Mä en oo koskaan...

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Radio Aallolla on aamuisin "mä en oo koskaan" kisa. Koska meillä on niin paskat kentät kotona niin ei tuu sinne soitettua. Nyt kyllä tuli mieleen kun hoksasin taas yhden jolla vois tienata leffalippuja.

-Mä en oo koskaan ollut minkään leffan ensi illassa. (ajattelin muuttaa tilanteen kun ostin liput twilight breaking dawn 2 ensi iltaan kahden viikon päähän) :mrgreen: *nolo*
-En oo koskaan juonut kokonaista kuppia kahvia
-En oo koskaan maksanut kenellekään että se vaihtais mun autoon renkaat
-En oo koskaan ajanut mopolla kaatumatta

Näitä on vaikka mitä, laitan lisää kun hoksaan! Laittakaapa tekin!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja exsu »

- En oo koskaan ajanut mopolla (Skootterilla oon)
- En oo koskaan ollut stadionkeikalla
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No hei kaikille!
Mä taas tulin Kitinään pikku matkan jälkeen! Ja tämä ketju tuntui hauskalta. Semminkin kun täällä oli Georgina ja Exsu. Georginan kaltainen hevostyttö aina kiinnostaatosi paljon! Voisi olla ihan mukavaa olla hevostytön hevospoika! Oletko Georgina jo varattu? (Tästä muistan kuolemaani asti Prosessin kun hän oikeutetusti arvosteli liian tunkeilevaa kysymystäni hänelle ja nyt kuolevaisena heikkona tein saman virheen vaikka arvostan ja tykkään Prosessista kovasti täällä!) Georgina, se sun leikkaukses sitten onnistui, mutta mikä sun peukalossa olikaan vikana ja kuinka nyt kuntoutus sujuu. Koska peukalo ok?

ja Exsuhan on mun vanha nuori aurinko, vaikka välillä hän tuntunut olevan epäilevä meikäläisen suhteen, mutta kyllä toivoakseni aurinkoinen myös tähän suuntaan. Joka tapauksessa kiva tamperelaistyttö!

Mutta itse asiaan: :on:

Tiedän, että mulla on kaksi tosi kovaa "en koskaan" - juttua, jota te muut ehkä ette edes saata saavuttaa, hehheh. Ehkä pidätte mua ihan totaalisesti outona kun kerron teille käsi Raamatulla muutaman totuuden:

-Minä en tosiaan KOSKAAN ole ollut humalassa sillä tavalla että olisi ollut ainakaan yli 0,5 promillea, enkä siis ole tuntenut humalatilaa

-En ole KOSKAAN ollut hoidettavana sairaalassa yli sen päivän poliklinikkakäyntiä, en siis ole ollut leikkauksessa (tämä ei suinkaan tarkoita sitä ettenkö olisi ollut kipeä tai sairas ihan monipuolisesti aina silloin tällöin hehheh)

-En ole koskaan käyttänyt huumeita

-En ole ikävuoden 12 jälkeen koskaan polttanut tupakkaa. Silloin kokeilin, nääs.

-En ole KOSKAAN ajanut Ferraria (mutta se pitää korjata!)

-En ole koskaan lyönyt ketään vihan puuskassa, toki leikillä, enkä KOSKAAN mitään pahempaa ihmiselle tokikaan

-En ole KOSKAAN ampunut eläintä tai KOSKAAN vahingoittanut

-En ole koskaan pussanut Georginaa

-Minä en oikeasti siis ole oksentanut kertaakaan. Kysyin tätä äidiltäni, että eikö lapsenakaan ja hän ei muistanut. Kysyin lääkäriltäkin ja hän sanoi että kyllä se mahdollista on vaikka oksennusrefleksi onkin tallella. Kaiketi sattumaa.

-Maita on maailmassa jossa en ole koskaan matkustanut, ja se lista tulisi tylsäksi vaikka tosi monissa olenkin ollut, ja kaikissa maanosissa, mutta
enpäs...

