Pienten harmitusten ketju

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Hiukset ne vaan lähtee edelleen (tosin myös edelleen kasvavat). Varmaan pitäisi siirtyä vaivaketjuun, kun tämä alkaa nyt olla hieman isompi kuin pieni harmistus. Hiukset ovat ohentuneet niin paljon, että huomaan sen selkeästi itse (edelleenkään ei kaljuja kohtia). Tilasin Priorineja Amazonista, mutta eivät ole tulleet vaikka piti. Huomiseen pitää odottaa ennen kuin saa kinuta rahoja takas.

Varmaan pitäisi lekuriinkin mennä, ainakin verikokeet ottaa ja sulkea pois kilppari, ferritiinit jne. Ei ole kyllä mitään väsymysoireita minulla, vaan hyvin jaksan lenkit heittää jne.

Ja jos Gattis satut tätä lukemaan, niin ei tarvitse tulla kertomaan mutsis pillukarvoista tai muuten irvailemaan. On vähän väsynyttä sellainen.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti: 10.01.2019 13:33 Hiukset ne vaan lähtee edelleen (tosin myös edelleen kasvavat). Varmaan pitäisi siirtyä vaivaketjuun, kun tämä alkaa nyt olla hieman isompi kuin pieni harmistus. Hiukset ovat ohentuneet niin paljon, että huomaan sen selkeästi itse (edelleenkään ei kaljuja kohtia). Tilasin Priorineja Amazonista, mutta eivät ole tulleet vaikka piti. Huomiseen pitää odottaa ennen kuin saa kinuta rahoja takas.

Varmaan pitäisi lekuriinkin mennä, ainakin verikokeet ottaa ja sulkea pois kilppari, ferritiinit jne. Ei ole kyllä mitään väsymysoireita minulla, vaan hyvin jaksan lenkit heittää jne.

Ja jos Gattis satut tätä lukemaan, niin ei tarvitse tulla kertomaan mutsis pillukarvoista tai muuten irvailemaan. On vähän väsynyttä sellainen.
Toki rakastan sinua, mutta luuletko että stalkkaan sinua? Itse taidat kuvitella liikoja.
Jos ei vaivaasi viina, terva ja sauna auta. se on kuolemaksi.

Hmmm.. Orimattilan sähkösaunani saa 115 asteeseen. Inssi-isäni rikkoi löylyhuoneen valaisimen, mutta minulla on romanttisia tuoksukynttilöitä valona. Joo, tuli kauniita mielikuvia. sori...
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ei ole olemassa kotiteatterikäyttöön tarkoitettuja langattomia kaiuttimia. Tietysti on paljonkin kaiuttimia ilman kaiutinjohtoa, mutta niissä on silti virtapiuha.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Gat kirjoitti: 10.01.2019 15:05 Orimattilan sähkösaunani saa 115 asteeseen. Inssi-isäni rikkoi löylyhuoneen valaisimen, mutta...
Taiteilijakuvan rikkumaton koherenssi on kyllä sinällään ihailtavaa. Lukeeko tässä nyt vähintään rivien välissä, että saunan valaisin meni rikki joskus menneinä vuosikymmeninä, jonka jälkeen sitä on ollut mahdoton korjata koska x, y, z?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Saataisko mekin 10 vapaa päivää kun Väyrynen lopettaa politiikassa?

"Japanin keisari Akihito luopui kruunustaan 30.4.2019. Akihiton tilalle nousee hänen vanhin poikansa Naruhito. Vallanvaihdon kunniaksi Japanissa vietetään 10 päivän kansallinen vapaa, "kultainen viikko", 27.4.–6.5.2019.

Nordnet Smart -rahastot sijoittavat arvopapereihin ympäri maailman, myös Japaniin, ja rahastoille voidaan laskea arvo vain silloin, kun kaikki markkinat ovat auki. Jos rahastolle ei voida laskea arvoa, myös toimeksiantojen toteutus siirtyy seuraavalle pankkipäivälle. Japanissa vietettävien vapaiden vuoksi Smart-rahastojen arvo päivittyy seuraavan kerran vasta 8.5.2019. Myös Smart-rahastoihin kohdistuvien osto- ja myyntitoimeksiantojen toteutus siirtyy kyseiselle päivämäärälle. Tämä koskee myös muita Nordnetin palvelussa olevia, Japaniin sijoittavia rahastoja."
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Grillin lämmöt seilasivat ja arvioin keskiarvon liian alhaiseksi. Nyt ribsien liha ei irtoa siististi luusta :-(

Joudun lohduttautumaan GT:llä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti: 30.04.2019 20:18 Grillin lämmöt seilasivat ja arvioin keskiarvon liian alhaiseksi. Nyt ribsien liha ei irtoa siististi luusta :-(

Joudun lohduttautumaan GT:llä.
Valkoisen miehen koko kesä peruttu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti: 30.04.2019 20:18 Grillin lämmöt seilasivat ja arvioin keskiarvon liian alhaiseksi. Nyt ribsien liha ei irtoa siististi luusta :-(

Joudun lohduttautumaan GT:llä.
Ens kerralla tee Excel.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Jos vain tietäisin mitä tein väärin!? Jos mittausjärjestelyjen uudelleensuunnittelu ei auta, niin jääkö ainoaksi vaihtoehdoksi vihreän munan hommaaminen?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti: 30.04.2019 22:07
Ens kerralla tee Excel.
Viimeksi tein. Nyt luotin taitoon ja kokemukseen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti: 30.04.2019 22:17
So Hard kirjoitti: 30.04.2019 22:07
Ens kerralla tee Excel.
Viimeksi tein. Nyt luotin taitoon ja kokemukseen.
Taidolla ja kokemuksella olisit tehnyt excelin! Nyt luotit tuuriin.
Universaali disclaimer.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Minulla on vain nakkeja. Karitsanpaisti odottaa että tekisin sille jotain (ei varmaan liian kauan kannata odottaa.)
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

nokkaelain kirjoitti: 30.04.2019 23:18 Minulla on vain nakkeja. Karitsanpaisti odottaa että tekisin sille jotain (ei varmaan liian kauan kannata odottaa.)
Kunhan et lemmekkääksi ala.
Universaali disclaimer.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

So Hard kirjoitti: 30.04.2019 23:42
nokkaelain kirjoitti: 30.04.2019 23:18 Minulla on vain nakkeja. Karitsanpaisti odottaa että tekisin sille jotain (ei varmaan liian kauan kannata odottaa.)
Kunhan et lemmekkääksi ala.
Joo, ei nuo lampaat kuitenkan vielä kiinnosta.

Oman firman slackissa kavei totesi meiliin tulleesta jutusta (?) että ei vittu ninkun oikeasti:

"Olen lampuri, olen agrologiaopiskelia *** Savonia-Ammattikorkeakoulussa. Teen opnnäytetyötä lampaiden ruokintaan ja kivennäisiin liittyen. --- Kyselyyn voi vastata" jne.

Käännös / media-alan firmassa firmassa ei tuo lammasfarmaus ole sitä ydinalaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

nokkaelain kirjoitti: 01.05.2019 0:12
So Hard kirjoitti: 30.04.2019 23:42
nokkaelain kirjoitti: 30.04.2019 23:18 Minulla on vain nakkeja. Karitsanpaisti odottaa että tekisin sille jotain (ei varmaan liian kauan kannata odottaa.)
Kunhan et lemmekkääksi ala.
Joo, ei nuo lampaat kuitenkan vielä kiinnosta.

Oman firman slackissa kavei totesi meiliin tulleesta jutusta (?) että ei vittu ninkun oikeasti:

"Olen lampuri, olen agrologiaopiskelia *** Savonia-Ammattikorkeakoulussa. Teen opnnäytetyötä lampaiden ruokintaan ja kivennäisiin liittyen. --- Kyselyyn voi vastata" jne.

Käännös / media-alan firmassa firmassa ei tuo lammasfarmaus ole sitä ydinalaa.
Ei se ole mikään syy olla vastaamatta lampaiden ruokintaan ja kivennäisiin liittyvään kyselyyn!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oon ollut koko kevään ylpeä pikku possu kun sain kerrankin pidettyä työtunnit kurissa. Nyt sitten vips sain kiskaistua 6 viikon jaksolla 105 tuntia ylitöitä. :x
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

"Espoon yrittäjistä" soittivat. Mikäs siinä, mutta yrittäkää nyt hitto vie sanoa, mitä asiaa :roll:
Kysyin varmaan kolme kertaa, että minkälaista asiaa sulla on "no ihan tästä vaan Espoon yrittäjistä soitellaan, miten on lähtenyt homma käyntiin" diipa daapaa. Kolmannen kerran jälkeen kiitin yhteydenotosta ja suljin puhelimen.

Mä haluan, että puhelinkommunikaatiossa ei harrasteta mitään esileikkejä, vaan kerrotaan brutaalisti, mitä asiaa on. Mulle jäi minuutin puhelun jälkeen epäselväksi, mitää asiaa soittajalla oli. Ehkä ei itsekään tiennyt, vaan oli vaan annettu lista soittaa läpi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 16.05.2019 11:48 Mä haluan, että puhelinkommunikaatiossa ei harrasteta mitään esileikkejä, vaan kerrotaan brutaalisti, mitä asiaa on.
"Arpi auki tai tulen kyljestä sisään!"
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
- haloo?
- kaks viikkoo
- siis mitä?
- elinaikaa. Maksa siis se lasku heti, vaikka eräoäivä oli kuunnlopussa. Moikka.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilen pelattiin naisten potkupallon maajoukkuepeli alle kilsan päässä kämpästäni. Ensimmäisen kerran tuli vastaan asia tänään lehdessä.

Ihmekkään jos ei potkupallolla ole katsojia kun tiedotus on tätä luokkaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Snadisti harmittaa ihmiset jotka päättävät olla kesäloman ajan kateissa, eivätkä ohjeista omia tehtäviään muille. Edes sen vertaa, että joku vastaisi saatana puhelimeen. Taitaa mennä vitutuksen puolelle.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Aamun ukkonen taisi rikkoa kodin ADSL-boxin. En ole nyt kotona, mutta poika kotona ja sanoi että ei toimi. Uudelleenkäynnistys ei auttanut. Soitin Elisalle, sanoivat, että samalla alueella muita on online, eli ilmeisesti vika ei heidän päässän.

Mulla on verkkovirtapiikkejä vastaan laitteet suojattu, mutta ehkä (en muista nyt) puhelinjohdossa ei ollut suojaa. JOs on, hyvällä tuurilla suojan sulake kärähtänyt. Jos ei puhelinlinjan suojaa ole, täytyy ostaa sellainen vastaisen varalle.

https://www.verkkokauppa.com/fi/product ... zrfDMKn337
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En ollut muuten aiemmin tutustunut, miten nuo ylijännesuojat toimivat (tai olin ajatellut, että niissä on vain jokin sulake). No ei se niin olekaan.

https://electronics.howstuffworks.com/g ... ector1.htm

OPin nyt myös, että niillä on kumulatiivinen määrä energiaa, mitä pystyvät suojaamaan ja kun tuo määrä on ylitetty, ne eivät enää suojaa, mutta sitä ei näe ulospäin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Boksit on niin saakutin herkkiä masiinoita, että pamahtamiseen riittää pienempikin kuin ukkonen. Tuommoinen ylijännitesuoja on kelpo kapistus.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mun vintagepyörästä meni pinna poikki, eikä sitä saanut vaihdettua kun rataspakka ei suostu aukeamaan. Yllättävän hankalaa sopivien osien hakkiminen tilalle. Yritin ostaa palvelua, mutta pyöräliikkeessä vaan kehottivat tilaamaan ulkomailta, kun ei heillä ole mitään sopivaa myytävänä. Palvelu oli sinänsä ystävällistä ja kertoivat kyllä minkälaisia osia tarvin. Kauhean pähkäilyn jälkeen jotain sain tilattua. Toivottavasti sopii.

Pari sataa euroa näyttää tulevan pinnalle hintaa, kun tilasin saman tien uuden kiekon myös eteen :doh:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin