Suosittele mitä suosittelet

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suosittelen tätä

https://www.vuokravaunut.fi/

Tosi nopea ja helppo. Klo 19.20 päätin vuokrata peräkärryn ja klo 20.00 oli kärry auton perässä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja masa »

Aivan huikean maukasta ja hyvää. Paras.
Liitteet
maggara.jpeg
masa

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:^ Yritin katsoa tekevätkö tuota portilla vai muualla, mutta hk:n parhaat meetwurstit tulevat yleensä "järvi-suomesta".

http://www.jarvisuomenportti.fi/fi/page/29?tuoteid=1

Mitä minä olen Portin metukoita maistanut, niin niistä ei ole yksikään ollut samalla tasolla tuon HK:n kanssa. En tiedä sitten olenko maistanut kaikkia niitä.


Muuten Portin tuotteet ovat IMO huonointa kamaa mitä kaupasta löytyy.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja elco »

Kotivaran venäläisellä meetvurstilla mennään eikä millään lightschaiballa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Liputan Järvi-Suomen halppista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:Kotivaran venäläisellä meetvurstilla mennään eikä millään lightschaiballa.
Testaa ennen kuin dumaat. Päinvastoin kuin kuvittelisi, tuo on vähemmällä rasvalla paljon maukkampaa kuin rasvaisempi Kotivara.


Onkin sitten ainut lightversio jota ostan.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei tuo HK light hassumpaa ole, mutta kyllä valkosipulivenäläinen pieksee tuon helposti.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti: valkosipulivenäläinen pieksee tuon helposti.

E621 maustaa sano!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:
So Hard kirjoitti: valkosipulivenäläinen pieksee tuon helposti.
E621 maustaa sano!
Ei kuule ihan kauheasti purista. Hengittäminenkin on vaarallista, jos asiaa tutkii tarpeeksi.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:
Ei kuule ihan kauheasti purista. Hengittäminenkin on vaarallista, jos asiaa tutkii tarpeeksi.

No jos asiaa tolta kantilta katsoo niin mikäs siinä sitten.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja MrM »

Kotivaran chilivenakko! Sääli että sitä löytyy aika harvasta kaupasta.

Toi HK:n semikevyt on hinta/kelpoisuussuhteeltaan ihan asiallista tavaraa, mutta ei se mun makuaisteja nyt suoranaisesti räjäytä.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
masa

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja masa »

MrM kirjoitti:Kotivaran chilivenakko!
Mun suussa chili tai yleensäkin tuliset mausteet ja makkara on erittäin huono yhdistelmä. Ei maistu ei.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olipas hyvää tuo Skyrin uusi maku, kuningatar. Täytyypä kokeilla tuo banaanikin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja masa »

www.lataayoutube.com

Eli kirjoita suoraan www.youtube.com/haluamasivideo -osoitteeseen "lataa" www.lataayoutube..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

En nyt löytänyt setä KK:n 'suosittele keijolle musaa' -ketjua, joten uittu tuuppaan tänne:

http://www.cagetheelephant.com/

Aivan huikeeta settiä. Mä olen nyt pyöritellyt noita kahta jo julkaistua pitkäsoittoa läpi melkeen jatkuvalla soitolla. Näistä irtoaa sama tunnetila kun lähti joskus Foo Fightersista ja sen jälkeen The Black Keysistä.

Hei! Ei oo pakko kuunnella jos ei halua ;)
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Comply T200

Aika huikea tuote. Nokian BH-505:n bassotoisto parani heti huomattavasti eikä paina ollenkaan kuten kuulokkeiden alkuperäisillä tulpilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:NRJn aamu ja Korppilan pursiseura.
Jouduin aamulla kuuntelemaan tätä kuntokeskuksen pukkarissa. Hirveetä paskaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Radion aamuohjelmissa on se erityinen puoli, että kaikki ne ennen pitkään alkavat kyllästyttää. Varsinkin, kun niitä kuuntelee joka arkiaamu pidemmän aikaa. Eli hauskakin juontaja alkaa yllättävän nopeasti toistaa itseään, ja pian hänestä sukeutuukin tylsä ja ärsyttävä. Itse vaihtelen niitä säännöllisesti, eniten kuuntelen Suomipoppia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
exPertti kirjoitti:NRJn aamu ja Korppilan pursiseura.
Jouduin aamulla kuuntelemaan tätä kuntokeskuksen pukkarissa. Hirveetä paskaa.
Kuuntelitko aamupoikia? Tai siis mitä tykkäät kuunnella vs. tykkäätkö mistään radion lässytysohjelmasta? Koetan saada perustasoa määriteltyä.
En, koska nekin oli hirveetä paskaa. Kuuntelisin mieluiten pelkkää musiikkia, mutta radiossa on aika heikko valikoima sellaisia kanavia. Yleensä kuuntelen YleXää, joka sekin on nykyisin melkoista paskaa. Hetkittäin olen yllättänyt itseni Suomipopilla, se toinen heppu (Perälä?) on yllättävän hauska. Ja olisko Jaajokin vähän kasvanut/kypsynyt? Se muija ärsyttää edelleen. Aiemmin ne ärsytti kaikki.

Hommaisn työmatkoille kaikkein mieluiten jotain järkevää kuunneltavaa, kuten äänikirjoja tai kielikursseja. Mutta kaikki hyvä on kiven alla, saatana!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:Kuuntelisin mieluiten pelkkää musiikkia, mutta radiossa on aika heikko valikoima sellaisia kanavia.
Mulla on radion kuuntelu loppunut käytännössä kokonaan, kun nykyisin on niin helppo liittää muistitikulla gigakaupalla mp3:a autosoittimeen, joita sitten pyörittelee randomilla. Ei tartte kuunnella turhia jorinoita, signaalin rätinöitä tai huonoja kappaleita. Vähän kyl joutuu näkemään vaivaa.

Sähän et varmaan ees tarvi muistitikkuu, kun voit streamata suoraan matkapuhelimestas. Hands freen takia sulla on varmasti puhelin jo autoon liitettynä, niin ei tarvi kuin auton valikoista valita oikea toiminto, jos sulla on musiikkia muistikortilla. Jos ei oo, niin luulis että tolla saa streamattua spotifyn tarjontaakin. En kokeillut, kun en itse spotifyta käytä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

No mun on pakko taas alleviivata urpouteni, sillä olen jo usean vuoden kuunnellut aamuisin Radio Rockia yhteentoista asti ja vasta sitten ottanut Spotifyn käyttöön loppupäiväksi. Siis RR autossa ja työpisteellä (silloin kun työpisteellä luuraan).
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja MrM »

Tjoo, kympin muistitikulle kun menee reilusti toista tuhatta ämpärikolmosta niin on vähän vaikea perustella itselleen radiovirittimen päällekytkentää autopoppiksista. Viimeisestä autosta jossa ylipäänsä oli erillinen antenni mankalle viskoin ko. turhakkeen konttiin.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mutta kun a) ne musat pitää ensin hankkia jostain ja b) ne pitää ladata sinne muistitkulle ja c) jonkun pitäisi päivittää sitä tikkua, että jaksaisin kuunnella. Että jos joku ei tee tätä mulle, kuuntelen radiota.

Pitää ehkä hankkia joku soittolistamies.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

MrM kirjoitti:Viimeisestä autosta jossa ylipäänsä oli erillinen antenni mankalle viskoin ko. turhakkeen konttiin.
Mulla on kanssa antenni tarpeettomana hävinnyt auton katolta, ettei oo turhaan kattokuorman/autopesun tiellä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Suosittele mitä suosittelet

Viesti Kirjoittaja MrM »

Vesper kirjoitti:Mutta kun a) ne musat pitää ensin hankkia jostain ja b) ne pitää ladata sinne muistitkulle ja c) jonkun pitäisi päivittää sitä tikkua, että jaksaisin kuunnella. Että jos joku ei tee tätä mulle, kuuntelen radiota.
Tietokone tekee sen sulle.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin