Tämän hetken pakkomielteesi

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

En tiedä olenko tämän kanssa ihan yksin mutta mulla on aina meneillään muutama "pakkomielle" jota teen kaiken mahdollisen ajan joka siihen liikenee. Kesällä se oli vanhalla nintendolla mario brossin pelaaminen, viime viikolla se oli pirates of the caribbean elokuvat, tällä viikolla se on (taas) twilight kirjat englanniksi. (joojoo, tiedän tämän naurettavuuden) Lisäksi pitkään miedompana versiona mukana on ollut tetriksen pelaaminen puhelimella. Lisäksi opettelen von hertzen brothersin laulun sanoja ulkoa.

Näihin on myös kuulunut mm. Housen katsominen DVD:nä, stephen kingin kirjat, kutominen ja kanavatyöt.

Onko teillä jotain tällaisia kausiluonteisia innostuksen kohteita?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lukeminen kiihtyy aina syksyllä. Nyt on asialukemistakin kun olen siellä koulussa.
Neulominen kiihtyy aina joulua kohti, neulon niin että ranteet tulehtuu. Sit en vähään aikaan neulokaan mitään.
Ompelu, keväällä ja kesällä kone pörisee niin että ei saa ees nukkua.
Metsäily, syksy menee pilalle jos ei pääse metsään. Sinne tiettyyn metsään Napapiirin taakse.

Sarjoja en ala kattoa ennen kuin on vkl vapaa tai muuten ei tekemistä pariin päivään. Jos aloitan jonkun True Blood - tai Game of Thrones -kauden niin en tee mitään muuta kuin katon niitä (ja pakolliset koiran ulkoilutukset ja syömiset ja nukkumiset tietty ja nukkuminenkin jää vähälle).

Tällä hetkellä päällä on myös pakkomielle komeista miehistä töissä ja koulussa :D Ne ei ilmene ulospäin toimintana, ehkä jotain hajamielisyyttä voi olla välillä havaittavissa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei ole. En juuri pirskahtele.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

annepa kirjoitti: Sarjoja en ala kattoa ennen kuin on vkl vapaa tai muuten ei tekemistä pariin päivään. Jos aloitan jonkun True Blood - tai Game of Thrones -kauden niin en tee mitään muuta kuin katon niitä (ja pakolliset koiran ulkoilutukset ja syömiset ja nukkumiset tietty ja nukkuminenkin jää vähälle).
Just tän takia laitoin että pakkomielle eikä harrastus! Mulla pitää kans pakottaa itseni tekemään arkiset toimet ettei ne jää tekemättä! Eka kerralla noita twilight kirjoja nukuin koko 4000 sivun ajan ehkä 4 tuntia yössä :D
annepa kirjoitti:Tällä hetkellä päällä on myös pakkomielle komeista miehistä töissä ja koulussa :D Ne ei ilmene ulospäin toimintana, ehkä jotain hajamielisyyttä voi olla välillä havaittavissa.
Mulla kans! Mutta en kehannu sitä ensiksi laittaa :oops: Varmaan sopiva aika kuusta/vuodesta/elämästä tai jotain.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lohtusyöminen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

McJanne kirjoitti:Harrastus. Ei ole taitoa, ei ominaisuuksia, mutta silti pitää vaan tahkota päätä seinään.
No tätä mäkin teen, mutta onhan se kivaa! Ja lahjatonkin voi harjoittelemalla tulla aika hyväksi! Kaikesta tuosta oheistoiminnasta eli kuponginkirjoittelusta ja talkoista oon aika tehokkaasti sanoutunut irti, oon siihen liian itsekäs :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tää oli hyvä ketju! Mulla pm kestää vaihtelevasti muutamasta päivästä muutamaan kuukauteen. Nyt yksi harvinaisen pitkään kestänyt on Nokian seuraaminen.

Satunnaisesti mieleen tulevia jo ohi menneitä:
-Shakki
-Texas Hold'em
-Go
-Erilaisten aihealueiden lukeminen wikipediasta
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Perinneneuleohjeiden haaliminen ja sitten toteutus.
Aitojen 50-luvun vaatekaavojen hankkiminen.

Hieman mummomaisia ja ikävän hinnakkaita pakkomielteitä.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
masa

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja masa »

Kirves. Tartten reppukirveen jossa on teräsuojus.

Meinaa olla vaikeata löytää, kun liikkeitä on koluttu jo puolenkymmentä ja webbia kaiveltu tunttitolkulla.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti:Kirves. Tartten reppukirveen jossa on teräsuojus.

Meinaa olla vaikeata löytää, kun liikkeitä on koluttu jo puolenkymmentä ja webbia kaiveltu tunttitolkulla.
Miksi Fiskarsin X5 tai X7 ei käy? Mulla on X5 ja se on eri kätevä! X5:n saa vielä vyölle kiinni teräsuojuksesta jos haluaa. En kyllä oo halunnu.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja masa »

annepa kirjoitti: Miksi Fiskarsin X5 tai X7 ei käy? Mulla on X5 ja se on eri kätevä! X5:n saa vielä vyölle kiinni teräsuojuksesta jos haluaa. En kyllä oo halunnu.
X5 on liian pieni ja X7 ei saa kunnollisella teräsuojalla. Se muovinen kotelo on surkea.

Toisekseen, tuo kirves ei oikein istu eräromantiikkani maisemaan niin muovisena kikottimena.

Mettäkirveen tulee näyttää tältä:

Kuva

http://www.outnorth.fi/20.0.0.0/698/cac ... fd246d.png
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Hyväksytään. Mulle X5 on sopiva (ja on isäki sitä käyttäny). X7:n hylkäsin itteki kotelon takia. Seuraavaksi sitten tommonen Gränforsia vastaava itsetehtynä. Tai ainakin varsi :D Teriä näyttää pyörivän jaloissa siellä ja täällä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joku Farmville Fbssä alkaa mennä tähän suuntaan, olen jo luopunut muista peleistä, paitsi kaverit jäpättää etä tuut nyt heittää sitä ja tätä vohvelia sinne ja tänne...
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja elco »

Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

elco kirjoitti:Elämme simulaatiossa.
Missähän tämän järjestelmän QC on? Haluaisin raportoida pari "featuree".
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja elco »

Kommenttiraidalta löytyy aika vahvaa kamaa:

-I would like to simulate getting laid
--I suspect you already do
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

elco kirjoitti:Elämme simulaatiossa.
Tätähän mä olen toitottanut koko alkusyksyn; ensin simuloinnin harkat ylittivät niille budjetoidun aikaraamin kuin Tieto ja Accidenture yhteensä (50h -> 200+h), nyt sitten luetaan sen tenttiin ja ensi viikosta alkaen ylitetään uudet kehykset kurssin projektityön parissa.
Tämä vastatkoon samalla ketjun otsikkoonkin.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Päivitystä tähän! Lukeminen on taas tosi pop, ahmaisin joululomalla muutamassa päivässä Kingin novellikokoelman ja aloitin sen jälkeen Stieg Larssonin millenium trilogiaa englanniksi, oon menossa kakkososan melkein puolessavälissä. (seuraavaksi tilaan varmaan ne dvd:t en oo koskaan kattonut niitä oikeassa järjestyksessä alusta loppuun)

Pelasin muutaman viikon angry birdsiä mutta saatuani kaikki kentät läpi kolmella tähdellä tää on vähän rauhoittunut :D

Spotify ja uudet bändit (erityisesti rap!) on vahvasti mukana ja jos nyt ei pakkomielteenä niin melkein liikunta ja laihtuminen.

Tosi monta juttua menossa nyt yhtäaikaa!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kunhan saan tuon Hostin luettua niin pitänee hetkeksi vieroittautua lukemisesta, menee ihan höpöksi. Toissayönä maltoin nukkua kokonaista 3 tuntia, viime yönä jopa 6, aamulla en ehtinyt käydä suihkussa ja oon jo kahdesti jättänyt sen takia ratsastamatta viikon sisällä. Osaiskohan tuota hetken olla ilman mitään projektia?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Keitot, joissa yhtenä raaka-aineena on paprika.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Viikonloppukruisailut järvi-Suomeen.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tämän hetken pakkomielteesi

Viesti Kirjoittaja Gat »

Koko kesän: Liikaa-kuihtuvia-kasveja-kalliopuutarha-yritelmääni. Pakkomielteistä ja lisäksi homoa.

(Muurikelloa ehkä vielä lisää, lakkasivat kukkimasta)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin