/4/31/39/ag/catalog/
Oltiin muuten muutama viikko sitten emännän kanssa jonkun saksa- tai itävaltalaisen villavuodevaate-esittelijän tilaisuudessa ihan vaan ilmaisen päivällisen sokaisemina. Päivälläinen oli kohtuu komeeta schaibaa mutta niin oli kalliita villatyynyt, -patjat ja -petivaatteetkin. Koko setti tais olla jossain "huikeessa" settialennuksessa 1800€. Esittelijäakka ei suostunut vastaamaan hintauteluihin kuin vasta aivan lopuksia...noh, ymmärtäähän sen.

Jotenkin älyttömän kliseisesti yritti lopussa vakuutella paskahalvaksen saaneita kuuntelijoitaan mantrallaan, et missä te vietätte kolmaksen elämästänne ja kuinka unenlaatu parenee tyyliiin kohta teidän ei tarviotse nukkua ollenkaan, koska pelkkä tietoisuus villavällystä poistaa unentarpeenne.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Laitan vielä asianmukaiseen ketjuun Anttilasta ostamani ulkoinen HD 1TB USB 2.0 (ei väliä mulle) 99,- hintaan. Varmaan jostain olisi saanut halvemmalla, mutta Itiksen halvin oli toi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Laitan vielä asianmukaiseen ketjuun Anttilasta ostamani ulkoinen HD 1TB USB 2.0 (ei väliä mulle) 99,- hintaan. Varmaan jostain olisi saanut halvemmalla, mutta Itiksen halvin oli toi.
Jos vähän parempaa hinta/laatu/nopeussuhdetta haluaa niin tällä hetkellä saa 135 eurolla 2TB USB 3.0:aa, jos osaa käyttää ruuvimeisseliä. USB 2.0 -levyä en ostaisi nurkkiin enää kirveelläkään.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä olen luullut, että verkkokauppa.com olisi pääsääntöisesti halvimmasta päästä Suomessa toimivista isommista. Ei oo vai?
Verkkiksen fiksu strategia on olla yleensä jokusen euron kalliimpi kuin hintaseurannan halvin. Hehän eivät ole mukana hintaseurannassa, koska tavoitteena on olla halvimman sijaan 'kätevä ja riittävän halpa'. Omalla kohdallani verkkis on lähes aina ollut riittävän halpa kun olen jaksanut tarkistaa hintaseurannasta muut vaihtoehdot.

Esim. tuo 3DS maksaa näköjään markantalossa hintaseurannan mukaan 154 ja seuraavaksi halvin 168. Verkkis on 170. Luultavasti tilaisin tällä hintaerolla kaman verkkiksestä ja lätkisin mukaan jotain muuta sälää samaan vaivaan. Toimituskulut sitten melkein tuplaa tuon hintaeron.

Ilmaisessa kuljetuksessa se tärkein juttu on turhan sähläyksen välttäminen. Itse olen läpen kyllästynyt nettikauppoihin, joiden törkyhintainen kuljetus selviää vasta tilauslomakkeen viimeisellä sivulla.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Laitan vielä asianmukaiseen ketjuun Anttilasta ostamani ulkoinen HD 1TB USB 2.0 (ei väliä mulle) 99,- hintaan. Varmaan jostain olisi saanut halvemmalla, mutta Itiksen halvin oli toi.
Jos vähän parempaa hinta/laatu/nopeussuhdetta haluaa niin tällä hetkellä saa 135 eurolla 2TB USB 3.0:aa, jos osaa käyttää ruuvimeisseliä. USB 2.0 -levyä en ostaisi nurkkiin enää kirveelläkään.
Mulle ei tosiaan ole merkitystä tuolla USB 2.0 vs. 3.0:lla (toki ottaisin nopeamman, jos samaan hintaan saisi). Ko levy on vain varmuuskopiointia varten. Kone rouskuttaa kopion siihen omaan tahtiinsa, mulle ei ole merkitystä, kauanko koneella siihen menee. Koolla on tietysti väliä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Koolla on tietysti väliä.
Arvasin
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Koolla on tietysti väliä.
Arvasin
It's Not The Size of Your Data, It's How You Use It

:paijaa:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gigantissa 2tb usb 3.0 kiintolevy 99 tämä viikko. Täytyy käydä hakeen.

http://www.gigantti.fi/product/tietokon ... vy-usb-3-0
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon tilaillut tuolta pariin otteeseen vaatetta ja muuta. Paljon myös jotain ihan huttua seassa, mutta ihan hyviä löytöjäkin tullut tehtyä. Postikulut Suomeen jotain kymmenen punnan pintaan.

http://www.sportsdirect.com/
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Muksulla on tuo Pertsan himoitsema/omistama takki. Himoitsen moista itsekin, ja mietin että jos kävisin kokeileen mahtuuko lasten koko mulle. Se ois hieman edukkaampi, mutta taatusti hyvä.
Prepare for the worstest.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja MrM »

Verkkokauppa.comissa teleskooppimallinen lumilapio 0,6 euroa.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Samassa paikassa Kioskissa kuppi kahvia 40 senttiä!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti:
Aikuisten takki on paras untuvatakki ikinä, erona muihin hengittävyys hyvent käsittelyn ansiosta. .
Eikös hyvent ole kalvo ja suhteellisen huonosti hengittävä sellainen? Takuulla hengittää heikommin kuin untsikka ilman kalvoa.
Vastaa Viestiin