-En ole KOSKAAN ollut Antarktiksella enkä Pohjoisnavalla!

-En ole koskaan hypännyt Benju-hyppyä
-En ole koskaan laskenut laskuvarjolla

-EN OLE KOSKAAN ollut Näsinneulassa, hyvä tavaton, mutta se korjataan ensi tilassa!

-En ole KOSKAAN myöskään kuollut.

Toivoo harmaata tyyliä, ainakin kirjoitusfonttia, jatkava

ARSKALAINEN ARSKA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 04.11.2012 10:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exPertti kirjoitti:- Mä oon joskus ennen vastannut samanlaiseen ketjuun tällä palstalla. :)
Korjaa, Puotilan Jukkapukka, nopsasti edellinen lause oikeaksi:

En ole KOSKAAN ennen ollut vastaamatta samanlaiseen ketjuun tällä palstalla. :(

Korjaaja monille tuntematon varsinainen harmaamuurahainen...

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja So Hard »

En ole koskaan homostellut.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En ole koskaan harrastanut psyykkistä itsesäätelyä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Minusta Dynastia on hauska ja kuuntelen kun vaan voin. Ainakin Georgina ja Exu vaan soittelemaan niin eiköhän lippuja tule.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Stadinarska kirjoitti: SA
Narsistin ihailun ja huomionherättämisen tarve

Heikko itsetunto aikaansaa jatkuvan huomionkipeyden.

Tällaisen ihmisen täytyy koko ajan olla huomattu ja ihailtu ja ainakin huomattu, jos hän ei onnistu keräämään ihailua.

Narsistinen ihminen ei kykene sulautumaan joukkoon, olemaan samanlainen kuin muut, vaan hänen on oltava koko ajan esillä.

Liisa Keltinkangas-Järvinen
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja Georgina »

BrianW kirjoitti:Minusta Dynastia on hauska ja kuuntelen kun vaan voin. Ainakin Georgina ja Exu vaan soittelemaan niin eiköhän lippuja tule.
Toi mun eka vois mennä läpi!

Voi olla exPertti, en hokannu sitä ainakaan äkkiseltään.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BrianW kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: SA
Narsistin ihailun ja huomionherättämisen tarve

Heikko itsetunto aikaansaa jatkuvan huomionkipeyden.

Tällaisen ihmisen täytyy koko ajan olla huomattu ja ihailtu ja ainakin huomattu, jos hän ei onnistu keräämään ihailua.

Narsistinen ihminen ei kykene sulautumaan joukkoon, olemaan samanlainen kuin muut, vaan hänen on oltava koko ajan esillä.

Liisa Keltinkangas-Järvinen
No voi höpsötyksen höpsötystä!

Kyllä mun täytyy hiukan "ruttuturpaisesti" eli tosikkona puolustaa itseäni. En mä hei narsisti ole!

Kyllähän tuo teoria-copypaste- oikein on tietenkin. Se on mm. narsistin, luonnehäiriöisen, kuvaa, mutta kuten viimeksi palstallani "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju, olen sanonut, olen vakavan ihmisen ja sirkuspellen yhdistelmä ja se minun "huomionhaluni" on siis hauskuuden tuomisen yritystä. Minä henkilönä jos mahdollista kammoksun juuri eniten itsekkäitä ihmisiä!! Oikeasti, hei!

Narsistin yksi luonteenpiirre on todellinen suoraviivainen törkeä itsekkyys ja muiden lamaannuttaminen omien oikeuksien tieltä elävässä elämässä! Ja esi, parisuhteessa kaikenlainen toisen ihmisen latistaminen yms toisen tunteista piittaamatta. Sellainen minä en ole mm. vähimmässäkään määrin! Minä ajattelen oikeasti aina toisten tunteita todellakin! Olen itse kyllä myös hyvin herkkä.

Itse asiassa tämä sisälläni asuva sirkuspelle nimenomaa parodioi narsistista ihmistä tuossa huomionhalussa. Tosin en sitä ole ajatellut näin, vaan olen vaan halunnut tuoda iloa.

MUTTA viimeaikainen harmaannuttaminen on tarkoitus tehdä juuri tuohon minun hauskuttamisyrityksiini liittyen, joista koetan tehokkaasti poistaa vanhentuneet vitsit, jotka liittyvät erilaisiin hokemiin ja tukija-asiaan ja sitten suurten värien ja fonttien käyttöön, josta jo aiemmin olen itseäni harmaannuttanut.

Vasta viimeiseksi koetan neutralisoida jollain sisäisellä solumyrkyllä itsestäni sirkuspelleä, mutta vain suhteessa Kitinään!

Olisikin mulle joskus sanottu, että mulla on huono itsetunto! Minun mielestäni sitä silloin tällöin voisi leikata. Olen saanut kolhuja kyllä IRL, mutta yllättävän paljon onnistumisia, jotka pönkittänyt itsetuntoakin.

Mutta sitten toimin alallakin, jossa narsismi on mahdotonta ts. en pystyisi toimimaan.

Ja sitten narsisti ei osaa nauraa itselleen! Minä nauran jatkuvasti ja olen teillekin Kitinässä usein arvostellut itseäni! Olen henkilönä aika anarkisti oikeasti ja olen kovasti kaikkea turhia sääntöjä vastaan, jotka siis ovat sääntöjä vain sääntöjä varten. Esim. kutsujen erilaiset kaavat tai häätilaisuuksien stressiin menevät kangistuneet kaavat tai muut ihan pähkähullut muodollisuudet.
Mutta pidän kiinni sitten viimeiseen hengenpisaraan ns. katsomistani OIKEISTA säännöistä, joihin tärkein on ihmisetn välinen yhteistoiminta ja rakkaus ja oikea välittäminen!

NIIN on ja en nyt tiedä pitääkö teidän tätä uskoa, mutta kerron nyt kuitenkin koska on ilkeää olla siinä asemessa, että joku OIKEASTI luulee minua itsekkääksi kylmäski kun nimenomaa toimin kaikkea tällaista vastaan!

Yhteistoimin ja ärsytystä vähentämään niitä kohtaan, jotka tosissaan minusta ärsyyntyvät! Ei olisi syytä ärsyyntyä, mutta harmaannutetaan!

Siksikin laitan, koska nimenomaa muutamat henkilöt täällä ovat levittäneet minusta vaikka mitä roska-analyysia ja keittiöpsykologiaa ja voin surukseni huomata että monet ovat taitaneet uskoa heitä- esim. mukavat tytöt täällä ja mukavat miehet myös!

Jos se tosiaan nyt merkitsee niin kiistän tosiaan lähes kaikki minua arvostelevien tunnettujan kiusaajien minuun kohdistetut väitteet!

STADINARSKA, HARMAANTUVA PUOLUSTAJA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja Georgina »

älkää nyt täälläki alkako vääntään, eikö tälle oo ihan omia ketjujakin?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Georgina kirjoitti:älkää nyt täälläki alkako vääntään, eikö tälle oo ihan omia ketjujakin?
Voi Georgina- sulla on kiva ketju ja olet varmasti tosi kiva tyttö! ! Minä en olisi tätä aloittanut, mutta Brianw alkoi mua haukkumaan ja oli pakko puolustautua! Minä olen tällainen yleinen roskakori ja haukuttava jostain ihmeen syystä jota en enää ollenkaan ymmärrä!

Laitoin tämän puolustusjutun omalle palstalleni niin että älkää mahdolliset minun jatkohaukkujapojat enää pilatko Georginan ketjua vaan vastatkaa mun isoon blogiini!

Anteeksi mukava hevostyttö! Katsos, se, että kun en oikeasti ole narsisti ja kun sanon sen niin en voi sitä edes sanoa koska teorian mukaan narsisti puolustaa aina itseään! Minähän vain vitsailen.

Mutta jatkakaa muut tästä "Mä en koskaan " -ketjua nyt! Minä en "varmuuden vuoksi uskalla jatkaa enää ettei muut kommentoi kivaan ketjuun, voih! Kiitos Georginalle ja anteeksi tätä Kitinän maailmaa...

Toivottavasti nyt muut jatkavat kivaa ketjua! Minulle EI SAA vastata haukkuen enää tähän vaan vain omaan blogiini, jos haluatte!

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kotiteatterijuttua kirjoittaessa tuli mieleen, että...

...Mä en oo koskaan ostanut televisiota.
...Mä en oo koskaan maksanut televisiolupaa.

Hakukoneelle kiitos. Mä epäilin että tän henkinen ketju vois olla olemassa ja se löyty aika helposti. Homeboy on varmasti iloinen kun joku muukin kaivelee vanhoja ketjuja henkiin :lol:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 09.11.2021 11:09

...Mä en oo koskaan ostanut televisiota.
...Mä en oo koskaan maksanut televisiolupaa.
Mistäs kautta töllöt ovat sulle tulleet?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mulla ei ole koskaan ollut nenäverenvuotoa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti: 03.11.2012 16:17
- En oo koskaan ollut stadionkeikalla
Onko tämä jo korjattu?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 09.11.2021 11:13 Mistäs kautta töllöt ovat sulle tulleet?
Nuorena oli suurimman osan vuodesta reissussa, niin ei ollut mitään mieltä panostaa. Isä jonkun vanhan jostain ilmaiseksi saadun kantoi sisään. Sitten kun siirryin normaaliin työelämään, niin hankin tykin, enkä ole telkkaria sen koommin kaivannut.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja exsu »

James Potkukelkka kirjoitti: 09.11.2021 11:14
exsu kirjoitti: 03.11.2012 16:17
- En oo koskaan ollut stadionkeikalla
Onko tämä jo korjattu?
Taitaa olla tulkintakysymys. Oon ollut tämän jälkeen Ratinan stadionilla sekä muutaman kerran Blockfestissä että kerran katsomassa Robbie Williamsia. Sen lisäksi oon ollut jossain syrjäisessä jäähallissa (tarkistin, Metroareena) katsomassa Apulantaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

En ole koskaan ollut stadionkeikalla. Tosin jos stadionilla on joku konsertti (esim. Rollarit) niin kuulen sen parvekkeelleni joka on sentään ehkä kolmen kilometrin päässä. Pystyn tunnistamaan biisitkin...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En ole koskaan savustanut kalaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En ole koskaan tehnyt lettiä ilman neuvojaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 09.11.2021 12:58 En ole koskaan tehnyt lettiä ilman neuvojaa.
En ole tehnyt lettiä neuvojalla tai ilman.

Edit: tai siis taikinaa olen kotitaloustunnilla letittänyt. Hiuksia en.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 09.11.2021 13:00
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 09.11.2021 12:58 En ole koskaan tehnyt lettiä ilman neuvojaa.
En ole tehnyt lettiä neuvojalla tai ilman.

Edit: tai siis taikinaa olen kotitaloustunnilla letittänyt. Hiuksia en.
Olikos sulla tyttäriä? Mulla on kaksi. #kaikkeaeitarvitseosata
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 09.11.2021 12:30 En ole koskaan savustanut kalaa.
En ole minäkään. Toisaalta en juuri piittaa savustetusta ruoasta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mä en oo koskaan...

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 09.11.2021 13:05
James Potkukelkka kirjoitti: 09.11.2021 13:00
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 09.11.2021 12:58 En ole koskaan tehnyt lettiä ilman neuvojaa.
En ole tehnyt lettiä neuvojalla tai ilman.

Edit: tai siis taikinaa olen kotitaloustunnilla letittänyt. Hiuksia en.
Olikos sulla tyttäriä? Mulla on kaksi. #kaikkeaeitarvitseosata
Kaksi tytärtä, mutta vaimo on ex-kampaaja, joten perheen sisäisen työnjaon mukaan hiusasiat kuuluvat hänelle.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin