Pienten harmitusten ketju

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Osta 2 kpl Win 10. Toinen varalle.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
Ei tarvinnu. Kun asiakasvitutusdeski ei osannut neuvoa, niin piti itse ihmetellä winukan ohjeita virhetilanteeseen.
Tein jokseenkin täysin vastoin ohjeistusta ja nyt virallisesti aktivoituna uusin päivitys :lol: :mrgreen:
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Joku on ilmeisesti ruvennut käyttämään duunipaikan naisten vessassa kamalia määriä hajuvettä aromiltaan "kuollut venäläinen prostituoitu". Ei ole hyvä tämä. Rehellinen paskakin haisee paremmalta.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olen aikoinaan luonut LinkedIn profiilin vain päästäkseni stalkkaamaan, mitä joillekin tutuille kuuluu (lähinnä ex-noksulaiselle lapsuuden kaverilleni, josta kerroin viikonpäiväketjussa aikoinaan). En käytä LinkedIniä ammatillisesti lainkaan.

Noh, pieni ongelma on, että tutut sitten välillä laittavat sinne endorsementeja. En tiedä, miten näihin pitäisi suhtautua. Lähinnä, että pitäisikö mun kohteliaisuussyistä sitten kehua niitä?? En ole tehnyt mitään.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja aasi »

James Potkukelkka kirjoitti:Noh, pieni ongelma on, että tutut sitten välillä laittavat sinne endorsementeja. En tiedä, miten näihin pitäisi suhtautua. Lähinnä, että pitäisikö mun kohteliaisuussyistä sitten kehua niitä?? En ole tehnyt mitään.
Mulla on vähän sama ongelma. Osa saaduista endorsementeista on kyllä ollut varsin typeriä, ei niiden antajilla oo oikeasti ollut mitään käsitystä mun osaamisesta ko. alueella, joten en osaa itsekään ottaa niitä kovin vakavasti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Katsoin Narcosin kakkoskauden ja mietin miten harmillista, ettei Suomessa ole maailmanluokan huumekartelleja. Nyt nimittäin tulisi tarpeeseen joku kotikutoinen Pablo Romppainen, joka rakentaisi lastensairaaloita ynnä muuta kivaa ja maksaisi pois Suomen ulkomaanvelan vastineeksi immuniteetista.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bhven kirjoitti:Katsoin Narcosin kakkoskauden ja mietin miten harmillista, ettei Suomessa ole maailmanluokan huumekartelleja. Nyt nimittäin tulisi tarpeeseen joku kotikutoinen Pablo Romppainen, joka rakentaisi lastensairaaloita ynnä muuta kivaa ja maksaisi pois Suomen ulkomaanvelan vastineeksi immuniteetista.
Paperitehtaat tuottamaan lsd-lappuja ja selluloosapohjaisia design-huumeita niin vientikaman kilohinta pomppaa miljoonakertaiseksi!
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

http://www.hs.fi/talous/a1478055643364?ref=a-seurattu#

"Samalla kun sähkön tuotanto inasen kasvoi.."

Laitoin jo Hyysäriin viestiä, että ei murreuutisia, kiitos.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Mitä vittua nyt!?+

Pu-hut-te-ko suo-me-a?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^En ole ihan varma, mitä tarkoitat, mutta ei "inanen" ole yleiskieltä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja elco »

^ No nimenomaan! Ei mitään hajua mitä se tarkoittaa eikä kiinnosta palaakaan. *Helsingin* Sanomat, helvetti soikoon!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Joo, ei kyllä Hesarin linjan & tyylin mukaista.

On muuten hyvin vieras termi minulle (ymmärrän toki merkityksen); en sitä minusta ole arkipäiväisissä keskusteluissa muistaakseni koskaan kuullut enkä varmasti koskaan käyttänyt. Onko tämä jokin nuorisolaisten käyttämä ilmaisu, vai pikemminkin jollekin minulle vieraalle murrealueelle tyypillinen sana? Nopealla googlauksella näytti löytäneen tiensä myös Talouselämän otsikointiin. Joku myös arveli, että taustalla olisi englannin tuumaa merkitsevä sana.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Onko tämä jokin nuorisolaisten käyttämä ilmaisu, vai pikemminkin jollekin minulle vieraalle murrealueelle tyypillinen sana?
Ei ole nuorisosanastoa. Minulle kyllä entuudestaan tuttu. On mahdollista, että olen itsekin saattanut joskus käyttää :oops:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bhven kirjoitti:Katsoin Narcosin kakkoskauden ja mietin miten harmillista, ettei Suomessa ole maailmanluokan huumekartelleja. Nyt nimittäin tulisi tarpeeseen joku kotikutoinen Pablo Romppainen, joka rakentaisi lastensairaaloita ynnä muuta kivaa ja maksaisi pois Suomen ulkomaanvelan vastineeksi immuniteetista.
Onhan meillä kepu!? Ne rakentaa kaikkea kivaa korpeen eivätkä joudu tilille mistään!
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Kepun ongelmana kuitenkin on, ettei se ole tarpeeksi näkyvästi mukana huumebisneksessä. Selvä imagohaitta.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ kepu skippaa huumeiden tyylisen välivaiheen. Rahat pois ilman vastinetta ja jakokone käyntiin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Onko tämä jokin nuorisolaisten käyttämä ilmaisu, vai pikemminkin jollekin minulle vieraalle murrealueelle tyypillinen sana?
Ei ole nuorisosanastoa. Minulle kyllä entuudestaan tuttu. On mahdollista, että olen itsekin saattanut joskus käyttää :oops:
Heinäkenkähälytys!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: Heinäkenkähälytys!1
Mä preferoin nykyään termiä bönde, mut joo. Kasvoin siellä missä lähimmälle bussipysäkille on matkaa monta kilometriä.

Sanaa muuten käsittääkseni käytetään vain ja ainoastaan muodossa "inasen" ja sitä käytetään kuvaamaan pientä muutosta jonkun koossa. Sanan alkuperästä ja levinneisyydestä en tiedä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

îtsehän olen äärimmäisestä persejönsteristä, mutta Etelä Pohjanmaalla tuota ei käytetty. Jotenkin tulee ko. sanasta Sipilä mieleen, menee samaan sarjaan jappastelun kanssa. Onko kenties Pohjois Pohjanmaalta?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja aasi »

James Potkukelkka kirjoitti:îtsehän olen äärimmäisestä persejönsteristä, mutta Etelä Pohjanmaalla tuota ei käytetty. Jotenkin tulee ko. sanasta Sipilä mieleen, menee samaan sarjaan jappastelun kanssa. Onko kenties Pohjois Pohjanmaalta?
En muista että olisin kuullut käytettävän.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Voi olla vanhaa ammattislangia, eikä siten välttämättä kuulu mihinkään murteeseen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Inasen tai inan, perussettiä meilläpäin tai ainakin minulla. Tarkoittaa vähän.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Ihan ok varmaan jossain aamulehdessä, mutta täälläpäin moinen ei vetele alkuunkaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Yksi naapuri (tässä talossa neljä asuntoa) on niin urpo, että siitä kärsii koko talo. Taas sillä on ongelmia kierrätyksen kanssa, kun on niin vaikeaa muistaa ettei paperinkeräyslodjuun laiteta muovia eikä esim. hiustenkuivaajia. Tämä on se sama naapuri, joka tukki putkiston paskavaipoilla jokunen aika sitten. Miten voi olla niin vitun vaikeaa tää eläminen?!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ennen täällä asusteli vain hiiriä. Nyt ei hiiriä, mutta nuoren kissan kokoinen iso rotta. Minähän siis symppaan niitä älykkäitä luultavasti tietoisia olentoja. Olen kerran asunut talven yli ulkorakennuksessa suloisen rottaperheen kanssa.

Mutta asuinrakennuksessa se on häiritsevää. Öisin järsii johonkin pesäkoloa, selvä puun veistämisen ääni. Onko niitä pariskunta ja perustavat perhettä?

Mitä tehdä? Hiirenloukut on ikäviä. Hiiret piti lähes aina pilkkoa leukulla, koska eivät suinkaan heti kuolleet. Rotta ei sovi hiirenloukkuun ja tuskin rottakokoiset ovat tehokkaampia. Voisihan sen ampua, mutta tuleepi reikiä myös lattiaan. Sulin käsin ei saa kiinni ja myrkyttämään en ala, liian kamala loppu kenelle vaan. Mistä saisi lainakissan? Ehkä jo pelkkä kissan läsnäolo ja haju vakuuttaisi rotan poistumaan.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin