Pienten harmitusten ketju

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tämä.
Bluntly kirjoitti:Harmittaa ihan hemmetisti kun dressmann lopetti hyvien kalsareiden myynnin. Korvaava versio on ihan surkea, saumakin juuri pallien kohdalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Pitkästä aikaa olen samalla aaltopituudella Bluntlyn kanssa. Joskus takavuosina satuin avaamaan telkkarin jonkun kuningaskuluttajan tai vastaavan ollessa meneillään, ja siellä joku raati juuri arvosteli boksereita. Dressmanin edullinen versio oli yksimielinen suosikki. Siitä sitten innostuneena kauppaan, ja myös minä olin kovin tyytyväinen. Nyt niitä ei enää taida saada missään koossa, ja korvaavaksi malliksi on jotenkin päässyt muotoutumaan joku Tommy Hilfigerin perusmalli. Sekin kuitenkin lisää alushousukuluja merkittävällä prosentilla (vaikka sopiikin paitaani).
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:Tämä.
Bluntly kirjoitti:Harmittaa ihan hemmetisti kun dressmann lopetti hyvien kalsareiden myynnin. Korvaava versio on ihan surkea, saumakin juuri pallien kohdalla.
:sir:

Onko Dressmannin valikoima muuten kuitenkin ok?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Halpahintaisista melkein ainut paikka mistä löytyy kokoja farkuista ja paidoista. Taidan kuitenkin siirtyä farkuissa Varustelekan Särmä-sarjaan ja paidoissa avaan vain lompakon levälleen ja kävelen Petrifuniin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Bluntly kirjoitti:Hemmetin nettivaatekaupat kun ei niistä saa aikuisten kokoisia vaatteita.
Naisten vaatteiden osalta sanoisin, että hemmetin vaatekaupat kun ei niistä aikuisten mallisia vaatteita. Eikä oikein kokoisiakaan. Kaikki vaatteet on tehty tasapaksuille rimpuloille ja jos oikea koko löytyy, niin se löytyy jostain isojen tyttöjen mallistosta ja on muodoltaan säkki. Omistan tällä hetkellä tasan yhdet housut, jotka oikeasti istuu. Kaikissa muissa on sama ongelma eli kun perse mahtuu, niin vyötärölle jää vuokralaisen verran ylimääräistä tilaa. Netistä löytyy sentään jonkin verran kivoja mekkoja, mutta pääasiassa vain ulkomailta. Tullausselvityksen tekeminen on tullut tutuksi :roll: Luulisi että aikuisten vaatteissa olisi varattu vähän tilaa tisseille ja perseelle, mutta ei. Kaikki vaatteet näyttävät olevan suunniteltu kehittymättömille teineille. Alastiko tässä pitäisi olla?
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

aydemir kirjoitti:Alastiko tässä pitäisi olla?
Onko paavilla hassu hattu?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja aydemir »

^ On, mutta näillä keleillä ulkosalla alasti liikkuva nainen olisi vain surullinen näky. Töihin ja esim. kaupassa käymistä varten olisi kuitenkin aika pakko löytää vaatteita. Kaupassa voi onneksi käydä verkkareissakin, mutta töissä pitää olla jotain siistimpää. Onneksi pin up -tyylisiä nettikauppoja löytyy nykyään jonkin verran ja niistä usein löytää mekkoja. Näin talvella vaan pitkät housut olisi aika pop...
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Gat kirjoitti:Orimattilassa ja Varkaudessa sellaisia kokoja vain yksittäiskappaleita alennusmyynnissä. Vaatteissa Smallin ja Mediumin kokoja ja sitten Läskikokoa on mutta ei siltä väliltä
Kuulostaa vahvasti siltä, että Orimattilassa ja Varkaudessa ollaan normaalirasisteja. XL on normaalikoko normaalipainoiselle 180+ cm pituiselle.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bhven kirjoitti:
Gat kirjoitti:Orimattilassa ja Varkaudessa sellaisia kokoja vain yksittäiskappaleita alennusmyynnissä. Vaatteissa Smallin ja Mediumin kokoja ja sitten Läskikokoa on mutta ei siltä väliltä
Kuulostaa vahvasti siltä, että Orimattilassa ja Varkaudessa ollaan normaalirasisteja. XL on normaalikoko normaalipainoiselle 180+ cm pituiselle.
Orimattilassa ovat kai simpanssikokoisia ne miehet. Sitten ei löydy kuin S-M-L ja sitten jotain xxxxxL läskeille. Totta voi olla niinkin, että kysytyimpiä kokoja ei kaupoissa löydä, koska me keskiverrot ostamme ne heti.

Onhan mulla kauluspaitoja, pari takkia ym jo muuten. Talvitakista vetskari rikki, nepparit siinä ja lisäksi on isävainaani mokkanahkatakki, jonka logona mammutin kuva.
Halpahalleista ostin joskus 20 kpl farkkuja hintaan 10-20 euroa pari. Oikean kokoisiá, mutta halpuuttaan ratkeavat ja väri kulahtaa ekassa pesussa.

Kutenkin mun mielestä alushousut, aluspaitoina käyttämäni T-paidat ja sukat ovat bulkkitavaraa jotka eivät näy ellen riisuunnu naisen läsnäollessa. Siis en muotihomoile niillä kunhan kalsareissa olisi sepalus!! Halvimmissa boksereissa ei ole!

Mahtavatko naiset ymmärtää miehisen Kaluston ongelmia pukeutumisessa?

Ostan siis läjän tarjouksesta kerralla, mutta aikuisten kokoja ei useinkaan ole. Eikä koossa kallimmallakaan merkkituotteita kuten Black Horsea.
Eikä miesten kenkiäkään.

Ja kuitenkaan enhän minä mikään iso ole, vaan muuten rääpälemutantti.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ on noita kokoja rekit ja hyllyt väärällään. Nyt kun hyppäät taksiin, niin illalla ostokset hoidettu.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bhven kirjoitti:
Gat kirjoitti:Orimattilassa ja Varkaudessa sellaisia kokoja vain yksittäiskappaleita alennusmyynnissä. Vaatteissa Smallin ja Mediumin kokoja ja sitten Läskikokoa on mutta ei siltä väliltä
Kuulostaa vahvasti siltä, että Orimattilassa ja Varkaudessa ollaan normaalirasisteja. XL on normaalikoko normaalipainoiselle 180+ cm pituiselle.
Tarkoittaako normaalipainoisella sellaista joka ei olen ylipainoinen vai sellaista joka on normaalisti ylipainoinen?
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

XL on menninkäisille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

So Hard kirjoitti:Tarkoittaako normaalipainoisella sellaista joka ei olen ylipainoinen vai sellaista joka on normaalisti ylipainoinen?
En tajunnut tästä mitään, joten vahva ehkä.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti:XL on menninkäisille.
No joo sitten. En ajatellut, koska itse olen varsin toisin kuin normaalivartaloiset persjalka-suomalaiset tuulen nussima vinkuheinä. Jos kaupassa erehdyn katsomaan peiliin josta näkyy muitakin, niin olenhan ehkä joskus ihan vain vähän muutaman sentin pidempi kuin muut, mutta muuten kuvottavan tikkumainen hyönteismäinen olio.

Mutta minkäs kokoiset KENGÄT sulla on?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ootko Gattis ajatellut, että jos katsoisit muualtakin kuin niistä alelaareista, niin löytäisit vaatteet ongelmitta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Yritin viikonloppuna ostaa Amazon.de:stä. Pankki hylkäsi veloituksen. Tietysti pankin VISA tuki ei auki viikonloppuna. Nyt selvisi, että uusi korttini piti ensin aktivoida ja vasta sitten sen credit puolta voi käyttää.

Nettikauppa itsestään on kyllä hieno homma. Tilaan pari termostaattia lattialämmitystä varten. Talo rakennettu 2005, mutta noita ei enää suomesta meinaa löytyä mistään. Yhdestä mies ja paku firmasta Keski-Suomesta olisi löytynyt.

Termostaatti näyttää olevan valmistajan, joka tekee OEM:lle termostaatteja heidän omilla nimillään ja ko. firman omilta nettisivuilta olisi voinut tehdä vain bulkkiostoksia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Pörrösukista irtoaa nukkaa, jota on tosi vaikea saada imuroitua kokolattiamatosta. En millään viittis yksitellen niitä nyppiä pois. Mitä teen? Pörrösukkien hävittäminen ei ole vaihtoehto, koska tuntuvat niin mukavalta jalassa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kreitsu kirjoitti: 24.01.2017 13:29 Pörrösukista irtoaa nukkaa, jota on tosi vaikea saada imuroitua kokolattiamatosta. En millään viittis yksitellen niitä nyppiä pois. Mitä teen? Pörrösukkien hävittäminen ei ole vaihtoehto, koska tuntuvat niin mukavalta jalassa.
http://www.sinituote.fi/mattoteippiharja

Sieltä saa varmaan jotain vastaavia?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vesper kirjoitti: 24.01.2017 13:43 http://www.sinituote.fi/mattoteippiharja

Sieltä saa varmaan jotain vastaavia?
Juu, kyllä saa. Kappas kun ei tullut edes mieleeni tällainen, tattis!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kun maksaa etäluettavalla kortilla, lukulaite antaa ensin viestin "kortti luettu" ja vasta n. sekunnin myöhemmin "maksu hyväksytty". Joskus käy niin, että "kortti luettu" viestin jälkeen laite haluaa kuitenkin PIN-numeron (tai PI-numeron). Tämä johtaa siihen, että joutuu joka kertaa odottamaan n sekunnin turhaan saadakseen selville, tarvitaanko PIN.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Laitoin ma viestiä minulle merkitylle yhteyshenkilölle Lähitapiolaan koskien vakuutuksia. Ei vielä vastausta. Nyt soitin ko. hemmolle. Meni vastaajaan. Tiedustelin, ehtisikö tutusta asiaani. Nyt odotellaan taas.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Nyt soitti. Ainakin Fiestan bonarit nousi 30=>70. Tuohan on nykyään normikäytäntö, mutta ei sitäkään näköjään saa, jos ei pyydä.
Teslan suhteen tutkii, onko varaa alentaa maksua.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ärsyttää Hesarissa se, että jos selaa lehteä kirjautumatta ja vastaan tulee ns. maksullinen artikkeli, ei sivu kirjautumisen jälkeen palaa ko. artikkeliin vaan jonnekin ihan muualle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Harmittaa kun Opera 12.18 rupeaa jo olemaan sen verran monta vuotta vanha selain, että toimimattomien sivustojen määrä lisääntyy koko ajan.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Känny unohtui kotiin. Nyt mietin, osaanko olla salilla ilman kännyä vai pitäisiko hakea ennen salille menoa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin