Huonoimmat hankintasi ikinä

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Aika vähän tulee tehtyä. Kodinelektroniikkahankinnat on yleensä aika harkittuja, paskoja ajoneuvoja ei tule hankittua, huonekaluja ostelen harvoin. Taitaa olla enin osa huonoista hankinnoista tuolla ei-niin-kestokäyttökamassa. Muutama tuli mieleen.

- Ekana tulee mieleen kalliit italialaiset talvikengät, joiden pohja mureni palasiksi kaapissa yhden talven käytön jälkeen. Jatkossa vain kotimaista talvella jalkaan.

- Heräteostoksena esim. alennuksen takia ostetut vaatteet ovat usein huonoja hankintoja ja jäävät kaapin perukoille. Olen oppinut olemaan ostamatta juttuja vain sen takia, että ovat halpoja. Nimim. puoli tusinaa kauluspaitaa, joita ei ole käytetty kertaakaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

En nyt heti osaa sanoa "ikinä" huonoimpia hankintoja, mutta viimeisin huono hankinta oli toi Call of Duty, Black ops 2 -peli. Sitten tulee mieleen Clas Ohlsoinista ostamani FM-lähetin, jolla ei saanut kohinatonta ääntä radioon. En mä kyllä edes tarvinnut sitä, ostin huvin vuoksi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja masa »

VW Transportter vm-88
Seat Altea vm 2005
Jokainen Finbullet "työkalu"
Huhtahyvien kalkkunaleike
Sonera TV
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Shanghain reissulta ostettiin pikku-ukon kanssa kauko-ohjattava helikopteri. Rahat ois voinut antaa sille kädetömälle kerjäläiselle siinä vieressä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Lapin Lihan riistakäristysliha.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Meni köyhänä nuorna miehenä aika kauan sisäistää kuinka laaduttomia ~kaikki H&M-vaatteet ovat.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja annepa »

MrM kirjoitti:Lapin Lihan riistakäristysliha.
Oliko se sitä saksanhirvihömppää?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja masa »

MrM kirjoitti:Lapin Lihan riistakäristysliha.

Reklamoitko?


Sain samaisesta roskasta samalta firmalta ison tuotehyvityksen kun haukuin samaisen tuotteen kaatopaikkajätteeksi.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja MrM »

annepa kirjoitti:
MrM kirjoitti:Lapin Lihan riistakäristysliha.
Oliko se sitä saksanhirvihömppää?
Joo. En tainnut reklamoida, mutta oli todellakin täysin ihmisravinnoksi kelpaamatonta rusto-jänneteurasjätettä.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Aijaa joo tämä oli tämä tarina. Mulla on se käsitys, että saksanhirvellä eli isopeuralla, joka siis yleensä näissä yhteyksissä on Uudessa Seelannissa kasvattettua tarhaelukkaa, ei ole mitään tekemistä riistan kanssa ja se on pahaa. Pahaa vaikka kyse olisi paistista, eikä jänteisestä roskapalasta. Maku on tietysti makuasia :D , voihan joku siitä lihasta tykätäki.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja masa »

annepa kirjoitti:voihan joku siitä lihasta tykätäki.

Ehkä viikon nälissään pidetty ajokoira.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti:
annepa kirjoitti:voihan joku siitä lihasta tykätäki.

Ehkä viikon nälissään pidetty ajokoira.
Joo on se ollu aika mielenkiintoisen makuista se liha...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Toi copypastevastaus on sinänsä huvittava, että ei siellä seassa tosiaan ollut "yksi kylki" tai joku muu lihanpalanen joka olis ollut huonoa muuhun priimakamaan nähden, vaan se koko setti oli niin koomista paskaa, ettei tosikaan. Sieltä ei tainnut löytyä koko 750g pussista yhtä tai kahta lihanpalasta enempää, joka olisi ollut syömäkelpoista. Ajattelin että yhdestä pussillisesta saisi kolme täyttävää käristeateriaa loihdittua, mutta lopputulos oli se, että yhdessä 750g pussissa ei ollut syömäkelpoista ainesta edes yhteen täyttävään ateriaan. 80% kamasta meni suoraan roskiin.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tunturin Prego on huonoin fillari jonka olen omistanut. Ja mulla on sentään lapsena ollut joku Sotkasta ostettu "maastopyörä".

HTC:n Desire oli valtavan huono puhelin, vaikka leluominaisuudet pelasivat hyvin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
masa

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja masa »

annepa kirjoitti: Joo on se ollu aika mielenkiintoisen makuista se liha...

Ei saksanhirven maussa mitään vikaa ole. Se vika oli siinä, että lihan tilalla paketissa oli vaan jänteitä ja rustoja.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja KKK »

Tämä sopisi paremmin otsikon "vahvimman viha-rakkaus-suhteen synnyttänyt elektroninen laite" - mutta paremman puutteessa tänne:

Popcorn Hour PCH-C200 -mediatoistin.

En tiedä onko firmis kuraa vai raudan vääntö alimitoitettu, mutta kaatuu ihan liian usein. Vakauden illuusiota lisää, jos ei pompi kaukosäätimellä tiedostosta toiseen eikä käytä mitään muuta kuin pakollisia palveluita OS:stä. Firmispäivityksiä saa odotella 8-12 kk eikä valmistajan tuki juuri vastaa kontaktointeihin. Aktiivinen foorumi auttaa vähän, mutta harrastuneisuutta sekä pitkä pinna pitää olla että tämän saa käymään ja kukkumaan.

Plussaa toki laaja tuki eri tekstitys- ja mediaformaateille, sekä kelpo valikoima jukeboxeja.
Amazing shit happens!
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4287
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Creative DAP jukebox mp3-soitin 6GB kovalevyllä. Soittoaika 4 x AA paristolla noin tunti. 300 euroa. :doh:

Kuva
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Jesu Cristo!
Amazing shit happens!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kyl se on golfosake. Onneksi vain yksi.
Harmittaa typerä innostus ostaa mokoma osake joka putosi arvossaan kuin lehmän häntä :evil:
Järkevämpiä tapoja on pelata nykyään paljon...

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:^ tää on helppo, n-sarjan älypuhelin joka tuhosi symbianin maineen. N97 tai N97 mini.
Silloin tuli niin monta facepalmia että ei tämän palstan kirjoitustila riitä!

Olen miettinyt huonoja hankintoja, mutta ei tule yhtään mieleen!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:off: Taisi itse Mr Van-joking sanoa, että tuote oli huono. Olikos se tuon jälkeen, kun monet jälleenmyyjät kieltäytyivät ottamasta symppareita enää myyntiin?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

PSP - katsoin jonkun dokkarin laitteesta yhdellä junamatkalla ja toisella pelasin jotain peliä. Sen jälkeen ollut jossain romujen pohjalla kaapissa.

Kansalaisboksi kombotallennin - ajatus siitä, että ohjelmia voi tallentaa usb-tikulle oli hyvä, mutta käytännössä joka toinen tallennus meni vituiksi tai katkesi kesken toiston. Läks huutonettiin.

24" Samsung makkariin. Hyvä telkku sinänsä, kuvanlaatu on jees ja leffoja voi katsella USB:n kautta, mutta en arvannut että kuvakoko on jopa sängynpäätyyn liian pieni. Siis miten voi olla mahdollista, että mulla oli joskus 15 vuotta sitten isossa huoneessa vielä paljon tuota pienempi töllö?
Pröötprööt
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja annepa »

En tiedä, mutta aivan anteeksiantamatonta että tuommonen päästettiin ulos. Jos etsitään mallitapausta siihen miten laatuvalvonta pettää ja mitä siitä voi seurata niin tässä ois yks esimerkki. Onneksi en ollut itse ko. puhelimen käyttäjä, ei oo niin hirveät fiilikset kuin esim Kottaraisella.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Huonoimmat hankintasi ikinä

Viesti Kirjoittaja MrM »

pierupylly kirjoitti:24" Samsung makkariin. Hyvä telkku sinänsä, kuvanlaatu on jees ja leffoja voi katsella USB:n kautta, mutta en arvannut että kuvakoko on jopa sängynpäätyyn liian pieni. Siis miten voi olla mahdollista, että mulla oli joskus 15 vuotta sitten isossa huoneessa vielä paljon tuota pienempi töllö?
Uskomatonta että olin kesällä ostamassa 46" televisiota. Onneksi päädyin 55":een, joka näyttää nyt pieneltä. Makkarissa sängyn vastaisella hyllyllä on kuntopyöräviihteenä vanha 42" plasma. Kuin postikorttia kattelisi väärin päin olevan kaukoputken läpi.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin